Maart 2012 Mama's Deel 2!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @ Leske GEFELICITEERD!!

Wat een getrappel deze ochtend zeg, kleine man is erg druk bezig. Wel gezellig zo op mijn werk, er is helaas niet zoveel te doen vandaag. Dus dan komen de pieker momenten weer..

Mn broertje is voor mij op pad voor een nieuwe boxspring, jippie. Wel weer heel fijn en lief.

@Gabrielle, jeetje dan duurt de dag lang. Probeer ondanks alle leegte en het verdriet ed toch je rust te kunnen pakken en wat te ontspannen. Liefs

2. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Gabrielle, jeetje dat is zeker een lange dag...pff.
    Hoop dat de uurtjes snel gaan en hoop toch nog op een wonder ondanks dat de kans klein is, hier zal ik ook een kaarsje voor je branden meid ! Heel veel sterkte en succes.

@Rens, Oke dat is wel lekker op tijd ! ik hoop echt voor je dat je de vwp krijgt zou heel prettig zijn als je dan alles weet.
    Lange reistijden zeg, helemaal naar maastricht.

@Foxy, leuk zo'n fotoshoot jammer dat je het zelf toch niet gaat gebruiken. Hier helaas ook te ver weg voor.

@Leske, Van harte gefeliciteerd meid ! Maak er een mooie dag van :D

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @ Gabrielle, heel veel sterkte gewenst voor vanmiddag

@ Leske , van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een gezellige dag van! :)

@ Bloempjuh, ben benieuwd...

4. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@Gabrielle Heel veel sterkte. Wat duurt wachten dan lang. Ik denk aan je hoor!

@Rens Morgen weer zo'n spannende dag voor jullie. Hoop dat er nu echt duidelijkheid komt.

@Ziek Gaat weer beter vandaag Nog wel erg misselijk maar kan weer eten binnen houden. Lekker thuiswerkdagje vandaag wel fijn

5. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even ego dames..
    (sorry)

Ben net naar vk geweest.... en goegekeurd....
    de vk-in opleiding was alleen verbaasd...mn baarmoeder ligt namelijk 2 vingers onder navel... (echt raar deze zwangerschap...!!??) en mn baarmoeder ligt ook helemaal links... rechts zit dus niets.... :(:(:(
    Nu zeiden ze (beide vk's) dat ik me niet druk moet maken, omdat het te maken heeft dat ik snel zwanger ben geworden en van een vierde....
    nouja aangezien heel mn lichaam naar links scheef staat vind ik dat niet eens gek...!!

Heb net gelijk fysio gebeld... nu kon ik donderdag 3 november terecht.... maar word nu *tijdens het typen van dit berichtje* door haar terug gebeld, dat ze me VANDAAG !! er nog achteraan wil plakken... !!! wellicht omdat ik haar vroeg of door BI je been uit de kom kan schieten..??!!

Ken haar helemaal niet, maar vind dit zoooo lief!!!:)

Vanmiddag dus voor het eerst naar de Fysio...

6. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @ Foxy heerst lekker allemaal he!

Ik loop met een mond vol met aftes! Echt zwaar irritant met eten!
    En voor de rest loopt iedereen hier te hoesten en te proesten op kantoor. Hopelijk word ik niet ziek! ;)

7. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    @cerberus, Inderdaad apart haha alles links, maar zolang het niet erg is prima toch :) wat lief zeg ! echt een fijn mens ondanks dat je haar niet kent:)

@Foxy, fijn dat je je eten binnen kan houden, en thuis kan werken. Al die misselijkheid is echt vervelend!

@Stephanie, Bah wat vervelend zeg, hoop dat je er snel vanaf bent, kan me voorstellen dat het vervelend is tijdens eten:(

8. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    En weer even snel een berichtje..

Wordt doorgestuurd naar t ziekenhuis want heb kennelijk ook regelmatige harde buiken. Ja, voel t wel maar nog niet pijnlijk. Bij de vk weer bloed verlies en nu meer. Eens kijken waar ik mijn dochtertje onder kan brengen. Man komt nu ook thuis zodat hij mee kan.

Horen t straks wel. Vind t erg spannend!
    Xxx

9. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    ow dat zal best schrikken zijn, hoop dat het niks ernstigs is meid ! Snap dat je het spannend vind.
    Heel veel succes! hoelaat moet je er zijn ?

10. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Bloempjuh: Spannend hoor meis! heel veel succes en ik wacht op een berichtje!

Cerberus: Fijn dat alles goed is meid! En ach, omdat je zelf ook zegt dat je lichaam een beetje naar links neigt vind ik t niet eens zo gek!

Gabrielle: Heel veel sterkte vanmiddag meid! Ik denk aan je!

Rens: Spannend hoor, morgen. Hopelijk krijg je idd de punctie en weten jullie daarna meer!

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Leske, happy birthday!

Sheena, als je gewoon een afspraak hebt zal het wel goed zijn hoor :) zal per zkh wel verschillen hoe ze werken

Gabrielle, veel sterkte vanmiddag :(

Rens, zo dat is al wel vroeg maar goed, wel fijn, dan zit je niet de hele dag erop te wachten...en inderdaad hopen dat er nu echt wat gaat gebeuren!

Bloempjuh, jeetje, kan me voorstellen dat je het niet lekker zit, fijn dat je man ook komt, veel succes in het zkh!

Foxy beterschap!

Cerberus, wat fijn dat je al zo snel terecht kan!

Stephanie he jakkes, dat is lastig eten inderdaad.

Zo en nu ga ik snel wat eten voor ik omval van de honger ;). Verder ben ik hard aan het nadenken wat ik allemaal nog voor de vakantie moet doen, we gaan zondag 2 weken naar Turkije dus ik zou heel druk bezig moeten zijn met alles uitzoeken enzo maar eerlijk gezegd ben ik er nog niet echt mee bezig :) eerst maar de echo morgen! Gelukkig gaan we naar familie dus we hoeven niet al te veel mee te nemen.

12. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Goedemorgen meiden..
    Cerberus bij mij zat mn baarmoeder ook beetje vreemd.. 2 vingers boven navel.. Alleen beetje zwevend, onder niks boven alles haha..
    Mijn vk zei dat t niks uitmaakt, komt bij 1op de 20 voor..

Ik ga ff een kaarsje opsteken voor Gabrielle..

13. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Gabrielle: wat een lange dag! Ik zal aan jullie denken straks!

@Bloempjuh: he bah, dat klinkt eng! Ik hoop dat het meevalt!

@Leske: gefeliciteerd met je verjaardag!

14. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Ah ik heb echt het liefste broertje ooit. Krijg ik net een berichtje, had een nieuw bed nodig (weer een 1 pers. ivm de baby meubeltjes die in mijn slaapkamer komen). Dus zit met de ruimte. Heeft hij een 1 pers boxspring geregeld voor me! En hij staat al zelfs! Opgemaakt en wel!

Ben helemaal blij! Echt super!

@happymom ja allemaal kaarsjes! en in gedachten zijn we allemaal bij gabrielle.

15. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Helemaal vergeten te zeggen maar vrijdag hebben we onze kinderwage besteld. Het is de Mutsy 4-rider.
    Ben er helemaal blij mee

16. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gabrielle
    succes.... en steek dalijk een kaarsje aan... (moet zo weg.. dus maar ff wachten:)) maar denk aan jullie...

17. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Gabrielle; meid denk aan je vandaag! Kaarsje brand voor jou en je gezinnetje!

@ Foxy; je hebt pb en mooie kinderwagen, wij hebben hem ook, geweldige wagen...

@ Leske; fijne verjaardag!!!!

@ Bloempjuh; jeej meid wat schrikken, hoop dat t gewoon onschuldig is...

Reageer vanavond nog even uitegebreid... Moet nu even weg..

18. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Gabrielle: Ik ben in gedachten bij je en heb ook mijn kaarsje aanstaan. Heel veel sterkte en succes.

19. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Bloempjuh: Oh wat spannend voor jou. Hopelijk is er niets aan de hand. Sterkte zo in het zh.
    @ Leske: Gefeliciteerd met je verjaardag.
    @ Cerberus: Vreemd alles aan 1 kant. Ik ben benieuwd of de fysio wat voor je kan betekenen.
    @ Alle dames met goed 20 weken echo. Gefeliciteerd meiden weer een mijlpaal gehaald. Geniet ervan
    Extra voor Frenzy: Ik ben super blij voor je dat alles er zo goed uitzag. Nu kan het echte genieten gaan beginnen bij jullie.
    @ Rens: Veel succes morgen meid. Ik denk aan je en brandt ook een kaarsje voor jou. Hopelijk krijg je meer duidelijkheid.

Net in de stad gewandeld, tussen de buien door en nu dochter op bed, zodat ik ook even kan uitrusten. Maar wilde eerst even hier gluren en Gabrielle succes wensen.
    Hmmmm, dochter zit te trommelen in haar bed :D;)
    Hopelijk slaapt ze nog even wat we moeten zo haar broer weer gaan halen.

Verder niet zoveel te melden. Ik voel met niet zo happy...maar ja...

Liefs Femme

20. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Goedemorgen dames!

Eerst reageren voor ik alles vergeet ;)

@ Gabrielle, sterkte vandaag!
    @ Bloempjuh, jij ook sterkte en hopelijk is er niets aan de hand.
    @ Happymom, mijn baarmoeder lag met 14 weken ook al 2 vingers boven de navel. Boven alles, onder niks. Maar nu lag hij nog ongeveer evenhoog en was hij alleen naar beneden gegroeit. Dus is weer min of meer rechtgetrokken...
    @ Leske, gefeliciteerd!
    @ Foxy, mooie wagen, wij hebben ook een Mutsy besteld maar dan de Slider, een paarse.
    @ Stephanie, vervelend van de aften in je mond zeg...maar je hebt wel een lief broertje!
    @ Lafemme, hoe komt het dat je niet zo happy bent? Is er iets aan de hand of zijn het de hormonen?

@ Ego, vanochtend naar de VK geweest. De trekkende pijn rechtsonder in mijn buik voorgelegd en was bandenpijn. Dacht het al maar toch ff voor de zekerheid gevraagd. Hartje weer gehoord en de kleine sprong steeds weg voor het apparaat hihi maar uiteindelijk was het goed! Daarna met mijn moeder even saampjes de stad in gegaan en een setje kleertjes gekregen en zelf een shirtje gekocht. We hadden nog helemaal niks in maat 50 en vond dat ik toch wel iets in huis moest hebben ook al zeggen mensen dat ik pas vanaf 56 moet gaan kopen. En er was nu ook 15% korting bij Prenatal dus voor weinig geld toch weer leuke dingetjes, ben er echt weer blij mee :D
    O, en voor mezelf ben ik gewoon geslaagd voor een winterjas. Het is geen positiejas maar een maatje groter, die ik zonodig iets kan insnoeren net boven mijn buik. Voor maar 30 euro bij de Primark! Dus ook helemaal blij mee :D

Deel Deze Pagina