Maart 2012 Mama's Deel 2!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @pompeloesje: pfff heftig meid!! maar goed dat ze geen risico willen nemen! hopelijk verdwijnen ook de harde buiken en blijft het ventje nog lekker veilig in je buik zitten.
    *knuffel*

2. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Jeetje meid strikte bedrust! We moeten maar veel puzzel boekjes opsturen en je moet echt rustig aan doen. Echt schrikken. We denken aan je!

3. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt zwaar die bedrust, maar gezien de omstandigheden lijkt me hetgeen de gyn je heeft gemeld goed nieuws. Laura is ook te vroeg geboren begrijp ik? Waren daar ook vroeg in de zwangerschap al symptomen voor?

4. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Jeetje...strikte bedrust is niet niks. Maar gelukkig een alweer wat positiever berichtje van je. De duimen draaien hier in t clubje ook zo hard voor je, moet goed gaan!

5. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Wij hebben vanmiddag toch maar de geslachtsbepalingsecho gedaan en heb er absoluut geen spijt van! Ons meissie was nog steeds een meissie ;) en we hebben supermooie beelden gezien, heel scherp en hele mooie foto's meegekregen!
    Ik zal ze strakjes eens proberen te posten, ben er echt blij mee!!

6. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig maar. De 35 euro is het dus waard geweest. En fijn dat het nog steeds een meisje is!! Ben benieuwd naar je foto's.

7. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    neen,heb toen op 32 weken en op 34 weken wel aan de ctg gelegen met voorweëen...op 36 weken zijn gewoon spontaan mijn vliezen gebroken maar dat heeft enkel geleid tot een gefaalde inleiding en keizersnede ;)

@eveline jullie meisje nog steeds een meisje. :D ben benieuwd naar de foto's.

8. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Pompeloesje, om de tijd te doden heb ik hier nog een leuke website voor je: www.damnyouautocorrect.com
    Om sommige moet ik altijd zo hard lachen!!

En hier dan een mooie foto van onze kleine meid!

9. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @ Eveline fijn dat het zo goed is bevallen! Leuk!! :D

@ Pompeloesje, we willen niet dat deze kleine nog eerder komt hoor. Maar daar gaan we allemaal heel hard voor duimen. Lekker rustig aan doen, en heb je wel het een en ander te doen?

@ego vanmiddag weer een traantje gelaten, en vanochtend weer een huilbui. Worden wel minder maar voel me toch niet helemaal 100. Bah. Nu weer aan het werk, iig afleiding anders hang ik toch maar wat rond in huis. Wilde vanmiddag gaan wandelen met de honden maar dat was geen succes! Stelletje drukke debielen bulletjes. Leuk met twee stuks die adhd hebben haha.

Kwam thuis, had meteen last van harde buiken, en dacht 'ontspannend' te gaan wandelen! Eigenlijk een uur lang wel last gehad, nu nog een beetje spanning maar voel die kleine nu ook flink draaien. En ben bang dat ik daar ook last van heb!

10. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik spring er weer even in, veel geschreven weer in 2 dagen!

Eveline, begrijpelijk dat je je vriend het gevoel geeft hem iets te ontzeggen als hij geen fles kan geven, maar je vriend kan echt genoeg doen! Daarbij, kijk maar naar de voordelen voor je kindje, die wegen daar niet tegenop. Het is wel fijn dat hij helemaal achter je staat, dan kan hij je ook steunen en helpen.

Eva, hoe is het nu??? Balen zeg, zoveel pijn is echt niet goed!

30-weken-echo, ik krijg die nog bij de VK, omdat mijn placenta een stukje voor de uitgang lag. Ik ga er vanuit dat het straks omhoog is geschoven, meegegroeid met mijn BM, maar blijft wel een beetje spannend. De groei was gemiddeld, dus daar hoefde het niet voor.

Steph, begrijpelijk, neem maar rustig de tijd en als het je te veel van slag maakt, weer even rust nemen!

Thuis/ZH bevallen, ik wil liefst thuis. ZH is 20 min rijden en mijn vorige bevalling had allemaal kleine/niet erfelijke dingen (sterrenkijkertje, daardoor pijnstilling en in vruchtwater gepoept) waardoor ik in het ZH moest zijn, en in Duitsland was dat min of meer standaard. Als deze baby geen sterrenkijkertje is, dan denk ik dat dat heel veel uitmaakt en zou ik gewoon wel thuis willen bevallen.

Baby voelen, hier opeens heel veel! Wat een gedraai en gewoel. Ik hoef maar even te gaan liggen of ik krijg al een hele drumsessie ;) Man heeft het nu ook echt veel gevoeld gisteren. Volgens mij is de beeb gedraaid, ik voel nu minder op mijn blaas en heel veel aan de bovenkant/voorkant.

Babykamer, geen idee, maar ik denk dat ik wel wil proberen om het in februari af te hebben uiterlijk. Het is allemaal niet zon probleem als er iets zou gebeuren. Kwestie van het ledikantje in elkaar zetten. Baby ziet het echt niet als het behang nog niet klaar is ;)

Rens, zoek een goeie bekkenfysio! Klinkt echt als BI, en dan kan fysio een groot verschil maken! Je kunt trouwens zonder verwijzing daar eens een afspraak maken hoor, dus ik zou gewoon eens in de buurt zoeken naar een bekkenfysio!

Cerberus, haha, maart 2012 kneuzen, je bent wel helemaal voorzitter van de club geloof ik ;) Die kramp herken ik, heb er overdag ook spierpijn van ;) Doen die spieren ook nog eens iets, maar pijn doet het wel die kramp!!! Bloedneus had ik laatst maar daarna gelukkig niet meer.

Pioentje, ohh, dus als we nog vragen hebben over wat leuk is in de babykamer...;)

Benen dichter bij elkaar??? Ik heb juist het idee dat ik nu al regelmatig loop te waggelen, zeker als ik moe word. Beeb kan volgens mij nog helemaal niet zijn ingedaald, maar zo voelt het soms wel!

Frenzy, waar werk je eigenlijk? Ik lees regelmatig 'de kliniek', maar wat houdt dat in?

Cerberus, whahaha, volgens mij ben jij precies de figuur die ze bij zo'n autobedrijf liever niet spreken, hahaha! Maar je goed recht, stelletje...

Pompeloesje, wow wat lees ik nu!! Sterkte joh, en ik hoop heel hard met je mee dat je je kleintje nog even minstens een paar weken binnen kunt houden *duimduimduim*

Eveline, wat leuk die echo, en een meisje, gefeliciteerd!!

Pompeloesje, oh dat klinkt alweer iets positiever. Ik kreeg toen ook te horen dat ze erg voorzichtig zijn met bloedingen als je placenta voor de uitgang ligt. Hopelijk heb je gauw meer duidelijkheid!! Oh ik lees het al, nog even spannend dus. Wel balen dat je dus echt niets meer mag, maar voor de beeb wel even beter! Hoe vindt Laura het, nu je in het ZH ligt? Redt je man het thuis?

Eveline, leuk, ben benieuwd naar de foto's!

Steph, knuffel meis!!!

Hier gaat het aardig. Ik merk dat de weekenden druk zijn (vol met rondjes fietsen, boodschappen, uitstapjes) en daar ben ik snel erg moe van. Zowel mijn bekken/rug/benen zijn moe, maar ook wel een hele gespannen buik. Gelukkig niet al te veel harde buiken of echt voorweeën ofzo, dat doen we nog even niet. Wel een lekkere drukke baby, en dat is echt genieten!!

11. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vroeg me gisteren al af met hoeveel weken je eerste kindje was gekomen... ook te vroeg dus.....

pffff... bedrust... wat klote zeg... (zeker ook met je bekken.. ;)).... want tja die spieren blijven dan ook niet echt sterk, terwijl de banden wel door verslappen...
    hoop dat je weken snel gaan.... dat snel alles rustig is....

knuffel...

12. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    je hebt nu iig wel echt zekerheid... ennuhhh idd een meisje he??!! :D

13. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    @klein klachtje die ik vergeten was te melden.... maar toen ik vanmorgen wakker werd weer aan dacht...

s'morgens wakker worden en dan je arm niet kunnen bewegen... de ene zwangerschap erger dan de andere... werd later ook wel eens wakker van echt pijnlijke armen....
    vocht die een zenuw afklemt... (carpale tunnelsyndroom)...

14. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Jaaaa je had gelijk!! :D

15. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    ach ja... dochter liet het hier ook niet zien... en toen zij de echoscopiste dat meisje meestal de benen dicht houden, waarop ik eruit flapte... tja als dat altijd zo was had ik hier niet gelegen....

oooo en helaas voor papa... deze "preutsheid" gaat er snel vanaf hoor.... iig hier zou dochter het liefst heel de dag in dr naakie rondlopen....;)

over dochters gesproken... moest zo lachen toen mijn man haar voor het eerst in bad deed....
    "iee zegt hij.. het ziet er net zo uit als bij jou".....
    waarop ik antwoorde: "wat had je dan gedacht, dat het gat er later ingroeide... ;)

:D

16. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Even ego:

Ik heb een enorme terugval. Sprak mn ex net nog. En het is zo zwaar om te horen dat ook hij zegt dat het nooit meer goed komt! Ik kan dat niet aan. Hoe moet ik nou gelukkig zijn? Als ik een kindje draag van iemand die geen eens mij wil? Of niet met mij samen wil zijn? Het fijne niet kunnen delen van de zwangerschap. En hoe haal ik het in mijn hoofd om te denken als ik dit allemaal van te voren wist had ik 10x langer over mijn keuze nagedacht? Waarom denk ik zo egoistisch? Waarom kan ik mijn gevoelens niet onder controle houden? Schiet nu weer vol, ben kapot van binnen. En ik doe echt mijn best op sterk te zijn. Echt waar. En alles te accepteren en over me heen te laten komen en maar verder te gaan. Gewoon omdat het moet.

En mijn kut ex loopt vrolijk rond in de stad, omdat hij zich moet 'ontspannen'. Ja ik zit thuis op de bank of op mijn werk. Omdat ik niet in een kroeg kan rond hangen waar gerookt wordt. Of mensen beuken omdat het te vol is. Ik moet denken aan mijn gezondheid en die van de kleine. En hij kan elke h**r meenemen naar huis en overal zijn l*l insteken. Ik vind het leven zo oneerlijk. Sorry voor mijn soms debiele zinnen. Ik zie het allemaal even niet meer zitten, sorry als dit voor mensen raar overkomt. Ik wil geen mensen kwetsen alles behalve. Maar als ik heel eerlijk ben? Ben ik gewoon een hoopje ellende met een rot leven. Die het allemaal gewoon niet ziet zitten en zichzelf al weken op de been houdt door te zeggen dat ik verder MOET tegen mezelf, en dat ik wel gelukkig ben en door moet gaan. En ik kom er wel. Pffff ik weet het niet meer, ben zo verdrietig! Voel me zo verschrikkelijk verdrietig.....

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @cerberus: hahaha geweldige uitspraak van je man!! alsof het er inderdaad later anders groeit:p

@stephanie: meid een hele dikke knuffel!!! probeer je niet gek te maken. ja het is een hele moeilijke situatie waar je in zit maar je komt hier sterker uit dan je denkt dat weet ik zeker!
    je mag verdrietig zijn maar voel je niet mislukt oid want dat ben je niet!! een bent een goede meid die voor jezelf en de kleine kiest op het moment dat dat nodig was. hoe moeilijk het ook is, probeer de situatie te accepteren zoals hij nu is en laat je ex zover als mogelijk los. moeilijk omdat hij toch de vader is maar je kunt het proberen zover als mogelijk is voor jou.
    nogmaals dikke knuffel!!!

18. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    oei... je moet toch minder berichten van mij lezen hoor.....
    Weet niet of het je opgevallen is... maaruhhh je neemt mijn trekken over..... namelijk....:
    Schrijven hoe je dingen voelt en beleeft.. en dan ongecensureerd... :$:$:$ I'm shocked...

NOt... :cool:... rare zinnen.... raar bericht....
    Nee ik dacht het niet hoor.....

ennuhhh ik begrijp het ook nog.....
    moet trouwens zeggen dat ik 1 gedeelte zelf ook nog heb meegemaakt... ;)
    het gevoel namelijk wat je schrijft dat je EX maar alles kan doen, terwijl jij braaf thuis zit.. heb ik ook gehad... en nu ook nog soms...
    (al mag ga ik er natuurlijk vanuit dat de zipper van mn vent dicht blijft...)

iig... bij mijn eerste zwangerschap ging hij ook nog op stap, trainingskamp etc. en presteerde het dus ook om gewoon om 05.00 uur thuis te komen.... bezopen thuis te komen...
    (van trainingskamp belde hij nog wel even bezopen midden in de nacht dat hij moest rennen voor de politie... ;) toen werd gelijk de verbinding verbroken en heb ik hem niet meer kunnen bereiken)

hij zit nu te zeuren dat hij zin heeft in een sigaret (gestopt), terwijl hij met een bacootje op de bank zit.... ;)
    Kon niets drinken op mn huwelijksdag, terwijl hij helemaal lazerus was... etc. etc. etc..
    iig... die gevoelens wat je voelt vind ik dus redelijk normaal.... het exteme is alleen dat het hier om je EX gaat... en dat het gevoel dus EXTRA versterkt...

Jouw geluk komt nog wel.... sterker nog, het is er al als je het maar ziet....
    Van stappen, zuipen en je eigen sufneuken wordt je niet gelukkig... enige reden om dit te doen, is omdat je niet over dingen wil nadenken....

Jij bent met veel belangrijker dingen bezig... je bouwt aan een toekomst!!!
    Ook voor jou gaat de zon weer schijnen.... ennuhhh je bent jong hoor.. dus stappen en alles.. ;) komt er echt wel weer.....

ennuhhh je hebt je levenspad, wie mee loopt, loopt gezellig mee... wie niet mee wil..... "ok dan toch niet"....

begrijp dat het moeilijk is hoor... maar kop op...!!! je bent veel sterker dan dit..!!

19. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha, ik lach me krom als ik dit zo lees, wat kun je het toch heerlijk omschrijven allemaal. :D Joosje lag in mijn buik ook altijd met de beentjes over elkaar en loopt nu ook graag in haar blootje. Maar die kleine man ligt nog op alle echo's enorm te pronken... ;)

20. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah meissie, ik kan goed begrijpen dat je zo heen-en weer geslingerd wordt en dat je je enorm kwaad maakt over hoe jouw ex zich opstelt. Bah, ik zou er ook niet tegen kunnen...
    Maar wat Cerberus (weer heel mooi en goed) verwoordt: jij bent sterker dan dit, jij bent met belangrijke dingen bezig, de dingen die hij doet zijn erg betrekkelijk en zijn een vlucht. Jij gaat nu kei hard door het verdriet en het rouwen heen, maar dat is nodig om een stap verder te komen. Heb vertrouwen in jezelf meid en in de lieve mensen om je heen. Hele, hele dikke knuffel voor jou!!! Liefs, Leske

Deel Deze Pagina