@ Eylem, ik snap je reactie maar mijn baarmoeder kwam met 14 weken al boven de navel uit bleek bij een controle van de VK, hij is hoog en smal. Ik houd het zelf ook wel op rommelende darmen hoor, anders heb ik teveel hoop dat ik het veel meer ga voelen. @ Foxy, beterschap! @ Zebra, ik zit dus met hetzelfde probleem met die uitzetlijsten. Ik heb in ieder geval de flessenwarmer geschrapt, en veel hydrofiel doeken erop gezet. Er is ook een topic met grootste aanrader en grootste miskoop. Die heb ik helemaal doorgespit. Wie weet staan er nog goede ideetjes op voor jou. En ik denk dat het best persoonlijk is hoor. Er staan bijv. op mijn lijstje maar 3 rompers ..daar heb ik er maar wat meer van gemaakt anders moet ik zoooooooo snel weer wassen, met een beetje pech ben je er binnen 1 dag doorheen! @ Gentle, dat lijstje ziet er al een stuk beter uit als alle lijstjes in die tijdschriften, wel wat realistischer denk ik @ Frenzy, succes! @ Ego: ik heb vakantie en zit nog lekker in pyjama te bedenken wat ik zo eens zal gaan doen. Ik denk dat ik vandaag maar de rotklusjes doe zoals administratie bijwerken en wassen, dan kan ik de rest van de vakantie genieten J
@Flessenwarmer: wij hadden die in eerste instantie ook niet gekocht. Totdat je er achter komt dat anno 2011 lang niet iedereen een magnetron heeft... En daar sta je dan met je potje olvarit of je flesje. Op zich hoef je hem op voorhand niet te kopen, maar sluit niet uit dat je hem later toch nog aan gaat schaffen! Koop er dan trouwens wel eentje waar ook potjes in passen!
Ik ben weer thuis! Alles zag er prima uit, alleen (net als bij mijn zoontje) weer een heel iets verwijd nierbekken (0,56 met de norm op 0,5), dus ik mag met 32 weken nog een keer. En we krijgen een..................... ......dochter !!!!!!!
Heej Anna, Wauw, gefeliciteerd! Een dochter, wat leuk. En wat fijn dat alles goed is!!! Lekker genieten en meisjes dingetjes kopen nu. Hier net andersom, ik vind het helemaal leuk, die stoere jongens dingen. Hier is alles goed, redelijk geslapen, maar die bekken zitten me wel dwars. Heb er veel last van, zo meteen weer naar de fysio. Morgen ben ik jarig dus strakjes samen boodschappen doen. En verder de "weekend-weg-was" weg strijken. En genieten van onze vakantie (Peet en ik moeten zaterdag weer werken). Succes nog met de echo's vandaag!!! Liefs, Leske
He leuk zo worden de meiden weer wat beter vertegenwoordigd super nu helemaal los op felle kleuren haha gefeliciteerd
Ja, de meiden blijven tot nu echt een beetje achter! (Hier thuis ook, dus ik ben blij dat ik wat versterking krijg!)
Gefeliciteerd met jullie dochter!! Fijn dat alles verder goed was. Hier had Frum ook een te groot nierbekken (0,52mm) dus ook met 32 weken weer een echo En die jongensscore wordt iets rechter getrokken zo
gefeliciteerd anna! Ik hoop dat ik het meisjes aantal ook ga verhogen nog een ruim weekje wachten en dan weten we het hopelijk
@Anna: gefeliciteerd met jullie dochter!!! @Frenzy: ik lees dat jullie vandaag de 20 weken echo hebben. heel veel succes, het is voor jullie natuurlijk een stuk onbezorgder dan bij de meeste. Het is vast goed @ego: morgen is d-day. Ik heb een aantal dagen niks willen lezen, andere ervaringen, of medische dingen opzoeken. Gisteren was ik daar ineens weer aan toe. En wat ik gegoogled heb, heeft ons besluit alleen maar versterkt. Het is gewoon veel erger dan we hadden durven denken. Ik heb ook met een vriendin gesproken die kinderarts is, en ze was zeer eerlijk tegen mij. Had ik ook nodig. Ik verwacht nog steeds dezelfde diagnose morgen; alle hoop is vervlogen. Maar dat we morgen het besluit echt gaan nemen en dan ook gaan plannen en uitvoeren dat we afscheid gaan nemen van ons zoontje...dat blijft onwerkelijk. Mijn man en ik hebben gelukkig wel samen veel kunnen praten, we willen hetzelfde en op dezelfde manier. Dat is fijn. Met mijn dochter heb ik ook nog vaak gepraat, als ze zelf daarover begon. Het blijft zeer moeilijk.
Gabrielle ik wil je heel veel sterkte wensen in jullie beslissing! Ik probeer mij in jullie siyuatie in te leven maar dat is zo moeilijk fijn dat je met je man zo goed erover kan praten, ik wens je alle sterkte toe de komende dagen. PS:hoe krijgen jullie de tekst in kleur??
Hallo meiden! Ik heb jullie compleet verwaarloosd! Ontzettend last van mijn bekken en nog steeds erg moe dus nergens puf voor.. Elk vrij uurtje gaat op aan mijn gezinnetje! Maar vandaag een redelijke dag dus dacht zal eens kijken op Zp! Inmiddels werk ik voor 50% dus heb iets meer lucht wat dat betreft. Wij hebben ook de 20 weken echo al gehad en we krijgen nog een meisje! Een zusje voor ons andere dochtertje! Alles was gelukkig voor de rest in orde en voor zover te zien allemaal gezond. Ik zal proberen om het nu weer eens bij te houden met lezen en kletsen. @ Gabrielle -> Heb niet mee gekregen wat er aan de hand is maar ik wil je heel veel sterkte wensen met een beslissing maken. Alvast heel veel kracht en wijsheid toegewenst! Liefs Bloempjuh
@Bloempjuh: leuk! Nog een meisje! @CVermeulen: op die A met dat zwarte balkje eronder klikken @Gabrielle: nogmaals heel erg veel sterkte! Ik denk iedere dag aan jullie!
Gabrielle veel sterkte morgen! Zal aan je denken... En verder; wat leuk weer 2 meiden erbij in maart, hadden we wel weer ff nodig
Gefeliciteerd Anna ! Eindelijk weer een meisje erbij haha, word de stand weer wat bij getrokken Heel mooi dat alles goed is en nu lekker shoppen ! Gabrielle, Meid heel veel sterkte toegewenst! Wel fijn dat je met je partner goed kunt praten en dat jullie het eens zijn met elkaar. Kan me voorstellen dat het heel lastig is met je dochter en kan me niet voorstellen hoe je je moet voelen, het is zo oneerlijk. Nogmaals heel veel sterkte en kracht ! @bloempjuh, gefeliciteerd, alles goed en nog een meid ! Hier erg zenuwachtig voor woensdag heb dan mijn guo...hoop zo dat alles goed is ! de zenuwen gieren mn hele lijf door en dan nog 2 dagen wachten...pff.
Hey meiden.. Erg druk gehad dus paar dagen niet de tijd gehad om hier te kletsen.. Gabrielle wil je morgen heel veel sterkte wensen!! Wat is t toch moeilijk!!!! Voor de met een goede echo, wat super! Van harte gefeliciteerd! En zag dat de meisjes weer omhoog klimmen! Haha.. Leuk hoor! Lijkt me zo leuk roze shoppen! Ben echt van fan van roze maar met twee jongens staat t zo raar hè haha! Hier verder alles prima eigenlijk, voel ons mannetje best veel.. Vanavond op controle bij de vk, weer ff naar t hartje luisteren.. Vind t altijd weer fijn! Heb geen angelsound dus dan is t weer een feestje om te luisteren daar..
Pfft... nog 45 minuten... Ben behoorlijk zenuwachtig. Merk toch dat ik er niet zo onbevangen meer in ga als bij onze dochter. Misschien komt dat ook wel omdat ze toen iets vonden bij de placenta. Gelukkig niets ernstig, maar je wordt er toch mee geconfronteerd dat ze ook dingen kunnen vinden die niet goed zitten. Wel gek idee dat we over een uur of anderhalf weten hoe ons gezinnetje er uit gaat zien... Of het wordt hier een meidenbende of we gaan netjes 50/50 verder!
@Happymom, een guo is een geavanceerd ultrageluids onderzoek, het is uitgebreider dan een seo en dit krijg je op medische indicatie. @Zebra, geeft niet hoor, je kunt ook niet alles bijhouden Ik krijg een guo omdat er met 12 weken een verdikte nekplooi is geconstateerd van 5,5 mm. Nu gaan ze kijken of het hart en alle andere organen goed zijn of niet. Ik heb al een vlokkentest gehad en een echo erna en die waren perfect volgens de gyn, dat was een hele opluchting maar toch nog geen zekerheid voor het hartje etc...
@mon, ik snap het wel, het is toch altijd spannend. Probeer er van te genieten en die 45 min. zijn zo voorbij ! We horen het hier wel en ben erg benieuwd naar wat jullie gaan verwahten