@debende en Eveline: ik moet maandag over een week weer voor controle. Ik zal het dan even aangeven. Misschien dat het ook nog kan komen doordat we donderdagavond sex hebben gehad. Het is nu iig helemaal weg.
och jeetje ik begin ineens allerlei zwangerschapskwalen te vertonen zeg... ik heb 5 maanden lang nergens last van gehad en nu sinds een paar dagen: - misselijk - maagzuur - ontzettend moe - trek in andere dingen (zit nu aan een pak crackers met kaas, en daarnaast neem ik af en toe een hap witte chocolade en een slok cola light, lekkere combi...) - ontzettend rusteloze benen elke avond - moe moe moe (maar dat kan ook door de lange werkweek zijn)
o ik zie net dat ik 2x moe heb gezegd, 4x eigenlijk hahaha nouja...ik ben dus een beetje moe... en vergeetachtig!
haha ja dat begint allemaal te komen he Eveline... Ik heb nu ook last van allerlei kwaaltjes wat in t begin reuze meeviel... Hoort er allemaal bij...
hier ook steeds meer kwaaltjes! vooral maagzuur is erg vervelend. en jeukende tepels word ik ook helemaal niet goed van maar het hoort er allebei bij!
Hoi dames, Tis wat met de kwaaltjes. Hier ook hoor.. Gisterenochtend/middag in de stad geweest ,best wel wat gelopen en dat ging eigenlijk niet zo lekker. Staan we in de V&D, word ik toch niet goed! Helemaal warm en zo, en ineens heel uitgedroogd. Toen weer ff 20 min gezeten om bij te komen en wat gedronken. Het ging daarna wel weer, maar moet mezelf echt dwingen om meer te drinken en rustiger aan te gaan doen. Daarna hadden we sinterklaas gevierd bij mijn schoonouders. De kinderen van mijn zwager waren er ook, helemaal hyper natuurlijk. Heel gezellig hoor, maar het kostte toch een hoop energie. Vandaag weer musicalrepetitie gehad vanaf vanochtend, ben net thuis. Ben zoo moe..... Echt even bijkomen en opladen weer vandaag. Ook had ik gisteren nogal wat last van mijn buik. Niet echt krampen ofzo, maar t leek op lichte harde buiken (kan dat?). Het leek alsof mijn buik ietsje strakker was, maar niet zo heel extreem. Deed niet echt zeer, maar gewoon best gevoelig. Ik ben ontzettend aan het groeien de afgelopen weken. heel leuk, maar ik denk dat het niet meer lang gaat duren voordat ie echt in de weg gaat zitten.. Maar jah over een paar weken zitten we allemaal al in het 3e trimester, wat gaat de tijd toch snel he!!!
hahahaha.... wat een kwalen allemaal... en dat voor het "energieke, kwaalloze trimester"... ... maar zoals missiemaartje al schrijft... op naar het derde trimester... welke week is dat ook alweer..?? .... @ego had tijdje gelee muurstickers besteld voor babykamer.... ontvangen, maar nog niet uitgepakt.... pak ik ze net uit, hebben ze TWEE verkeerde stickers geleverd... ... ERG... ?! Nee, valt wel mee te leven... van de ene was het de sticker waartussen ik toch al aan t twijfelen was... dus geen probleem... (tijgerfamilie ipv de leeuwen die ik besteld had...) zelfde prijs. en de andere sticker is wel een aap aan liaan, maar dan een andere die ik besteld heb... nu wilde ik die sticker die ik nu heb ontvangen eigenlijk wel bestellen, vond hem mooier maar te duur... dus heb hem nu toch en dan 27 euro goedkoper.... !!! "ik zing dus uit volle borst, * dank u wel sinterklaasje*..
3e trimester is vanaf 28 weken toch?? Bij mij vanaf de 1e week van januari. Haha, dus nog heel eventjes wachten maar ik vind dat de tijd zo vliegt!! En tja, kwaalloze trimester.. Je moet je energiek voelen! Ik weet niet wie dat bedacht heeft, maar dat zal vast een man zijn geweest
hahahaha.. .het zal inderdaad een vent geweest zijn.... in het eerste trimester hoort hij zn vrouw wel klagen, maar reageert hij er niet op..... in het tweede houdt de vrouw op met klagen tegen haar man, omdat ze door heeft dat het verloren energie is, want hij reageert er toch niet op... in het derde trimester, klaag de vrouw niet tegen haar man, maar is de man die dikke buik zelf zat... kortom: volgens "de man"... is het tweede trimester klachtenvrij
@ eveline.... had er vanochtend weer last van.. dus maar de huisartsenpost gebeld en langsgeweest. urine was schoon maar als het aanhoud of ik buikpijn of koorts krijg dan moet ik meteen naar de dokter... we zien het wel.. het is een beetje af en aan dan vole ik het wel en dan weer niets weet het ook niet @ ceberus... wat een mazzel weer haha... vandaag op mn werk zag ik dat het rooster van februari er al was... dus ik kijken.. het is echt vreemd maar wel super leuk om te zien dat er staat dat ik met zw verlof ga
Sheena jaa leuk is dat he! Ik had dat van de week ook op het werk.. Staat er zo leuk na 26 januari gewoon VERLOF achter mijn naam, heerlijk Nu al zin in! 3e trimester is geloof ik vanaf 27 weken las ik laatst. Nog een weekje te gaan hier! Dames met kwalen en klachten sterkte, hopelijk krijgen jullie niet teveel last.
heb het toevallig net opgezocht... 3e trimester is vanaf week 27 hier nog 3 weken te gaan dus pffff.... ik heb 19 feb mn laatste dienst
Heej meiden, Joosje had vandaag eindelijk een betere dag. Vanochtend naar de sint show geweest hier in het dorp. Nou, echt geweldig! Was zo goed en professioneel opgezet, echt heel erg genoten. Joosje heeft daarna lekker gespeeld en ook voor het eerst niet over gegeven vandaag. Joehoe!!! Hoop dat het nu echt de goede kant opgaat. Verder weinig nieuws hier. Bekken gaan niet echt lekker en maagzuur op z'n tijd, maar Rennies helpen hier goed. Ik ga 15 januari met verlof. Officieel 22 januari, maar heb nog een weekje vakantie van te voren. We gaan dan ook een midweekje weg, naar zee. Nog even met z'n drietjes weg voordat de kleine man zich aankondigt. Wel goed voor Joosje denk ik. Hoe is het met jullie allemaal? Cerberus, wat vervelend allemaal met jullie auto. Pfff, wat een oplichters toch. :x Hier nog even TV kijken en op tijd slapen. Alleen want Peet heeft de nacht, bleh... Liefs, Leske
Hier morgen 26 weken! Ik weet nog niet exact wanneer mijn verlof in gaat. Hangt ervan af hoe lang ik het volhou. Als ik blijf werken tot 36 weken dan is mijn laatste werkdag 2 februari. Anders dus 2 weken eerder. Pfff....ik ben wel druk met de controles bij deze zwangerschap de komende tijd. Komt 'ie: 30 nov: verloskundige controle 27 weken: zwanger bloed laten prikken ivm Rhesus C 7 december: evaluatieafspraak verloskundige in het ziekenhuis 12 december: 1e groei echo Pfff....misschien dat ik die evaluatie afspraak in het ziekenhuis af ga zeggen. PM helpen gelukkig aardig en slaap dus weer beter. Ik ga over een tijdje kijken of het ook goed gaat met minder PM. Weet eigenlijk niet zo goed wat ze willen evalueren...ze weten toch niet wat het is @ Leske: fijn dat het de goede kant op gaat met Joosje!
@cerberus, Jeetje wat een K*tzooi zeg, dat mensen je zo kunnen naaien ! Hoop dat je toch nog verder komt en je er uit gaat komen. @Beesie, Leuk een nieuwe auto! Fijn dat jullie er weer eentje hebben @Gentle, Haha je hebt dan een stalker, ik heb je dan inderdaad gezien bij de hema met je dochtertje volgende keer zal ik je aanspreken Over de verloskundige: het zou best zo kunnen zijn ja, wij verschillen niet veel van elkaar volgens mij dus wie weet zien we elkaar daar ook nog wel op het laatst haha en vind de verloskundigen allemaal erg aardig, heb jij ook van hun gehad bij je dochtertje ? @ego, effe jullie mening of ervaring nodig, Morgen een afspraak met een werkcoach..Blegh..maarja het moet. Nou hier komt het lange verhaal Nu dus bijna 23 weken zwanger en heb dus een solli plicht... Nu zit ik er heel erg mee dat ik dus moet solliciteren terwijl er al niet veel banen zijn, zwanger ben dus niet snel aangenomen word en ik wil wel solliciteren op een fulltime baan in de administratie ( wat ik voorheen ook deed ) maar ik wil na de zwangerschap in de avond uren gaan werken zodat ik lekker thuis kan zijn met onze kleine. Dus moet ik solliciteren voor 13 weken werk ( wat er tot zover niet te vinden is ook voor een langere periode niet) ook hoorde ik dat ik moet solliciteren op andere functies zoals schoonmaak of productiewerk..normaal zou ik dit wel doen maar ik wil absoluut nu geen zwaar werk meer gaan verrichten wat moet ik hier nou mee...heeft iemand ervaring hiermee en wat zou ik nou het beste kunnen doen, ik wil me wel aan de regeltjes houden maar ben bang dat het heel moeilijk gaat worden en wil niet gekort worden op mijn uitkering want die kan ik hard gebruiken ( vooral na 3 maanden helemaal niks te hebben gehad ) Misschien een beetje vaag haha maar moest ook effe mn verhaal kwijt, baal er enorm van dat ze geen uitzondering maken bij zwangeren en vooral als je wat verder bent want zoals nu moet ik dus nog voor 13 weken werk zoeken terwijl er al geen hol is en wie wil er nou iemand hebben die zwanger is op dit moment...
@Leske, fijn dat het wat beter gaat met Joosje hoop dat ze snel opknapt en het geen weken meer gaat duren...zo zielig Hier ook maagzuur en elke dag heel veel erg vervelend. Gelukkig helpen de rennie's meestal, maar helaas ook niet altijd..Fijn dat het bij jouw daarmee snel weg is