Maart 2012 Mama's Deel 2!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @rens, fijn dat alles goed is, maarja balen dat je daarvoor weer een paar dagen in de stress zit. Nu kun je weer lekker genieten.

@steph, gelukkig was het gezellig, kan me voorstellen dat het ook een beetje dubbel voelt! Maar je bent heel sterk, petje af!!!

@Frenzy, thanx voor je medeleven, heel fijn, dat waardeer ik erg...
    Hoe was het bij de tandarts??? Hopen dat het meeviel!! :)
    Goed hoor dat je zo crea bezig bent, verborgen talenten, misschien moet je een klus/ crea bedrijf beginnen? Je bent van alle markten thuis!!

@zebra, jeetje wat onwijs balen dat je BI hebt, sterkte, hopen dat het door de therapie minder wordt.

@leske, leuk iedere paar weken een echo, ik krijg er over 5 weken weer een, de 30 weken echo.

@Sheena, hmmm steeds vaker last van je rug en heupen, doe rustig aan want inderdaad BI lijkt me geen pretje.

@beeb voelen, normaal iedere avond als ik naar bed ga en mijn handen op mijn buik leg, dan voel ik gelijk van alles, maar ik denk dat hij lag te slapen want ik voelde niets! Maar gelukkig vannacht moest ik naar de wc en toen, gelukkig, voelde ik hem!

2. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ zebra: gelukkig heeft je meisje even laten merken dat het goed gaat! Balen van je BI...

@ Stephanie: wat goed van jullie beiden dat jullie een gezellige shopavond hebben gehad!

Hier voelde ik de baby afgelopen dagen stukken minder maar wel af en toe een schopje ofzo. Nou vandaag voel ik 'm bijna constant :D Beweeglijk ventje! Wordt vast acrobaat ;)

3. fropste

fropste Actief lid

25 jul 2011
    165
    0
    0
    @ zebra, gelukkig heb je je kleine meid weer gevoeld. Nu zorgen dat de pijn bij jou wat minder wordt in je rug.

Vandaag gaat het best goed. minder last dan gister. Heb al een bekkentherapeut gebeld die ook zwangertotaal lessen geeft. Helaas nog geen afspraak moet haar vanavond even terugbellen.
    @rens, fijn dat goede nieuws!!

Nou ga nog paar uurtjes werken en dan weekend!

4. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    he bah wat een rot dag vandaag, voel me megaaaaa dik dik dik...ben nu officieel werkeloos en die UWV wil ook niet mee werken. Net boodschappen doen en helaas geen saldo meer dus niet kunnen betalen en heb ook geen idee wanneer UWV gaat betalen...moet eigenlijk nog sinterklaas cadeaus halen :( het is hier 1 grote bende, hele huis ligt in de puin..pffft kan wel huilen.

sorry hoor, even spuien :)

5. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @guusje, jeetje meis wat balen!! Probeer je zelf niet gek te maken!
    - Dik, ben je niet, je bent heel mooi zwanger.
    - Geen saldo, heel erg balen, bel het uwv en vraag wanneer ze denken te gaan uitbetalen, misschien even pinnen met de pas van manlief?
    -bende, ach gebeurd ons allemaal, al lijkt het nu natuurlijk nog erger, probeer het naast je neer te leggen, morgen voel je je vast beter en is het zo weer opgeruimd!
    -sinterklaas kado's, probeer hiervoor ook even de pinpas van manlief voor.

Sterkte!!! liefs Pioentje

6. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    @ guusje.... wat een K*T dag dan, kan me voorstellen dat je wel kan janken en ik zou zeggen Lekker doen! kan het uwv niet zeggen wanneer ze gaan betalen? zou ze blijven stalken tot ze je zat zijn hoor

sterkte!

ik heb vandaag maar een nieuwe buikfoto gemaakt.... nu snap ik wel waarom mn buik in de weg gaat zitten haha:p

als ik in de spiegel kijk dan krijg ik het idee dat ik een beetje stil sta maar als ik dan naar de foto kijk ziet het er opeens heel anders uit:$

zou dat dan ook de reden van mn zere heupen zijn??

hij staat in mn album...

7. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    jeetje wat vervelend allemaal een dikke knuffel van mij!!

8. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Guusje, jeetje meid ! Wat ontzettend vervelend:( helaas ken ik het gevoel en het uwv werkt inderdaad nooit mee...wanneer heb je je inschrijving en aanvraag voor ww gedaan? dan krijg je 4 weken na die datum je eerste geld, eerder doen ze helaas niet behalve als die 4 weken na inschrijven uitlopen, dan doen ze een voorschot. Hier een maand geleden in het rood staan aangevraagd omdat wij het ook niet gingen redden ( ik heb al 2 maand niks gekregen vanwege ziektewet discussie tussen werkgever en uwv en nu nog niks)
    Het komt vanzelf weer goed en probeer aan je beeb te denken ( werkte voor mij beetje geruststellend ) zolang met hem maar alles goed is !
    Die bende komt wel weer meid en je bent niet dik ! je bent mooi zwanger !

9. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Beesie, ik geloof je direct ! lijkt me geweldig zo'n kleine van 10 weken in huis om op te passen !

10. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach meid toch, JE BENT NIET DIK, JE BENT PRACHTIG!!! Echt, uit je hoofd zetten hoor, ik ben veel steviger dan jij (denk ik) en ik vind mezelf niet eens dik. Fysio zei net ook, je bent echt niet dik, gewoon beetje stevig en prachtig zwanger. En ik weeg toch echt dik in de 90 nu (normaal rond de 70, maar door behandelingen en zwangerschap nu dus al 20 kilo erbij).

Geldzorgen, dat lijkt me erg vervelend, heb het zelf nooit gehad, wel dat we op moeten letten met allebei partime werk en dikke allimentatie. En dan maar wat minder/kleinere/goedkopere sint cadeautjes.
    MAAR, geld maakt echt niet gelukkig, wel dat kleine wonder in je buik. "Als je liefde hebt, heb je alles", probeer je daar aan vast te houden!

Na regen komt zonneschijn, dus morgen is vast weer een betere dag voor je!

Liefs, Leske

11. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Nou meiden, sinds een uurtje heb ik weer erg last van mn bekken... zo ineens! Heel vervelend! Heb wel meteen zo'n band omgedaan, hopen dat t een beetje helpt!

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik heb sinds gisteren ook erg last van mn rug en heupen, en mn liezen.. Ben echt kapot na een dag werken, pff. Kan op het werk ook geen stapje terug doen en rustiger aan doen, best lastig dus.
    Nog 26 dgn werken voor mn verlof haha.

Guusje dikke knuf voor jou!

13. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Sasjuh: Oeh jouw verlof gaat wat vroeger in, lekker hoor! ohja jij had nog een extra week vakantie eraan vast toch?
    Ik heb ook ff zitten rekenen. Ik moet nog 34 dagen werken voornmn verlof ingaat!

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Mijn verlof gaat 5 wkn voor de tijd in, 26 januari is mn laatste werkdag.
    Maar heb nog een aantal vrije dagen in het vooruitzicht, en ik werk 4 dgn per week.
    Heb nu nog 4 weken van 4 dgn, 3 weken van 3 dgn en 1 week van 1 dag, dus dat maakt samen nog 26 dgn werken haha.
    Ik heb er geen week vakantie aangeplakt, dat was iemand anders denk ik ;)

15. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Knuffel voor Guusje! Rustig aan meid!

16. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    nieuwe buikfoto geplaatst!

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    even ego sorry:

gesprek op uwv ging wel goed, vond het een ongelooflijke muts maar ja dat is heel het bedrijf vind ik... had alles verteld en gedaan wat ze vroeg kwa klachten en wat ik nog kon enz. zegt ze: en wat zou je nog wel kunnen op je werk
    nou helemaal niets!! ik kom hier in een rolstoel omdat lopen/staan veel moeite en pijn kost, het autorijden lukt me amper en kracht zetten en bukken lukt me niet. tja dan ben je ongeschikt om het werk nu nog te doen ja duhhhhh alsof ik hier voor mn lol zit...
    moest oefeningen doen en ging ze kijken hoe dat ging, moest mn benen op tillen terwijl ik lag en een keer voorover en achterover bukken toen ik stond. ik kom niet ver met alle oefeningen hihih. ze vind me in ieder geval 100% ongeschikt om nog te gaan werken dus dat was wat ik wilde horen hihih.

18. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    even een berichtje van pompeloesje....

Niet zo'n goed nieuws... heeft een infuus met weeënremmer en longrijping gekregen... Ze had de gyn nog niet gezien en had verder dus nog geen idee hoe lang de bmhals was en of er al meer opening was...

Hopelijk blijft het kleine hummeltje nog even veilig zitten....

Van hieruit dus ook nog veel sterkte, meid!

19. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat balen Pompeloesje! Rustig aan doen!

Voor alle dames met kwaaltjes en pijnen, heel veel sterkte met alles.

@ ego; ik heb vandaag ook mijn dag niet. Zei ik van de week nog dat ik nergens last van heb, vandaag enorme pijn in mijn schouders, rug en mijn buik zit vandaag ontzettend in de weg. Wel even lekker gezwommen daarstraks, maar nu weet ik niet waar ik het moet zoeken. Vriendlief gaat zo lekker stappen, denk dat ik maar vroeg mn bedje in duik!!

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @pompeloesje: jeetje meid heeeeeel veel sterkte!!!! hopelijk wilt de kleine toch echt nog even binnen blijven!!

@missiemaartje: balen:( hopelijk is het na een nachtje slapen over!

Deel Deze Pagina