Maart 2012 Mama's Deel 2!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @Frenzy, Ik word ook wakker op mijn rug snachts met pijn overal. dan nestel ik mezelf weer in het voedingskussen maar sochtends lig ik toch weer op mijn rug.
    Voor de zwangerschap sliep ik altijd op mijn buik maar dat durf ik al weken niet meer. voelt niet goed

@Suzanne, wat vreselijk! en lastige situatie inderdaad ook zeg!
    Ik kan er gelukkig niet over meepraten, nooit meegemaakt maar lijkt me vreselijk ook vooral voor zijn gezien
    sterkte!

vannacht ook weer niet fijn geslapen, rare dromen gehad
    en nu voel ik beeb niet , terwijl ik haar sochtends juist het beste voel.
    dan denk ik al meteen van ' zou er iets mis zijn?! ' onzin natuurlijk want is geen reden doe
    maar ik hou van die bevestiging van een kriebel of trapje.

Beesie, wat grappig een beentje naar buiten!
    Ik voel nog steeds alleen licht gekriebel binnenin.
    heb dan ook wel een dikke air bag aan de voorkant liggen dus daar zal het ook aan liggen :p ( placenta )

zo en nu ga ik wakker worden en die kleine meid ook wakker maken *schaam* kind mag nu al niet rustig slapen haha

2. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Josagi: ik snap dat je hier wat minder bent hoor. We zien je vanzelf wel weer wat vaker verschijnen tijdens je verlof ofzo... Al vind ik een buikfotootje op zn tijd wel erg leuk van je, hihi. Rustig aan meid, ook met je zwangerschapsdiabetes!

Suzanne: jeetje wat heftig meid! Verschrikkelijk dat iemand zoveel pijn kan hebben dat ie alleen deze manier als uitweg ziet! En het is idd moeilijk te zeggen wat je nu t liefst zou willen. Waarschijnlijk wil je voor jezelf t liefst dat ie bijkomt maar voor hem zou t misschien beter zijn om niet meer bij te komen. Veel sterkte meid!

Zo, hier staat rond 8.45 het hoveniersbedrijf voor de deur. We hebben een grote boom in de voortuin die ze eindelijk komen kappen. Kost je dan wel 100 euro maar dan zijn we er wel vanaf! Zoveel blad wat er overal in de tuinen ligt, van onze boom!

Wat is t trouwens ook weer mistig he?!

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ohh bah die mist! Hier echt heel erg op dit moment.
    vind het dan altijd zo eng als vriend naar zn werk moet rijden.
    denk altijd dat er onderweg wat gebeurt ;)

4. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hey meiden,

ook ik heb jullie zwaar verwaarloosd de afgelopen dagen :) Wel elke keer alle pagina's doorgelezen om een beetje bij te blijven.

@ Pompeloesje: jeetje! Wat een schrik! Mag je nu vandaag naar huis? Rustig aan doen hè?

@ Leske: Is Joosje nog steeds ziek? Beterschap voor haar!

@ Suzanne: oei, dat is nog eens een naar bericht :( Ik hoop dat je toch nog de slaap hebt kunnen vatten vanacht!

Hier een druk maar leuk weekend gehad. Vannacht voor het eerst iets gemerkt van mijn chronische PM gebruik! Wel nog even pijn gehad maar veel minder scherp dan voorheen :) Hopelijk blijft het zo, maar blijf balen dat ik hiervoor zoveel PM moet slikken :(

Ik voel de baby weer wat meer bewegen na een aantal dagen rust. Ook denk ik dat de naam echt wel zo goed als vast staat en dat vriendlief wel akkoord is met in totaal 3 namen! Leuk!

Ik ga afsluiten want er moet een kindje naar het kinderdagverblijf en een mama werken ;)

Fijne dag!

5. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Eveline, leuk die mutsjes!! Reken er wel op dat je kleine baby veel ligt, en dan is zo'n gehaakt mutsje meestal niet zo comfi, het ligt niet zo fijn. Kun je beter voor iets later wat haken, als ze zelf kunnen zitten of kruipen ofzo! Mijn dochter had deze (zie foto) maar die heeft ze weinig opgehad omdat het niet lekker lag.

Beesie, jeetje, jij bent wel heel mager dan! Ik ben 2 cm langer dan jij, maar gemiddeld 20 kilo zwaarder, en helemaal niet dik! ;)

Josagi, ik had al gelezen dat je zwanger bent van een drieling, wat bijzonder! Begrijpelijk dat het voor jou allemaal wat anders gaat, maar ik hoor graag af en toe hoe het met je gaat hoor. Zal toch een spannende tijd worden de komende tijd, zeker nu je kindjes inderdaad overlevingskans hebben. Word je met een bepaalde termijn sowieso ingeleid, of heb je daar nog geen duidelijkheid over?

Suzanne, ach wat een naar verhaal van je oom. Ik ken het ook van dichtbij, mijn nichtje van 13 heeft 2 jaar geleden ook zoiets gedaan. Gelukkig had zij niets beschadigd en hoefde alleen haar maag leeggepompt, maar het voelt toch vreemd dat iemand zo wanhopig is... Ik hoop echt voor je oom dat hij bijkomt en er nog een verandering komt in de situatie! Dat zou het mooiste zijn, denk ik. Sterkte!

Zebra, heel herkenbaar! Beeb was gisteren ook rustig, en elke schop is dan wel even prettig om te voelen ;)

Eva, werkse!

Hier een relaxdagje vandaag. We zitten nog in pyjama, zo meteen even lekker samen douchen en rond een uur of 10 komt mijn moeder Julia halen. Ik ga regelmatig voor haar even naar de markt en dan breng ik wat mee, en nu bood ze spontaan aan om het eens even andersom te doen. Julia vind het geweldig op de markt, halen zij wat boodschapjes voor oma en voor ons en dan haal ik Julia daarna weer op en drink ff koffie bij hen. Ik denk dat ik ga voorstellen om wat later te komen en mee te eten, dan kan ik daarna misschien nog even een half uurtje bij hen op de bank voordat ik weer naar huis ga. Dat mis ik ontzettend, even rust in de middag...

En idd, wat een mist! Gelukkig is mijn vent wijs genoeg geweest om eerder weg te gaan, en ik kreeg net een smsje dat hij er is. Gelukkig maar! Doe mij maar sneeuw, dan zie je tenminste wat er gebeurd!

6. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik kan ook niet kort reageren he? Sorry hoor meiden, ik vind jullie allemaal belangrijk genoeg om op te reageren en dan worden het van die lappen tekst... Moeten jullie maar even van mij leren kennen ;)

7. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Dankje :)

Josagi: heel begrijpelijk hoor als je geen behoefte hebt om actief mee te praten, maar af en toe mag ook hoor! ;) Gewoon doen waar jij zin in hebt hihi.

Suzanne: wat een vreselijk bericht. Ik kan me nooit zo goed in zulke mensen verplaatsen. Ik weet wel dat depressie of anders een hele ernstige ziekte is die niet onderschat mag worden. Sterkte...

8. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    @Gentle: slaapt julia 's middags niet meer?

9. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Gentle: nouja mager... dat valt ook wel mee. Ik ben gewoon tenger gebouwd maar t is geen vel over been ofzo...

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Suzanne, wat een rotnieuws, veel sterkte meid!

All, ik ben ook maar een beroerde reageerder, maar lees wel veel hoor! Vanochtend M's eerste (wen)schooldag en het ging ge-wel-dig :D. Ik = trots!

11. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Lautjuh, nee helaas... Sinds een paar weken, en het kost zoveel moeite/energie om het steeds te proberen dat ik daar maar mee ben gestopt. Ze slaapt soms 's middags een poosje op schoot/op de bank.

Beesie, slank in ieder geval ja!

Knap van je dochter Salapio!! Wanneer wordt ze 4?? Mijn neefje wordt 4 in januari, dus die mag vanaf de kerstvakantie ook naar school. Erg schattig!

12. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Pompeloesje, vandaag naar huis! Heerlijk, geniet ervan om weer thuis te zijn.

Suzanne, pffff heftig meid! Kan me voorstellen dat jullie nu ook een dubbel gevoel hebben. Gun je hem rust of wil je hem bij jullie houden…En doorsnee familie of niet, zoiets kan overal en in elke familie gebeuren!

Zebra, ik snap het helemaal hoor dat je ongerust bent als je haar niet voelt op een moment dat je haar meestal wel voelt. Hier ook zo! Als ik haar na het avondeten niet voel, al is het maar 1 kriebeltje, dan ga ik al zitten porren hahaha. En hier ook een voorwand placenta en ook vaak alleen maar kriebeltjes. Hoewel de laatste tijd af en toe soms wat tikjes tegen me blaas. Bij elk tikje moet ik weer naar de wc hihi

Beesie, het zal wel een herrie zijn dan als ze die boom gaan weghalen! En 100euro vind ik dan niet duur hoor, lijkt het me in ieder geval wel waard J

Eva, fijn dat de pijn minder is!

Josagi, we gaan ook heel snel hoor logisch dat je niet alles bij kan houden!

Gentle, dat is wel een goede dat je zegt dat ze meestal zal liggen! Maar ze zal niet de hele dag een mutsje op hebben, maar wel als we naar buiten gaan de eerste weken. Geniet van jullie relaxdaagje! Die lappen tekst vind ik wel gezellig hoor J Soms zie ik iemand reageren op een ander en dan denk ik oooooow dat heb ik helemaal gemist! Zo krijg ik toch nog alles mee haha

Salapio, fijn dat M het goed heeft gedaan op school!

13. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ego :)

Ik zit nu GTST te kijken en Rikki is aan het bevallen. Nouja...dat stelt me nou niet echt gerust eerlijk gezegd hahahaha

Vanmorgen toen ik wakker werd wreef ik even op me buik terwijl ik nog op bed lag en ik voelde links een hard rond bolletje en rechts een klein bultje. Leek net of ik links het hoofdje voelde en rechts een klein voetje ofzo :) Toen ik opstond was het nog steeds zo maar voordat ik bij het lichtknopje was om te kijken of ik wat zag, voelde ik wat geklots in mijn buik en waren de bulten weg! Was wel een grappig gevoel :)

Over een uurtje ga ik weer weg om te werken. Komende week wordt heel druk, 44 uur werken...en dat terwijl ik een contract heb voor 32...

14. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    ff ego:
    Ctg was niet goed,regelmatig uitschieters tot +40...nog niet echte contracties maar wel al pijnlijker en zorgwekkend.
    Heb 30 mins geleden adalat genomen en sebiet terug aan de ctg...Hopelijk valt het terug stil.

15. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Oooh pompeloesje dat meen je niet. Dus toch nog niet naar huis. Sterkte meis! En beebje moet echt nog blijven zitten!

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pompeloesje, he bah wat een tegenslag ... ik duimduimduimduim!

Eveline, werkse! Leuk hoor die 'uitstekende ledematen' :D. Bij M en T had ik dat ook al heel snel, deze is toch wat rustiger (wat voelen betreft) ... en als ie dat nu ook eens doorzet in zn slaapgedrag ... :D ;)

Gentle, M wordt eind 21 dec 4 jaar. Dus ook na de vakantie naar school. Toen ze zo tussen die andere kindjes zat, vond ik haar daar ook erg goed passen ... mijn kleine grote meid!

17. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Suzanne; wat een vreselijk bericht hee! Dit soort dingen zijn altijd verschrikkelijk vind ik. Heel veel sterkte

@ Pompeloesje; Wat ontzettend * dat de scan niet goed was.. Houd vol meid!

@ ego;

Mijn hele dag niks doen is goed gelukt. Ik had gisteren eigenlijk musicalles, maar die ging gelukkig niet door. Dat kwam dus wel goed uit. Anders was ik van 10:00 tot 15:00 weggeweest.
    Mijn schoonouders kwamen wel nog langs. Had er eigenlijk even geen zin in maar ze moesten natuurlijk de kinderwagen komen bewonderen ( die hadden zij cadeau gedaan dus ja).
    Was op zich toch nog wel gezellig.

Vanacht echt amper geslapen. Ik heb elk uur voorbij zien komen. Af en toe een half uurtje geslapen en dan weer een uur wakker liggen. Heel mijn hoofd zit vol, heb enorme koppijn en keelpijn en
    dan ook nog eens veel pijn tijdens het slapen. Ik werd elke keer wakker van de rug pijn en pijn in mijn schouders. Ik heb alles al geprobeerd. Met kussens gewerkt --> helpt niet!! Ik draai daardoor niet meer op mijn rug, maar dat maakt niets uit voor de rug heb ik gemerkt.
    Ook heb ik het hoofd van mijn bed een klein beetje omhoog gezet, wel en niet een bh aan gedaan, ik blijf bezig! Maar niets werkt...
    Ik weet ff niet wat ik moet doen, misschien keer langs de dokter of verloskundige, want zo houd ik dit niet vol.

Ik kan normaal echt overal en altijd slapen!! In de bus, auto, trein, maakt me niet uit! Ik val ook altijd meteen in slaap en kan zo 12 uur slapen (ook voor mijn zwangerschap). Maar nu.. Misscihen is het nu ook wel erger door mijn verkoudheid. En ik lag wakker, dus ik hoorde mijn vriend ook behoorlijk snurken.
    Ook niet echt een positieve factor.
    Sorry voor het geklaag hoor, maar twordt hier steeds erger met slapen. Ben dood op!

Ik moet eigenlijk werken van 14:30 tot 21:15 maar ik twijfel nog of ik me ziek ga melden.

Ook moet ik nog naar de garage voor de auto. Een paar weken geleden was mijn linkerband leeg omdat ze het ventieldopje er bij de garage niet goed op hadden gezet. Nu een paar weken later is de rechterband leeg. Pfff.. Heb ik nu helemaal geen zin/puf voor!

Hopelijk hebben jullie wel allemaal een fijn weekend/nacht gehad!!!

18. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@Pompelmoesje. He wat naar. Mag je zeker ook nog niet naar huis? Duim heel hard voor je!!!

@HannaMom Wat fijn om wat van je te horen. Hopelijk gaat het snel zo goed bij jullie dat je weer zwanger zal worden. Sterkte

@Suzanne Hier wel van dichtbij meegemaakt. Heb je even PB gestuurd Want er lezen mensen mee op het forum.

@Ego Alles zijn gangentje hier. Krijg nu iets een buikje. Deze week voor het eerst mijn broeken niet meer aan. Best netjes toch met 25 weken. Alhoewel ik best wel vaak moet uitleggen dat ik toch echt 25 weken ben en de kleine mooi op groei ligt hahaha.
    Ons frummeltje vindt het erg leuk om zich 's morgens uit te rekken. Zie je ineens ene bult op mijn buik. Als mijn man dan de hand erop legt gaat hij nog harder drukken naar buiten toe. Zo lief!

19. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Suzanne, Jeetje meid veel sterkte ! zoiets kan in elke familie gebeuren en ja het is misschien beter voor hem om niet bij te komen maar weer heel erg voor jouw het is allemaal afwachten, in ieder geval heel veel sterkte !

@Frenzy, Lief dat je dat vraagt :) het gaat wel redelijk.
    Veel emo buien en heel veel piekeren :( maar het hoort erbij en is niet anders. Ook veel last van maagzuur hier...bah..word je niet goed van. Maar gelukkig voel ik onze beeb best veel dus dat maakt veel goed :) Vervelend dat je zoveel last van je rug hebt meid, en vooral doordat je elke keer terug draait op je rug, heel vervelend en hoop dat je uiteindelijk gewoon lekker op je zij kan blijven liggen :)

@Pompeloesje, Toch niet naar huis...jeetje meid ik had zo gehoopt en geduimd voor je dat je weg mocht en alles weer goed ging.
    Rustig aan doen meid ! Ga heel veel voor je duimen.

@eveline, Wat leuk zeg die uitstekende ledematen ! lijkt me erg leuk om mee te maken:) Geniet ervan !

@Eva, fijn dat de pijn minder is meid !

@Leske, jij had ook heel veel maagzuur toch ? Ontzettend vervelend is dit he..wat gebruik jij hiertegen, ik zit aan de rennie's maar soms werken ze absoluut niet en vroeg me af wat er nog meer goed werkt.

Hier vandaag rustig dagje, beetje wat in huis doen en verder totaal niks op de planning. Ik weet niet wat ik verder moet doen, maar dat zie ik vanmiddag wel weer :)

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Pompelmoesje, wat sh*t zeg!! dus waarschijnlijk nog niet naar huis vandaag. maar ach dat is dan het minst belangrijk he!
    hopelijk slaat het nu wel aan en word het allemaal wat rustiger,
    toch wel weer wat stressen dus voor jullie :(

Deel Deze Pagina