Maart 2012 Mama's Deel 2!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Spannend Cupido! Hoe laat heb je de echo? Geniet ervan!!!!

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    succes en veel plezier straks Cupido!

3. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Succes cupido!!!

Ik mag straks om 09.20 naar de vk.

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ben benieuwd , kiezen jullie voor een babyfoon met camera of zonder ?
    Ik heb het idee dat ik zonder camera elke 5 minuten in het kamertje sta en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.
    maar lees veel ervaringen dat met camera erg storen.

zag nu de alecto dos 180c in het kijkshop foldertje staan, iemand een idee of het wat is ?

5. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Zebra: ik heb geen idee of die ALecto wat is. Wij hebben die van de Aldi met camera. We hebben m getest en hij heeft echt mooi scherp beeld!!!

6. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Zebra, in het begin gebeurt dat niet hoor, dan slopen ze niks. En wie weet wordt het de favo knuffel voor in bed! Tenminste, Julia heeft 2 Nijntjes voor in bed, en die liggen ook meestal daar. Als ze niet heel oud en bijna uit elkaar gevallen zijn, dan kan het denk ik best!

Hier een iets betere nacht. Julia had het koud, en kroop steeds onder de dekens weg. Muts... Maar ja, je doet er niks aan, en gelukkig gaat ze dan steeds weer snel slapen als ze eenmaal weer warm ligt!

Leske, wat heb je een prachtige dochter en wat een lieve beer!!

Cupido, veel plezier en succes zometeen!!!

Babyfoon, wij hebben eentje zonder camera en dat is echt genoeg (vond ik). In het begin lag ze toch naast me, en ik hoef echt mijn grote baby of peuter niet meer steeds te zien slapen! Je hoort op een gegeven moment heel goed wat ze aan het uitspoken zijn door de geluiden. Je kunt je anders overal wel druk om gaan maken!

Wij hebben morgen de 20 weken echo, spannend!

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goedemorgen meiden!

@ Cupido: succes met de 20 weken echo!

Babyfoon: hier zonder camera...nooit gedacht aan 1 met camera. Gewoon ook omdat ik ook vind dat je het gewoon los moet laten...maat snap ook heel goed dat je dat lastig vindt en dus juist een babyfoon met camera zou willen.

Zo krijg ik via de zorgverzekering een 1 of ander ademhalingsmatje 100% vergoed. Die geeft een signaal wanneer er niet meer geademd zou worden....tja....weet niet zo goed of ik er 1 zou willen...:(

8. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

Cupido, heel veel plezier vandaag bij de 20 weken echo!

Frenzy, wat alen dat je je zo voelt maar, om die kilo's echt niet druk maken die vliegen er straks zo weer vanaf. *knuf*

Lautjuh, heb het al zovaak besproken met hem maar, het dringt toch niet door. Heb ondertussen meer het idee dat het zijn karakter is.

Stephanie, hoe is je kamer geworden?

Eva, dit kindje is niet gepland. Hij was toen degene die het wou houden maar, dat is lekker makkelijk als je er nooit bent. Kan deze zwangerschap ook maar moeilijk accepteren dus hoop dat dat snel zal gebeuren.

Zo'n matje, geen idee of het wat is maar heb volgens mij al vaker gelezen dat ze soms zomaar af gaan. Tsja en of je daar dan op zit te wachten.

Leske, wat een lieve foto van joosje en haar beer.
    Babyfoon, hier ook een zonder camera maar die heb ik nog nooit gebruikt voor de kinderen.

Hier gisteravond gezellig met de kinderen naar de mac geweest. Hun vader is ondertussen nog steeds niet terug dus ik hem gebeld drukt die me weg en zet hij de telefoon uit. Hij hoeft zich voorlopig hier ook niet meer te laten zien want, dan ga ik echt ontploffen.

Heb jullie trouwens al een leuk jasje/vestje kunnen vinden om naar buiten aan te trekken voor de baby? Kan echt niks leuks vinden.

9. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Goedemorgen,

@ leske wat een lieve foto van je dochter!

@ cupido veel plezier zo

Ik had vannacht o.m 5 uur al bijgelezen maar kon met mijn telefoon niet reageren. Weer bizar liggen dromen over m'n ex. Wanneer ga ik me ooit weer gelukkig voelen? Reed gister naar huis, zag een gezinnetje fietsen met een kleintje voorop, en ben zo emotioneel dat ik helemaal over de zeik thuis kwam. Alleen maar huilen. Ik wil gelukkig zijn, dat is het enige... Continu blijft de vraag door mijn hoofd spelen... Waarom ik? Waar aan heb ik dit verdiend? Waarom.. Ik weet dat ik moet genieten van dit kleine wonder, maar dat is zo verdomd zwaar.

Sorry voor weeer zo'n bericht maar ik moet het echt van me afschrijven. Ben net terug naar bed geweest en nog wel iets geslapen. Moest eigenlijk om kwart over negen op school zijn, maar ga een les later. Even rustig ontbijten en douchen.

@ lautjuh jij moest zo naar de vk toch? Veel plezier.

Dames, fijne dag vandaag!

10. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    EmvSenR: Jeetje meid, sorry dat ik het zeg maar wat een lul van een vent heb jij! ik zou m ook echt voorlopig even niet hoeven zien! Wat denkt ie wel niet? Zomaar als t hem uitkomt weggaan en niet meer thuiskomen... Hij is geen 16 en vrijgezel meer! Maar wat zal dit zwaar voor je zijn zeg! Hou je sterk en luister naar je gevoel! De kinderen en jij zijn het belangrijkste!

11. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @ emvsemr jij zit ook in een lastig pakket zeg meid. Sommige mannen..

Ik heb een vestje van lief, met stoer op de achterkant. Echt leuk voor jongens. Maar jij krijgt een meisje natuurlijk!

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @EmvSenR , is hij nu nog niet thuis! :$
    Ik kan er met mn verstand niet bij hoor. weet natuurlijk verder niets van jullie relatie of situatie maar vind dit wel erg vreemd gedrag!
    snap heel goed dat je hem er ook niet meer in wilt hebben.
    Ik zou bij mezelf nog eens goed nagaan of je deze relatie wel wílt voortzetten. En dan in jou situatie nu, zwanger en nog een kind in huis. is al zwaar genoeg zonder zijn geintjes lijkt me.
    sterkte meid!

13. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    cupido... veel succes plezier... bij de 20 weken echo...

iemand (dement ben ik) nog naar vk... succes....

-knuffels
    hier geen ECHTE vaste knuffels gehad... meer wisselend per periode.....

-babyfoon
    ik heb bij mn eerste dus een babyfoon met camera gehaald, mijnheer ging dus elke keer op zn buik liggen en dan neus, in matras...;)
    heb die babyfoon heel lang gebruikt... maar heb toevallig laatst een nieuwe gekocht zonder camera.... (heb de oude ook nog, maar het geluid was soms weg....)
    het merk was allecto... hier stoort heel hij soms ook... maar niet zo erg als bij anderen heb ik begrepen... gekke is dat het ook ligt aan welk stopcontact... (?)...

ik ben zelf voorstander van MET camera... maar het is ook afhankelijk van wat voor kindje je hebt....
    dochter draaide snel terug.... en jongste deed het ook snel goed... (hoofdje opzij..)
    Dekens en lakens etc, gaan hier sowieso snel het bed uit....
    en tja... ik ben er toch zo een die "even echt gaat kijken"..... ook midden in de nacht lig ik wacht... :cool:
    mn vent wordt er echt helemaal gek van... :D

14. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    EmvSenR (en vinden ze mijn naam lastig... ;):D)
    je hebt pb....

15. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    #3095 Frenzy, 7 nov 2011
    Laatst bewerkt: 7 nov 2011
    :):):)

16. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Leske; Thanks meid... Leuk een roze stoel voor Joosje, ben benieuwd naar het pakje dat je hebt gekocht bij de prenatal. Wat heb jij toch een fijne kerel, zo lief en zorgzaam en attent....Zou die van mij wagt van kunnen leren.... *smelt* wat is Joosje toch een prachtige meid! Zie de knuffel niet zo goed, mijn oog valt meer op die mooie meid!

@ Eveline; thx meid, moet het ook gewoon los laten.. Ik ben nu van 65 naar 78 gegaan :$ Maar je ziet het niet echt aan me, was altijd een beetje aan de dunne kant 1.80. Maar ben bang dat ik bij de 40 wk 100 kilo weeg :$. Maar goed zoals je zegt, los laten!

@ Sasjuh; wat vervelend meid, dikke knuffel! Hoop dat het snel wat rustiger wordt en gelukkig dat het met manlief en beeb wel goed gaat! Neem lekker de tijd die je nodig hebt.

@ Beesie; succes met de hulptroepen vandaag, wrl vanavond een kamertje wat zo goed als af is!

@ Ceberus; Hihi.. jij maakt me toch weer aan het lachen... (of is het huilen ;)). Ben eigenlijk wel benieuwd naar die foto! Tja en tis niet dat ik 'overgewicht' heb zit nu gewoon nog in de normale curves, pas mijn oude broeken nog, maar zitten strak. Maar ben gewoon onwijs bang dat het wel uit de hand loopt.... De eerste keer paardrijden is altijd wel pijnlijk, tja en dan kun je beter op je eigen 'hengst' rijden....

@ Happymon; nu heb je twee knullen om voor te zorgen. Zit het gips nu wel goed en is het heel zijn onderbeen/voet? Vervelend voor hem en natuurlijk ook voor jou.

@ EmvSenR; jeetje meid ben ook een beetje geschrokken van jopu verhaal, jou vent neemt zijn verantwoordelijkheid niet echt...Volgens mij valt er echt veel last op jou schouders? Red je dat wel? Knuffel meid!

@ Gentle; Leuk dat jij en je mannetje ook zo goed samen gaan... (zo hoort het ook!) Hier voel ik me buik/bm ook wel goed, maar bij mij zit hij echt al super hoog, een paar vingers onder mijn ribben. Kan ook als ik lig, rechts of links goed een bolletje zien. Jij rijd ook nog steeds paard?

@ Cupido; succes en veel plezier vandaag, laat je weten straks hoe jullie kerel het maakt?!

@ Lautjuh; succes straks bij de VK.

@ Zebra; hier wil ik een babyfoon met camera, maar of het echt nodig is. Maar ik wilde een alecto 89 en nu wil ik een vm70, schelen 2 tientjes maar dan heb je met camera. Ik vind wel slechte ervaringen van de babyfoon die jij noemt, zou het wel even goed nakijken. Maar hij is wel heel goedkoop, 60 euro? Mijn moeder heeft haar tweede kindje verloren aan wiegendood, in dat opzicht wil ik graag een camera, voor als ze op hun buik gaan liggen.

@ Stephanie; knuffel meid! En op dit moment is het allemaal &%#&!!!! Maar jij gaat je ook gelukkig voelen, nu zit je ff flink in de put, maar uiteindelijk komt hier weer beter uit! Alleen nu is het ff een grote puinhoop. Je doet het goed meis, voorjezelf kiezen en de kleine, daar doe je het voor!

@ Ego; het gaat weer beter; huis is schoon, paard weer gereden :). Wilde gister drastich is hongerstaking gaan, maar besef ook wel dat dat geen nut heeft en zeker niet goed is voor dat wondertje in mijn buik. En tja daar doe ik het allemaal voor. En was gister wrl ook wel emo door het feit dat ik 22 wk ws, dit kindje is nu echt ouder geworden dan Loek. Ook moest ik gister veel aan Loek denken, zou deze beeb er nu hetzelfde uitzien als Loek, dezelfde haartjes hebben, handjes, voetjes....

Maar goed gaat nu weer beter, zo wat hier. Heb een positiejas gekocht (tweedehands) maar moet de mouwen wat langer maken en ga een 'to do list' maken, want merk dat het in mijn hoofd steeds vaker een chaos is!

Meiden allemaal een fijne dag vandaag!

17. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Zebra; hoe is het eigenlijk afgelopen met de kiespijn? Of heb ik daar nu overheen gelezen? Ik heb net nog een afspraak bij de tandarts om een kroon te laten vervangen.....En daar was verdoven geen enkel probleem.

18. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Frenzy: dat dacht ik gisteren inderdaad ook....de termijn....

Ik ben tijdens mijn eerste zwangerschap van 60 naar 83 kilo gegaan (ik ben 1.73 meter lang). Met een maand of 9 was dat er allemaal weer af.
    Bij mij was het heel veel vocht, en dat raak je natuurlijk ook snel weer kwijt. Zolang je maar niet heel veel meer taart oid gaat eten dan normaal, zal het wel meevallen!

19. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik zit net te lezen op mijn zwangerschapskalender... Daar staat dat ons kleintje nu ongeveer 20 uur per dag slaapt... Nou dat dacht ik ff niet! Ik denk dat t eerder in de buurt komt van 2 of 3 uur per dag... ik voel haar bijna elk moment van de dag! Hou mn hart vast na de geboorte, haha. Zal ze wel van mij hebben, haha!

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @Frenzy, het bleek tandvleesontsteking! moet nu 4x daags deppen met 3% waterstofperoxide en dan ben ik er hopelijk met een paar dagen vanaf. de pijn is er nu nog, maar wel dragelijk

Hij adviseerde om er paracetamols bij de slikken maar dat doe ik niet. vind het nu niet meer zo pijnlijk dat dat nodig is.
    en slik liever niets nu hoor

Deel Deze Pagina