Maart 2012 Mama's Deel 2!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Fijn Leske dat alles weer goed was. Toch altijd fijn! Leuk een extra echo! :D

Ik heb gemaild voor een afspraak voor de 3d/4d echo :D Ga erheen tussen de 25 en 26 weken!

2. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor op de site:

2 december controle ziekenhuis (arts-assistent of verloskundige)

3 februari 2012 controle gynaecoloog

Leske

3. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Voor op de site:

22 december pretecho 3d/4d om 10.45 uur :D

4. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    Voor op de site afspraken

dinsdag 15-11-2011 echo fontys
    woensdag 16-11-2011 gyn maastricht
    30-11-2011 gyn maastricht
    06-12-2011 gyn
    13-12-2011 Pretecho

Staan weer genoeg echos gepland om mijn meisje te bewonderen

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

PS wij weten wat het echt word wil je dat aub op een geheim zetten;)

dank je

6. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Dan ik ook maar even:

29 november controle vk

7. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Goh! Jullie houden deze 'koos werkloos' goed aan t werk ;)

8. paula1984

paula1984 Niet meer actief

sorry;)

dank je wel he leuk:)

9. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    #3469 debende, 11 nov 2011
    Laatst bewerkt: 11 nov 2011
    ik weeg normaal tussen de 75 en 80, en bij mijn 1e zwangerschap 30 kilo aangekomen!!! maar was het ook binnen 6 weken weer kwijt.
    dus dan valt het toch wel mee (knipogend bedoeld)
    2e zwangerschap maar 9 kilo aangekomen (verschil hè)

nog 1 dan: vk 20 november

10. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Die verhalen wil ik horen! Binnen zes weken er weer af!!! :$

11. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Hai hai dames!!!

Pfff ga nu ff niet op iedereen reageren, moet zo werken en nog ff lekker eten!

@ Zwangerschapscursus; hier gaan we samen bevallen doen! We starten in december, heb er helemaal zin in... Vooral omdat ik het leuk vind om mijn man bij de zw-schap te betrekken!

@ Anna; prachtig boxkleed voorbij zien komen! Mooi hoor!

Dames fijne avond!

12. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cursus: bij de eerste niet gevolgd en ook niet gemist.
    Alhoewel ik achteraf me wel meer had willen laten voorlichten over borstvoeding.

jeukende/prikkende borsten: Ik wist de eerste keer niet wat me overkwam. Ik sliep altijd naakt, tot die ene ochtend en ik wakker werd met druppende borsten. Jak... Ik heb het nu nog niet gehad en hoop dat het nog even weg blijft.

Hakers: mooi hoor!! Erg leuk geworden en zelfgemaakte spullen vind ik altijd net een tikkie specialer dan het gekochte spul.

Gewicht: bij de eerste totaal 16 kilo aangekomen. Nu zit er al 5.5 kilo aan. Gaat wel hard.

13. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3473 Cupido, 11 nov 2011
    Laatst bewerkt: 11 nov 2011
    Anna, wat gaaf dat boxkleed en het mandje. super leuk geworden. ik wou dat ik het geduld had en het ook kon!

Leske, fijn dat alles in orde was. Vervelend dat je zoveel bent aangekomen van de hormonen. Maar die zijn er na de bevalling vast snel vanaf. Heb je trouwens nog last van Meniere gehad?

debende, zo dat zijn aardig wat kilo's bij de 1e. Wat een verschil met de 2e.

Frenzy, werkse koos werkeloos ;) Ik hoef zelden wat toe te voegen :)

14. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de laatste weken bijna geen eetlust. Vooral het avond eten staat me erg tegen. Is dat herkenbaar?

Vanavond een avondje The Voice en daarna naar bed. Het wil me maar niet lukken om bij te slapen. Kleine spriet is uit logeren bij opa en oma. Kunnen we morgen uitslapen. Heerlijk!

15. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@avondeten. Ja hier herkenbaar. Geen zin en snel vol

16. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej,
    Meniere gaat goed, wel regelmatig wat duizelig, maar geen aanvallen. Mag niet mopperen, ben tevreden. Bij Joosje maar 8 kilo aangekomen en meteen eraf. Komt ook deze keer vast wel goed, al zal het misschien wat langer duren.

Pfff, net de schrik van ons leven gehad. Joosje at chips en moest huilen en het schoot in haar luchtpijp. Ze stikte bijna... :( Doodeng was het, nog nooit meegemaakt. Peet meteen Heimlich greep (vanuit zijn werk) en na een paar keer proberen, schoot het eruit. Ze was wel vuurrood en helemaal in paniek en ik ook (al liet ik dat niet zo merken). Tjee zeg, ben er nog beduusd van...

Hier ook The Voice.
    Fijne avond. Liefs, Leske

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    wauw wat een mooie dingen zie ik hier voorbij komen!!!

@zwangerschapscursus: doe ik ook niet, vorige keer ook niet gedaan en heb niet het idee dat ik wat gemist heb:p

@leske: pffff dat is schrikken geweest!! gelukkig is alles goed gekomen.

18. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjeetje leske, dat is schrikken. Dat hoop je nooit mee te maken. Gelukkig wist peet wat hij moest doen. Fijn dat het op wat duizelingen na goed met je gaat

19. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    **vervolg muizen verhaal **

the end

:(

20. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Goedenavond Dames,

Vandaag verschillende keren bijgelezen en elke keer geen tijd gehad om te reageren. Volgens mij wel 16 pagina's bijgelezen in totaal :$
    Om op iedereen te reageren word me een beetje teveel. Ik doe de laatste berichten eventjes hoor, ik zit namelijk ook nog The Voice te kijken. Hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik het zo even doe ;)

@ Aankomen; hier nu ook al +10. Ik had er geen moeite mee, tot de 20-wekenecho. Omdat de slechte beeldkwaliteit gewijdt werd aan mijn BMI werd ik ineens onzeker en moet ik mezelf tegenhouden niet ineens te willen gaan lijnen. Ik drink nu wel ineens veel meer water (van niks naar 2 tot 2,5 liter water per dag) en ben nu een paar onsjes kwijt geraakt in een paar dagen. Was niet bewust maar denk wel een gevolg van het water drinken, en ik ben gezondere tussendoortjes gaan pakken. In de avond greep ik al snel naar chips en nu mandarijntjes. Nouja, zolang ik maar geen kilo's afval en gewoon genoeg eet, zal het beetje afvallen niet zoveel kwaad kunnen denk (al blijft het NIET mijn doel, voor ik verkeerd begrepen wordt!)

@ Frenzy: werkse!

@ Cursussen: ik ga ook naar een borstvoedingsavond en de kraamzorgbureau heeft een lactatiedeskundige. Ik probeer ook nog naar een open dag op de kraamafdeling in het ziekenhuis te gaan. Zwangerschapscursus ga ik niet doen. Er zit er hier maar 1tje in de buurt, die heb ik gebeld wat het precies inhield en was voornamelijk puffen en informatie verzamelen. Nou informatie verzamelen dat doe ik wel op internet en uit boeken, en puffen heb ik geen zin in hoor in de groep. Beetje rare vergelijking maar toen ik acute blindedarmontsteking had, heeft mijn moeder me geleerd hoe te ademen om te ontspannen en de pijn weg te ademen. Gebruik ik nu nog weleens bij pijn en helpt me altijd wel. Dus dat hoop ik 'gewoon' te kunnen gebruiken. Tot nog toe heb ik ook nog alle vertrouwen in mijn lijf dat ik dit kan. Er is nog nooit een kind blijven zitten dus die van mij vast ook niet :D

@ Leske, dat is wel schrikken zeg! Verder alles wel goed met Joosje ook weer?

@ Haakmutsen: jullie maken mooie dingen zeg! Helaas hier zo a-creatief als wat. Mijn moeder kan mooi borduren en ik heb een cd-tje gekregen met patroontjes waar ik uit mag kiezen. Allemaal van Winnie the Pooh, heel schattig!

@ Ego; wij hebben vandaag de kinderwagen opgehaald!!! Jeetje zeg daar zijn we nog niet handig mee. Wandelwagen erop, eraf, reiswieg erop en eraf, maxicosi e.d. Nounou nog maar ff oefenen af en toe want anders zit frum straks een uur te wachten eer we weg kunnen met de wagen hahaha! Ook de rommel/babykamer hebben we vandaag verder opgeruimd, nu is de grootste rotzooi eruit. Nog kleine dingen wegruimen en dan echt aan de slag met verbouwen!!

En laat ik dan ook maar de komende afspraken erop zetten (weet niet meer wat ik al doorgegeven had hoor, kan zijn dat ik nu dingen dubbel zeg...)

18 november: echo by Fontys
    19 november: geslachtsbepaling bij Echo Visie
    22 november: controle VK

Nou dit was het voor vandaag hoor, ik ga nog even the Voice kijken en onderwijl wat sinterklaascadeautjes inpakken ;)

Fijne avond dames!

Deel Deze Pagina