Maart 2012 Mama's Deel 2!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leske, wat sneu zeg dat Joosje nog zo blijft kwakkelen. Kan me goed voorstellen dat je moeder hart dan wel breekt. Dit is inderdaad niet echt de fijnste tijd om ziek te zijn.

2. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had je het vermoeden dat je hb aan de lage kant was? Vervelend zeg die bekkenpijn. Ik ben er ook meer last van aan het krijgen ...

3. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier niet veel nieuws. Enkel erg druk en hoe kan het ook anders nog veel last van harde buiken. Maandag op controle, een weekje eerder vanwege de harde buiken. Ook hier weer meer last van mijn bekken. Zie wel hoe het schip strand.

4. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hier even ego:

Net naar de wc geweest en bij afvegen ontzettend veel slijm aan het papiertje. Heb de hele tijd al een zeurende pijn onderin de buik. De kleine voel ik goed bewegen. Kan dit kwaad? Ik weet van mijn vorige bevalling nog dat dit zo begon namelijk. 'S morgens wakker geworden met ontzettend veel slijm en einde van de middag de slijmprop toen verloren. Ik vind het nogal wat om de vk te bellen. :)

5. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    kom even voldoen aan meldplicht en lees jouw bericht....
    Gewoon even bellen, zeker in combi met je buikpijntjes...

hier heeft vk dus gecontroleerd omdat ik slijmprop (was wel echt groot, met draadjes erin) en gecombineerd met buikpijn/rugpijn had...

oja... misschien handig voor anderen.. vk vroeg hier of ik prop bewaard had... niet dus.. ;)
    dus mocht je nog wat verliezen, in een potje ermee....

niet elke stuk slijm is trouwens slijmprop, vk vertelde dat ook de binnenkant van je schede kan "verzamelen" en dan als een propje naar buiten kan komen.. (?)

ennnuhh voor hier een smerig detail:) Sorry voor diegen met een zwakke maag...
    het valt me hier op dat ik de dag na de sex, rare slijmslierten verlies... net of het zaad er niet uitdruppelt zoals normaal en waterig wordt, maar net alsof het zich bindt ofzo... (?)

6. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ego:
    zoals het er nu naar toe ziet ben ik de ongeveer 1800 kwijt...

Ja ik heb garantie maar het schijnen proff. oplichters te zijn, die een vies spelletje spelen.
    ik mag onze auto naar een garage brengen, waar ze mee samenwerken, maar als je op die naam googled wordt je niet vrolijk.
    Mensen noemen het "autoverminkers".... en hielden er grote onkosten over dan ze eigenlijk hadden, of ze kregen hun auto helemaal niet terug, omdat ze zogenaamd 3000 euro aan arbeidskosten moesten betalen.....

en volgens de wet moet ik verkoper de kans geven om te herstellen anders kan ik niet claimen...

Tuurlijk ga ik nog even door... maar heb de bekende
    S.te-geman, zojuist maar even gemaild.....

7. cherryon

cherryon Actief lid

1 jul 2011
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lautjuh, ik zou zeker even bellen al is het voor je eigen gemoedsrust.. die zeurende pijn had ik ook en deed me ook aan vorige bevallling denken. VK is langsgeweest, inwendig onderzoek en toch even naar het ziekenhuis geweest. Daar hebben ze de baarmoeder mond opgemeten en een echo gemaakt om naar de placenta e.d. te kijken. Ook hebben ze met een catheter urine afgenomen om op een urineweg infectie te controleren. Ze hebben toen niets verontrustends kunnen constateren maar bij aanhoudende pijn moet ik toch ff terug komen.

helaas sinds vannacht ook weer wat last, terwijl het eigenlijk zo goed als weg was....

nou doe rustig aan een ieder geval, op deze termijn wil je nog niet over ween nadenken, sterkte!

8. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Lautjuh: ik zou toch voor de zekerheid de vk even bellen...!

Cerberus: Die slijmslierten herken ik niet helaas... heb er geen last van.
    Jeetje wat zullen jullie je genaaid voelen met die auto zeg!
    Stelletje flikkers!

9. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Thanx voor jullie reacties girls. Ik heb uiteindelijk niet gebeld. De buikpijn is weg. Ik kijk het nog even aan. Als het morgen weer zo is dan bel ik.

10. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Zo, heb net een tijdje mn buik zitten filmen. Wat is ons meisje druk zeg! mn hele buik golft alle kanten op. Je kan echt precies zien wat dr billen zijn en af en toe glijd er een voetje onder mn hand door...! hihi. Echt super leuk! Nou, ik ga nu slapen, ben best moe!

11. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Oooo eerst even ego hoor, let vooral niet op de tijd waarop ik dit bericht plaats hihi, leg het allemaal uit!

Gisterenavond niet te laat naar bed gegaan, rond 22.00u. Viel redelijk snel in slaap (langleve voedingskussen!) maar werd om 02.30u ongeveer weer wakker. Uurtje liggen woelen maar kwam maar niet in slaap. En ongeveer rond 03.30u werd me kleine meisje ook wakker! Sinds die tijd, tot nu (nog steeds) voel ik haar zo goed bewegen! Is voor het eerst echt zo duidelijk! Ik heb haar ook voor het eerst echt heel goed gevoeld aan de buitenkant. Op gegeven moment lig ik op mijn rug, 2 handen op mijn buik en ik voelde echt een schop!! Niet normaal, me buik leek gewoon een heel stuk op en neer te gaan! En dan voel ik het links, dan in het midden, dan helemaal onderin. Ze is lekker aan het draaien, schoppen, bewegen. Wat heeeeeeeerlijk, ik ben zo blij! Nu ineens komt het echte besef, ik word (ben?) echt mama, er groeit écht een klein mensje in mij.

Sja...en toen kon ik natuurlijk niet meer slapen :) Vriendlief wel, die mompelde wat en draaide zich weer om. Zal morgen (vanmiddag haha) best jaloers zijn mja...heb hem echt geprobeerd wakker te maken hiervoor!

Maar goed, ik ben dus net maar me bed uitgegaan, wekker zou toch over een uurtje gaan en anders val ik weer in slaap en kom ik mijn bed niet uit. Vandaag weer werken namelijk en dan een feestje. Duurt gelukkig niet tot laat dus op tijd thuis en vanavond lekker bankhangen en hopen dat me meisje zich weer laat voelen!!

12. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Zo, net even gegeten na mijn ego-berichtje en nu maar even reageren weer op iedereen.
    Ben bij gisteren begonnen hoor want soms kletsen jullie zoveel en dan reageer ik weer op oud nieuws…schiet niet op!

@ fropste, 5 kilo erbij is netjes! Balen van die pijn in je bekken. Doe het rustig aan he…

@ leske, wat balen dat Joosje nog steeds ziek is, en dat het nog wel even kan duren! Het is altijd zo’n leuke tijd voor die kleintjes in december, jammer dat ze nu juist ziek is L Veel plezier bij de Sinterklaasshow!

@ beesie, vervelend die harde buiken. En rugweeën? Is het niet verstandiger om dan eerder contact op te nemen met de VK?

@ sheena, nog last gehad van de blaasontsteking-achtige pijn? Of is het weggebleven? (hoop ik voor je hoor!)

@ suzanne, fijn dat het met je oom beter gaat! Niet alleen lichamelijk maar ook emotioneel. Dat hij in ziet toch te willen leven. Hopelijk lukt het hem om dat vast te houden. Succes met de sinterklaasgedichten, ben er ook mee bezig.

@ lautjuh, beter een keer teveel bellen, dan een keer te laat! Lees nu dat je niet meer gebeld hebt omdat de buikpijn wegging, volgende keer gerust doen hoor.

@ Cerberus, oooow balen van die auto zeg! Maar je laat het er gelukkig niet bij zitten. De slijmslierten na sex herken ik niet, wij hebben namelijk geen sex meer hahahaha

@ beesie, wat leuk zeg dat je buik zo beweegt, lijkt me zo grappig! Ik wil ook!!

Ik mis EmvSenR al een tijdje op het forum, klopt dat? Ik stuur haar in ieder geval even een PB’tje hoe het nu met haar en de kids gaat.

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik waai ook ff aan, gister veel last gehad van bandenpijn. kon bijna niet bewegen. misschien ook door het drukke weekend.
    en vannacht jeuk aan mn tepels, niet normaal!
    dacht eerst nog misschien omdat het dekbed net gewassen is?
    ( tja je denkt de gekste dingen ) dus een shirtje aangedaan,
    ja dat was beter..

word ik net wakker. 2 natte plekken op mn shirt ;)

@eveline, wat een mooi moment! het tijdstip is dan niet ideaal maar ach voor een nachtje! :D

14. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Eveline: wat geweldig zeg! t is zo bijzonder om je kindje voor de eerste keer zo te voelen. Ik voel het inmiddels elke dag zo maar toch blijft het heel speciaal!

Ik mis EmvSenR idd ook al een tijdje! Vraag me af hoe het met haar en de kids gaat en de hele situatie!
    Ik kan hier geen filmpjes plaatsen of wel?

15. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Volgens mij niet beesie, maar je kan het wel evt uploaden op youtube en hier een link plaatsen.

Ben wel erg benieuwd naar je bewegende buik!
    Ik voel frummie overigens (na een pauze tussen 07.00u en 09.00u) nu gewoon wéér! :D

16. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    @suzanne fijn dat het beter gaat met je oom!!

@sasjuh fijn dat je je zo goed voelt, houden zo!!!

@cerberus hier ook extra slijmslierten na de sex hoor!!

@lautjuh wel goed op jezelf letten hoor, dit moet niet te vaak voorkomenen en ik zou dit wel bespreken met je verloskunige.

@beessie hier ook zo'n overactief hummeltje, echt grappig om te zien hoe het tekeer kan gaan!!

@eveline fijn dat je nu ook de kleine voelt, maakt het allemaal weer een stukje 'echter'!!

@zebra tijd voor de pads???

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik denk het ja.. heb het overdag nog niet gemerkt alleen vannacht dan, alleen met bh slapen snachts lijkt me nou echt verrot slapen!
    maarach wat moet dat moet :)

18. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Goedemorgen!
    Net even alles bijgelezen.
    @Eveline, super leuk dat je je kleine meid zo goed hebt gevoeld!! Bijzonder hè?

Afgelopen week was ik in een heel serrieus offerte gesprek met een klant, en echt het leek wel of hij het expres deed, de hele tijd voelde ik 's hopjes, zoals jullie begrijpen kon ik bijna mijn aandacht niet bij het gesprek houden!

@ sexslierten, dat heb ik niet maar ik heb wel heel veel slijm verlies een dag later.

@ fijne dag allemaal, ik heb 3 (!!) kinderverjaardagen, dus ben de hele dag wel zoet!

19. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Zebra: Anders een borstvoedingshempje kopen? Daar zitten wel 'cups' in maar dan niet gevoerd en geen beugel. Dat lijkt me prima slapen.

20. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    mannetje heeft gister avond een hoop foto's van me buik gemaakt. Zitten echt leuke tussen. Hier is er 1tje

Deel Deze Pagina