@beessie als je het echt niet vertrouwd is er dan geen spoednummer die je kan bellen? @kinderwagen heb hier firstwheels wagen die is wat hoger dan de bugaboo @ego gister de hele avond harde buiken gehad, wist niet hoe ik zitten moest. zelfs een warme douche hielp niet uiteindelijk met paracetamol op in slaap gevallen!!
Nou eindelijk de dokter te pakken gekregen! om 10.20 kan ik terecht bij de vervangende huisarts! De assistente zei alleen maar steeds: ja, ik weet t niet, ik weet t niet. Nee doos, ik ook niet, daarom wil ik langskomen! pffff Ben alleen bang dat ik toch weer met een dood vogeltje naar huis word gestuurd!
Heej meiden, Heb vannacht de klok rond geslapen, van 20.00 tot 08.00 uur. Oeps, had het nodig denk ik en manlief ook, zijn beiden met Joosje op stok gegaan, haha. @ Beesie, oei meid, wat vervelend, ik hoop dat je heel snel terecht kunt bij de HA. Sterkte! @ Borsten, geen last van lekkages, heb er wel eens in geknepen, maar er komt niks. @ Sex, heerlijk, nog steeds. Moeten wel wat creatiever zijn nu met die dikke buik, maar dat is geen probleem in ons geval. Heb idd ook wel gezwollen schaamlippen, maar heb daar met het vrijen geen last van. Wel met het plassen. @ Na de bevalling, heb eigenlijk alleen slappere borsten over gehouden na de zwangerschap/bevalling van Joosje, verder helemaal niks. Daar heb ik toen echt mee geboft, hoop dat het nu ook weer zo is. Vrees nu wel wat meer voor mijn bekken, het herstel zal wel wat langer gaan duren. @ Vochtverlies, ook geen last van. Ik houd het eerder vast, krijg mijn trouwring amper nog uit. Moet zeggen dat ik buiten mijn bekken, niet mag mopperen. Weinig kwaaltjes en voel de kleine man op het moment heel veel. Gisteren had hij een actieve dag volgens mij, trappelde echt uren aan een stuk, maar niet pijnlijk of vervelend. Dus lekker van genoten. Hoe is het verder met iedereen??? Ik ga maar eens opstarten hier. Douchen en wat poetsen in huis, voor zover dat lukt. Peet zit ook in de lappenmand, heeft spit. Maar doet ook wat hij kan dus samen komen we er wel. Fijne dag meiden! Liefs, Leske
Hoihoi Beesie, het klinkt heel pijnlijk en gezien je voorgeschiedenis snap ik je ongerustheid! Hopelijk kan de dokter je helpen...laat het ons weten he! Succes @ Verzekeringen (nogmaals) ik denk aan FBTO omdat je daar een module gezinsplanning hebt die je aan en uit kan zetten op elk gewenst moment. Dus ook halverwege het jaar. Ik zet hem dan gelijk aan, krijg dan een kraampakket vergoed, een pretecho twv 100euro (jeej, toch een 3D-echo dus!) en een vergoeding van de eigen bijdrage van de kraamzorg. En als ik dan de module niet meer nodig heb, zet ik hem weer uit. Zo zijn er nog meer modules. Maar die heb ik nog niet uitgebreid bekeken. @ Debende, vervelend zeg die harde buiken. Druk geweest gisteren? @ Leske, lekker toch het klokje rond slapen! En fijn dat je mannetje zo druk is, heerlijk van genieten! TIPTIPTIP BIJ GROUPON KUN JE NU VOOR 19EURO EEN WAARDEBON KOPEN VAN 50EURO VOOR EEN MUURSTICKER BIJ BESTELEENMUURSTICKER.NL
Cerberus, ben het wel met je eens w.b. strippen en inleiden. Mijn dochter was prachtig op tijd en dat zag je ook aan haar. Toch hoop ik dat deze niet al te lang op zich laat wachten. 14 maart vind ik wel een mooie datum Sjors, fijn! Ben je idd weer even echt gerustgesteld! Frenzy, hihi, even lekker huilen om "niks". Wat sneu van je paard zeg, wat hadtie? Ik jank ook om van alles de laatste weken, gewoon lekker doen Cupido, past de mutsy slider ook niet in je auto? Want ik heb onze wagen nog nooit ergens niet in een auto gekregen. Wielen er af en je houdt 2 platte dingen over! Wie weet kun je die eens proberen! Wagenbak is altijd een beetje een lomp ding, maar die gebruik je niet zo lang en kan misschien op de achterbank? Verzekering, wij zitten bij AnderZorg en nemen nu een Jong pakket er extra bij. Dat helpt niet bij de bevalling, maar ik heb gemerkt dat 9 van de 10 dingen gewoon standaard worden vergoed bij je bevalling. Ik zou niet weten wat ik extra zou willen dan gewoon je gewone verzekering? Wat verzekerd een andere verzekering dan extra erbij??? Kraamzorg moet je meestal toch deels zelf betalen (eigen bijdrage) en een kraampakket kost maar 25 euro! Beesie, opletten hoor! Idd even laten checken vanmiddag. Ik heb wel eens gehoord dat pijn van maag/darmen ook kan overslaan op je baarmoeder en dan weeën kan opwekken, dus zeker noemen dat je zwanger bent! Enneh, prikkelbare darm, zou dat het kunnen zijn? Ik heb ook eens zo'n periode gehad, 3 weken lang superveel pijn, en als ze niks kunnen vinden zeggen ze: 'prikkelbare darm'. Schiet je niets mee op, helaas, maar veel vezels eten helpt wel! Hier verder goed, minder pijn aan mijn buik en ik hou lekker mijn gemak deze week. Heb ook met manlief gepraat over wat ik nog wel en niet doe. Geen manden nat wasgoed meer naar zolder tillen, niet meer verder lopen dan de supermarkt. Ik merk gewoon dat ik mezelf een beetje moet beschermen tegen mijn leuke ideeën. Laatst was ik 's ochtends zo'n eind gelopen, dat ik de rest van de dag op de bank lag. Dat is niks, ik moet echt doseren nu en reserve houden voor de hele dag. Julia slaapt niet 's middags, dus ik moet echt in 1 keer door tot een uur of 5. Maar goed, het gaat wel, als ik m'n gemak hou!
@ verzekering.. Oef geen idee wat wij doen met de verzekering, nog helemaal niet over nagedacht.. Toch eens aan vriendlief vragen er binnenkort naar te kijken!
Gentle: ik heb net even gezocht op PDS en op zich qua pijn kan t goed bij mn klachten passen maar wat erbij staat is dat het altijd gepaard gaat met afwijkende stoelgang. Dus of diarree of juist verstopping... En daar heb ik helemaal geen last van! Nouja, zo maar naar de dokter en kijken wat die zegt!
Ik herinner me ineens mijn droom weer van vannacht! Ik droomde dat mijn beste vriendin en ik graag wilden weten of het een jongen of meisje zou zijn. Zij ging de echo daarom maar bij mijn doen, met haar haarborstel. Het beeld van de echo was in kleur en na een tijdje zoeken riep ze: 'Jahoor heel duidelijk! Het is een jongetje want hij heeft een blauw truitje aan!'
heb even heeeeeeeeeeeeeeeel vluchtig bij gelezen.... maar mn tijd is hier om.... Dreumes wilde al niet slapen... en is nu na een tukkie van een half uur zn bed aan t afbreken........ zucht... middagslaapje wil ie ook al een tijd niet meer....... tot straks... (denk ik)
nee niet druk geweest ofzo, wel heel erg geschrokken tijdens het eten!! mijn zoontje dacht zich van tafel te kunnen schuiven. mip daarvan schoot hij achterover, mijn man greep hem op het allerlaatste moment!!! ik heb gewoon zitten huilen van schrik!!
Beesie, sterkte meid! Cerebus, o wat vervelend. Misschien toe aan 1 slaapje per dag? T slaapt al sinds ie 1 jaar is maar 1x. Hij houdt het wel lekker vol: M was met anderhalf al klaar met overdag slapen ... Verzekering, wij hebben geen aanvullende hupsa geloof ik , gaan ook niet overstappen, we zijn tevreden. *** We zijn de zolder aan het 'verbouwen' voor M en T. T's kamer wordt nu gestuct. Voordat ik T naar bed ging brengen vroeg ik even of ze de muziek iets zachter wilden zetten (hinthinthint) en ik hoopte dat ze daarmee ook zouden stoppen met naar elkaar schreeuwen (de normale manier van communiceren in deze stad), maar helaas. Ze zijn op zolder en ik hoor ze in de huiskamer ... Wonder boven wonder ligt T al een uur te tukken! Ik blijf me over hem verbazen, zeker na een grote zus die van een scheet van de buurman al wakker werd (en we hebben geen gehorige huizen) ...
nog even snel..... heb toch even meedenkers nodig.... zoals ik schreef heb ik de laatste week allemaal buikkrampen enzo.... nu ben ik gisteren echt een gigantisch stuk slijm verloren.... (slijmprop, leek het, herken het van mijn vorigen...) moet ik hier nu de vk over inlichten, in combi met de krampen?? morgen ofzo tijdens telefonisch spreekuur..... Was hem vorige keer bij 32 weken kwijt en bleek ik met 35 weken al 2cm ontsluiting te hebben... Weet dat het niets hoeft te zeggen.... maar zal toch niet zo zijn dat ik nu al rommel???!!! (geen idee hoe dat zit bij zo'n vierde.....)
cerberus, op mijn kaartje van de vk staan enkele punten van direct bellen en staat ook op - verliezen slijmprop vóór 34 weken dus ik zou wel even bellen. maar ben ook totaal zonder ervaring dus geen idee wat een slijmprop echt zou zijn. Bij erg veel slijm zou ik dus meteen bellen
@ Eveline; bedankt voor de tip, al denk ik niet dat we een muursticker gaan doen! @ Gentle; goed dat het beter gaat, en fijn dat je zulke goede afspraken hebt gemaakt. Het paardje had heftige koliek, werd niet beter, uiteindelijk in laten slapen... Paardje was 21 jaar oud, had haar vanaf haar vijf jaar .... Echt m'n eerste echte paard..... @ Beesie; fijn dat je ff langs mag komen, hopelijk is de pijn al iets gezakt... Zou fijn zijn als ze iets vinden... @ Leske; heerlijk zo het klokje rond slapen, moet af en toe kunnen toch! Beterschap voor t mannetje, spit is ook niet echt fijn :x. @ Ceberus; succes met de dreumes en mss tot straks! @ Debende; jeetje wat schrikken zeg, gelukkig kon manlief hem op tij opvangen... Pjieuwwww... zou ook moeten huilen van schrik.... @ Salapio; een hele verbouwing dus! Lekker dat T toch door het geschreeuw heen slaapt... Het verbaasd me soms zo waar kids allemaal 'doorheen' kunnen slapen.. @ Ego; bij de VK geweest, alles is goed met de beeb, over 4 weekjes weer is terug. Hier geen standaard 30 wk echo (denk vraag het ff). Tenzij ze iets niet vetrouwen. Zo lekker wat rommel opruimen en kleine klusjes klaren en dan hoop ik dat de mist een beetje weg trekt... Wil graag ff paard rijden, maar als het zo mistig is gaat mijn paard moeilijk doen (tja er zal maar een grote boos wolf achter de mist zitten....)
Zou zeker ff bellen, al is het voor de zekerheid he! En volgens mij ben je niet echt 'flauw' dus dan zou ik zeker het risico niet nemen! Laat je het ff weten straks?!
cerberus, inderdaad hoef je je echt geen zeikerd om te voelen hoor. daar zijn ze voor en het is niet zo dat je voor niets belt. laat je het weten ? ben toch wel erg benieuwd