Cerberus, super zo'n goede echo! Sheena, jij ook al zo'n goede echo! Apart dat ze dat al zeiden van die stuit, want kan inderdaad nog letterlijk alle kanten op Bekkenklachten, ik heb vooral last van helemaal boven in mijn been (midden in mijn bil zeg maar). Ik merk dat ik goed op 2 benen moet blijven staan, goed in evenwicht blijven. Dan is het prima te doen! Rens, wat een goed nieuws! Ik ga zo even lezen wat dit syndroom inhoudt, maar gelukkig is het verder niet gevaarlijk! Lautjuh, is goed! Ja je weet het nooit zeker he, maar bij Julia was ik iets te vroeg en ik hoop nu ook Maar ik zal proberen jouw datum te vermijden Gabrielle... ik weet niets te zeggen... dikke knuffel! Je bent erg dapper, neem de tijd voor je kleine Felix!
Lieve Gabrielle de tranen stromen over mijn wangen bij het lezen van jouwn verhaal. Ik wil jou en je gezin heel veel kracht en sterkte toewensen met dit enorme verlies. Het is zo oneerlijk en geen enkele moeder hoort haar kindje te verliezen. Sterkte meis.
@Gentle: van mijn zoon ben ik 1 week te vroeg bevallen. Dus ben benieuwd wat deze kleine meid gaat doen.
*dikke tranen gaan over mn wangen* zo verdrietig dit stukje... maar zo ontroerend... en op een aparte manier "mooi".... (weet even geen woorden om het gevoel dat ik krijg te omschrijven....) Heel veel sterkte de komende tijd.... je bent een sterke vrouw... vind het al enorm knap (understatement) dat je hier nog regelmatig geschreven hebt... en nu ook dit zo hier neer kan schrijven.... Wens jullie al het goede, liefde en kracht toe.... xxx
@gabrielle: lieve meid dikke knuffel voor jullie!! wat ben je sterk en moedig om het hier nog te komen vertellen... tranen in overvloed hier, je hebt het 'mooi' geschreven.. woorden schieten te kort voor deze ongelofelijke moeilijke situatie.
@rens, wat geweldig nieuws! Oef, kunnen jullie eindelijk gaan genieten! Van dat syndroom zou ik niet te fel wakker liggen... Als ik het zo lees zou het inderdaad op héél veel mensen van toepassing kunnen zijn denk ik Genieten nu maar hoor! @lautjuh, Mijn gyn sprak bij ons dat we een hummeltje hadden van een halve kg O Ow, dat belooft nog dan! @gabrielle, wat kan je het mooi verwoorden... zo ontroerend... Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen. Goed dat je op zo'n mooie, ingetogen en verbonden manier afscheid hebt kunnen nemen van kleine Felix... Geef hem een mooi plekje in je hart... Heel veel sterkte de komende tijd.
Er is een heel lief engeltje, hoog boven ons hoofd. We zullen hem nooit vergeten, dat hebben we beloofd. Dag lieve, kleine Felix! Lieve Gabrielle, man en grote zus, Wat een enorm verdriet... Wat zijn jullie moedig en sterk. Wat zal Felix trots zijn op jullie, prachtige ouders en geweldige zus. Felix is een mooie naam, mijn broertje heeft ook de eer die bijzondere naam te mogen dragen. Ik wens jullie enorm veel sterkte, liefde, kracht en alles wat jullie nodig hebben, voor nu en in de toekomst. Alle liefs, Leske
Gabrielle, wil jullie alle sterkte wensen de komende tijd. Verder weet ik niet zo goed wat te zeggen, kan de juiste woorden niet vinden wat passend is om te zeggen je klinkt erg sterk en hoop dat jullie een ''goed'' afscheid hebben kunnen nemen van zoontje en broertje Felix Vincent
Lieve Gabrielle, wat heb je het mooi beschreven. Je toont zoveel kracht, wat ben je moedig. Ook ik heb moeite om de juiste woorden te vinden en ik denk ook niet dat die er zijn. Ik wens jou, je man en gezin veel sterkte komende tijd. Lieve Felix Vincent rust zacht
@Gabrielle, Hele dikke knuffel voor jullie ! Weet niet zo goed wat te zeggen...vind het heel knap dat je je verhaal hier kan neerzetten en heel mooi omschreven ook. Meid heel veel sterkte voor jouw en je gezin ! @Rens, wat een goed nieuws ! super meid. Ik las de omschrijving van het syndroom ( waar ik nu alweer de naam van ben vergeten) en als ik dat zo lees is het niets ernstigs en lijkt het wel alsof ik ook mensen ken in mijn omgeving die dit hebben,zoals....zei en raar dat we er nog niet van hebben gehoord, klinkt best bekend.( ben vergeten wie het zei ) Nu lekker gaan genieten ! @Cerberus, Zoals jij het zegt denk ik dus ook. Het is ronduit belachelijk dat ik de dupe word van hun discussie ! Hopen dat wat in het vat zit echt niet verzuurd en dat ik snel mn geld mag ontvangen. Dankje, ik hoop dat we er wat mee kunnen als ik morgen ben geweest. Helaas is dit inderdaad wel een bijkomstigheid waar ik niet op zit te wachten, maar het is voor mn eigen goede doel Gisteren zat het genieten voor ons er niet echt in, we waren meer aan het stressen hoelang dit nu nog gaat duren omdat we toch spulletjes moeten kopen en net in een verbouwing van de babykamer zitten en dan gaat dit niet echt gemakkelijk als je met een loon moet rondkomen in een keer, maar gelukkig heb ik een vriend die mij heel erg steunt en er weer uitgetrokken heeft, zodat ik nu wat positiever ben ( het komt wel goed schatje, zegt ie dan altijd haha )
Lieve Gabrielle Zit met kippevel en tranen dit te lezen. Wat een moedig mens ben je toch. Wat hebben jullie dit ontzettend mooi gedaan. Wat bijzonder om jullie dochtertje er zo bij te betrekken En ze mag met recht trots zijn op haar broertje Wat een vechtertje en bijzonder mannetje wat jullie ondanks het feit dat jullie hem nu al weer moet missen zoveel geluk heeft gebracht. Wil jou en je man en dochter heel veel sterkte wensen de komende tijd. Dat jullie dit een mooi plekje mogen geven en uiteindelijk een mooie warme herinnering aan Felix Vincent (wat een supermooie naam!!) Dikke digitale knuffel!!
Rens ik ben ontzettend blij voor jullie. Wat een fantastisch nieuws. Eindelijk meis! Veel plezier met vertellen en nu kan je vol op genieten van elk schopje en beweging van jullie kleine man.
@Naomi, nee dat zou je wel denken, maar blijkbaar kunnen ze het me toch wel maken...ze betalen gewoon niet :S maar we zullen morgen zien wat er uitkomt.
Lieve Gabrielle, man en dochter Ik wil jullie feliciteren met jullie zoontje Felix, wat een prachtige naam. Ook wil ik jullie condoleren, zo snel alweer afscheid moeten nemen van dat kleine frummeltje waarvan jullie de afgelopen weken zoveel zijn gaan houden. Ik kan niet echt de juiste woorden vinden, kan alleen maar zeggen dat ik jullie echt dapper vind en Felix trots kan zijn op jullie. En wat mooi hoe jullie jullie dochtertje erbij hebben betrokken. Wat zal het afscheid zwaar zijn geweest, maar zeker ook mooi aan je verhaal te horen. Meis, heeeeeeel veel sterkte voor jou en je gezinnetje. Felix zal als een trotse prins vanaf zijn wolkje op jullie toekijken... Hou je taai meis, denk aan je. Dikke kus!
ik heb geen idee.... volgens "week tot week" van mn babysite zou ie nu 404 gram moeten zijn..... dus 435 zou ook niet raar zijn.... vraag het wel aan de vk volgende keer... en ach... aangezien ze bij de vorige er 1240 gram naast zaten (binnen een paar uur) zie ik het wel als deze mijnheer in zn blote kont op de weegschaal ligt.... (gewicht zat vorige keer in de schouderbreedte en die meten ze niet.. of kunnen ze niet meten...) kan nog zoveel veranderen.....
Na het trieste bericht van Gabrielle heb ik lang getwijfeld hier toch nog even zelf te reageren, maar weet zeker dat Gabrielle het ook gewild zou hebben... Ons manneke wordt dus extra mannelijk (). Het syndroom op zich is niet ernstig, helemaal niet als je het van te voren weet, je kunt er dus rekening mee houden. De rest van de uitslagen volgen binnen nu en 2 weken... Hij was wel gelijkmatig gegroeid. Hij weegt nu 360 gram ipv de 450/500 gram die hij eigenlijk zou moeten wegen. Maar hij loopt qua groei ongeveer 2 weken achter... Maar tov 2 weken geleden is hij fijn gegroeid. Ben heel blij en opgelucht dat het ergste wachten nu voorbij is. Genieten van deze zwangerschap, dat is wat ik ga proberen te doen. Ook al is het moeilijk als er telkens weer een tegenslag op je pad komt. Eerst het enorme bloedverlies, nu dit weer... Ik (en ook mijn man) bekijken het positief. Ik ga er eigenlijk ook een beetje vanuit dat er voor de rest niks uit het onderzoek komt. De ergste afwijkingen zijn in ieder geval uitgesloten, die waren het belangrijkste. 17 november (op mijn man zijn verjaardag) moeten we weer terug naar Maastricht. Als dan alles goed is, mogen we weer terug naar het ziekenhuis in Venlo. Scheelt nog al wat qua tijd, maar alles voor ons kleintje. Het enige waar we allemaal erg om hebben moeten lachen... We lopen in Maastricht omdat ze het hartje in het begin niet goed konden beoordelen én hij te klein is. En bij het XYY syndroom hoort dat ze als kind een grote groeispurt krijgen en over het algemeen wat langer zijn. Mmmm, hoezo ik snap ik niks meer van???? Morgen gaan we inkopen doen, vandaag niet meer aan toe gekomen. Heel erg thx voor jullie lieve berichtjes en steun. Dikke knuffel aan iedereen die het nodig heeft!
@gabrielle, lees een heleboel mooi geschreven woorden hier, ben er zelf helaas niet zo goed in. Heel veel sterkte in ieder geval, ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk het moet zijn! Gecondoleerd.
De juiste woorden kan ik niet vinden, maar dat komt misschien omdat ze er helemaal niet zijn. Lieve Gabrielle, veel sterkte de komende tijd. Dag kleine Felix, pas je goed op je papa, mama en je grote zus?
Lieve Gabrielle, man en natuurlijk ook dochter, Ik wil jullie heel veel sterkte wensen! Je klinkt ongelooflijk sterk! Vind t mooi dat jullie dochter zijn naam heeft gekozen!! Rustig aan, wens jullie het allerbeste!