Maart 2012 Mama's Deel 2!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik was ook echt doodnerveus vanochtend. Ik werd er beroerd van wakker, terwijl ik zelfs nog even moest denken welke dag het was, haha!

Bij mij duurde het, inclusief de Triple P (die trouwens 4,3 was), nog geen half uur... Alles kon meteen duidelijk in beeld worden gebracht. Het stel voor ons had 20 minuten uitloop, dus dat had ze mooi meteen weer rechtgetrokken.

2. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    misschien een stomme vraag maar is de 20 weken inwendig of uitwendig ? ik heb geen flauw idee haha.

Echt heel mooi dat alles goed is anna, begrijp best dat je zenuwachtig was maar gelukkig was dat nergens voor nodig :)

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Oh sjors dat had ik dan inderdaad even niet gelezen van je! Kan me goed voorstellen dat je dan nog extra zenuwachtig bent!
    gelukkig al goed nieuws gehad met de vlokkentest maar nu dus nog even spannend. hopelijk een goede echo voor jullie!

4. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    De echo is uitwendig, de eventuele Triple P-meting is inwendig.

5. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Dankje Anna, fijn om te weten ik heb er niet heel veel moeite mee als ie inwendig had gemoeten maar ik neem mijn moeder ook mee en ookal is het mijn moeder vind t toch een beetje genant als het inwendig zou zijn geweest haha.

@Zebra, Dankjewel :) ja zeker spannend nog effe, was een hele opluchting dat de rest goed was en nu deze nog..

6. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Wacht in spanning op de goede uitslag van Frenzy... Duimduimduim... ;)

7. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Anna en Bloempjuh: Gefeliciteerd jullie allebei met jullie dochter!!! Trekken we de meiden toch nog een beetje recht op deze manier! hihi.

8. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    En ik natuurlijk dus dat zijn er alweer drie joepie!!:p
    go girls;)

9. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Duim duim mee

@gabrielle. Wat een moeilijke weg moeten jullie gaan en wat klink je sterk. Denk aan jullie

10. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    kom even snel kijken voor echo nieuws...
    zag iig twee goede berichten voorbij komen...iig eentje die terug moet komen, maar als je bij de eerste hetzelfde had, ga ik er maar even vanuit dat het goed is....

2 meisjes erbij op de lijst.... gefeliciteerd... moeten natuurlijk genoeg leeftijdsgenootjes zijn voor mn knullen straks.. hahahahahaha....

frenzy en mon... succes nogmaals...en probeer straks te spieken en wat langer te reageren....

11. veronique23

29 jun 2009
    39
    0
    0
    wij hebben morgen om 10uur de 20weken echo :):) ben benieuwd wat we nu krijgen hebben al een meid.
    manlief wou het eerst niet weten maar begint nu toch steeds meer te twijfelen hij is toch wel erruggggg nieuwschierig :D

12. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahum... tja... sorry... Alhoewel het statistisch bezien eigenlijk helemaal niet kan gezien de verdeling hier op het forum:

Het is een jochie! Was geen twijfel over mogelijk, zowel de stagiaire als de echoscopiste waren diep onder de indruk... :D Meneer lag er erg goed voor.

Verder alles helemaal goed (ook de placenta!!!), onze smurf was druk aan het draaien en doen. Was wel heel leuk: zagen hem zelfs vruchtwater drinken en vervolgens de hik krijgen. Kleine slokop!

Wat een opluchting zeg. Geen rare dingen dit keer, geeft me ook een wat rustiger gevoel naar de bevalling toe: de kans dat het nu weer misgaat met de placenta is naar mijn gevoel na vandaag weer een stukje kleiner geworden.

13. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@Mon. Fijn dat de echo helemaal goed was en met de placenta ook. Lekker genieten nu!!! En weer een jongetje!!! Gaaf

14. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Nog geen nieuws van Frenzy...?!!!

15. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0

Van harte met je zoontje:cool:

16. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Mon: wat fijn! (En het klopt inderdaad niet, qua verdeling... de tweede helft van de maand moet wel veel meiden opleveren dan!)

17. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Ben ook elk half uur aan het checken! Hoop zo dat het allemaal goedzit...!! Duim duim duim...

18. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    @ Mon: Gefeliciteerd, weer een ventje! Hardstikke leuk. Bij ons was het ook zo klaar als een klontje. Dat ze eerder hadden gezegd dat het mogelijk een meisje zou worden? Snap het nog steeds niet ;)

19. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Mon: gefeliciteerd meid! een zoontje, wat leuk!!!!

Oh hoop zo dat Frenzy zich hier straks meld met goed nieuws!!!!

20. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Gefeliciteerd Mon!
    Hoe laat had Frenzy de echo dan?
    Misschien is ze wel lekker aan het babyshoppen na een goede echo? Laten we daar maar op hopen!

Deel Deze Pagina