Maart 2012 Mama's Deel 2!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Borsten, hier met een a cup begonnen en met tot zover een a cup geeindigt..haha niet veel verandering dus. Had het wel een beetje gehoopt maar nu heb ik echt zoiets van tja het is niet anders en leef hier altijd al mee dus boeien :p

@Omtrek meten, heb ik ook nog niet gedaan, heb geen goed meetlint hiervoor en ben ook al zo slecht in foto's maken :( moet het echt gaan doen, kan ik dan mooi de verschillen zien :D

2. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Nou ik ben bijna klaar gelukkig. Is hier nog wel mega druk helaas. Maar ben gesloopt. Vanavond echt me er toe zetten om te leren! Eerst even naar de VK vanavond. Morgen nog een dagje werken en dan WEEKEND! Echt heel 't weekend lui doen en leren haha!

Fijne avond dames!

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @omtrek: nog niet niet gemeten, maar ben al wel flink gegroeid hihi.

@borsten: nog geen verandering, dat komt straks waarschijnlijk wel. ze waren nog niet helemaal terug in vorm door de borstvoeding dus het zal mee vallen denk ik hihih

hier vanmiddag fysio gehad..... ik heb nu al een week heel veel pijn en dit kon ze goed voelen aan mn bekken. er zit links ook wat vocht dus dat gaan we proberen weg te krijgen. op aanraden van de fysio een rolstoel geleend bij thuiszorgwinkel zodat ik nog wel mee kan naar de stad of de hond uit laten. ik kom nu namelijk bijna nooit meer buiten en dat is niet fijn.

4. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Goedgekeurd bij de VK! Wel opeens veel aangekomen, oeps! Zit alweer boven de 80 kilo... Nou ja, ze lachte er om, dus viel nog wel mee. 3 kilo in 4 weken geloof ik.

Voor de site: 14-12 VK en 27-12 VK en bloedprikken

Schijnt dat ze dat bloedprikken ook echt per sé met 27 weken moeten doen en niet iets eerder. Nu dus iets vaker naar de VK, maar dat was niet erg!

5. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    hoi!

ben op controle geweest bij de gyn. Alles is stabiel gebleven. Mag zelfs minderen met de meds :D
    Moet nog wel rusten maar mag al wat meer uit mijn bed.
    Mijnheer lag terug in stuit,met zijn teentjes aan zijn neusje :D
    hij woog 790 gram al :$
    15 december terug op controle en dan kijken we weer verder.

Nu ff eten,kom straks als ik kan nog wel even uitgebreider terug.

xxx

6. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    @ pompeloesje... wat een fijn nieuws... nu zo houden he!!

@ omtrek hier niet gemeten maar aangezien ik geen buik had voor ik zwanger was is het wel aardig wat...

@ borsten.. ze zijn volgens mij niet echt gegroeid, ik had een
    D/E cup en nu nog steeds. merk wel dat alles wat strakker gaat zitten. hier ook colostrum, jeukende tepels en borsten arggggg

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Pompelmoesje wat fijn zeg! maar rustig aan he :)

borsten- blijven groeien. had normaal een kleine D , nu geen idee ga morgen nieuwe bh's halen want het knelt aan alle kanten en bult er overheen haha denk wel naar een E

8. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Sjors; dat schiet lekker op!

@ Naomi; tis wel belangrijk dat je buitenkomt... Doe je rustig aan!

@ Gentle; fijn dat je bent goedgekeurd... Ff een groeispurtje gehad.... Hier moet ik toevallig precies met 27 wk retour naar de VK, dan ook bloed prikken, ben benieuwd!

@ Pompelmoesje; wat een flinke vent al! Fijn dat ook alles goed was, maar wel rustig aan blijven doen he!

@ Sheena; met een D/E cup hoef je ook niet echt te groeien, hihi, heb je een mooi maatje van jezelf! Hier had ik echt een kleine cup, maar wel altijd blij mee geweest...

@ Ego; Vol trots show ik de foto's van onze schat!!! :D:D:D

Li boven; van de voetjes
    Li onder ; voor aan zicht van het gezicht
    Re boven ; beentje
    Re onder ; koprol?!

9. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pompeloesje, wat een goed nieuws! Hoe krijgen die kindjes het voor elkaar om zo te gaan liggen.

beesie, zooo al 20 cm! wat een hoop. Ik zag je buik in de buikentopic en hij is inderdaad al erg groot zeg.

Gentle, toch wat kilo's er ineens bij. Hier is het ook harder gegaan de afgelopen weken. Fijn dat verder alles goed was.

Sjee Naomi gewoon een rolstoel... pfff dat is wel heel heftig meid. Hoe kom je de dag door en hoe doe je dat met kleine Isabel

Frenzy, haha helemaal in love. Heerlijk zeg. Het was dus de moeite om naar Eindhoven te rijden. wow 83 cm? das heel slank met jouw lengte.

10. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Frenzy wat een gave foto's!!

11. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Tja daarom denk ik ook dat mijn gewicht iets te laag was en die extra kilo's die er nu allemaal aanzitten nog gewoon normaal zijn...

Ik was (en ben) altijd slank geweest en lang maar wel sportief gebouwd (brede schouders)....

12. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    wow Frenzy, wat een mooie foto's! Heerlijk he, dat je zo lekker kunt genieten van je mannetje!!!

Ik kan niet wachten tot zondag 4 december! Kunnen we ook eindelijk weer naar ons mooie meisje kijken! En nog in 3d ook! Ben zoooo benieuwd!!!!

Heb de laatste paar dagen erg veel last van een soort van rugweeen. Heel vervelend en pijnlijk... Moet dinsdag naar de verloskundige dus dan geef ik t wel even aan! Weet niet hoe t komt maar heb heel sterk t gevoel dat ik te vroeg ga bevallen. Rond 35/36 weken ofzo... Misschien nog wel eerder... Maar ik hoop t natuurlijk niet! Van mij mag ze lekker blijven zitten tot minimaal 37 weken!

13. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beesie rugweeen?? Vaag... hopelijk blijft ze nog even zitten. Als je het niet vertrouwd kan je ook de vk bellen.

Frenzy, wat woog je voor de zw en nu?

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik heb zelf sterk het gevoel dat ons meisje later komt, denk de hele tijd op 1 april geen idee waarom.
    maar dat zou wel erg laat zijn dus hopelijk niet!

15. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Frenzy; ik herken dat verliefde gevoel, leuk he om naar je kleine te kijken??! Ik kan er ook geen genoeg van krijgen, ik mag over 3 weken weer! Ik voel hem zo vaak schoppen en dat vind ik zo bijzonder. Ik blijf ook nog lekker op mijn roze (ofjah blauwe ;)) wolk! :) Leuke foto's joh!

@ omtrek; hier nu ook een omtrek van 103. Ofjah 2 weken geleden, ga aanstaande zondag weer meten en foto's maken. Afgelopen maand in ieder geval 3 cm erbij. Weet niet waar ik mee begonnen ben, da's wel jammer!

@ Borsten; hier dus 2 cups, naar een E. Maar gelukkig nog geen putten, striemen of wat dan ook, gewoon mooie volle borsten :) Laatst riep een vriend: hee Maartje, zijn jouw borsten zoveel gegroeid? Het valt echt op!! Je had al grote borsten, maar nu! Haha. Iedereen zegt het, dat het zo overduidelijk is. Echte mamaborsten, ik vind het niet zo erg maar had het niet verwacht dat het zo snel zou gaan!

@ Pompeloesje; Fijn dat alles stabiel is gebleven. Even 15 december afwachten maar houd je rustig he meid.

@ bloedprikken; Moeten we nog een keer bloedprikken deze zwangerschap? Met 10 weken was het zo'n drama hier. Na een uur overal geprikt te hebben, 10 blauwe plekken er van over gehouden te hebben (het zag bijna zwart, zo erg!) en bijna flauw te zijn gevallen omdat ik er niet goed van werd, was het eindelijk gelukt me te prikken. Volgende keer ga ik mooi naar het ziekenhuis! Ik dacht, mooi daar zijn we vanaf! Maar moeten we nog een keer? Hoop het niet!

@ naomi; wat erg voor je dat je zo zit met je bekken.. Pff en een rolstoel, dat lijkt me ook moeilijk te accepteren. Rustig aan meis.

@ Stephanie; succes bij de VK! En jij ook een fijn weekend alvast!

@ Sjors; veel plezier met de babykamer, ben benieuwd naar het resultaat!

@ pioentje; in een maand 9 cm gegroeid bij je taille? Wow ik vond 3 cm al veel haha! Leuk hoor!

@ Gentle; hoe was het bij de VK?

@ ego; hier vanacht weer ontzettend slecht geslapen. Vriendlief sliep weer naast me. Vanacht maar weer apart slapen. Tis wat zo! Niet echt gezellig maar ja, ik heb mijn slaap wel echt nodig! Dit weekend weer een super druk weekend. Eind januari speel ik nog mee in een musical en daar moeten we elk weekend voor repeteren. 5 uur lang zingen en acteren (en soms wat bewegen!). Echt pittig. Zaterdag sinterklaas vieren met onze familie, da's wel leuk!

Wat voor plannen heeft iedereen t komende weekend?
    Tijd gaat snel he!!

Liefs, Maartje

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    missiemaartje, heb wat gemist denk ik. waarom slapen jij en je vriend appart ?
    Ik slaap ook met de nacht slechter. Ik wil ruimte , en dan zeg maar minimaal het hele bed :p en kan geen plekje vinden
    dat voedingskussen wil niet wat ik wil

dus misschien moet ik een echt zijslaapkussen aanschaffen, is toch wat meer recht en plat.
    iemand enig idee waar ze dat hebben ?
    liefst een online shop :)

17. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D ik dacht dat ik de enige was...
    ik ben de kussens die jij bedoeld nog niet tegengekomen

18. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Ik denk rond de 65... Na de bevalling van Loek ben ik afgevallen naar 60 (was echt te licht...), maar dit zat snel weer aan en weeg nu 78 :)

En jij... hihi ben wel heel erg benieuwd....

19. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Missimaartje; tis echt wel super loyaal van jouw mannetje op apart te gaan liggen! hihi zou die van mij noooooit doen....

En jan. nog een musical? kun je dat dan nog wel met je buik....

Hoop dat je toch snel je rust kunt vinden, is wel fijn....

20. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Zebra; geen ervaring met de aanschaf van een zijslaap kussen... Ik ga eindelijk onder de knie krijgen hoe ik lekker met het voedingskussen kan slapen... Alleen ligt hij iedere keer als ik moet plassen in de weg....

Deel Deze Pagina