Ja, voel 'm ook minder dan een paar weekjes geleden. Maar zolang ik hem een paar keer per dag voel, maak ik me niet ongerust. Althans, dat probeer ik.
@Frenzy, ik wist inderdaad dat je recht hebt op zw. verlof dat is erg fijn en stelt een stuk gerust Fijn dat jouw werkcoach het allemaal begrijpt Zal hieronder effe plaatsen wat ze mij verteld hebben. Nou hier dus net terug gekomen van het gesprek. Het viel mee, ze zag al dat ik zwanger was en vermelde direct dat ze het somber inzag om werk te vinden...ze vind wel dat ik voor een vaste functie moet gaan solliciteren terwijl ( logisch nadenkend ) niemand mij toch zou aannemen, wie wil er nou iemand die 13 weken kan werken en er dan 4 maand uit is...maarja dit terzijde gelaten ik solliciteer gewoon op alles wat ik vind of het nou wel of niet bij me past, dan hou ik me aan mn solli plicht en kunnen ze me niks maken. Stiekem hoop ik natuurlijk wel dat er een werkgever tussen zit die mij wil aannemen en me voor na de bevalling wil hebben voor 2 en halve dag per week dat zou heel mooi zijn...en de avond wat ik graag wou na de bevalling zit ik nu wel erg over te twijfelen...dat is nu nog moeilijker blijkt. Ik zou het wel prettig vinden want hoef dan geen opvang te regelen etc maar als ik niks kan vinden is het vorige toch de beste optie Ze beantwoorde mijn vraag of ik moest solliciteren op alles ook heel goed haha, ze zei iedereen denkt daar anders over en vooral mensen die nooit zwanger zijn geweest. Dus voor haar nee, je reageert alleen op administratief werk en ik zei ook tegen dr ik had ook niet anders gedaan want ga gewoon geen zwaar werk doen. Nou een heel verhaal, het is gelukkig allemaal meegevallen en ik doe mn plicht netjes haha en als het goed is loopt mijn ww precies over in mijn zwangerschapsverlof per 1 maart dus ik zit mijn tijd wel uit ( met een beetje vervelen ) Fijn om effe mn ei kwijt te kunnen maak me nu zo druk om alles terwijl ik dat voorheen niet deed, maar nu is het weer duidelijk en kan ik weer lekker rustig genieten
Sex, sowieso niet zoveel de laatste weken, dus nog niet gemerkt dat het vervelend was w.b. harde buiken of schoppen ofzo. In de weg zit het ook nog niet echt, dus wat dat betreft nog geen moeite mee. Ben alleen vaak zo moe... Eveline, goed zo! Echt aangeven op je werk, want zulke weken zijn normaal al zwaar en nu helemaal amper te doen. Hopelijk kun je voor volgende week ook deels wat regelen. Iets minder werken zou wel fijn zijn, dan kun je het nog wat langer volhouden! Succes met het kamertje! Lautjuh, misschien is de baby wat anders gaan liggen? Hier zijn de schopjes soms opeens ook aan de andere kant, kan nog allemaal prima! Zebra, ik heb idd niet alles klaar met 30 weken, dat weet ik nu al... Maar zolang ik zelf het gevoel heb dat ik binnen een dag klaar zou zijn als er echt iets zou gebeuren, dan laat ik het wat rommelen. Tis een kwestie van ledikantje in elkaar zetten en wat spullen opzoeken, en als je baby te vroeg geboren zou worden komtie toch nog lang niet thuis! Goed zo Sjors, zo kom je er wel en hopelijk vind je toch iets voor een paar dagen!
Guusje, Wat balen van je werk zeg is inderdaad niet leuk werken. Hoop dat je dit snel kan afhandelen ! Je hebt nog tijd zat voor alles toch, lekker genieten en het komt allemaal wel goed ! En wat betreft je 'dikke' buik, er groeit iets heel moois in en het zal wel meevallen vooral als je bmi goed is @Gentle, haha ja dat hoop ik ook lijkt me erg leuk om elkaar eens in real life te spreken. Dat is waar ook ja, je zat in duitsland met je dochtertje...was ik alweer vergeten. Gelukkig zijn ze hier inderdaad erg aardig, is echt fijn al heb je natuurlijk altijd een voorkeur haha ( tenminste ik wel ) Wel opletten met je buik he..hoop dat je je rust kan vinden en je er geen last meer van krijgt ! wbt het solliciteren, ik solliciteer gewoon en wil ook wel werken maar het is zo rustig dat ik bang ben om niet aan mn 4 solli's te komen per 4 weken en als je dan een check krijgt kunnen ze je korten op je uitkering. Tot zover viel het allemaal mee en snapt ze het wel en denk ik dat het wel goed gaat komen @Sasjuh, Veel plezier vanavond, ben heel benieuwd naar een foto en kan zelf ook niet meer wachten haha maar moet toch nog tot 28 december. Zo al over 8 weken werken verlof, gaat echt hard zeg @Beesie, Jij ook al over 8 weken..pff toe maar hoor maar wel erg lekker en kan me voorstellen dat je er naar uit kijkt Denk dat iedereen niet kan wachten tot het zover is @Salapio, het is goed gekomen ik solliciteer gewoon en voldoe dan gewoon aan mijn plicht en ik hoop dat ik net zoals jij toch nog een baan kan vinden voor na de bevalling zou heel mooi zijn ! Fijn dat het jouw gelukt is zeg, hoor je toch niet vaak. @Eveline, goed dat je je ziek hebt gemeld ! Alles wat ik las vond ik wel heel druk voor iemand in jouw positie. Hoop dat je je rust nu krijgt en het ook echt nemen he!
@frenzy, ja ging al hele lange tijd niet goed. Schreef eerder (poos geleden) dat werk veel stress meebracht...ik ben vd financiele afdeling dus vandaar. Zal misschien nog een foto posten, als ik t niet vergeet Goh dat je nog steeds zo druk bent met klussen, knap hoor! Pas je wel op!? Verf je nu alles op water basis dan enzo? @happymom2010, thanks! veel plezier vast morgen @salapio, zit ook op yoga maar dat wil helaas niet helpen. En de vezels doe ik ook al inderdaad, dat is het eerste wat je eraan kunt doen natuurlijk bedankt voor de tips! @leske, bedankt voor je meelevende reactie. Ik probeer toch trots te zijn inderdaad, zijn ook een beetje oude issues die bovenkomen enzo maar ben iig trots op dat manneke in mijn buik Wat leuk dat je je buik laat fotograferen! @sjors22, naaa vind het zelf ook een flinke buik hoor zelfs de vk vind het dus valt niet echt mee maar goed net wat je zegt er groeit iets heel bijzonders in!! Thanks! bluhh pokke dag op t werk, ze zien daar t liefst dat ik nog steeds dezelfde hoeveelheid werk doe in 4 uur als die ik deed in 8 uur krijg ik het idee...voel me af en toe gewoon bezwaard. Alleen als ik dan in mijn auto zit terug naar huis en bijna niet recht kan zitten door de buikpijn en rugpijn dan denk ik toch mooi schijt eraan eerst de baby het is zoveel werk nog ivm faillisement maar kom mooi niet meer als 4 uur elke dag! Fijne avond alvast allemaal!
Dames, ik werk niet elke week zoveel he! Geen zorgen Ik heb een contract van 32uur en elke 3 maanden moet ik gemiddeld op 32uur per week uitkomen. Dus er zitten weken tussen van rond de 50uur, maar ik heb ook weken van 16 tot 20 uur. Nadeel is alleen dat mijn eigen inwendige batterijtje niet zo werkt...die wil toch echt af en toe die rust pakken. Zeker nu met die kleine. Maar 20 dec. heb ik toch al een gesprek gepland staan met de manager en geef ik het aan dat het gewoon wat eerlijk verdeeld zal moeten worden voor de laatste 2 maanden. Dan hoef ik me ook niet ziek te melden. @ Kamertje: wil ik begin januari de grote dingen af hebben zoals vloer, plafond, behang en verf. Dan de meubeltjes in elkaar rustig aan en inrichten met accesoires
meiden, ik kreeg een uitgebreide PB van EmvSenR terug. Ik lees hem net. Gaat allemaal niet zo lekker met haar. Ik vraag haar of ze zelf eea komt vertellen hierzo, of dat ik wat door kan geven of dat ze dat liever niet heeft. Ik kan wel zo alles neerzetten maar ivm privacy doe ik dat liever niet, zullen jullie wel begrijpen. Jullie horen er nog wel over hoe of wat...
@gentle, thnx voor de tip. Nu is de stoelgang bij mij sinds de zwangerschap allemaal al wat moeilijker dus hopen dat het niet nog erger wordt. De dokter had me al gewaarschuwd dat het nog erger kan worden. @eveline, rustig aan doen he! @guusje, Echt balen dat je in zo'n situatie komt te zitten. gewoon rustig aan doen en het bij die 4 uur houden. @leske, heerlijk half januari al met verlof!! Als het lukt zal het bij mij pas 27 februari zijn. Weet niet meer wie het vroeg of ik zelf al merkte dat mijn hb waarde wat laag is maar eigenlijk niet echt. Dus kwam puur doordat er bloed werd geprikt voor controle van de hb waarde. Vandaag dagje vrij en wezen shoppen met mijn zusje voor kleding. Mijn "buik" is sinds een week of 3 echt aanwezig dus een aantal jurkjes/tuniekjes gekocht. Gisteren de kamer behangen, helemaal geweldig. Staat zo heerlijk fris. Helaas kunnen de meubels voorlopig nog niet geleverd worden. Dit wordt toch echt pas januari. Ben na een dagje shoppen helemaal op. Mijn bekken vinden het winkelen ook niet echt leuk merk ik. Moet echt plat nu. liefs fropste...
IK ben hier ook wel klaar voor de kleine, kamer is eigenlijk zo goed als af op 2 naamstickers na.. maar die hangen we pas tegen het einde op stel je voor dat iemand hem per ongeluk ziet... @ leske.. ja leuk buikfoto's ik heb 12 dec een zwangerschapsfotoshoot... ben zo benieuwd heb er ook erg veel zin in. in eerste instantie wilde ik pas rond de 31/32 weken gaan maar nu gaan we met 26 weken zodat we een mooie foto kunnen uitvergroten waarop we bekend maken welk geslacht het zal zijn en deze geven we dan met kerst cadeau aan onze ouders... merk wel dat ik naar mn verlof toe leef hoor... ook al gaat mijn verlof pas 20 feb in... nog 12 weken werken ik zit nu al van dan ga ik de box in elkaar zetten en dan hangen we de stickers op en dan kan ik de kleertjes enz gaan wassen haha @ fropste.. ja hier merkte ik het ook, vandaag ook wezen winkelen maar krijg dan echt last van mn heupen.. mn ventje zei ook toen we in de bijenkorf liepen schat je begint al helemaal te waggelen... en dan gaat hij mij natuurlijk ook nog heel lief even nadoen op straat grrr
Hey meiden, Ik ben weer geveld door een virusje. Zondag de hele dag dikke vrienden geweest met het toilet en de emmer. Ook flink koorts erbij. Vanmorgen controle gehad bij de vk. Ik had een vk die naar het hartje luisterd met het echo apparaat. Ik had dus geluk en mocht even vlug de kleine bewonderen. verlof: geen idee wanneer die begint. Zal eens tellen... woooow 10 weken op zijn vroegst. 12 op zijn laatst. Wat gaat het snel! klaar voor de baby: euhm nee. Ik hoop met 34 weken klaar te zijn. Veel eerder heeft toch geen zin. Mocht het kindje veel te vroeg worden geboren, mag het niet mee naar huis. Nog 10 weken de tijd dus
We zijn weer terug van onze pretecho en ik ben zooooo verliefd... Heerlijk! Helaas heb ik een heel erg eigenwijs meisje in mn buik zitten en wilde ze haar hoofdje absoluut NIET laten zien Ze heeft echt 3 kwartier geprobeerd om beeb mooi in beeld te krijgen maar ons meisje zit op haar kontje en heeft haar beentjes op haar hoofd met de teentjes op het voorhoofd. Haha dus helaas geen hele mooie fotoos maar oww wat hebben we genoten.. zit echt op een hele grote roze wolk. Hebben ook alles op dvd dus ga het zo nog een x bekijken hihi.. Ruim 50 fotoos op cd-rom meegekregen en zal even 1 van de duidelijkste uitzoeken en straks even plaatsen.
Sasjuh wat fijn dat alles goed was. Jammer dat het eigenwijsje niet even mee wilde werken. Dat wordt nog wat straks Cupido beterschap!!! Hier voel ik de kleine weer volop. Zal gister wel een rustdagje hebben gehad ofzo haha
Bekijk bijlage 202406 Helemaal verliefd... Heb echt superveel fotoos meegekregen, ruim 50 haha. En alles op dvd, echt helemaal gaaf!
sasjuh gaaf hoor!!!! wij mogen zaterdag, vind het zo spannend hopelijk mooie beelden placenta ligt voor, hopelijk is dat niet negatief voor mooie fotos
Ik word er gewoon emotioneel van.. zo gelukkig voel ik me op dit moment met de wetenschap dat er zo'n lief klein meisje binnenin mij groeit.. Snap nu wat ze bedoelen met die roze wolk haha
Heel mooi sasjuh! @zebra: bij mijn vorige zwangerschap lag mijn placenta ook voor en we hebben hele mooie beelden + foto's mee gekregen.
Kei mooi Sasjuh!!! Wat een knappe meid! Bij mij ligt de placenta ook voor, maar volgens mij heeft dat geen invloed op de foto's. Wij hebben een 3d-foto van 17 weken en die is erg duidelijk. EmvSenR: ik denk ook regelmatig aan haar, zat toen niet lekker in haar relatie weet ik nog. Vervelende situatie ook, hoop dat ze het allemaal op de rit krijgt met de kindjes. Meiden, ik ben super allergisch de laatste dagen. Ben ik mijn hele leven al, voor van alles en nog wat, maar tis nu heel erg. Ben er niet vrolijk van. Dus ga lekker slapen, hopen dat dat lukt. Oja, met Joosje was het goed gegaan op school en ze is apetrots want vandaag is haar eerste tandje eruit gegaan. En ze heeft 'm niet ingeslikt en hij zit vol trots in haar tandendoosje. Doeg, welterusten! Leske
Mooie foto Sasjuh!!! Ik vind het echt heel duidelijk, bijzonder dat dit mogelijk is!! Geniet van je foto's, nog even volhouden dan mag je haar lifestyle zien!!