Dikke knuffel voor jou Frenzy, vervelend zo'n naar gevoel. En wat betreft die kilo's, ik vermoed dat het hier ook snel gaat. Weeg mezelf niet, dan doen ze in het zkh tijdens controles. Maar Peets broer zei gisteren ook dat ik een welvarende moeder ben (oftewel, lekker rond&gezond). Maar ik maak me er echt niet druk om, komt straks wel weer goed. Zo, de bureaustoel voor Joosje is binnen, een roze natuurlijk. De hele woonboulevard was open dus ook nog even bij Prenatal geweest. Nog wat leuks gekocht voor de kleine man en een jurkje voor mezelf. Ga nu even een dutje doen. Trusten! Leske
O he Frenzy das niet fijn dat je je zo voelt, knuffel! Probeer je niet te druk te maken om de kilo's hoor. Ik krijg regelmatig al de vraag of ik zeker weet dat het er maar eentje is...ben dan ook al ruim 7 kilo aangekomen (en zal nu nog wel ietsje meer zijn, dit was 2 weken geleden) en ik kon met 11 weken zwangerschap mijn ringen al niet meer om door het vocht, en met 14 weken al mijn ketting niet meer, die viel gewoon niet mooi meer. En ik had al overgewicht...en ik was eindelijk goed aan het afvallen en nu kom ik bij. Frustrerend! Maar het gaat er ook wel weer af. Ik verwacht geen wonderen na de zwangerschap maar pak mijn weightwatchersdieet gewoon weer op met eventueel iets toevoeging als ik nog BV geef. En dan komen we er wel weer... Wij hebben vanmiddag heerlijk 2 uur gewandeld in het bos. Was echt lekker en best druk in het bos!
Dames ik laat de komende dgn minder van me horen. Heb een behoorlijk k*tweekend achter de rug en zit er even behoorlijk doorheen (familie troubles). Geen zorgen, met mij, beeb en vriendlief is alles prima en zal er misschien op een later moment wel eens wat over posten maar voor nu kan ik het even niet want ben erg verdrietig.
klinkt ook al niet best Sasjuh, hou je taai meid en hou vast aan je mannetje en de kleine meid. Hopelijk horen we snel weer van je!
Zo meiden, wat is er weer veel geschreven! Sasjuh: verveldn meid! hopelijk gaat t gauw weer beter en spreken we je hier vd week weer! Ik ben gister naar de JongeGezinnen beurs geweest. Was leuk, maar ik vond het eerlijk gezegd wat tegenvallen. Veel kleiner als ik had gedacht. Heb wel wat dingetjes gekocht... 2 aankleedkussenhoezen, een matrashoes voor t ledikant en een mutje laten drukken met haar naam erop bij Simply Colors... Erg leuk! Als je dan zo haar naam ziet staan word t wel heel echt ineens! Ohja, en een superzacht tutpopje met doekje eraan vast van Happy Horse. Morgen komen mn schoonzusje en schoonvader hier de babykamer behangen omdat t ons echt niet lukt! Alt t morgenmiddag af is gaat vriendlief de vloer erin leggen! En dan kunnen eindelijk de meubeltjes in elkaar! Kan niet wachten! Zo dat was t voor nu, zo lekker op de bank en vanavond Obese kijken. Is een vrouw in uit onze woonplaats, Emmeloord... Ben benieuwd!
heeee.....mutsefluts.... maak je niet dik... (flauw...) nee, ik kom ook altijd veel aan tijdens zwangerschappen... (respectievelijk 25, 31 en 27 kilo).... leuk... Nee.... maar wat mn eerste vk zei is waar... de kilo's die je niet aankomt van snoepen maar gewoon van zwangerschap raak je zo weer kwijt.... Als het je opvrolijkt, wil ik morgen (moet ff zoeken) wel een foto plaatsen van hoe ik er tijdens mn tweede zwangerschap uitzag... (een dikke opgeblazen pad, is er niets bij...) en daarna..... Wat je aankomt, maakt niet uit.... het belangrijkste is wat er weer afgaat... ennuhh jij sport ook nog... (een keer paardgereden.... toen ging smorgens de wekker, wilde ik uit bed stappen en viel languit op mn bek.... hahahaha spieren op plaatsen waarvan ik niet eens wist dat ik ze had.... het enig waar ik sindsdien nog op rijd is me vent.. hahahahaha.... nouja werkt toch ook om zwangerschapskilo's kwijt te raken...alhoewel ik er nu weer daardoor ga aankomen , maar nu issie toch geholpen.. )
@ Frenzy en Sasjuh: dikke knuffel voor jullie! Hoop dat jullie snel weer lekkerder in je vel zitten! Hier kan ik gelukkig weer wat eten en doet mijn maag niet meer pijn. Wel merk ik dat mijn maag en darmen nog niet de oude zijn, want die borrelen na alles wat ik eet en dan kan ik meteen weer richting WC Beebje voel ik goed, is een actief mannetje Ik las iets over een knuffeltje....tip van deze mama: koop er meteen 2, 3 of 4! Mijn zoontje heeft de nare gewoonte om zijn muis (happy horse) in zijn mond te stoppen En ik was me dus helemaal gek...en voor het geval je de knuffel ooit eens kwijt raakt is het ook erg handig. Zo tot zover mijn ongevraade advies
Sasjuh, sterkte meid, knuffel voor jou!!! Cerberus, jij spant hier echt de kroon, hahaha, lachen met jou, geweldig. Jij kunt echt goud geld verdienen door te zeggen wat andere mensen alleen maar durven denken. Doeg! Leske
Ow jeetje ik zie dat er verschillende meiden verdrietig zijn!!! Dikke knuffel vanuit deze kant!! Ben vandaag naar de jonge gezinnen beurs geweest, was wel leuk vond ik.. Mn mannen waren bij mn ouders omdat Rob met zn gipsbeentje echt niet voor Sem zorgen.. verder gaat alles hier zn gangetje.. Wens jullie een fijne avond!!
Sasjuh, nee hoor, is helemaal niet gek! Bij mij wordt het nu sinds een paar dagen wat meer, dat ik het ook overdag merk soms. Maar helaas nog niet echt achter elkaar, dus steeds als ik manlief roep om te voelen doettie niks meer Helaas voor hem! Maar soms dus ook wel van de buitenkant. Als ik inderdaad even rustig zit of lig, dan voel ik het beter! Ik zie het ook nog echt niet heen en weer gaan hoor. Wat dat betreft heb ik ook nog een aardig bescheiden buikje, vind ik zelf. Ik voelde Julia op het laatst soms zo hard, dat ik nog wel even blij ben met deze lieve kleine schopjes. Julia kwam soms bijna letterlijk via de zijkant naar buiten EmvSenR, ik reageer maar niet op je man, dan ga ik nare dingen zeggen Hier idd ook een huwelijk zoals Leske het beschrijft, maar dan zijn wij juist heel erg hetzelfde. Het is ons wel eens gevraagd of we broer en zus zijn. Veel dezelfde hobby's (muziek, en nu zelfs de paarden), dezelfde humor. Ik kan uren met hem praten, zelfs na bijna 5 jaar getrouwd te zijn We hebben best hobbels gehad hoor, iedereen heeft z'n eigen dingen, maar we konden in ieder geval altijd praten! Frenzy, dikke knuffel!! Maak je niet te druk om die kilo's hoor! Idd gezond eten, maar niet te weinig want je beeb heeft wat nodig. Je kunt er nu echt even niets aan doen, bij sommige vrouwen gaat het nu eenmaal harder. En verder, geef jezelf wat rust om alles te verwerken. Het is niet niks, zo'n zwangerschap, en de jouwe heeft wat extra lading. Geef jezelf maar de tijd, komt goed!! Sasjuh, dikke knuffel, en neem maar even de tijd! Je weet ons hier te vinden Beesie, ik wist niet dat je in Emmeloord woonde, leuk! Of wist ik dat nou wel? Hormonen Ik woon in Kampen, dus dichtbij! Cerberus, haha, dat verhaal van uit bed vallen. Zo klaagt mijn man precies als hij een keer mee is geweest paardrijden. En dan rijdt hij nog maar een kwartiertje ofzo, maar poehee. 'Ik heb een skippybal tussen m'n benen' of 'hoe kunnen mensen ooit zeggen dat paardrijden geen sport is, het is een kwelling!' Hier weer heerlijk even bij de paarden geweest vanmorgen, maar eventjes niet gereden. Ik heb zo vaak last van m'n buik de laatste tijd, dus maar even niet nog extra belasten. Misschien volgende week weer! Even een vraagje hoor. Kunnen jullie je baarmoeder ook zo goed voelen? Ik heb soms zelfs het idee dat ik (als ik op mijn rug lig) precies kan voelen waar de baby ligt, aan welke kant. Ik voel precies mijn baarmoeder (meestal harde buik als ik ga liggen, dus ik voel echt een soort bal in mijn buik, nog niet zo heel groot, maar zo ongeveer tot mijn navel. Zo bizar! Ik kan me dat van Julia ook echt niet herinneren. Als ik echt plat lig valt mijn buik ook helemaal in van mijn ribbenkast tot mijn navel (zo'n soort geul) en daarna zit er een (meestal knetterhard) bolletje baby Echt een heel gek gevoel!
Hrmpf... dan moet je kind wel net kiezen voor dát knuffeltje. Wij hadden het draakje van de prenatal (in tweevoud) gekocht voor mevrouw, maar nee, een of ander labeldoekje was favoriet. Probleem: het ding is niet meer te krijgen bij de prenatal. En het labeldoekje dat ze daar nog wel verkopen werkt niet...
Gentle: oh jij woont in Kampen? Das toevallig! Idd dichtbij! Goede vrienden van ons wonen in Kampen dus we komen er wel af en toe. Ook heb ik zelfs in Kampen gewerkt, achter de bar in de Buitenwacht die er nu niet meer is. Das al wel ongeveer 4 jaar geleden maar was wel een leuke tijd! Weet niet of jij daar ook wel s kwam? Over t knuffeltje: ik wil idd eerst afwachten hoe ze dat knuffeltje vind. Als t helemaal favoriet is kan ik er altijd nog een paar bij bestellen....
Hihi, Joosje's knuffel is al ruim 18 jaar oud, die is van Mick geweest. En die is handgemaakt. Dus bijkopen is nooit gelukt. Maar Peet lapt 'm steeds weer op met stukjes washand enzo (hij is van badstof, een witte ijsbeer of daar moet hij voor doorgaan ) en hij heeft zelfs al een keer z'n ogen en neus er helemaal opnieuw opgenaaid haha. Toen ze een paar nachten geleden ziek was, moet beer in de was. O, o, drama... Gelukkig heeft ze ook nog een aap en die is een beetje leuk zegt ze. Met dierendag op school vertelde ze heel trots over de leeftijd van haar knuffel, ze weet dat hij zo oud is en is heel trots op hem. Zal eens kijken of ik een foto'tje heb...
Ach gos!!! Ze zien er wel erg lief uit met zn tweetjes, Joosje en beer! En wat leuk dat ie al zo oud is!!! Dat kunnen niet veel mensen zeggen! Meiden, truste, ik ga naar bed! Morgen komen de hulptroepen de babykamer behangen. Hopen dat t in 1 keer lukt, dan kan morgenmiddag de vloer er nog in, of anders dinsdag!
@cerberus, wat kan jij toch heerlijk relativeren Daar kikker je nu echt van op... Ik lig ook steeds wakker van de kilo's die eraan vliegen alsof ik kilo's snoep zou eten per dag... maar als ik jouw tekstje lees, ben ik meteen een heel pak gerustgesteld!
Ik zag het berichtje van Leske, van Joosje haar ''oude'' beer Ik heb daar ook over na zitten denken, heb thuis 2 knuffels die vroeger van mij zijn geweest vanaf de geboorte en die wilde ik eigenlijk aan de hele geven in de hoop dat dát haar knuffel gaat worden. maar toen zei mijn moeder dat het zonde was voor als ze het zou slopen ofzo. dus zit een beetje in dubio. wil ze natuurlijk niet ''kwijt'' maar het leek mij een mooie gedachte
Hoi hoi, Vandaag eindelijk de 20 weken echo. Vind het spannend maar ik heb er ook wel zin in. Ga nu de kleine uit bed halen en klaar maken voor het kdv.