Gabrielle, ik vind het heel begrijpelijk dat het lezen van onze zwangerschapsverhalen erg pijnlijk is en heb alle begrip voor je besluit hier niet teveel meer te zullen komen. Mocht je er toch wel op een moment de behoefte aan hebben om even je verhaal te doen, een luisterend oor te vinden of gewoon eventjes samen te brullen (want volgens mij laat iedereen hier een traantje bij het lezen van je berichten) dan weet je ons te vinden.
Lieve Gabrielle, lees je bericht, wederom met tranen in mijn ogen. Zoals je in de andere berichten leest ben je altijd welkom hier! Ik zal zeker nog heel vaak aan je denken.... Ik hoop met heel mijn hart dat je dit intense verlies een plaatsje kunt geven. Lieve Gabrielle, heel veel sterkte.
Lieve Gabrielle. Ik wens jullie nogmaals alle sterkte, kracht en liefde om dit door te komen met elkaar als gezin
Berichtje van Rens: Rens vroeg me jullie even op de hoogte te brengen. Ze heeft de echo gehad vanmorgen waar niet veel nieuws uit kwam. Ze moest voor 1 uur vanmiddag beslissen of ze een VWP wilden of niet waarbij het risico van de VWP zwaar mee ging wegen. Uiteindelijk hebben ze besloten de punctie te doen. Ik kreeg net onderstaand berichtje: Heb net de punctie toch gedaan. Was raar vreemd gevoel maar niet extreem pijnlijk. Nu rust. Ben ervan overtuigd dat we de juiste beslissing hebben gemaakt. Voor de punctie moeten huilen van verdriet/onrust en na de punctie van geluk/opluchting. Hoop dat alles goed blijft gaan... Volgende week donderdag weer terug voor controle en uitslag. Liefs
Zucht, slik, tranen, verdriet... Woorden zijn overbodig, ik denk dat we allemaal meevoelen met jou, lieve Gabrielle en met je man en je dochter. Alle kracht & sterkte gewenst. Leske
Gabrielle, ik begrijp je helemaal. Maar vind het echt jammer dat je ons gaat verlaten. Ik wens je nogmaals alle kracht toe, en vanavond ga ik zeker een kaarsje branden voor je. Denk aan jullie. En lief dat je ook aan mij dacht/denkt! Heel erg veel knuffels, en liefs!
Wat heb je dat mooi geschreven Gabrielle... Heel erg veel sterkte volgende week. We zullen jullie niet vergeten!
Gabrielle, waar je bang voor was is nu werkelijkheid. Ik vind het verschrikkelijk voor jou en je gezin. Afscheid nemen is het moeilijkste wat er is. Er voor (moeten) kiezen om afscheid te nemen omdat er geen kwaliteit van leven aanwezig is lijkt me een nachtmerrie. Dat is een heel dapper besluit. Jullie grijpen in voor er pijn is. Moedig, maar wat een verdriet. Ik vind je ook net als de andere meiden ontzettend sterk overkomen. Ook dat je veel bezig bent over wat dit afscheid met je dochter doet, hoe zij dit ervaart en dat je er voor haar bent is zo ontzettend moedig. Je bent een fantastische moeder. Ik hoop dat de bevalling spoedig verloopt. Ik wens jou en je gezin veel kracht toe komende tijd. Veel liefs!
Rust lekker uit Rens. Moedig dat jullie voor de vwp hebben gekozen. Hopelijk kunnen jullie met de uitslag een bewuste keuze maken. Een vwp lijkt me vooral erg eng. Ik duim voor jullie dat het goed blijft gaan. Is er een termijn dat er een risico is, bijvoorbeeld de eerste 24 uur??
Ook voor lieve Rens, Heel dapper dat je gekozen hebt voor de vwp! Rust goed uit ik duim voor jullie dat de uitslag goed is! En tot snel weer. Dikke knuf en liefs!
Alles was prima in orde bij de 20 weken echo en het is inderdaad een... MEISJE Helemaal opgelucht dat alles goed is! Alleen jammer dat er nu niet zoveel te winkelen valt Ga nu even bijlezen
Gabrielle, nogmaals heel veel sterkte, ik weet er geen andere woorden voor en heel begrijpelijk en niet meer dan logisch dat je hier afscheid van het topic neemt. Rens, poe meis, wat heftig allemaal, kan me wel voorstellen dat het een opluchting is nu de VWP is gedaan. Doe heel rustig aan en hopelijk snel goed nieuws voor jullie! Stephanie, zo, Australie, dat is wel heel ver weg....zie je ze nog weleens? Mijn man vindt het hier mwah....als het zou kunnen zou hij morgen terugwillen naar Turkije, maar goed, daar is de situatie nu niet naar. We hebben het hier best goed hoor maar hij mist gewoon zijn eigen land en cultuur, logisch ook als je daar 27 jaar hebt gewoond. Ik spreek zelf redelijk goed Turks, mijn schoonfamilie praat alleen Turks dus anders zit ik daar zonder een woord te begrijpen of te kunnen zeggen Suzanne, pff, kan me voorstellen dat het dubbel is maar ik denk dat een keertje duidelijk zijn wel goed zou zijn....het kan natuurlijk niet zo zijn dat ze jou alleen weet te vinden als ze een oppas nodig heeft ofzo. Leske, leuk dat jij een mixed couple kent . Veel plezier vanavond, leuk, uit eten! Gentle, wat fijn dat alles goed was bij de VK!
@ Eylem nee ik heb ze al ruim 4 jaar niet meer gezien. Toen waren ze in NL. Maar ik durf die reis naar Australie niet te maken hoor veeeeeél te ver! Fijn dat het allemaal goed is met de uk!
@Gabrielle, ik "ken" je nog niet zo lang, maar heb effe moeten huilen toen ik al je berichtjes las, vind het zo vreselijk voor jullie nogmaals veel kracht liefde en sterkte toegewenst voor jouw en je gezin ! Heel begrijpelijk dat je het nu op een afstand houd ! @Rens, doe lekker rustig aan ! hoop dat jullie een goede uitslag krijgen en dat dat alle onzekerheden weg haalt. @Ego, ik heb niet alles bijgelezen omdat ik nu weer weg moet, dat zal ik vanavond even doen. Ik wou even vertellen dat onze 20 weken echo helemaal in orde is ( ookal vind ik dat nu heel raar om te zeggen nu na gabrielle ) We hebben nu net zoveel kans als ieder ander op een gezond kindje, we zijn zo blij. Na alle ellende die we hebben gehad nu eindelijk genieten !
Lieve rens, fijn te horen dat de vwp is uitgevoerd! Ik kan me voorstellen dat je opgelucht bent, ik duim voor een goede uitslag! Dikke knuffel!!