Ff snel via mob. Gabrielle sterkte denk aan jullie! Rens Sterkte morgen Bloempje hopelijk valt het mee.. Sterkte Helaas elke aaf ook verplichtingen dus lees mee via mob, vrijdag weer uitgebreid Liefs
@Eveline: mijn moeder zei vorige keer ook, dat ik écht pas kleertjes vanaf maat 56 nodig had. Omdat ik volgens de vk en de echoscopiste waarschijnlijk een 9-ponder verwachtte had ik ook echt maar 1 pakje in maat 50 in huis... Dat werd dus zijn eerste pakje. Ik denk dat hij pas na 2 of 3 weken in maat 56 paste, dus ik had iig genoeg kraamcadeautjes te vragen!
haha oow dan is 1 pakje inderdaad wel weinig ja...nouja ik heb nu in ieder geval 1 mooi setje hangen en 1 leuk shirtje. Rompers had ik al wel een paar van in die maat. Misschien nog 1 setje erbij kopen als we het geslacht weten en als het echt nodig is kan ik daarna altijd nog iemand naar de winkel sturen
Hey, poehee, 1 dag niet gelezen is meteen druk bijlezen Ik heb hier een oppaskindje zitten, maar ze is zo aan het huilen. Geen idee wat er aan de hand is, maar gelukkig heeft ze nu even rust in haar eentje hier beneden. Mijn dochter slaapt geloof ik nu. Sjors, ja zo'n lijstje is ook maar een eerste opzetje. Daarna kun je altijd meer kopen, maar dan weet je ook goed wat je nodig hebt. Bij sommige baby's heb je bij de geboorte juist maatje 44 nog nodig, of juist al bijna 62. Dat is gemakkelijker bedenken als je baby er eenmaal is. Uitzetlijstje, mijn lijstje is wel gebaseerd op BV geven trouwens! Staan wel wat flessendingen op, maar ik had ook maar 1 flesje in huis met een simpele new born speen. BV geven ging goed, dus weinig nodig gehad! Ik had wel een flessenwarmer, gekregen, ik vind het nu wel handig met de oppaskinderen, maar zelf niet veel gebruikt. Potjes warmde ik gewoon op in de magnetron en we gingen niet zo vaak echt een hele dag weg waar geen magnetron is. Hema ofzo heeft vaak ook wel iets. Flesvoeding mag je tegenwoordig gewoon met kraanwater maken. Anna, gefeliciteerd met je dochter! Gabrielle, ik denk aan je vandaag... Bloempjuh, gefeliciteerd met je dochter! HappyMom, een GUO (Gyneacologisch Ultrasonisch Onderzoek) is een 20 weken echo in het ZH, bij een gyn. De normale 20 weken echo is bij een gewoon echo bureau bij een echoscopist, en heet een SEO (Structureel Echo Onderzoek). Mon, gefeliciteerd met je zoon! Frenzy, oh wat een heerlijke opluchting voor jullie!!! Genieteeen!! Leske, gefeliciteerd met je verjaardag! Cerberus, was 2 vingers onder je navel heel groot of heel klein dan, dat ze dat zo opmerkelijk vonden?? Foxy, leuke wagen! Wij hebben ook een Mutsy (maar dan de slider), erg fijn! Eveline, altijd leuk zo shoppen! Enneh, maatje 50 is meestal nog best handig hoor. Ik had veel in die dubbele maat, 50/56, erg praktisch!
Ik heb 4 setjes maatje 50 Haal denk ik een stuk of 8 setjes in maat 56. En komen we te kort dan is het zo gekocht - lang leve online shoppen
Hier verder prima, al heb ik vandaag veel last van maagzuur. Blehh! Maar even ergens Rennies opduikelen, ik heb er nooit eerder last van gehad. Mijn dochter is toch niet gaan slapen en samen met mijn oppaskindje erg vervelend geweest net, pffff... Mijn man is nu even met haar fietsen, dan kan die ander daarna op bed. Hopelijk keert de rust dan even terug. Ik moet morgen trouwens weer naar de VK. Gelukkig zijn de harde, zere buiken bijna helemaal weg, dus rustig aan doen helpt wel! Nu voel ik pukkie ook weer wat vaker, zeker elke dag en soms vaker!
Ik heb nu: 1 setje maat 50 incl. sokjes en mutsje 1 shirtje maat 50 3 rompertjes maat 50 6 rompertjes maat 50/56 1 broekje maat 56 2 setjes maat 56 1 shirtje maat 56 1 vestje maat 56 2 rompertjes maat 56 4 pyama's/boxpakjes maat 56 En wat rompertjes in grotere maten, zelf tot maat 80 hahaha Dus ik mag nog even doorshoppen maar nu wacht ik écht totdat we het geslacht weten! Van de niet-kledingdingen hebben we ook al best veel (zoals 5 badcapes, allemaal gekregen, een waskussenhoes, een slaapzakje maat 62, hydrofiel washandjes en doeken, spuugdoekjes etc.)
@gentle, fijn die uitzet lijst! Ik had er nog geen een maar deze is wel duidelijk, ik moet nog een hoop aanschaffen @leske, gefeliciteerd, ik hoop dat je een heeeeeel leuke dag hebt, geniet ervan!! @gabrielle, ik denk aan je, sterkte. @anna en bloebpjuh, allebei een dochter!!!! Super leuk, zo langzaam aan komen er ook weer wat meiden bij! ego, nog 3 dagen en dan de 20 weken echo!!
@Gentle, Ja dat is zo. Ik had zelf een ander lijstje en vond 3 rompertjes zo weinig. Ik dacht daar mag je er wel meer van hebben. Het blijft natuurlijk zoals je zegt een opzetje @Stephanie,Je hebt zeker een lief broertje ! En zelfs al opgemaakt en al super @Gabrielle, het kaarsje brand ! sterkte meid @shoppen, dat is niet erg om te doen (A) haha ik kan wel blijven shoppen. Heb al een paar leuke dingetjes gekocht Over 2 weken gaan we echt shoppen, dus heel veel Heb nu ook een paar dubbelmaten 50/56 maar iedereen blijft maar zeggen 50 hadden die van mij niet aan hoor dat was 56 of 62...dan denk ik ja maar mijn baby is die van jullie niet Het kan maar hoeft niet perse Net zoals jij zegt Anna @Gentle hoop dat je het wat rustiger hebt meid !
Zo hele middag verder en eigenlijk niet veel wijzer wat er is. Kindje en placenta allemaal goed, geen blaasontsteking. Dus nu een kweek genomen vanwege een evt bacterie in de baarmoederhals. Daar horen we morgen meer van. Harden buiken kwam ws van de stress. Dus wachten op de papieren en dan mag ik naar huis toe. Xxx
Bloempjuh fijn om te horen dat met de kleine in ieder geval alles goed is! Hopelijk wordt snel duidelijk wat er dan wél aan de hand is!
Bloempjuh: Hmm, ben benieuwd wat eruit gaat komen. Gelukkig is alles goed met jullie beebje. Nog een vraagje voor de ervaren dames onder ons: harde buiken... Is dat normaal? Merk dat ik er de laatste weken echt iedere avond flinke last van. Het doet (nog) geen pijn ofzo maar het is gewoon een vervelend gevoel. Maar weet niet of het normaal is... Vind het echt spannend wat betreft Gabrielle. Mijn theelichtje is bijna opgebrand Hopelijk ziet mijn baas het niet want dan heb ik denk ik een probleem (ivm brandgevaar bla bla) maar dat interesseert me nu even voor geen meter...
@Bloempjuh Dat kan goed een reden zijn Na mijn laatste bloeding bleek ik ook een behoorlijke vaginale infectie te hebben waar ik verder geen klachten van had. De boel was daar behoorlijk rood, dus dan bloed je ook eerder. Fijn dat met het beebje alles goed was @Gabrielle: Mijn kaarsje brand nog steeds!! Enne Rens die gaat morgen aan voor jou!! @harde buiken. Nee nog niet gehad hier. Of in elk geval niet herkend
vanmorgen de 20weken echo gehad en we krijgen een ZOON alles was goed. nu weer gauw ervandoor wat dingen regelen
@veronique, Fijn dat alles goed is en Gefeliciteerd alweer een jochie ! Leuk joh @Bloempjuh, gelukkig is alles in orde met de kleine en nu wachten totdat je iets meer weet, kan idd stress zijn had een vriendin van mij ook en kreeg toen elke dag harde buiken. ben heel benieuwd hoe het met gabrielle is...kaarsje brand nog steeds
@ Eveline, waar heb je dat slaapzakje maatje 62 kunnen vinden ? Of is dat 70 cm Kom ze namelijk niet tegen kleiner dan 70cm @ veronique, gefeliciteerd met jullie ZOON! de jongens aantallen gaan weer om hoog! @ Bloempjuh, fijn dat alles zover goed is! Ik neig dan inderdaad ook te denken naar een vaginale infectie, hopelijk is dat het dan. Dan valt het allemaal nog erg mee. Of gewoon een gesprongen adertje ? of was dat nu zover uitgesloten ?
@Leske- Gefeliciteerd, hele fijne avond toegewenst!! Geniet ervan! @Veronique- Gefeliciteerd, alweer een jongen!! Haha Geniet ervan meid! @Bloempjuh- Fijn dat alles goed was, en even afwachten op wat het kan zijn... Proberen niet teveel te stressen dan Rustig aan! @Rens- Harde buiken zelf kan geen kwaad, maar het betekend wel vaak dat je het rustiger aan moet doen. Dus op tijd je rust pakken. Als je veel harde buiken hebt en al rustig aan doet gewoon even bellen. @Gabrielle- ik denk aan je meis!