Maart 2012 Mama's Deel 2!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    hallo allemaal
    vanochtend iets heel vervelend mee gemaakt mijn man ging plassen en uit het niets viel van zijn stokkie!!
    Ik schreeuwen maar hij kwam niet bij hem op zijn zij gelegd (207 meter en 110 kg) van 30 sec voelde veel langer kwam hij weer bij.
    Zweten en helemaal wit de hap gebeld die zeiden dat hij waarschijnlijk is flauwgevallen door het te snel opstaan!!
    De schrik zat er goed in nu om de paar uur wakker gemakt want hij was heel hard op zijn hoofd gevallen!!
    met mij gaat het weer beter heb nu wel last van mijn buik maar dt zal de inspanning wel zijn geweest puh!!

2. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Jeetje wat erg voor je man. Ik snap niet dat ie niet even onderzocht werd.

3. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    dat vonden wij maar omdat hij het niet aan zijn hart had en omdat hij weer snel bij kennis was hebben zij besloten om hem te laten slapen met wektijden en vanacht om de 2 uur gaat wel weer beter maar dat zal nog wel een paar dagen naar zeuren.
    dinsdag naar de kleine kijken focus mij daar maar op maar voel mij nog steeds wel rot van binnen.

4. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Cvermeulen, jeetje wat schrikken, ik zou als de dood zijn dat het weer zou gebeuren! Hoop dat het gewoon pure pech is en niet nog een keer voor komt!

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @cvermeulen: jeetje meid dan schrik je je ook kapot!!!!!
    ik snap ook niet dat ze hem niet even na kijken....... de hap kan soms zoooo raar zijn.

6. fropste

fropste Actief lid

25 jul 2011
    165
    0
    0
    @frenzy, ik heb het 9 maanden zwanger dagboek van A. christine harris. probeer het wel bij te houden.

@ suzanne, ik ben niet zo heel veel geld kwijt geweest, 30 euro per broek. heb ze bij de C&A en H&M gehaald. daarna kwam ik bij de inno ( belgische V&D is het mee te vergelijken) en daar hing alles van noppies en esprit, aaaaahhhh. Gelukkig heb ik me kunnen inhouden. Hier over een 1,5maand eens naartoe gaan :D:D
    en daar niks meer gekocht.

@cvermeulen, heftig zeg!! Nou hopen dat het nu allemaal goed gaat.

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @cvermeulen, dat is schrikken zeg! bij te snel opstaan ben je dan niet eerst wat duizelig etc, neem aan dat hij eerst nog naar de wc gelopen is en toen flauwviel ?
    misschien morgen toch even voor de zekerheid naar jullie eigen huisarts bellen. al is het maar om het te melden voor mocht het nog eens voorkomen ( wat niet te hopen is! )

8. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misselijk zijn en geen honger hebben... Voor mij ook nieuw, want bij de zwangerschap van mijn dochter had ik er nu ruim 6 kilo bij zitten. Voel me er ook niet echt heel lekker bij (moe!), dus morgen maar eens kijken of de VK me iets tegen de misselijkheid wil geven zodat ik weer normaal kan gaan eten.

Hier net met dochterlief koekjes gebakken. Was meer koekjes-bakken-met-hindernissen, maar we hebben in ieder geval lol gehad!

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @lautjuh: ik heb werkelijk geen flauw idee waarom ik zo afval! mijn eetlust is gewoon weer helemaal terug... bij mijn dochtertje viel ik ook af maar dat was maar 4kg. normaal krijg ik er niets vanaf hoe ik ook mijn best doe.
    nou kan ik het wel hebben hoor, en het kon niet echt kwaad zei de vk. er zijn soms mensen die aan het einde van de zwangerschap minder wegen als ervoor dus we zullen het wel zien. over een aantal weken zal ik wel gaan aankomen, vorige keer ook na de 20 weken begonnen met aankomen.

10. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @ Cvermeulen, jeetje schrikken van je man hopen dat het niet nog een keer gebeurd.

Leuk alweer een deel 2 van maart mamma's!

Gelukkig is vriendlief weer heerlijk terug uit het ziekenhuis, wel met een berg pillen en verband, maar ben blij dat hij weer thuis is!

@ frenzy, wat een hilarisch stukje uit dat dagboek! :)

11. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    @Cvermeulen: erg schikken, en misschien toch handig om even een snelle check-up te doen bij de ha. Bloedprikken is het minsten wat ie kan doen.

@zwangerschapskleren: ik heb al in de H&M wat gekocht, en een tuniekje bij een duurwinkel. Maar dat had ik me al jaren beloofd, als het ooit lukt om zwanger te raken, daar iets kopen :)

@5000 berichten. tja...er wordt hier ook veel geschreven ;)

We hebben dit weekend de verjaardag van mijn dochter gevierd, ze is nu 7. Dat was zo genieten, ze vond het fantastisch om eindelijk weer jarig te zijn. Ik was/ben nog moe en grieperig en mijn oren nog steeds niet goed, maar een goeie afleiding voor de vlokkentest. Morgen of overmorgen worden we hopelijk gerustgesteld!

12. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi Maart-mama's, ik klets in een ander Maart topic, maar zag wel laatst een door jullie aangemaakt topic voor Maart-buiken voorbij komen. Nu kan ik hem nergens meer vinden, en wil wel eens gaan kijken en vergelijken :D
    Kan iemand de link hier plaatsen?

13. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Zo dat gaat snel nu alweer een tweede topic!

Hier lekker een lazy sunday en we zijn wezen gourmetten bij vrienden.
    Gisteravond bij vriendinnen geweest en nu helemaal gesloopt.
    Straks lekker op tijd naar bed!

Fijne avond meiden!

Liefs Bloempjuh

14. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zwaai en abb

15. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ben weinig hier te vinden deze week want moet 4 dagen werken. Er zijn 2 collega's met vakantie. Niks aan haha.

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Goedemorgen!

Ik ben nog lekker vrij vandaag, heerlijk! Net voor de allerlaatste keer mijn MvM flessen aan de weg gezet. Ben blij dat ik ruim 10 wkn mee heb gedaan en anderen heb kunnen helpen maar ben ook blij dat ik er nu vanaf ben, was er wel een beetje klaar mee.

17. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    cvermeulen: jeetje meid, dat was wel even flink schrikken! Ook vreemd dat ze m niet ff nakijken idd. Hoop dat ie zich gauw weer beter voelt!

frenzy: Ja, idd heb goed leren koken van vriendlief, al die lekkere Indonesische recepten, heerlijk!!!
    En met die blaasontsteking valt t blijkbaar mee. Nu is er namelijk niks meer aan de hand! Dus ik denk idd dat die kleine gewoon even op mn blaas lag ofzo.

Leske: Dus jij bent ook Feyenoorder?! Ja we hebben mooi gewonnen! Beter dan Ajax, haha

Heb die kleine gister weer druk voelen bewegen, heerlijk!
    Gisteravond weer even geluisterd met de Angelsounds. Had m vrij snel te pakken maar die kleine is zo bewegelijk dat ik m steeds weer kwijt ben en weer op zoek moet, haha.
    Dat wil wat beloven voor straks! haha.
    Jeetje, zit morgen alweer op de 16 weken!!!
    Donderdag over een week de geslachtsbepaling! Kan niet wachten!!!

18. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Goedemorgen meiden!
    Ik had vrijdag ook mn flessen voor de laatste keer dan de weg moeten zetten.. Maar ben t vergeten! Dom dom! Dadelijk maar even bellen waar ik ze heen kan brengen..
    Dacht er hetzelfde als jou over Sasjuhh, heb t graag gedaan maar vond het ook mooi geweest nu..
    Vanavond hebben we de pretecho, vind het weer reuze spannend! En als ons kleintje er goed voor ligt dan weten we vanavond wat het wordt! Ben benieuwd!

Nou meiden ik wens jullie een hele fijne dag!

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Happymom wat spannend! Heb je zelf een voorgevoel qua jongen/meisje?
    Ik kan niet wachten tot volgende week zaterdag, dan weten wij het ook eindelijk!

Heb net weer even met de angelsound geluisterd. Beeb zat nu veel hoger, al meer richting mn navel dan mn schaambot. Heb het opgenomen: beeb.wma downloaden
    Moet je klikken op bestand downloaden en dan opent hij het in Windows Mediaplayer.

Gaan er hier trouwens nog mensen naar de beurs Zwanger&Gezin in Hardenberg volgend weekend?

20. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej meiden,

@ Beesie, ja, ik ben een Feyenoorder. Heb samen met mijn broertje een seizoenkaart dus we gaan om de beurt, ideaal. Was een mooie wedstrijd, heb er echt van genoten. En die sfeer, super. Dat zie je nergens zo als bij Feyenoord (denk ik). Ik heb zel fook 11 jaar gevoetbald (in de eerste klasse) dus voetballen zit gewoon in mijn bloed. Joosje niet hoor, die vindt er niks aan, die wil na haar zwemdiploma op dansles, hihi. Ook leuk!

Hier verder weinig nieuws onder de horizon. Moet gewoon heel veel werken deze week, vanavond invallen op een andere voorziening. Woensdag naar het zkh, hartje luisteren en controles van gewicht, bloeddruk etc.
    Ben nog steeds aan het dubben over een pretecho. Ik zou het op zich wel willen, maar Peet vindt het niet zo nodig. We krijgen echo's genoeg vindt hij... en tja, als we het dan niet samen echt willen, dan is het ook minder leuk en toch best prijzig. Nog even verder dubben.

Nou meiden, fijne week weer!
    Degenen die echo's hebben, veel plezier! Geniet ervan.

Liefs, Leske

Deel Deze Pagina