Dankje, ja dat weet ik daarom zet ik het er ook in grote lijnen. In werkelijkheid is het een stuk erger daarom ben ik vorige keer ook bij hem weggegaan. Met hem kan je er niet over praten dan ontploft hij. Hij weet hoe ik erover denk en dat ik op dit moment nog bij hem ben omdat, ik niet wil dat mijn kinderen weer elke dag naar de opvang moeten. En hij is volgens mij alleen nog maar hier omdat, die dan een dak boven zijn hoofd heeft en alles betaald word.
jeetje Em dat klinkt wel heftig zeg! Helemaal niet gezellig en heb je ook weinig steun aan zo te horen... @ Cupido, dat is in El Gouna, Egypte! Als je ooit nog naar Egypte gaat, raadt ik je dat plaatsje aan. Een stuk toeristvriendelijker dan bijv. Hurghada. De mensen zijn heel vriendelijk en het plaatsje is modern (nu 22 jaar oud) en schoon. Wij waren er 2 jaar geleden en maakten het 'dorpsfeest' mee wat toen gehouden werd omdat het plaatsje 20 jaar bestond. Met alle plaatselijke bewoners gefeest en gedanst enzo, was echt heeeel leuk! @ leeftijden: ik ben bijna 25 en mijn vriend bijna 26
Leuk zoveel jonkies hier! Ik ben net 24 geworden en dit is mijn 2e kindje Dus ook eigenlijk een jonkie, best wel! Mijn man is 25, dus ietsje ouder dan ik, maakt me eigenlijk weinig uit. Hij is echt een superpapa! EmvSenR, oei nee dat klinkt niet gezellig bij jullie... Misschien toch eens over praten. Kindjes leveren meestal nog meer spanning op, heb ik gemerkt. Je moet je plek weer vinden. Hopelijk vinden jullie elkaar weer wat beter! Goeiemorgen trouwens, pfff, brakke nacht gehad. Kleine meisje was steeds maar wakker, en mijn vent heeft het heel lief steeds voor mij overgenomen, maar ik was toch steeds wakker. Brak brakker brakst... Zo lekker even naar de paardjes, beetje wakker worden, en vanmiddag naar de kerk.
wat een jonge dames hier...en allemaal om ter knapst hihi ik zelf ben 28 geworden in september en mijn man wordt 33 in december... zal is kijken of ik een foto heb... Bekijk bijlage 196660 man met dochter en geit
Jeetje meid, wat lees ik nu. Die van mij kwam ook weleens dronken thuis om vervolgens alles onder te kotsen en die is bijna 27... Behoorlijk kinderachtig, soms hebben ze echt ff een schop onder de *piep* nodig. Hoop dat hij een beetje in gaat zien dat hij volwassen moet worden! @kinderkamer; Ben benieuwd hoe het wordt, heb nu 1 wand zachtblauw, en heb aan de andere kant een schuine wand met daar onder een klein stukje rechte muur en dat doen we ook zachtblauw. (dat is mn moeder nu aan het verven als het goed is, de schat!). Kan ook echt niet wachten op de meubeltjes, dan wordt het helemaal 'echt'. Was vannacht weer lekker aan het spoken met 2 nachtmerries en een hoop gedraai met mijn gedachtes bij hem bah. Nu nog even werken tot een uur of 4, en dan ga ik echt een lekker rustig avondje in mijn trainingspak op de bank hangen! Want ben tot nu toe elke avond zo wat weer op pad geweest! En ben behoorlijk versleten met het werken erbij! De kleine is ook weer wakker nu merk ik, wat is het toch een wonderlijk gevoel he!! Vooral als ik mijn hand op mijn buik neerleg en hij dan lekker loopt te schoppen. Ja ik ben helemaal verliefd aan het worden op dat kleine mannetje. En nog 2 daagjes, dan mag ik hem weer even bewonderen op de 20 weken echo! Hij zal wel weer gegroeid zijn! Ben benieuwd
@EmvSenR: Dat klinkt niet echt fijn. Vind het rottig voor je. Hoop dat je er misschien eens een keer overdag rustig over kan praten met hem. Zelf ben ik 27 jaar en mijn vriend is 11 jaartjes ouder. Voel je ook niks van We hebben eindelijk het behang gevonden voor in de baby kamer. Had het al op i'net gevonden maar ik ben elke behangzaak afgegaan en nergens kende ze het. Uiteindelijk bleek het van de praxis te zijn. Heb het in mijn hoofd hoe ik het wil, nu nog de uitvoering. De meubels komen pas half januari maar ik denk dat ik ze maar eens ga bellen dat ze ook eerder mogen komen. @ foto's, wat zijn al die mama's knap. Ik wilde ook net een foto plaatsen van onze laatste vakantie maar die foto's blijken alweer van de computer af te zijn. volgt nog...
Een vraagje; Voelen jullie beebje nou vaak? Ik dus echt helemaal niet! Overdag voel ik niets, en 's avonds vaak pas als ik in bed lig 2 of 3 keer iets en verder ook niets. Mijn placenta ligt achter, dat kan het ook niet zijn. Is dit raar? Of haal ik me weer waanbeelden in mn hoofd?
sasjuh, ik voel haar ook nauwlijks , placenta ligt dan wel voor maar 1x per 3 dagen ongeveer is hier gebruikelijk wel jammer even heel ego: vannacht wakker geworden met echt helse kiespijn! en niet meer kunnen slapen, om 8.00 de tandarts gebelt. moet ik maar weer paracetamol nemen en om 11.00 belt hij terug omdat hij ivm zwangerschap ( hij denkt aan een zenuwbehandeling ) liever geen verdoving zet en de behandeling zonder verdoving niet te doen is volgens hem. dus dat ik moet nadenken wat ik wil. tja hoe kan ik dat beslissen deze pijn is niet uit te houden maar ik wil natuurlijk de kleine geen schade aanbrengen! iemand ervaring ?
@voelen. Ja voel de beeb super vaak en hard. Gaat mijn hele buik op en neer. Gisteren had onze frummel de hik. Ook bijzonder. Voelen is bij iedereen anders. De ene beeb is nu eenmaal drukker dan de andere @foto. Leuk die foto's ik blijf liever anoniem heb vervelende ervaringen met foto's plaatsen
@ Zebra jeetje meid verschrikkelijk! Ik kan je helaas niet helpen, maar je kan toch niet zo met pijn blijven lopen?! Sterkte! Knuf! @ Sasjuh ik voel de beeb soms een dag nauwelijks, maar daarentegen heb ik wel dagen dat hij soms heel de dag wel aanwezig is. Ben wel erg tenger gebouwd weet niet of het daar aan kan liggen?! En als hij weer aan het kickboxen is gaat echt heel mijn navel op en neer. Heel raar! Maar dat zal bij jou toch ook nog wel komen! Mijn vriendin voelde de kleine pas rond 23/24 weken!
Zebra dat van die verdoving slaat nergens op! Ik ben zelf tandartsassistente, zie genoeg zwangere vrouwen bij ons in de praktijk en verdoving kan absoluut GEEN kwaad. De hoeveelheid adrenaline in de verdoving is zo klein, dat de adrenaline die je lichaam zelf aanmaakt als je bang bent, pijn hebt enz. nog hoger is. Dus als je echt zoveel pijn hebt gewoon aandringen op die behandeling, als je echt een wortelpuntontsteking hebt kan op den duur de ontsteking meer kwaad voor je lichaam dan nu dat kleine beetje verdoving.
Goedemorgen meiden! Heb gisteren even wat meegelezen tijdens mijn slaapdienst, maar reageer dan liever niet. Ik schrik van het verhaal van Em, meid, wat vervelend... Echt over praten hoor, kan zo toch niet (lijkt mij???). Succes!!! Zoals jullie weten, mijn lief is 26 jaar ouder, toch wel het record hier (en bijna overal). Maar ook dat voel je niet (merk je soms wel natuurlijk). Maar hij is de allerliefste papa, man, minnaar, maatje etc, etc. die ik me voor kan stellen. Love of my life, echt waar. Kom ik net thuis uit mijn dienst, zegt ie:"schat, heb in de eerste week van je verlof een midweekje aan zee geboekt." En nu staat ie de was te vouwen, de schat (oja, ik doe ook nog wel wat in het huishouden hoor, voor het geval jullie denken van niet haha). Tuurlijk hebben wij ook wel eens "onze dingetjes", maar ik besef me echt iedere dag hoeveel geluk ik heb dat ik hem ben tegen gekomen en dat het zo enorm goed klikt. Dat is toch echt bijzonder vind ik. Maar we genieten er volop van! Sasjuh, ik voel onze man sinds een aantal weken wel echt iedere dag, maar soms ook alleen echt in de ochtend even en in de avond even. Dus ook niet heel veel, maar mijn placenta ligt wel voor. Joosje voelde ik veel meer en harder, maar toen lag de placenta achter. Ik zou me geen zorgen maken, misschien is ze anders gaan liggen? Of houdt ze gewoon even een winterslaapje. En als je echt twijfelt, omdat je haar te lang niet voelt (in tegenstelling tot afgelopen weken), gewoon even bellen. Dat heb ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook gedaan, mocht toen even komen en dan luisteren ze even. Zebra, wat vervelend meid. Ik weet heel goed hoe erg tandpijn is, verschrikkelijk. Succes meid!!! Hier weinig nieuws, rustig dagje voor de boeg, beetje moe na mijn dienst. Vanavond gezellig mosselen eten, mjammie. Fijne dag meiden! Liefs, Leske
Zebra nog even voor jou; een foto kan in principe ook geen kwaad en elke tandarts heeft wel een loodschort die je anders ook nog voor kan doen. Wij maken geen fotoos als mensen korter dan 12 weken zwanger zijn omdat uitgewezen is dat er dan wel een risico is ivm de aanleg van het vruchtje. Gewoon bellen dus die tandarts en een wortelkanaalbehandeling laten starten, je kunt hem dan evt na je zwangerschap af laten maken als je dat fijner vindt maar dan ben je iig wel van je pijn af. Die pijn gaat vanzelf niet weg en je kan er moeilijk nog 20 wkn mee doorlopen toch!
Leske ik voel haar wel elke dag hoor, maar dan alleen 's avonds in bed. En heb een angelsound dus kan ook thuis naar het hartje luisteren hihi. Dat klinkt nog steeds prima, maar vroeg me meer af of ik haar niet vaker moest voelen.
dankje sasjuh! om 11.00 word ik teruggebelt en ik ga ook aangeven dat er in ieder geval vandaag naar gekeken moet worden. bedoel hoe kan hij door de telefoon zeggen dat ik een wortelkanaalbehandeling nodig heb ? en anders wat moet dat moet, ik kan gewoon niks vanwege de pijn. het voelt zo erg dat ik in staat ben met mn hoofd op de koude tegelvloer te gaan liggen.. nou dan is het erg lijkt me wel vreemd joh, al 6 jaar niks gehad aan mn tanden en nu ineens die pijn! was vergeten hoe erg het was om last van je tanden te hebben pfff
Aan de hand van je klachten kan hij misschien wel inschatten wat het is. Meestal als mensen zulke heftige kiespijn hebben is de zenuw accuut ontstoken en is een wortelkanaalbehandeling de enige mogelijkheid om er af te komen (ja of je moet die kies laten trekken maar dat wil je natuurlijk niet!!) Goed dat je wel gaat, want hier mee doorblijven lopen kan niet. Je hebt anders ook nog kans dat je hele wang dik gaat worden als je er te lang mee door loopt. En ja het kan goed dat je dit ineens krijgt. Meestal ontstaan zulke klachten naar aanleiding van een diepe vulling. Dit kan jaren goed gaan, maar ineens kan de zenuw daar geirriteerd van raken en dan krijg je dit.. Een tandvleesontsteking bijv is echt lang niet zo pijnlijk en accuut, dus laat je niet afschepen hoor! (zie ik bij ons namelijk nog wel eens in de weekenddienst, dan hebben tandartsen geen zin om een uitgebreide behandeling te starten en gooien ze het op een ontsteking van het tandvlees en zeggen ze tegen de patienten dat ze op maandag maar naar hun eigen tandarts moeten gaan)