Oh dit is echt zo genieten he. Zit hier alleen op kantoor te vervelen. Maar merk als ik zachtjes in mn buik prik dat de kleine er vaak op reageerd. Heel mn buik is als een bolletje aan het stuiteren haha. En waar ik ook mijn hand op leg daar schopt ie. Ik heb even een roze wolk momentje volgensmij!
Meiden!!! even kort wat ik onthouden heb want ga zo slapen, ben niet fitjes dus vandaar. @ Chantal, sterkte meid! @ Cupido, hoop dat het snel weg zakt. Ik heb zelf soms harde buiken als ik me fysiek teveel inspan. Maar dat zakt eigenlijk meteen als ik ga liggen of zitten. @ Partnerschap etc., wij zijn getrouwd, 5,5 jaar geleden. En daarnaast hebben we ieder een testament. We wilden iets regelen, ook voor Peter's zoon en trouwen was het handigst zeiden ze. Het idee was om het erg klein te houden etc. maar ineens kwam Peet toch met een officieel aanzoek. Dus toch mooie kleertjes aan, ringen gekocht, etentje gegeven etc. Erg leuk! En ik ben zo trots zijn vrouw te mogen zijn dat ik met veel liefde zijn naam draag. Officieel heb ik dus een dubbele achternaam, maar gebruik in de praktijk eigenlijk bijna altijd alleen zijn achternaam. Ik was er meteen aan gewend en ben er heel blij mee. @ Voelen, hier ook voorliggende placenta, maar voel 'm altijd meerdere keren per dag. De ene keer wat harder dan de andere keer, maar hij is er iedere dag. Hij ligt nog steeds met z'n hoofdje beneden want ik voel 'm altijd boven trappelen. Niet pijnlijk ofzo gelukkig. Nou, duik m'n bedje in en hoop op een goede nacht. Liefs, Leske
@Cupido, herken het niet, maar als je het niet vertrouwd gewoon bellen he ! @Cvermeulen, Rustig aan doen meid ! hoop dat het snel beter gaat @Zebra, vervelend is dat he, ik had vanacht ( ja toen ik om half 4 klaar wakker was ) gelezen dat als je op je zij gaat liggen en je buik heen en weer *schud* dat je beed daar wakker van word, misschien is dit te proberen ? Leske, Balen dat je je niet fit voelt ! Hoop dat het morgen beter is ! Hier vanavond lekker al de kozijnen en deuren afgemaakt met schilderen en het weekend de muren sauzen ben zo benieuwd hoe het eruit gaat zien Nou meiden weltrusten en nog een fijne avond !
Zo nog een half uurtje werken, en dan genieten van mijn twee vrije daagjes! Heb een beetje zeurderige buikpijn en ben echt versleten! Nog even hier met de beentjes omhoog en dan zo weg! Slaap lekker allemaal!
even ego - straks de huisarts bellen. gisteravond half 9 huilend in bed gaan liggen van de rugpijn. Moest van de vk afwachten tot de controle de 13e maar ik hou het niet vol hoor. misschien is het ook wel gewoon iets niet zwangerschapsgerelateerd. Overdag gaat het wel maar rond een uur of 5/6 word het steeds pijnlijker tot ik om 8 uur niet meer weet wat ik moet doen van de pijn. echt lage rugpijn. in het midden, daar bij die ''kuiltjes'' tja geen idee hoe je die plek noemt!
Even ego: Sinds gisteravond heb ik onophoudende buikpijn! Precies die pijn die ik een paar weken geleden ook had. Heb echt een klotenacht achter de rug! Elke kleine beweging die ik maak gil ik het uit van de pijn! Gisteravond yoga gehad en was ook bijna niet te doen. Denk dat ik t nu nog heel ff aankijk hoe t nu gaat, nu ik niet meer lig. Als t straks nog steeds is bel ik toch de huisarts ff. Vriendlief zei al: Het lijkt wel de ziekte van Crohn... Nou dat is t laatste wat ik hoop! pffffff
Zebra en Beesie, veel succes en beterschap meiden! Wat vervelend allemaal, hoop dat het meevalt voor jullie beiden. Ik heb redelijk geslapen, werden alleen om 6.15 wakker gebeld. Nou, dan rammelen meteen alle alarmbellen... Gelukkig viel het mee, Peet's broer stond met een kapotte auto en moest gaan werken. Dus hup, Peet uit bed en op weg naar Den-Bosch. Ga nu snel douchen want Joosje moet zo weer naar school. En daarna ga ik werken en daarna heb ik een verjaardag dus zal er vandaag weinig zijn. Rustig aan meiden! Liefs, Leske
Jeetje zebra en beesie rustig aan vandaag. Super vervelend zeg hopelijk kunnen ze er wat aan doen! @ leske hoe gaat het met joosje? @ ego gister avond pas 1 uur in bed wel tot half 8 door geslapen. Vandaag lekker genieten van mijn vrije dag, en vanavond baby shoppen met ex. Ben benieuwd. Klein beetje zenuwen...
Zebra, herken het jammer genoeg! Heb het vorige week ook een paar dagen gehad en verging van de pijn. Ik heb het nu savonds ook nog steeds... Als ik savonds wil lopen, doet het echt pijn aan 1 kant zeg maar. Eerst was het links, nu is het rechts. Als ik op rechts probeer te staan lijkt het ook net of ik doorzak zeg maar. Ik heb een paar dagen medalgan gesmeerd, en toen is de echt lage rugpijn over gegaan, misschien een ideetje?
Stephanie: Veel plezier vandaag, hopelijk is het toch nog een beetje leuk... Beesie: ook al pijn... Jeetje, het gaat goed hier Veel beterschap/sterkte meis. Ik blijf erbij: Zwanger zijn is het mooiste wat een vrouw kan overkomen!!
Kreeg trouwens dinsdag een brief van het AZM (zh Maastricht) dat ik aankomende vrijdag wordt gebeld tussen 11 en half 12 door de klinische genetica. Zou bij god niet weten waarvoor... Zullen er al nieuwe uitslagen binnen zijn (die eigelijk rond maart bekend zouden zijn)? Zullen ze nog gegevens of iets nodig hebben? Willen ze gewoon even weten hoe het gaat? Pff, ze hebben daar volgens mij wel cursus gehad in 'hoe laat ik mensen zich nóg ongemakkelijker voelen door nóg langer te wachten'. Bel dan gewoon op als er wat is, ipv iemand weer een paar dagen in spanning te laten zitten...
Alle meiden met klachten sterkte!! Hier vandaag de extra medicijnen opgehaald die mijn bloeddruk moeten verlagen de vrouw van de apotheek wensten mij sterkte en hopen dat deze welaanslaan dat vond ik erg lief!! Mijn werk heeft mij nu voor 100% ziekgemeld en geven mij gelukkig alle ruimte.
@cvermeulen, ik hoop dat de medicijnen aanslaan en fijn dat je werkgever je de ruimte geeft ! @Zebra en Beesie, Jeetje meiden ! Heel veel beterschap en hoop dat het gauw over is ! @Rens, Nou dat is inderdaad wel raar zeg, ze weten zo wel hoe ze mensen in spanning moeten houden ja pff..hoop dat het goed nieuws is en het snel morgen is zodat je gebeld word ! Vind het echt stom ! Effe vraagje voor jullie, ik ben een echte buikslaper en mij werd verteld zolang je kan kun je het gewoon doen, maar nu is het best wel vreemd want als ik op mijn buik lig met mijn hoofd naar rechts is het goed en als ik met mijn hoofd naar links lig dan doet mijn hele linker zijkant pijn...net alsof je je spieren helemaal overrekt en is echt geen fijn gevoel..nu is het ook nog zo dat die houding mijn favoriet is en ik heel moeilijk kan slapen nu...herkent iemand dit ?
Goedemorgen dames, @Rens, he bah dat je zo een vervelende brief krijgt, kan me voorstellen dat je gelijk in de stress schiet! Zou me er niet te veel mee bezig houden, natuurlijk wel moeilijk maar de laatste echo's waren toch goed? @pompelmoesje, hoe gaat het met je?? @cerberus, hoe gaat het met je?? ego, mijn lieve kleine man wordt steeds drukker! Vooral s'nachts heeft hij het erg naar zijn zin! Verder voel ik me prima, alleen kleine kwaaltje die iedereen heeft. de dames met BI sterkte, het lijkt me echt super vervelend. Vanmiddag eindelijk een keertje een middagje vrij!!!!!!! Dit is echt maanden geleden, manlief is in de winkel vanmiddag. Ik moet wel nog heeeeeeel veel regelen en doen, dus ik denk niet dat ik lekker op de bank kan hangen....
Nou meiden gelukkig gaat t hier weer beter. T zeurt nog wel maar de ergste pijn is gelukkig voorbij... Gister bij yoga nog over gehad... mn eetgedrag... T is volgens haar niet normaal dat ik zo gigantisch veel eet. 'savonds eet ik zo wel 2,3 borden achter elkaar leeg! Ze zei dat je normaal rond deze termijn juist sneller vol zit en dat mn darmen en maag t waarschijnlijk niet aankunnen. Dus ga vandaag proberen om allemaal kleine porties te eten ipv alles in 1 x....
Ik heb dat juist met avondeten totaal niet, krijg mn bord niet leeg. maar een uur of 2 later heb ik wel weer honger Ik probeer dus ook echt elke 2/3 uur wat te eten al is het wel lastig hoor, want soms weet je gewoon niet meer wat je nog kan eten elke 2 uur een cracker word je ook niet vrolijk van
Frenzy, maak je niet te druk hoor, mensen willen altijd wat te zeggen hebben! Groot, klein, dik, dun, en ze maken er meestal van wat ze zelf willen. Gisteren zei iemand dat ze voor het eerst zag dat ik een buikje had. Nou, die heeft naar de maan lopen staren al die weken, want dit is er niet opeens binnen een paar dagen aan gekomen Beesie, wat een prachtige muursticker zeg, echt heel gaaf! Last van heup/bekken/been 's nachts --> probeer eens een kussen echt hoog tussen je benen. Werkte bij mij goed! Pioentje, wat gaaf dat je naar de OS mag! Ik heb getwijfeld of ik kaarten zou kopen, maar met de baby zag ik dat toch niet helemaal zitten. Dus ik hang lekker met beeb voor de tv Kraamzorg, hier al gehad, een paar weken geleden. Moest allemaal wel snel, misschien wilden ze het rond hebben voor de feestdagen? Baby voelen, ik heb een voorliggende placenta, maar ik voel de baby als een gek! Net zoals Julia, en dat is nog steeds een lekker druk ding Komt wel goed dus! Partnerschap/trouwen, wij zijn al best lang getrouwd (bijna 5 jaar), dus hoefde gelukkig nergens over na te denken. Ik heb ook zijn achternaam (ook niet dubbel). Ik zie dat veel meiden last hebben van buik en rug. Balen hoor! Mijn VK zei vooral dat ik goed moest opletten of ik geen slijmerige of bloederige afscheiding krijg. Tot nu toe gelukkig niet, maar nog wel af en toe harde buiken. Verder hobbelen we lekker door en kijken we uit naar een leuk sinterklaas weekend!
Zebra, hier precies zo! Ik kan niet te veel eten, maar wel al snel weer honger. Vaak eet ik 's avonds weinig, maar lig ik in bed met een knorrende maag. Ik heb ook weinig zin in iets, dus ik weet dan ook niet wat ik nog weer moet eten...