Maart 2012 Mama's Deel 2!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen die morgen naar Fontys gaat, veel plezier. Ben benieuwd of er meiden elkaar herkennen haha jullie zitten morgen vast allemaal: Zou zij op zp zitten, is dat ook een maart mama?? ;)

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    pompeloesje, wat een suppppper mooie foto!!!!

beesie, zie nu dat wij in hetzelfde weekend de 3e echo hebben, leuk! ik heb er ook zo'n zin in :)

3. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohja Rens, wat betreft de pukkeltjes... hier gaat het met de week er beter uit zien. Het komt wel echt van binnenuit dus de meeste smeerseltjes die we mogen gebruiken zullen niet goed werken. Wat ik een heerlijk masker vindt is Vertagil te verkrijgen bij De Tuinen. Het is een groene leem masker en gaat onwijs jeuken als het opdroogt, maar je huid wordt er super mooi van en je porien kleiner. Echt een aanrader!

4. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ooow sorry Cupido, het klonk eventjes bekend in de oren dus dacht dat je dan misschien ook wel hier in de buurt woonde!

Ben nu een beetje aan het zoeken op FB naar maart-mama's. Leske heb ik al gevonden hihi

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Cerberus: Je vriend allergisch voor flesvoeding??? Die snap ik even niet...Ben ook wel benieuwd naar de namen van je kids!

@ Frenzy: dikke knuf voor jou! Ruzie is nooit leuk, maar nog lastiger wanneer je zelf schuldig bent aan de ruzie. Wees niet te hard voor je zelf, het is allemaal niet niks wat jullie hebben meegemaakt.

Cupido: had jij nou een goede echo vandaag? Gefeliciteerd!

En was je dan ook degene met misschien zwangerschapssuiker?

:) Sorry, het blijkt allemaal niet meer heel goed hangen ;)
    Tijd om de was op te hangen en naar bed te gaan.
    Druk weekend voor de boeg, ga logeren bij een vriendin dus waarschijnlijk niet heel veel online.
    Trusten meiden!

Eh nee...het was niet cupido, maar wie dan wel.......????

6. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    En weer iemand die mij zomaar vindt op FB... Hoe doen jullie dat? Maar gezellig hoor, ik heb je verzoekje geaccepteerd.

Fropste, super, een goede echo. Geniet ervan.

Frenzy, dikke knuffel meid, hoop dat jullie het uitgepraat hebben.

Ik ga slapen meiden,
    Trusten! Leske

7. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik weet jouw naam, ik weet de naam van je dochter, van je man en van zijn zoon. Ik weet in welke provincie je woont.
    Beetje googlen...dan vind je een achternaam en de combinatie van je voor- +achternaam was bekend op facebook. Daar zag ik een bekende foto dus wist ik zeker dat jij het was!

De rest is lastiger te vinden hahaha

8. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    jij kijkt teveel naar CSI :D

9. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    eva, nee Fropste had vandaag de echo ;)

10. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Oja, ik wilde nog wat over borstvoeding schrijven. Wilde het al een paar keer zeggen maar dan typ ik eerst andere dingen en dan vergeet ik mijn zegje over borstvoeding.

Ik twijfelde een beetje over borstvoeding en...de reden is misschien stom...maar ik vond het zo zielig voor vriendje! Allemaal leuk en aardig dat het goed is voor de band tussen moeder en kind maar hoe zit het dan met de band tussen vader en kind? Het lijkt me voor hem ook zo speciaal om zijn kindje te kunnen voeden!!! Gelukkig doet hij er zelf niet moeilijk over en laat de keus aan mij maar vond het een twijfelgeval. Door de lijst in het andere topic bij borstvoeding ben ik overtuigd en ga ik borstvoeding geven.
    Ik ga vantevoren niet zeggen voor hoe lang. Vind ik erg moeilijk om te bepalen. Ik doe het zolang het goed voelt voor ons alle drie. Als dat is totdat ik ga werken, dan is het goed. Als ik het langer of korter wil/kan doen, ook prima. Ik kan wel zeggen dat ik het minimaal een half jaar of een jaar wil doen, maar strakjes lukt het niet en dan stel ik mezelf toch teleur. Ik ken mezelf en dan ga ik me verwijten maken.

11. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Alle dames; bedankt voor jullie lieve berichtjes, t gaat alweer een stuk beter gelukkig!

@ Gabrielle; dankje, meid, vooral van jou... Pfff vind het zo knap van je dat je hier af en toe nog leest... Ik kon dat echt niet bij de juli mama's....Dikke knuffel terug!

@ Beesie; wat goed van dat sol. gesprek, en die BMW! Hihi die mag hier ook wel voor de deur... Ben bennieuwd, duim voor hem!

@ Stephanie; mooi dat jullie hem een dubbele naam geven, moet voor je ex ook wel fijn zijn.

@ Cerberus; ik ben nu ook wel benieuwd (heel erg ;)) naar de namen van jullie kids, maar snap dat je ze hier niet gaat prijs geven!

@ Leske; beterschap met Joosje.... Moet ook wel zeggen 'als we hier dezelfde namen hebben' dan is dat niet zo erg... Siem is ook een prachtige naam, maar is best een 'populaire' naam... Is een beetje de tweede Sem... Veel plezier mrg... (ik kom anders wel ff stiekem om een hoekje gluren morgen!) Thx meid! ga jouw denk ook is opspeuren op FB, dan heb ik alle maart mama's ;)

@ Eveline; fijn dat je vent mrg wel mee gaat, kun je gelijk naar het geslacht kijken... Ik mag pas volgende week, dus kan helaas niet zwaaien! Laat je mrg weten hoe het was?

@ Zebra; snap je besluit, werk hier zelf in onderwijs (nouja toen ik nog een baan had...) Vind het geen enkel probleem als ik voor een uur een 'leerobject' ben. Maar romantisch zal het niet zijn....

@ Missiemaartje; veel plezier morgen!

@ Fropste; een te groot buikje... Hier een te klein buikje (bij de beeb dan ;)). Gelukkig was alles verder goed en nog een extra echo met 30 wk. Goed dat ze het nu al in de gaten houden (suiker) beter dat dan dat ze nalatig zijn...

@ Cupido; kan altijd naar een maatschappelijk werkster, en doe het ook als ik daar echt behoefte aan heb (heb ik ook gedaan in het verleden). Maar sommige dingen weet je wel, als je begrijpt wat ik bedoel, maar dan moet je het ook nog echt doen... Maar goed het gaat alweer een stuk beter. Thx voor je bericht! Haha... Mooie 'paarden of honden' namem; Zipper, Splinter en Storm :D:D... Ennun nee heb mezelf niks aangedaan... Zou ik ook nooit doen of kunnen... Maar heb gewoon wat slechts gedaan... (klinkt wel heel fout nu :))

@ Suzanne; wanneer krijg je de uitslagen van het bloed en de urine? Succes met de drukke dagen, doe voorzichtig!

@ Pompelmoesje; aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh.... *smelt* wat is het al een knappert!!! Wordt helemaal warm van de foto :)

@ Eva; Thx... Je haalt ze door elkaar :p Komt door de zw-schap ;) Succes met je drukke weekend, doe rustig aan!

@ Bevallen; ben een keer in R'dam bevallen en dat wil ik NOOIT meer! Vind het al erg dat in het ziekenhuis moet....

@ Pukkeltjes; soms zijn ze allemaal weg, waarna ze allemaal net zo snel weer terug zijn :( Baal hiervan, wil weer pukkelloos zijn....

@ Namen; nog steeds niet over uit, we hebben wel een 'aantal' leuke namen, maar welke het nu moet gaan worden? laat het maar even rusten denk ik...

@ Geboortekaartje; idem, we willen indezelfde style als van het kaartje van Loek, maar nog niet 100% aan uit...

@ Ego; vanavond nog ff een heftige uitbranding gehad en daarna goed gepraat... en tis nu weer goed... En tuurlijk voel ik me nu nog een beetje rot, maar heb geen ruzie meer met mijn mannetje, want als ik iets niet wil...

Beeb is vandaag al heel de dag super druk, en vanavond weer. Ik weet niet wat hij allemaal zit te doen daar, maar het lijkt erop dat hij daarbinnen flink aan het feesten is, ik voel echt van alles en zie zelf mijn buik bewegen. En nog steeds heeft manlief hem nog niet gevoeld :(.

En ik ben uit de verzekering, ik ga overstappen naar FBTO (heeft voor mij veel voordelen).

En vanmiddag nog ff heerlijk paard gereden (al was madam een beetje vervelend.... volgens haar komen er echt monsters uit bosjes)...

12. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Zebra: idd ik zit toevallig net ook op de site te kijken en zie dat jij 3 december 3d echo hebt en ik 4 december. Toevallig! En dan zijn we ook nog s elkaars buddy!!!!
    Ik zal je trouwens ff PBen voor gegevens...!

Ik ga mn bedje opzoeken meiden, truste!!! liefs

13. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Hier heb ik ook iedere keer last van... zw-schap :(

Wat betreft borstvoeding, ik wil ook dat manlief de fles kan geven, maar dat kan dan ook als je kolft. Maar ik denk dat gewoon ff de borst geven veel makkelijker is dan kolven (opwarmen) en dan geven door bijvoorbeeld manlief...

Hier stel ik mezelf ook geen doelen, ik wil de borst geven en zie wel hoe lang.....

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Voor wie vandaag naar het Fontys gaan, veel plezier! En laat je weten hoe het was ?

Beesie, je hebt een pb'tje terug!

Zo nu maar eens wakker worden en vanmiddag even met mn moeder de stad in. Wie weet zie ik nog wat leuks voor de kleine
    vriend zei gister nog dat ik sinds de zwangerschap niet meer last heb van ' een gat in de hand ' maar gewoon geen hand meer heb :D
    tja net zo makkelijk toch ;)

15. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Goedemorgen!

Alweer vroeg wakker door de 'zenuwen' voor de echo strakjes!
    Droomde over een meisje én een jongen vannacht dus nu weet ik het echt niet meer hoor...hopelijk strakjes duidelijkheid!

Fijne dag allemaal!

16. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Iedereen met een echo vandaag: succes!!!!! En geniet ervan want het is zo voorbij...

17. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    *klaagmodus aan*

Bah wat een rotnacht. Wéér wakker van de pijn ondanks dat ik al 's middags begonnen was met PM slikken :( Dus vannacht maar nummer 5 en 6 genomen en weer 1,5 uur wakker gelegen van die (*&^*(*% pijn :( Vandaag om 10:50 weer naar de verloskundige in het ziekenhuis en ik sta erop dat ze gaan uitzoeken wat het is, want om nu nog 3,5 maanden de pijn te gaan proberen te onderdrukken met PM zonder te weten wat het is, zie ik niet zitten.

Zo....

*klaagmodus uit*

Goedemorgen allemaal! :D

Mijn zoontje heeft wel eindelijk weer eens een goede nacht gemaakt in zijn eigen bed tot 7:15. Dat maakt deze mama dan wel weer blij!
    Vandaag dus even zoonlief bij mijn moeder afzetten zodat ik naar het ziekenhuis kan en dan even op pad voor Sinterklaaskadootjes. Ik heb mijn zwager getrokken met lootjes trekken en weet al een leuk kado. Het gedicht wil echter nog niet zo lukken ;)
    Met de september2008 mama's hebben we ook lootjes getrokken voor de kindjes dus daar moet ik ook even voor op pad. Gedichtje is wel bijna af.

Ik spring zo even onder de douche. Hopelijk blijft zoonlief lekker rustig spelen of tv kijken.

18. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Iedereen die vandaag naar fontys gaat, veel plezier!

19. fropste

fropste Actief lid

25 jul 2011
    165
    0
    0
    @missiemaartje, het buikje liep bij mij ook een week voor maar de vk zei dat het buikje het belangrijkste meetpunt bij een baby was. Daarom wilde ze het zekere voor het onzeker nemen en die test doen en bij 30 wkn de groeiecho.

20. fropste

fropste Actief lid

25 jul 2011
    165
    0
    0
    @zebra, mijn placenta ligt ook aan de voorkant. Ik heb nu 2 verschillende vk's gehad die zeiden dat je het wel kan doen de 3D/4D echo maar dat de kans dan groter is dat de plaatjes minder mooi zijn dus dat je dan misschien teleurgesteld kan worden.

Maar er zit volgens mij ook echt wel iets in hoe het kindje ligt en de hoeveelheid vruchtwater hoor.
    Ik wilde het toch al niet perse doen dus dan geef ik het geld voor de echo nu gewoon aan iets leuks uit voor de kinderkamer :)

Heb natuurlijk ook nog de 30 wkn echo dus dat scheelt natuurlijk ook wel. Anders was 20 weken wle erg lang geweest zonder echo.

Deel Deze Pagina