phoe wat is het veel bijlezen als je er een dagje niet geweest bent! doe even algemeen hoor -Striae, nog niks, gelukkig hoef ik ook niet als het even kan -Cadeautjes, al aantal kleine dingen gekregen, baby's eerste jaar boek, pak luiers, rompertje, rammelaar verder nog niet maar weten het geslacht ook niet dus ik hoor heel veel, wanneer weet je het nou want ik wil kleertjes kopen van mijn ouders krijgen we nog een kinderwagen en maxi cosi -Gewicht , nu zo'n 3,5 kilo erbij al -Namen, hebben we al, maar ineens twijfel ik nu over de meisjes naam , hormonen?
oja, gister avond voelde ik de hele tijd iets heel raars in mijn buik. voelde anders dan wat ik tot nu toe af en toe voelde. dus geen idee of het de baby was. voelde heel erg grappig en kan het ook niet omschrijven ( misschien gewoon een darm van slag ofzo )
Hoi dames, Hier van morgen de geslachtsecho gehad dat ik 1e een meisje en eergisteren toch een jongen zou krijgen heb ik gelijk een afspraak gemaakt bij een goed aangeschreven bureau!. Het kindje lag er gelukkig goed voor gelijk naar alles gekeken en was prima ben volgens de echo 18 weken zwanger. EN WIJ KRIJGEN TOCH EEN......Meisje!! Gelukkig want ik had stiekem al een shirtje gekocht hihihi helemaal blij dus de meisjes gaan weer een beetje stijgen!! Fijn weekend Groetjes Chantal
@Chantal- |gefeliciteerd met jullie meisje! Leuk!! @EGO- Heb niet meer bij gelezen, probeer ik nog te doen dit weekend, maar wilde even doorgeven dat ik zo naar de huisartspost ga omdat ik al een paar dagen last heb van (sorry) een schimmelinfectie denk ik. Jeuk, pijn en veel afscheiding... Het word niet beter en heb sinds vanmorgen ook last in mijn onderbuik. De VK even gebelt en die zei niet wachten tot maandag maar nu even naar de Dokter gaan. Want pijn in de onderbuik kan samenhangen met een infectie. (of ik me nu zorgen moet maken?) Las verder ook op internet dat 1 op de 3 zwangere hier last van hebben, dus eiegnlijk niks om me voor te schamen. Ik denk dat de dokterspost me wat voor zal schrijven. Hopen dat dat werkt. Dacht deel dit even hier, echt smakelijk is het niet sorry! Ik weet ook niet of ik me druk moet maken over de kleine in mijn buik, maar denk het niet. Hoor ik zo wel. Groetjes van mij!
Hallo allemaal, Steeds even een kort berichtje van mij. Ik heb snel wat pagina's terug gelezen en er zijn wel wat zorgenkindjes. Zoals van Rens en Gabrielle. Veel sterkte met de onderzoeken, onzekerheden en beslissingen. Mijn ontsteking aan mn evenwichtsorgaan is bijna over. De huisarts had gezegd: 2-3 weken, en dat klopt aardig.... Volgende week donderdag de 20 weken echo. Spannend hoor. We willen niet weten wat het is, maar ik ga zelf toch extra goed kijken of ik wat zie We hebben het af en toe over namen, maar we zijn er nog niet uit. We zijn er ook nog niet heel erg mee bezig. Sinds een week voel ik het kindje bewegen. Af en toe een schopje, veel minder dan bij Eva-Lynn. Misschien ligt de placenta ervoor of is dit een rustig type
Goedemiddag! Zo nu weer aan het werk, een avonddienstje. Uk is weer druk bezig in mn buik. Ga zo eerst even bijlezen! Volgensmij best veel. Ik heb sinds gister avond enorm veel zeurende pijn in mn rechterlies echt vervelend is vandaag nog niet weg geweest ook..
Fropste hier dus precies hetzelfde probleem met de namen. Wat ik leuk vind, vindt hij niet leuk en andersom. Chantal GEFELICITEERD helemaal leuk zeg een meisje erbij!!! Geloof je het nu wel?? Suzanne, wat vervelend zeg die schimmelinfectie. Klopt, het komt heel veel voor bij zwangeren. Ik ben 1 van de gelukkige die het niet heeft maar die jeuk lijkt me ontzettend vervelend.
Zo even een paar pagina's vanaf 198 haha bij moeten lezen. Ik zat net met tranen in mijn ogen het bericht van Gabrielle te lezen. Wat is het leven toch vreselijk oneerlijk in alles. Gabrielle ik wil je alle kracht en sterkte toe wensen. En in gedachten ben ik bij je. Ik denk aan je. Vind je (jullie) heel moedig. En ik hoop dat jullie dit allemaal een plekje kunnen geven. Doe rustig aan! Heel veel liefs en een dikke knuf! @la femme, op dit moment ga ik het niet redden om op mezelf te gaan (zit ook nog met school en daar heb ik heel veel kosten aan tot januari). Financieel gezien lukt het dus even niet. Ik heb elke dag nog contact met mijn ex (gadver gadver gadver ik wil niet schrijven EX!). Soms heb ik echt momenten dat ik echt boos ben op hem, en hij snapt dat ook (tja hij zegt alles te snappen maar wil nergens aan werken best frustrerend). Ik vind hem echt een zielig hoopje ellende. Zijn moeder had me vrijdag uitgenodigd om even thee te drinken en heb haar ook verteld dat ik hem zo depressief vond. Zij vond van niet, en deed ook echt heel koeltjes weer. En bleef maar vol houden jullie hebben allebei schuld aan de zwangerschap blablabla. Maar heb haar duidelijk gemaakt dat het daar nu niet om gaat. Het zij zo deze zwangerschap en we moeten er het beste van maken. Ik heb iig NIET de keuze gemaakt om niet verder te gaan met 'ons'. Dat heeft hij gedaan. Dus daar ben ik niet schuldig aan. Ze dacht ook wel leuk overal bij te kunnen zijn, terwijl ik nou niet echt veel respons krijg van hun over hoe echo's zijn en hoe het met me gaat. Erg jammer allemaal want ze waren allemaal zo aardig?! Morgen zie ik hem waarschijnlijk weer even, dan spreken we weer wat af. Heel veel mensen en vrienden zeggen negeer hem en laat hem lekker in zijn sop gaar koken het komt toch niet meer goed. Maar ik wil hem wel graag blijven zien en ik ben wel blij om steeds af te spreken. Wil onze band toch goed houden ondanks dat ik nog zoveel gevoelens heb voor hem. Het is en blijft baby's papa. En we hebben toch samen iets moois gemaakt. Ben er wel overuit dat het (voorlopig) niet erkent wordt door hem. Heb een goed gesprek gehad met het juridisch loket en hij kan me dan nog behoorlijk dwars gaan liggen. En aangezien ik hem nu even niet zo kan voorspellen zie ik dat nog niet zo zitten. En vooral niet voor de stress na de bevalling. Hij mag zijn kind ten alle tijden zien dat ga ik hem niet ontnemen. Maar ik blijf er wel bij, als hij het wilt zien kan hij gewoon langskomen op visite dat is geen probleem. Het doet me ook veel pijn dat ik gister gebeld werd dat de meubels geleverd zijn en die heeft hij vandaag opgehaald en hoor net dat hij ermee bezig was. Dat zijn dingen dat ik denk auch.. Dat wil je graag delen. En het bed wordt ook binnen een paar weken geleverd dus dan kan hij het huis in iig. Jammer dat je dat soort dingen niet samen kunt delen. Doet me nu enorm veel verdriet. Maar goed zo doet het hem weer verdriet dat ik gister geshopt hebt voor de kleine uk. Het leven moet en gaat gewoon door. Hoop dat de pijn in mn rechterbeen snel weg trekt want dat is wel behoorlijk vervelend. Babykamer heb ik gister ook uitgekozen, wordt straks gewoon gezellig gezelschap van mijn kleine vent op mijn slaapkamer! Heb leuk boxkleed nog gekocht en een nijntje lampje! We gaan gewoon door, schouders eronder hoe moeilijk ook. Ik weet niet of mijn 20 weken echo al op de site stond, maar ik moet 8 november nog ff wachten dus!
Cupido JAJAJA nu geloof ik het wel haha Het was heel duidelijk te zien de kleine meid werkte goed mee vanochtend heerlijk een koningspaar
Zo, na een weekje vakantie weer terug van weg geweest en wat lees ik allemaal... * seth weg * Gabrielle, verschrikkelijk nieuws! Kan alleen maar toch heeeeel erg op een of ander wonder hopen voor je, en je heel veel sterkte wensen!!! * Rens in erge onzekerheid, gelukkig al wel iets positiever nieuws maar toch je hoort liever gewoon dat alles goed is. Ook jij heel veel sterkte! * Stephanie, je relatie op de klippen lijkt me echt verschrikkelijk...zeker gedurende deze tijd en kan me voorstellen dat het je veel doet, virtuele knuffel.! Bah bah, ik hoop dat er alleen nog maar positief nieuws zal volgen. Zag ook wat nieuwe namen voorbij flitsen, welkom Voor de rest is 1,5 week veeel te lang om hier bij te lezen, niet normaal de hoeveelheid informatie die ik heb geprobeerd te lezen kletskousjes! @straie, nog niks gelukkig maar las al in meerdere bladen dat het meer genetisch is als wat anders dus zal vast niet bespaard blijven. Mijn zussen hebben het allebei gehad en mijn mams ook... @kilo's, vind dat het af en toe net zon wedstrijd lijkt onder zwangeren...wie komt het minst aan / wie houdt het mooiste gewicht...of misschien ben ik er gewoon heel gevoelig voor, maar word er in ieder geval kriegel van :x ach ja gewicht is nou eenmaal niet mijn sterkste punt zelf al behoorlijk wat aangekomen en een flinke (zit in de weg) buik en voel me dan ook behoorlijk onzeker @baby voelen, manneke heeft baby nu ook voelen bewegen erg tof! Voel baby ook regelmatig, worden al echt flinke bewegingen af en toe. @vakantie, was hartstikke leuk! Lekker even kunnen relaxen met mijn man. Jammer dat ik snot verkouden was, zo erg dat ik het gewoon enorm benauwd kreeg en in hyperventilatie schoot...paniek. Bluuhhh en je mag bijna niks he...naja nu gaat t lekker weer wat beter. @Rugpijn / bekken pijn, sinds een week nu veeel lage rugpijn, beetje aan de zijkanten van mijn rug en het schiet door tot in mijn buik of moeten harde buiken zijn of bandenpijn maar het doet zeer. Kan af en toe bijna niet meer lopen, als ik wat doe zoals stofzuigen of flink wandelen dan verrek ik van de pijn. Zou dit dan een BI zijn? Schiet af en toe ook in mijn billen en door naar mijn benen. oke, dit was het dan zover...kan me andere onderwerpen niet echt herinneren maar wens jullie in ieder geval nog een fijn weekend verder!
onze internet verbinding ligt eruit, dus even kort via mijn mobiele telefoon. Ik heb een capsule gekregen die moet helpen voor de infectie. En scheelt al veel. Maandag nog eve langs de huisarts om andere dingen uit te sluiten op advies van de art. Maar over de kleine hoef ik me niet druk te maken met dit, die zit veilig opgeborgen. Dus lekker boeiend(niet). hopen dat de internet het snel weer doet, probeer zolang wel mee te lezen via mn telefoon.
Wij zitten inmiddels wél op 1 lijn, qua namen. Voor een jongetje kunnen we maar 1 naam bedenken, en die is nog niet bijster origineel ook... maar het voelt wel 'goed' als we onze eventuele zoon zo noemen. Voor een meisje is de kans goed aanwezig dat ik 'mijn zin krijg'. Ook de andere namen die nog op het lijstje staan, vind ik leuk, maar er springt er op dit moment 1 uit voor mij. Nu morgen maar eens kijken!
@ Anna27: ik ben wel benieuwd hoe je zoontje heet. Hoef je niet te zeggen hoor, maar misschien via een pb-tje?
Zo dames heb weer even tijd om te reageren... @ Cerberus; wat vervelend van de verzekering, maar je krijgt het nu nog wel zo geregeld dat je het alsnog vergoed krijgt? Ik vind de kosten voor een combinatietest echt super hoog... Kunnen ze best wel iets toegankelijker maken! @ Mon; wat een gedoe met die stomme GFT bak, en idd, hier hebben we er ook een, maar totaal overbodig... Maar jullie zitten straks wel met zo irritante bak! Plantenbak vindt ik een leuk idee, kan je hem ook niet onderverhuren @ Beesie; gefeliciteerd met de kilo's meis! Hihihi grappig dat je er zo blij mee bent (begrijp het ook wel als altijd heel weinig weegt). Hier ga ik vandaag weer wegen en ben helaas als over de 7 kilo heen... Moet wel zeggen dat ik het kan hebben. @ Cupido; ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd naar jullie lijstje met namen... Als je het wilt delen? @ Eveline; heel scherp meid! (VER-AS / VER-RAS). Ik heb snel op de site veranderd . Mooie buik al! @ Laura; doe je netjes, nu nog -3 kilo! Balen dat je dan na week 36 nog straie krijgt... Ik ben benieuwd of ik het ook ga krijgen....En idd zoals je zegt, het is voor een goed doel! @ Gentle; Nu lekker snoepen! Wat reserves opbouwen voor na de bevalling straks, als de kilo's er weer zo snel afvliegen blijft er helemaal niets meer van je over.... @ Zebra; ben nu wel heel benieuwd wat je gevoeld hebt in je buik! @ Cvermeulen; gefeliciteerd met jullie meid! Pjieuwwww gelukkig er komen wat meisjes bij! Hihi t zal wel heel grappig zijn als er uiteindelijk meer meisjes zijn! @ Suzanne; hoop dat je medicijnen hebt gehad van de dokter, hoor dat het vaak voorkomt tijdens de zw-schap en je moet er zeker niet mee blijven rond lopen! Lees dat je medicijnen hebt, fijn! Heb wel eens gelezen dat je daarvan eerst nog veel meer jeuk gaat krijgen.... Hoop dat je er snel van bent! @ Vreeswijk; fijn dat het al beter met je gaat... En volgende week de 20 wk echo! Spannend, willen jullie weten wat het is? Fijn ook dat je beeb al voelt. @ Stephanie; vervelend die zeurende pijn... Kan mss iets van groeipijn zijn? Hoop dat het snel over is! En ja meid je zit in zo een lastig pakket... Je zou het zelf allemaal anders willen en je geeft nog veel om je ventje, maar hij moet er nu voor jou zijn. En ergens hoop ik dat hij nog 100 procent omdraaid voor jou, maar daar mag je niet vanuit gaan. Ik vind je sterk meid, je pakt het goed aan, richt je op de kleine in je buik! @ Guusje; welkom back meid; dacht al, waneer zou ze weer terug zijn... Balen dat je ziek bent geworden op vakantie. Wat aangeeft van de kilo's onder zwangere, dat gevoel heb ik ook wel een beetje, dat het een wedstrijd is ofoz... Enunh Seth is weer terug, maar dan onder een andere naam . Ben blij dat je er weer bent! @ Anna27; ben benieuwd morgen, of je je zin krijgt Nog een nachtje slapen!!!! @ Namen; ik hou dus ook niet van namen die voorkomen in de top 50... Maar laten er nu hele leuke namen staan in de top 50. @ Opmerking mannen; wat dat betreft heb ik echt een lieve vent, die echt geen lelijke opmerikingen maakt, of stomme grapjes... Hij vindt me alleen maar mooi, en ja dn vooral mijn borsten... (ik had een kleine A en nu een mooie volle C). @ Ego; hier al de vierde dag op rij dat ik wakker wordt met knallende hoofdpijn, echt vreselijk heb ik nog nooit gehad is ook echt niet lekker wakker worden. Gister mezelf en mijn man opgegeven voor de cursus samen bevallen... Hihihi... mijn vent schrok zich helemaal lam, omdat het 9 avonden zijn, hij dacht dat het 2 avonden was ofzo... Haha! Helemaal geweldig! Gister weer bezig geweest met het huis schilderen, de buitenkant, nog een klein stukje en we zijn klaar! Iedereen nog een fijne zondag!
@Cerberus, die kosten zijn echt super hoog, ze zouden inderdaad wel wat toegankelijker mogen maken. Is eigenlijk best absurd. @Mon, Handig een plantenbak, maar je zit er wel mee opgescheept ja @Chantal, Gefeliciteerd met jullie meid ! Super leuk @Suzanne, fijn dat je medicijnen hebt gehad en je niet druk hoeft te maken over de beeb, je hoort het wel meer tijdens de zwangerschap, maar lijkt me uiterst vervelend...Hoop dat het snel beter gaat @Anna27, heel veel plezier morgen als ik er niet meer ben tot morgen en we zullen het horen @namen, Wij waren het met 8 weken al eens over de jongens naam en een meisjes naam hadden we ookal heel snel, maar we wisten op de een of andere manier dat die niet nodig was en ik ben ook heel blij dat het een jongetje word want wil die naam zo graag gebruiken haha Nou hier vanaf gisteravond heel veel last van de nieren, kon niet meer rechtop staan en niet slapen totdat ik 2 uur had liggen draaien. Het deed zo veel pijn, heb het nog nooit eerder gehad. Nu nog steeds niet weg, dus ga morgen maar effe naar de dokter want dit is niet echt uit te houden. Effe kijken wat hij zegt en we zullen het wel zien.
@frenzy, bedankt voor het welkom terug erg leuk om te weten dat je gemist word! Heb zelf ook zo veel hoofdpijn en ga nu naar de fysio voor nekmassages...helpt echt hoor, misschien eens aankaarten bij de HA ofzo als het aanhoudt! Oh wat leuk samen die cursus doen, word vast speciaal! @cerberus, wat fijn dat je toch weer terug bent hier!! Zou niet hetzelfde zijn zonder je!! @namen, wij zitten op dezelfde lijn gelukkig en weten hoe ie heten gaat. Iedereen mag het ook al wel weten in onze omgeving, ben te grote flapuit daarvoor maar om het nou al op internet te posten...neee nog maar even niet. @mannen, die van mij is gelukkig ook super. Veel begrip, geduld en nog steeds complimenteus! Bof maar! Morgen weer lekker naar de fysio, massage onderrug bij bekken en nek massage....heeerrrrrlijk! In het begin is het even pijnlijk maar als ik er weg ga ben ik helemaal als nieuw! Schoonmams zat trouwens ook te denken aan een Bekken instabiliteit...ga zo maar eens even googlen. Fijne zondag!!
Vriendlief opperde vanmorgen ineens een leuke 2e naam bij de naam die we in gedachten hebben....maar dan is zoonlief alleen naar iemand in zijn kant van de familie vernoemd. Dus ik wilde dan mijn favo naam als 3e naam (klinkt super namelijk) zodat ook mijn oma vernoemd wordt. Maar dat wil hij niet....omdat hij 3 namen teveel vindt :x En dan zegt hij dus heel kinderachtig: doe jouw naam dan maar, ik doe daar niet zo moeilijk over...:x Grgrgrgrgr..... Ons 1e zoontje heeft dus maar 2 namen, roepnaam + 2e naam waarin we een combi hadden van 2 namen van beide kanten van de familie....maar dat is met de namen voor uk 2 onmogelijk....
Allemaal gedoe met namen hier Wij zijn het gelukkig helemaal met elkaar eens, deze naam ook al 3 jaar in ons hoofd en er nog steeds weg van! Inmiddels staat ie wel in de namen top 50 zag ik net maar ken zelf eigenlijk niemand die zo heet dus ach.. vind het ook niet erg!