Maart 2012 Mama's Deel 2!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Dacht dat Frenzy afspraak om half 2 had

2. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ja Frenzy had om 13.30 de echo! Denk ook dat ze misschien lekker aan het shoppen zijn!

3. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @mon, gefeliciteerd !! Weer een jochie, haha:p denk dat de meiden toch echt achter gaan blijven 3 tegen zoveel jochie's haha. Mooi dat alles goed is en je je wat beter voelt mbt de bevalling en de vorige keer :)

ben ook heel benieuwd naar de echo van Frenzy...volgens mij heeft ze wel gezegd als alles goed is gaat ze daarna uiteten en wist ze niet of ze wel tijd had om hier te reageren. hoop dat alles goed is.

4. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Owh zal snel reageren! De beeb is kerngezond!!!!! Echt mijn man en ik zijn zo blij... Pfff hoe blij kun je zijn met gezond kindje!!!

5. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Wat lief jullie duimen draaien en berichtjes! Pfff ben echt een 'beetje van slag' van het goede nieuws, klint vreemd, maar er breekt nu echt een nieuwe wereld aan. Vorige keer bij de 20 wk starte er een gigantiche achtbaan en nu.... nu krijgen we een gezond kindje, een kindje waar we voor kunnen gaan zorgen, een kindje wat ik straks vast kan houden... Voor de meeste van jullie denk ik van zelf sprekend, maar voor mij voelt dit nu echt als een lot uit de lotterij!!!!!!!

Zo met manlief en ouders uit eten, ons geluk vieren!

6. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hiep hiep...!!! Is toch niet gek dat je blij bent met een gezond kindje. Iedereen is daar enorm blij mee, laat staan als je in het verleden je kindje te vroeg bent kwijtgeraakt!
    Ik zou zeggen: op naar de Jip en Janneke champagne!

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Frenzy, eindelijk een berichtje! haha zat de hele tijd te kijken

gefeliciteerd! wat een geweldig nieuws, Ik kan me wel een beetje voorstellen dat het voor jullie extra extra fijn is om te horen, al kan ik me natuurlijk niet in jullie situatie verplaatsen begrijp me niet verkeerd!
    Maak er een fijne avond van!!

8. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Wow Frenzy, oh wat ben ik blij voor je! Veel plezier vanavond en lekker eten! Genieten van dit supergoede nieuws!

Ik heb net een nieuwe afspraak gemaakt voor een 3d-4d echo! Op zondag 4 december om 13.00. Mag op de site!!!

Kan niet wachten tot het moment waarop we ons kleine meisje mogen zien!

9. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Frenzy: wat superfijn voor jullie!!!

10. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@Frenzy. Wat een supergoed bericht. Nu heerlijk gaan genieten. Veel plezier vanavond met etentje

11. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Jeeeej Frenzy, wat fijn! Gefeliciteerd!!!!

12. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Frenzy!! Super meid... Gefeliciteerd. Geniet ervan.

Weet iemand of je de vervoerskosten van de ritjes ziekenhuis via de verzekering ofzo terug kan krijgen? Het loopt bij ons aardig de spuigaten uit...

13. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    frenzy.. gefelciiteerd met de goede echo.. ga lekker genieten vanavond.

14. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Rens; hoe gaat het met jou en Rensman? Jullie hebben van de week toch weer een echo?

@ Leske; jeetje wat zul je geschrokken zijn met Joosjes! Gelukkig was het maar een schaafwond... Maar snap de schrik! Alvast een hele fijn dag gewenst morgen!

@ Eveline; hihi.. wat een leuke foto van jou en je ventje, hier ook zo een man thuis die net zo zwanger als mij lijkt! Geniet van je vakantie!

@ Anna27; gefeliciteerd met de goede echo, en leuk een meisje! Wel straks nog een extra echo ivm met de nierbekken, hoor dat dit best vaak afwijkend is.

@ Gabrielle; owh meid, ik ben benieuwd morgen, al geloof ik dat de kans op een wonder klein is. Goed om te lezen dat je veel aan je man hebt, is echt belangrijk en samen zijn! Toch duim ik nog voor je morgen, voor een wonder... Vind je zo sterk! Snapt je dochter het ook goed? Want ze is 7/8, dan begrijpen ze toch al best veel?

@ Bloempjuh; ik voel me ook best wel verwaarloosd ;). Nee hoor grapje, je bent zelf het belangrijkst en als het je niet lukt om hier te komen dan lukt het niet! Wel fijn dat je op je werk een stapje terug hebt gedaan, kun je wat meer aanjezelf denken. Gefeliciteerd met jullie tweede meisje, heb het gelijk op de site gezet...

@ Sjors; snap je 'spanning' voer woensdag... Nog twee nachtjes en dan is het zover en hopelijk gewoon een super gezond kereltje.

@ Happymom; roze staat ook heel leuk bij een kerel hoor; maakt ze stoer ;). Houden jullie het bij twee kids of denk je dat er ooit nog een derde komt?

@ Veronique23; spannend dan morgen! Veel succes!

@ Mon; ten eerste wat fijn dat alles goed is! Lijkt me zeker een opluchting! En dan een jochie, wat gaaf hey! Nog een boy erbij! Gefeliciteerd!!!!!

@ allle; nogmaals wat lief dat jullie allemaal zo meeleven.... Super bedankt voor de berichtjes!

@ ego; dacht laat eerst ff weten dat het goed is voordat ik een 'lange reactie geef' wil jullie niet in spanning houden! Met knikkende knieen zijn we naar de echo gegaan, al bij aankomst bij het ziekenhuis moest ik huilen, het rakelt zoveel emoties op. We hadden de echo bij een lieve vrouw die alles goed uitlegde, toen ze het gezicht en de hersentjes beoordeelde en aangaf dat het goed was moest ik echt heel erg huilen... Had dit nieuws ook bij Loek gewild en dan besef je dat het ook zo had kunnen zijn... Kindje is vooral op de kritische punten meerdere malen bekeken en mevr legde alles ook goed uit, verder alles goed nagelopen en zag er allemaal goed uit. Heel de echo wel wat traantjes gelaten, eerst van angst en daarna van geluk. Baarmoeder zit echt al super hoog (handbreedte boven navel). Nadat we het ziekenhuis verlieten nog veel traantjes gelaten en nu nog steeds, maar van geluk. We gaan nu echt op zw-cursus, we gaan nu wel een geboortekaartje uitzoeken, de babykamer moet nu wel af, kortom, wij krijgen in maart een broertje voor Loek waar we voor mogen zorgen en dat voelt heel machtig. Echt besef het nu nog maar half... Zo uit eten, met ouders en man.

15. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Dankje meid... Blijft zo dubbel he! Zou mij geluk met jullie willen delen, zodat ook jullie mannetje kerngezond was. Hoop echt dat jullie ventje gewoon een klap heeft gehad van die bloediingen...

Wat betreft de verzekering; weet ik niet, heb ik nooit over nagedacht. Maar wel kun je het opgeven bij de belasting, extra uitgaven ziekenkosten, maar dan levert het ook niet echt veel op... Maar herken het kostenplaatje...

16. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Frenzy meid, echt kippenvel zoals je het omschrijft. Prachtig dat dit geluk na alle ellende op jullie pad komt. Echt, ben zo ontzettend blij voor jullie. En, Loek wordt grote broer!!! Wat zal hij ook trots zijn vanaf zijn wolkje. Hij blijft de mooiste ster voor jullie en nu dan een gezonde knul om mee te knuffelen, om aan je hand mee te nemen om de wereld te verkennen. Geweldig! Proficiat! Geniet ze vanavond!!!

Liefs, Leske

17. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Heb een lijstje opgevraagd in het ziekenhuis Venlo, met mijn afspraken. Gewoon voor heel 2011 alleen al 2 a4tjes vol. En dan nog de afspraken verder weg. Het is niet het belangrijkste, maar mochten we er wat van terug kunnen krijgen, alles is meegenomen.

Wij hebben woensdag weer een echo en kijken ze voor een punctie. Hoop echt dat ze die punctie dan kunnen doen zodat wij over een week of 2 ook gelukkig zwanger kunnen zijn. Ik merk aan mezelf dat ik wel veel geruster ben als een week terug, maar kan me nog niet helemaal laten gaan zeg maar. En ik wil potdomme ook zo graag goed nieuws met jullie delen!! Wordt wel eens tijd...

Ik ben echt zo blij voor jullie... Het is jullie echt gegund. Wat zal Loek trots zijn vanuit de hemel!!

18. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @ frenzy wat fijn dat alles goed is!

Gabrielle ik denk aan jullie! Dikke knuffel

Vandaag geslaagd voor een moeilijk examen nog 2 maanden te gaan met 3 examens en dan heb ik mijn schoevers diploma!!

Verder heb ik nog ups en downs maar verder gaat het goed. Lekker met de hondjes op de bank en druk met mezelf bezig houden en vooral mijn ex niet te contacten want ik moet mezelf even losmaken van hem.

Fijne avond dames!

19. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @extra echo voor nierbekken: mijn echoscopiste legde uit, dat het inderdaad heel veel voorkomt, en dat daarom in Engeland de grens al is verhoogd naar 0,7. Daar zit ik dus beide keren ruim onder. Maar goed, dit is Nederland, en ik zie het maar gewoon als een extra kans om naar onze dochter te kijken! (en met 32 weken nog even te laten checken of het nog steeds een meisje is, haha!)

Het eerste roze vestje is al binnen....

20. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    @frenzy,

Ik zit hier met de tranen in mn ogen mee te lezen... wat moet het een opluchting voor jullie geweest zijn vandaag, en tegelijk word je weer met je neus op de feiten gedrukt van wat er met Loek gebeurde... Ik kan me voorstellen dat het voor jullie een enorm emotionele dag geweest is...

Morgen zijn wij aan de beurt, en eerlijk... ik zal blij zijn als het voorbij is, en alles ok is... er kan zovéél foutlopen he, daar mag je natuurlijk niet van uit gaan, maar toch...

Wat fijn dat jullie nu 'gerust' kunnen beginnen plannen en voorbereiden voor jullie kleine man. :) Geniet ervan!

Deel Deze Pagina