Hihihi Ik werk parttime op een dierenkliniek (lees enkele uurtjes per week) Daar hebben we een geweldig mooi echo apparaat staan.... Laat ik nu per 'ongeluk toevallig' iedere keer als ik daar even werk mezelf net weer betrappen als ik de doptone op mijn buik heb gezet.... Het resultaat kan iedere keer even naar de beeb kijken
Aardig lange dienst Leske. En ik maar klagen over mijn avonddiensten die ik 1 tot 2x per week heb van 1500 tot 2400 of 0100. Enige waar ik op dit moment van baal zijn de zondagen dat ik moet werken, en de volle weekenden. Gaat na 3,5 jaar wel beetje tegenstaan nu.
@ Eveline; doe mij ook zo een goed voordeeltje! Hihi! En het is heel normaal hoor om met een voedingskussen te slapen als de kleine er nog niet is, begrijp dat sommige vrouwen hem eigenlijk alleen daar maar voor gebruiken! Ik ga er later ook een aanschaffen en die mag dan mooi met mij mee in bed
Die dingen zijn ideaal!! Zelfs mijn vriend slaapt ermee als ik het snachts even niet in de gaten heb.. hahaha. Dingen liggen zo heerlijk!
leuk om te zien wij zijn even ver kan ik ongeveer zien hoe de kleine er nu uit ziet ik heb woensdag een afspraak
Eveline: Mooie echo's meid! Mon: ik heb dat ook, bij mij zijn t ook echt plopjes, wat ik voel van de beeb. Heerlijk gevoel! Nieuwe meiden: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat is er alweer veel geschreven vandaag! Wij hebben vandaag lekker een opruimdagje met zn 2en. De babykamer is helemaal uitgezocht! Alles wat weg kan gaat vriendlief zo naar de stort en Het Goed brengen. Zijn wij ervanaf! De rest wat we bewaren gaat naar zolder. Hopelijk volgend weekend de vloer eruit en behang ervanaf. Want donderdag weten we wat t word, dus wil ik ook direct aan de slag! Gisteravond heeft vriendlief het kamertje opgehaald. Ben zo benieuwd hoe t eruit ziet als t strakjes af is!
@cvermeulen; Leuk he Jippie wij hebben de meubels net ook ff via internet besteld. TV meubel, en nieuwe eettafel voor in het nieuwe huis! Volgende week beginnen met schoonmaken en dan verven ed. Hopelijk kunnen we zo snel mogelijk over en kunnen we de babykamer ook bestellen!
Volgens mij voelde ik net de baby 2x achter elkaar...vriendje is wat sceptisch, ik de eerste keer ook maar toen voelde ik het nóg een keer! Het was een soort kriebel maar dan aan de binnenkant van me buik. Was best duidelijk dat het niet aan de buitenkant zat maar aan de binnenkant. In het midden van me buik vanaf ong. schaambot richting mijn navel. Net alsof de kleine met zijn voetjes tegen mijn buikwand omhoog liep. Het was net na het boodschappen toen ik op de bank ging uitpuffen, ik riep gelijk 'ik voel hem, maar dat kan helemaal nog niet!' En paar minuutjes daarna precies hetzelfde gevoel
Zeker kan dat wel eveline!! Lekker van genieten. Wij zijn er net weer van de zwanger en gezin beurs in drachten. Je kon daar ook een gratis pretecho laten maken en dat heb ik dus gedaan. Waarschijnlijk krijgen wij een......meisje!!! Ze kon het nog niet heel duidelijk zien maar ik zei het ook meteen. Het verbaasd me want ik was ervan overtuigd weer een jongen te krijgen. Ik hoop dat we het met de 20 weken echo beter zien!!
Oh wat leuk Lautjuh!! Durf je nu al roze aankopen te doen of wacht je nog 5 weken? Eveline, kan heel goed hoor. Hoe je het omschrijft herken ik het wel.
@cupido: ik wacht nog even 5 weken haha. Als ik de echo ook terug kijk dan zie ik 2 streepjes en bij een meisje hoor je toch echt 3 streepjes te zien. Het maakt me helemaal niks uit wat het wordt. Ik ben toch wel verliefd op dit wondertje
Wat leuk Lautjuh! Ik ga volgende week naar de zwanger en gezin beurs in Hardenberg, misschien kan het daar ook wel. Maar ach heb die dag er voor ook al een pretecho.
Even een vraagje voor de dames die voor de tweede (of derde of vierde etc.) keer zwanger zijn: hebben jullie ook het idee dat jullie buik nu al in de weg begint te zitten? Ik had bij de eerste zwangerschap heel lang een bescheiden buikje, maar nu zie ik er al uit alsof ik een flinke ballon ingeslikt heb. Voelt ook heel strak en soms pijnlijk aan. Dat belooft nog wat voor het einde van de zwangerschap . Verder vandaag alvast begonnen met de verjaardagstaart voor dochterlief. Uiteraard eerst weer veel te veel geld uitgegeven bij de taartenwinkel en daarna lekker zitten prutsen op de versieringen voor de taart. Heb nog tot komende zaterdag de tijd, dus dat moet wel goed gaan komen...
Mon: nou ik ben nu zwanger van onze eerste, maar ik heb ook al op sommige momenten dat mn buik al in de weg zit... Zeker als ik een beetje onderuit gezakt zit op de bank ofzo. Dan doen mn ribben pijn! Zit dus maar 1 ding op: alleen maar rechtop zitten! hihi.
Correct gebruik van een tillift zou niet zwaar moeten zijn. Maar als je iemand van 150 kilo op een tilmat moet krijgen, is dat wel degelijk heel zwaar. Zou je altijd in een duo moeten doen, maar de praktijk is toch wel anders. Dit is wel iets van nu al 6-7 jaar geleden . En ik heb alleen als 'verpleeghulp' gewerkt, maar mocht wel met tilliften werken en zakken verwisselen
Sjonge ... daar zaten dus nog ruim 15 pagina's tussen ... dat gaat niet lukken met 'loslopend wild' Mon, hier zwanger van nummer 3, wel een flinke buik, geen last van ... Namen, zijn we uit ... denk ik *** De laatste dagen heel veel last van hoofdpijn. Had ik bij M ook, hopelijk wordt het snel minder (toen pas tegen 20w) ... Maar het feit dat T tussen 5-6 wakker wordt helpt natuurlijk ook niet echt ... echt niet! Verder alles prima.
Lautjuh wat leuk zeg! Spannend!! Ik heb ineens duidelijk het gevoel dat het een jongen is, alleen hoop ik stiekem op een meisje. Alhoewel het me verder opzich niet uit maakt, lijkt het me gewoon leuk al dat roze! hihi. Zo vandaag dag 2 op het werk, gister een enorme stress dag tot half 5. Bah zeg had het helemaal gehad en lag ook al vroeg ko op bed. Morgen weer naar school en gelukkig kan ik dinsdag even uitrusten! Wij hebben een afspraak gemaakt voor een pretecho voor 17 oktober 's avonds. Dan ben ik bijna 17 weken zwanger, hopelijk kunnen ze dan al iets van het geslacht zien. Mijn oma gaat mee, en mijn moeder en zijn moeder. Die zijn natuurlijk helemaal benieuwd haha!