Maart 2012 Mama's Deel 2!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Hey hey dames! Neem weer ff de tijd om te reageren!

@ Salapio; fijn dat je zo relaxt bent! Geloof ook wel dat een derde weer wat drukker wordt. Maar volgens mij kun jij dat wel hendelen! Blijf je straks na je verlof ook evenveel uren werken? En ja idd, leuk druk... Ben momenteel blij dat ik geen baan heb.... ;)

@ Leske; wat fijn dat het al iets beter gaat met Joosje, als de nasleep maar niet te lang wordt! En tis dat ik nu geen baan heb hoor, anders had ik ook niet zoveel gedaan... Nu lekker volop genieten van je zwangerschap, waar ga je en fotoshoot laten doen? Beterschap met de allergie, hoop dat het snel weg trekt!

@ Eveline; wat leuk dat de kleine zo druk aanwezig is! Ik zou er toch op letten, als die uren zo verschillend verdeeld zijn kan het best een uitwerking krijgen op he lijf! Rustig aan! Oei wat vervelend van EmvSenR, hoop dat ze snel haar verhaal hier komt doen, mss helpt het haar. Jij houdt contact met haar, geef ze een dikke digi knuffel!

@ Lautjuh; Denk dat het ook heel erg eraan ligt hoe de beeb ligt... Ik lijk nu ook weer minder te voelen en denk ook dat de beeb weer is gedraaid.

@ Zebra; ik dacht dat 'het advies' is 30 weken, maar het is maar een advies. Wwet niet of dat hier gaat lukken.

@ Sjors; fijn dat het gesprek met de werkcoach is meegevallen. Tja en het solliciteren, tis gewoon een plicht. De kans is klein dan je wordt aangenomen.... Maar stel dat... Ik weert niet tot waneer jij een uitkering hebt? Maar met mijn verlof loopt hij tot sep 2012, tegen die tijd moet ik wel een baan hebben! Lekker genieten nu, van de vrije tijd die je nu hebt!

@ Gentle; Leuk dat Julia zo lief is voor baby's! Kan ze zich al goed voorbereiden op straks!

@ Guusje; wist wel dat het allemaal niet zo lekker ging de laatste tijd, maar wist niet dat het op dat vlak was....Doe rustig aan he, tis niet voor niks dat je maar 4 uur werkt he! Volgens mij is de verf niet op waterbasis, maar sta er ook niet de hele dag in...En tja ik heb ff geen werk, dus moet wat he ;)

@ Fropste; foto van de je buik!!! Hihi! Rustig aan met je bekken en wat jammer dat de kamer pas in januari komt.

@ Sheena; ben ook wel benieuwd waar jij de fotoshoot gaat laten doen?! Wat fijn dat de kamer verder al helemaal af is, goed bezig! Wat leuk he als je dat allemaal voelt en ziet, zo dat verliefde gevoeld, ken het zo! Geniet ervan!

@ Cupido; gets meid, klinkt niet fijn.... Beterschap! En je was net van je keelonsteking af toch? Leuk dat de vk met de echo naar het hartje ging luisteren!

@ Sasjuh; wat een mooie foto van jullie meis, en ja nu is het echt echt he!

@ Pompelmoesje; fijn dat het goed gaat, houden zo de komende 10 weken!!!

@ Stephanie; t lijkt soms wel of jou ex niet goed weet wat hij wil, dan duwt hij je weg dan wil hij weer van alles delen. Ik zou proberen om het contact echt te bepereken het geefdt jou alleen stres! Leuk dat je alle kleertjes al heb opgehangen in de kast!

@ Foxy; fijn dat de BI stabiel zijn, en handig zo een massage voor manlief... Die van mij maseert me rug ook wel eens, maar zijn handen dwalen dan snel af......Ben benieuwd of de hartslag fabel klopt! Hihi vind het toch super sterk dat jullie het niet van te voren willen weten!

@ Beesie; oei oei, rustig aan meid, klinkt niet goed. Weet niet of je je werk kunt verlichten? En hoe ga je dat straks doen met verlof?

@ Hartslag beebje; deze beeb had laatst een hartslag van 160, Loek had ook een hoge hartslag dus hier ging het niet op....

@ Ego; kamer is vandaag voor de tweede keer geverfd. Morgen plinten er tegen aan en dan wil ik de vloer gaan leggen (mits ik een decoupeer zaag heb). Vanacht onwijs veel gedroom en naar ook (dat ik vreemd ging, heel erge ruzie met mijn moeder had, etc). En als ik dan zo naar droom merk ik dat het op mijn gemoedstoestand werkt....

Gister had ik een vergadering met de kliniek en heel veel dames zien mij niet dagelijks omdat ik maar een paar uurtjes per week werk. Nou ik ben schijtziek geworden van de opmerkingen; Goh je ben wel goed gegroeid he?.... Zow je kan het wel goed zien dat je zwanger bent..... Zo je bent overal wel boller geworden......Zo hoeveel kilo ben je al aangekomen.......?

OMG!!!! WTF!!!! &(^#%)%$^#@

Ik wilde eigenlijk boos weggaan, wat mankeren al die mensen? Ik ben toch zwanger?!!!! Laat mij met rust! En echt als ik nu een of ander dik zwijn ben, maar ik pas gewoon nog maatje 38, zie er echt niet dik uit, maar krijg hier zo een groot minderwaardigheidcomplex van! Wat mankeert al die mensen? Ik zou dit soort opmerkingen nooit maken naar een vrouw (zwanger of niet!).

Na de vergadering nog even een van de collega's apart gesproken en dit voorgelegd, in de trant van, ben ik nu echt zo veel dikker geworden? Nah die gaf aan dat ze het allemaal wel mee vond vallen, mijn borsten en buik, zijn aanzienelijk groter maar voor de rest?! Naja ik snap het gewoon niet en iedere dag zeg ik tegen mezelf, laat het met rust, je moet nu genieten, maar het geeft mij zo een domper....Het zorgt er zelf voor dat ik momenteel te veel gefocused ben op eten en dan op een verkeerde manier......

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Frenzy, zo herkenbaar!!!
    Die opmerkingen ben ik ook meer dan zat, eerst was het de hele tijd ; nou wat een bescheiden buikje, is dat wel goed ?
    en ; groei je wel goed ?

en nu is het steeds; zooo dat is een hele buik zeg!
    je bent zeker wel veel zwaarder

en dan ziet iemand je een stuk taart eten op een verjaardag ;
    pas je wel op, dat moet er straks ook allemaal weer af.

GRRR '' oor in , oor uit '' denk ik dan maar weer!

3. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Sasjuh, weet niet of ik nou al had gereageerd op je echo maar hij is echt super mooi ! Nu wil ik ook haha.

@Frenzy, mijn ww loopt met mijn verlof tot juli 2012, dus dan hoop ik weer aan het werk te kunnen, nu is het grote voordeel dat ik dan nog rustig kan zoeken mocht ik nog niks hebben omdat het met geld dan heel goed uitkomt:) Op dit moment wel effe anders maarja probeer me er niet druk om te maken. Er zijn belangrijkere dingen ;)
    Je moet je niet zoveel aantrekken van die mensen, ik denk maar zo wees trots op je mooie buik want er groeit een wondertje in !
    Ik ben altijd onzeker geweest over mijn buik en ben er nu apetrots op ! wat men ook zegt, wij krijgen een mooi klein wondertje !

@Stephanie, gaat wel goed komen meis,je bent sterk ! wel leuk zo'n eerste pakje kopen :)

4. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    @Zebra, wat denken die mensen zeg..grrr zo vervelend, maar goed dat het ene oor in en andere oor uit is. Net alsof je niks meer kan/mag eten als je zwanger bent ! Het is toch logisch dat je buik groeit er zit een mooi kindje in ;). Echt schijt aan hebben. Hier vragen mensen ook wel is, vreemde eetgewoontes gekregen ? nee niet echt eet me alleen de pleuris in van alles en nog wat en krijg dan ook te horen nou weet wel waar die anderhalve kilo vandaan komt..tsss ben dus nog niet veel aangekomen, maar dat word dan meteen op mijn eetgewoonte gegooid terwijl anderhalve kilo niet veel is voor 23 weken. Denk dan ook wel is het hoort erbij en aankomen ook en moet me er niet druk om maken en ben benieuwd hoe hun het vinden als ze zelf zwanger zijn. Merk nu ook dat ik echt veel meer moet eten omdat ik elke keer een borrelende buik heb.

5. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @ Frenzy niets van aantrekken. Er gaat niets boven een zwangere vrouw! Hartstikke mooi. En uhh ja waar denken ze anders dat je kindje groeit? Jeetje zeg. Stomme mensen!

6. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @frenzy, wat een ongelooflijk domme omperkingen, inderdaad wat steph zegt, waar denken ze anders dat een kindje groeit!
    Maar hier wordt je absoluut onzeker van, ik heb daar ook last van, maarja je krijgt er straks iets heeeeeeel moois voor terug!!

@dromen, ik droom ook zo verschrikkelijk, en het lijkt ook veel realischtischer als normaal, ik heb vannacht ook weer onwijs gerdroomt, het ging over zuid-afrika (een vriendin van mij is daar nu) maar het was nogal onsamenhangend, weet eigenlijk nu al niet meer zo goed waar het over ging...

@leske, jeetje wat onwijs balen dat je zo slecht slaapt door je allergie, hopen dat het snel beter gaat, wat het is erg vermoeiend als je nu niet goed slaapt, juist nu je het zo nodig hebt!

@ego, ik voel me gelukkig lichamelijk goed, alleen heb ik 's avonds last van vreselijk onrustige benen, normaal had ik dit al maar nu is het 10x zo erg, zelfs als ik in bed lig heb ik er nog last van.

7. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Frenzy, ik hoor het ook wel eens, maar maak me er niet 1 seconde druk om. En dat moet jij ook niet doen want ik zag je foto's in het buikentopic en je hebt werkelijk een prachtig lijf! Echt, dat meen ik en was het eerste wat ik dacht toen ik je foto's zag. Laat ze toch l*llen, ze weten niet beter yoh. En het slaat ook echt werkelijk nergens op, je bent zo mooi zwanger!!!

Bij mij zijn er vanaf de behandeling wel 18 kilo aan en dat zie je natuurlijk wel. De ene zegt, je bent overal wel wat voller, en de ander zegt, je ziet er prachtig uit. Dus tja... meningen zijn verdeeld. Ik heb het geluk dat het goed verdeeld is want die 18 kilo zie je niet vind ik. Als je zou zeggen 8 kilo, zou je het ook geloven.

Komt straks allemaal goed en al blijft er een kilo'tje plakken, ik heb het er allemaal voor over. Maar wil wel weer lekker in mijn velletje zitten dus ga er wel aan werken (maar dat moet ik al mijn leven lang dus ben het gewend).

Liefs, Leske

8. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @frenzy, ik ben het helemaal met leske eens, je hebt een super mooi figuur!! Laat ze allemaal maar kletsen!!!!!!!!!!!!!

9. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    Helemaal met je eens Leske, er groeien mooie wondertjes in ons en dat is het belangrijkste :)

10. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    @ Frenzy, laat je aub niet gek maken door al die jaloerse dames. Je lijf ziet er schitterend uit zoals ik altijd kan zien in het buikentopic. Maak je asjeblieft niet te druk om zo'n opmerkingen. Het is echt nergens voor nodig, geloof me!!

@ Leske, vervelend... Hoop dat je snel wat door kan slapen en wat opknapt. Beterschap... Veel plezier vanavond (??) met Joosje bij het Sinterklaasfeest...

@ Foxy, damn, denk dat ik toch ook maar op zo'n cursus ga. Gemasseerd worden door manlief lijkt me ook wel fijn. Hij doet het nu wel eens, maar durft niet zo goed, omdat ik overal zoveel pijn heb...

Ego: Vandaag om 11.00 uur afspraak in het ziekenhuis in Venlo. Ik was pas om 12.15 uur (!!!!!!!!!!!!!!!!!) aan de beurt! Was echt een beetje pissig. Alles was goed met ukkie en het vruchtwater was prima in orde. Dat is eigelijk waar ze nu op heeft gecontroleerd. Verder heeft ze maar 1 minuut ge-echod en gekeken. Verder bloeddruk gemeten en wat gekletst... Volgende week maandag heb ik een groei echo, een uitgebreide. Die moet ik dan elke 2 weken blijven doen. In de tussenliggende weken moet ik op controle bij de gyn. Dus heb de komende weken elke week een afspraak in het ziekenhuis én elke week een afspraak bij de fysio. Gaat lekker... Dan moet ik de 20e weer naar de tandarts en ben er ZOOOOOO bang voor. Echt bang dat als ik er nu aan denk, ik er nu al niet goed van word. En vraag me niet hoe het kan, want begrijp het zelf ook niet echt. Die man heeft me nog nooit wat ergs aangedaan... Komt goed!

Sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd... Lees wel elke post mee, dan weten jullie dat :)

Liefs

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    oooohhh ik word helemaal gek van de rugpijn! vooral de laatste 3 dagen.
    word ik sochtends wakker nergens last van, rond een uur of 11 begint het en word steeds erger tot ik savonds niet meer kan zitten of staan van de pijn pff

morgen toch even de vk bellen, misschien ff vragen voor onderzoeken of doorsturen want dit is niet uit te houden

12. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Sjors: nee als zelfstandige kan je niet de ziektewet in. Tenminste, het kan wel maar daar moet je dan een speciale arbeidsongeschiktheidsverzekering voor afsluiten die klauwen vol geld kost. Dus moet helaas toch doorgaan.
    Zwangerschapsverlof is wel goed geregeld, dat gaat via het UWV. Dat is de ZEZ-uitkering. Speciaal zwangerschapsverlof voor zelfstandigen...

Hier is vanmorgen de muursticker binnengekomen en we zijn meteen gaan plakken met zn 2en...! We zijn er helemaal trots op! Zie hier het resultaat:

13. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @beesie, ziet er echt super leuk uit!!

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    mooi hoor beesie!!

15. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    @Rens, zo meid dat zijn aardig wat afspraken. Fijn dat alles vandaag weer goed was :)
    Wbt de tandarts, ik herken je angst, had het ook altijd en hij had mij ook nooit wat aangedaan. Nu ben ik 2 weken geleden weer voor het eerst geweest in dik 2 jaar en had een gaatje, ik ****** 7 kleuren, kreeg een verdoving en 10 min later stond ik buiten en het was helemaal niet erg...had geen pijn niks dus was erg blij want moet volgende week dinsdag weer. Hoop dat dit je beetje geruststeld :) Succes met alles en rustig aan blijven doen !

16. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    @beesie,Owja dat heb ik wel is gehoord ja.. :( erg balen zeg pff..in ieder geval rustig aan doen en blij dat de zw.verlof wel goed geregeld is:) hoef je je daar niet druk om te maken.
    Wat ontzettende mooie sticker zeg !!

@Zebra, rustig aan doen meid !

17. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beesie wat een mooi resultaat. Super leuk geworden!

Frenzy, ach meisje laat ze lullen. Bij de 1e was ik voor de 1 bescheiden. Voor de ander ontzettend dik. Mijn werkgever vroeg zelfs op de man af hoeveel ik was aangekomen.... moet ook eerlijk bekennen dat er niet iets goed of fout is voor mij. Ik wil niet bescheiden zijn maar ook niet dik. Ik wil gewoon mooi gevonden worden en houdt anders liever je mond. Als iemand je dik noemt is er eigenlijk maar 1 juist antwoord: "ik ben zwanger, wat is jouw excuus?"

Rens, dat zijn aardig wat afspraken komende tijd. Gelukkig gaat het goed met de kleine.

18. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Mooi hoor beesie!!!

19. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Wat mooi Beesie!

20. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    @Cupido, whaha die ga ik onthouden, ik heb een "vriendin" die elke keer dat aan mij vraagt en ze denkt dat ze slank is maar dat is ze niet ( heb er geen probleem mee als mensen forser zijn ben ik zelf ook ) maar ze probeert mij elke keer in een hoekje te drukken. vind dit zo'n mooie "ik ben zwanger...wat is jouw excuus " die ga ik volgende keer gebruiken :D

Deel Deze Pagina