Maart 2012 Mama's Deel 2!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik zit ook bij CZ, nu het basis pakket in januari heb ik Gezinnen

2. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    goed nieuws Pompeloesje! Rustig aan doen hoor.

Foxy, ik heb al een hele tijd last van maagzuur. Merk het voornamelijk als ik smaakjesthee drink of chocolade eet. En laat ik die combinatie nou altijd zo lekker vinden haha mja dat gaat nu dus niet meer! Ook in de avond heb ik er vaak last van en neem altijd een Rennie voor het slapen gaan, anders kan ik niet inslapen.

Gisterenavond had ik trouwens echt buikpijn! Buik voelde niet hard aan maar krampen, niet normaal! Ik dacht eerst dat er iets met ons beebje was maar naar later bleek moest ik gewoon heeeeel nodig naar het toilet hahaha, daarna was frummel weer lekker druk dus was er niks met haar aan de hand, gelukkig maar!

3. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Pompeloesje: wat fijn dat je naar huis mag meid!!! Maar doe alsjeblieft echt rustig aan! Wel fijn dat je morgen bij de verjaardag van je mannetje kan zijn!!! Geniet ervan!

4. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Pompeloesje rustig aan doen thuis!!!

Maagzuur heb ik hier ook vreselijke last van. Ik heb ook Rennies en als dat niet meer helpt heb ik nog antagel achter de hand.

5. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@maagzuur dan toch maar eens rennies gaan halen Chocolade is inderdaad uit de boze hier. snif snif liggen nog 2 chocoladeletters. Gelukkig lust mannetje die ook graag.

6. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Rens, leuk dat je nog een wat langere echo hebt gehad! Mijn moeder gaat ook mee bij 30 weken voor de echo voor de placenta, maar dat schijnt ook maar kort te zijn. Maar goed, zij heeft nog nooit zo'n bewegende echo gezien, dus volgens mij vindt ze het zelf heel leuk dat ze mee mag!

Wauw, die spiegelmozaïek is wel tof zeg! Ik heb zelf weinig met gipsbuiken of van die geverfde buiken ofzo, maar deze is wel mooi! Maar heel eerlijk, ik zou niet weten wat ik er mee moet... Ophangen in je huiskamer??

Elegance, ja ik vond 24 weken ook een mooie termijn om nog te rijden, maar waarschijnlijk kwam de rugpijn wel daarvan en dan is het mooi geweest. Voel me nu gelukkig echt 10 keer beter!
    Enneh, ik ben nu (volgens de VK) ook ongeveer 7 kilo aangekomen, thuis blijf ik nog net onder de 80 (dus ruim 6 kilo). Bij Julia ging het ook ongeveer zo en daar was ik aan het eind 13 kilo aangekomen. En als ik zag hoe snel het er toen allemaal weer af was :$ Ik was 3 kilo onder mijn startgewicht na 6 weken na de bevalling. Dus ik maak me niet druk, al is het 20 kilo, komt wel goed!

Luiertas, we hadden een hele goedkope van de Prenatal in de aanbieding, maar dat is een lelijke flodder geworden na 2,5 jaar. Dus wel tijd voor een nieuwe! Ik denk dat ik er eentje van Simply Colors wel leuk vind, maar dan liever niet met een naam maar iets van 'mijn meiden' ofzo. Ligt er dus nog even aan of het een jongen of meisje wordt, maar dat kan ook nog wel na die tijd.

Foxy, hier werken Rennies prima! Zo af en toe merk ik het ook, bij scherp eten ofzo.

Pompeloesje, fijn fijn fijn!! Ik zie dat je vandaag ook 26 weken bent, weer een mooie mijlpaal. Hopelijk hoef je niet terug! Checken ze bij jou ook nog of je placenta nog voor de uitgang ligt? Lijkt me nu voor jou wel heel erg van belang, mocht de baby eerder komen!

Nou, hier dus inmiddels weer een stuk beter. Vandaag mijn lieve oppaskindje van 7 maanden weer. Wat heerlijk is dat ook, ze begint een beetje te schuifelen en te kruipen, erg gezellig zo in huis! Ze slaapt nu lekker, dus dan mag Julia een filmpje kijken en kan ik even op de bank :)

7. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Zow meiden... Heb het weer ff druk gehad, nu ff reageren!

@ Beesie; prachtige echo meid! Zo mooi om al in het echt de beeb te kunnen zien! En al flink hoor een kilo!

@ Pompelmoesje; meid wat laat je ons weer schrikken, gelukkig mag je weer naarb huis, maar doe rustig aan he! Die beeb moet tot 34 weken blijven zitten! Ben blij dat het nu weer goed gaat. Was je ook emo dordat je weer in je zieken huis was? Alvast gefeliciteerd met je ventje mrg!

@ Zebra; ook mooie foto's hoor! Ik kan niet wachten tot wij mogen de 22 december. Mooie tas, maar iets te vrouwelijk, ik druf die man van mij er niet mee op pas te sturen. Hier een simpele (maar wel degelijke) zwarte luiertas.

@ Leske; fijn dat je weekend zo geslaagd was en snap dat je er ff van bij moest komen! En gats wat balen van Joosje! Nu ooronstekeking :( Beterschap voor der, ze krijgt echt alles tegelijk en zoals je beschrijft, moet een moederhart pijn doen.....

@ Stephanie; ookal ben jij straks 'alleen' ik geloof niet dat je er alleen voor komt te staan. Ik denk dat je het wel red, je bent zo sterk! Ik herken je zorgen die heb ik ook. Heeft je ex nog met je moeder gepraat?

@ Eveline; Wat leuk dat je vriend de kleine zo goed voelt! Heerlijk! Handig zo een vriend, hier een mannetje die snot verkouden is.... Ik kan alleen heel goed opnieuw in slaap komen daarna...

@ Foxy; ben benieuwd of de muursticker er al tegen aan zit! Wel handig dat de verwarming na wordt gekeken (moet er niet aan denken dat die stuk gaat hartje winter!). Netjes ook hoor 7 kilo en balen van maagzuur, hier gelukkig nog geen last van.

@ Ceberus; ze is erg druk, te begrijpen ook, met drie kids en dan fysiek niet helemaal top.... Ze heeft wel gevraagd om haar op de hoogte te brengen per PB als er aan de hand is hier.....En ik hoop verder; geen nieuws, is goed nieuws!

@ Guusje; gaat het inmiddels als wat beter?

@ EmvsemR; Eveline? heb jij nog contact met haar gehad? Ben wel benieuwd hoe het gaat, want dat ging ook allemaal niet lekker...

@ Mon; was jou bloedruk bij de vorige zw-schap ook zo laag? Dochterlief weer goed verwend door Klaas?

@ Lautjuh; wel leuk nog een extra groeiecho, ben benieuwd of deze beeb weeer zo groot is?

@ Gentle; als je te veel pijntjes krijgt na het paardrijden moet je echt stoppen, t moet wel leuk blijven he! Hier gaat het gelukkig nog goed, alleen het afstappen wordt wat lastiger (paard van 175 met hoog :S). Leuk dat je zo een leuk sintreklaasweekend hebt gehad, met een kindje is het toch meer feest!

@ Rens; fijn dat jullie ventje het goed maakt, en iets kleiner... Ik ben ben benieuwd, bij de geboorte straks is hij mss wel een van de grootste. Wat betreft de 3d echo in het ziekenhuis, daar zijn ze niet echt van de mooie kiekjes... Bij ons met de 20 wk echo hebben ze ook een aantal 3D plaatjes laten zien, echt mooi waren die foto's niet. Ik stap ook over naar FBTO en ik ga in jan gewoon nog een keer een pretecho laten doen, je krijgt het toch vergoed ;).

@ Cupido; das best snel 4 wk naar de geboorte en dan nog dubbel bezoek... Dit keer gaan jullie wel weer voor een kraamfeest dan. Wow wat een pachtige gipsbuik (mozaiek!) heb je dat laten maken of zelf gedaan? hihi je brengt me op ideen!

@ Elegance; welkom back meid, maar tis wel een tijdje geleden dat je bent geweest? Maar je bent hier van harte welkom om te kletsen hoor! Ik heb wel voor CZ gekeken, maar die vond ik te duur. En 7 kilo, doe je netjes! Hier zit ik er al ruim boven ;)

@ Kraamfeest/ visite; wij houden het bij kraambezoek/vistite, ik vind dit iets intiemer en ik merk soms bij kraamfeesten dat ik nauwelijk met de ouders kan praten, laat staan het kindje goed kan bewonderen. Het nadeel aan visite/bezoek is wel dat je veel langer bezig bent.

@ Ego; Heb al zoveel 'genaaid' voor de beeb! Tis gewoon een verslaving hihi! Ik heb nu gemaakt (een speelkubus, labeldoekje, voedingskussen, kruikenzak en een badcape) Ben zo trots, zal vanmiddag proberen wat foto's te posten.

Ook hebben we van het weekend lekker geklust hier in huis, de vloer beneden is eruit, die gaat naar boven, ik ga proberen vandaag een beginnentje te maken. Maar moet ook een hoop kleine dingen regelen hier, dus weet niet of het er van komt. Ook wil ik vandaag nog even paardrijden en sinds dit weekend staan de paarden op stal en dat betekend iedere dag de stallen klaar maken... Maar ik vind het heerlijk om te doen, lekker te keuvelen zeg maar :).

Vanavond gaan we voor het eerst op cursus (samen bevallen) heb er zo een zin in (en niet zo zeer om te leren puffen ofzo) maar vind het gewoon leuk om samen met mijn man iets te gaan doen. Bij Loek zouden we deze cursus ook gaan doen, maar dat ging niet door en het voelt nu zo bijzonder dat dit soort dingen nu wel door gaan. Donderdag gaan we naar een voorlichtingsavond van het ziekenhuis....

Kortom, ik ben druk, druk druk! Heerlijk! En wat ben ik momenteel blij dat ik geen baan heb (wist niet dat ik dit ooit zou gaan zeggen...) Maar kan nu nog zoveel dingen regelen (en er moet nog zoveel geregeld worden ;))

Meiden allemaal een fijne dinsdag!!!

8. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Goedemorgen, heb wel bijgelezen maar moet zo naar 'dokter rossi' haha. Even lekker praten. Vanavond avonddienst dus zat tijd om dan op iedereen te reageren! Fijne dag en tot vanavond...

9. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hoi meiden

Ben ik ook weer eens.
    Het wordt me echt te veel om constant alles terug te lezen en daar ook nog op te reageren. Hopelijk verandert het na 11-02 als mijn verlof begint ;)
    Ik doe echt mijn best, maar het valt gewoon echt niet zo goed te combineren.

@ Pomeloesje: Meid wat schrikken weer. Ik hoop dat de medicatie zijn werk blijft doen en dat je kleine uk nog lang bij je mag blijven.

Kraamfeest: Hier gewoon kraamvisite. Lijkt me veels te druk zo'n kraamfeest. Daarnaast is het de derde dus verwacht ik ook veel minder bezoek :D

Aankomen: Hier gaat het opeens mega hard en ik ben dus best geschrokken. Nu op 10 kilo en ik moet nog 15 weken. Ik voel me net een olifant. Overal ben ik extra rond geworden, vooral billen en heupen. Mijn billen zijn groter dan mijn buik :$

Hier sintviering gehad dit weekend. Was allemaal hartstikke geslaagd en de kinderen zijn flink verwend. Ik ben blij dat hij nu weer heerlijk terug is naar Spanje.

Ik blijf trouw meelezen, vooral via mijn iphone, maar het reageren zal niet meer worden totdat het verlof gaat beginnen...sorry ik doe echt mijn best.

Knuffels voor jullie allemaal

liefs Femme

10. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo dames, poeh even veel bijgelezen. Sorry als ik niet op iedereen reageer! Even een aantal drukke dagen gehad!

@ kraamfeest; leuk idee om buiten een kraamfeest te geven. Toch zou ik zelf nooit voor een kraamfeest gaan. Ik vind het juist leuk om alle mensen apart te spreken. Het is wel makkelijk, in 1 keer heb je het gehad, maar dan krijg je nog amper bezoek. Vaak zie je dat je op zo'n feest met niet iedereen kunt praten, zo druk. En dat zou ik zelf jammer vinden.

Bovenden komen onze vrienden toch pas na een paar weken, en is het best wel uitgespreid hier. Dus da's wel fijn!

@ baby voelen; Meneer is nu ik aan het typen ben, weer even heel druk, super leuk! Af en toe voel ik hem onder bewegen, en af en toe boven. Beneden voel ik het ook goed maar iets minder (misschien meer placenta of zo? Bij mij zittie ook aan de voorkant). Hij kan nu nog natuurlijk met zijn benen overal naartoe, maar misschien zijn het ook zijn handjes of zo.. Hij ligt duidelijk in ieder geval nog steeds met zijn benen boven en gezicht beneden. Laat maar mooi liggen denk ik dan!

@ ego; gisteren lekker gegourmet met mijn ouders en broer. Heel gezellig moet ik zeggen! Vandaag lekker vrij, ben ik weer even aan toe. Deze week een drukke werkweek, aangezien ik er volgende week 2 dagen niet ben. Dus moet ik deze week meer werken.
    Nog even.. en dan is het weer nieuwjaar! Vanaf nieuwjaar ga ik denk ik wel al aftellen haha. Voor mijn gevoel dan.. Omdat het zo snel gaat!

Ik wil wel rond de 30 weken het kamertje en alles zoveel mogelijk klaar hebben. Wel een prettig gevoel.

@ gipsbuik mozaiek; wauw die mozaiek buik is wel cool zeg!! zo'n witte buik vind ik niks, maar dit is toch wel gaaf..
    Wel duur alleen!! Tussen de 225 en 450 euro.. PFf dat heb ik er niet voor over.

Ik ga met 32 weken een belly paint laten doen. Super leuk lijkt me! Nu nog even een leuke afbeelding zoeken, maar het wordt iets met een beer/beertjes. Iemand al eens een belly paint gedaan?

@ luiertas; Hier vindt manlief de tas ook niet mooi (vrolijke tas van mixmamas). Ik heb hem nog niet gekocht maar heb hem wel gevraagd voor kerst. Hij is sinds kort in de aanbieding, hij was iets van 42 euro en zag hem nu op internet voor 29,75 dus da's nogal een verschil! Mocht ik hem niet krijgen, bestel ik hem alsnog zelf. Maar manlief vindt hem dus te blij, maar heeft pech hoor. Het is MIJN tas, dus ik bepaal welke tas! Ik ga ermee lopen. Hij doet ook een papadag, maar we hebben nog een andere zwarte (saaie) tas gekregen met de koop van onze kamer dus die gebruikt hij dan maar als hij denkt dat ie echt niet over straat kan.
    Hij vond zo'n tas echt niet kunnen voor een jongen.. Nou, blauw en rood kan toch best? Beter als roze in ieder geval!!!

Maar ja het is hier standaard dat hij niets mooi vindt van wat ik mooi vind. Behalve kamertje, kleertjes etc, daar zijn we het allemaal over eens. Maar met andere dingen is hij zoooo kritisch. We hebben nu eindelijk een naam EN geboortekaartje uitgezocht, en da's echt een wonder want op alles zegt hij nee haha.
    Jozef is nogal.. Kritisch in alles! Is ook wel goed, maar soms denk je van pff kom dan eens zelf met iets wat jij mooi vindt!
    Want dat doet ie dan ook niet natuurlijk (het blijft een man!).
    Maar gelukkig komen we altijd tot een compromis ;).

@ verzekering; Ik hier zelf een CZ jongeren verzekering. Mijn vriend heeft IZA via het werk. Hij is nu nog aan het uitzoeken welke voor ons ideaal is. Ik heb er echt geen verstand van, er zijn er zoveel! Dus ik laat het mooi aan hem over.

@ gewicht; hier ook 10 kilo aangekomen in 24 weken. 7 kilo met 26 weken vind ik dus zeer netjes!

@ maagzuur; hier ook enorm last van sinds een week of zo. Ik neem ook altijd rennies, ook voordat ik naar bed ga, want anders kan ik niet slapen. Vind het een super uitvinding, ik haat maagzuur!

Een fijne dag iedereen :)

Liefs, Maartje

11. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Joosje heeft vannacht gelukkig doorgeslapen. Heeft nog wel oorpijn, maar iets minder heb ik het idee. Dank voor jullie beterschapswensen, erg attent! Het is echt een kwakkelwinter voor haar, bleh, is niet wat je wilt, maar ja... Komt goed.

Maagzuur, ook last van, maar Rennies helpen hier ook goed.

Vocht, ik houd ineens erg veel vocht vast. In mijn handen, voeten en schaamlippen. Weet niet wat ik eraan kan doen. Iemand tips? Het is erg vervelend moet ik zeggen. Bij Joosje had ik het pas de allerlaatste week, dus de week dat ik overtijd ging.

BI, pfff, tis niet best hier. Iedere nacht tig keer wakker als ik omdraai, word dan wakker van de pijn.

Nou, dat waren mijn kwaaltjes dan. Ik merk dat ik aan het laatste trimester bezig ben, buik begint in de weg te zitten en krijg meer last van alles. Maar goed, nog even doorzetten.

Pompeloesje, fijn dat je thuis bent en gefeliciteerd met je mannetje!!!

Elegance, welkom terug!

Frenzy, ben benieuwd naar je creatieve uitingen! We zullen trouwens binnenkort eens gegevens uitwisselen of is dat nog te vroeg?

Nu ik die mooie 3-echo's heb gezien, twijfel ik een beetje of ik er ook nog 1 zal laten maken. Was het eigenlijk niet van plan, maar het ziet er super uit. Moet wel snel beslissen denk ik, aangezien ik ruim 27 weken ben.

Luiertas, hebben wij niet, we hebben gewoon een handige tas van Eastpak met veel felle en vrolijke kleuren. Kunnen de kids later als schooltas gebruiken, hihi. Ik ben wat dat betreft niet zo van gadgets zeg maar. ;) Qua kinderwagen hebben wij ook een relatief goedkope, een X-Adventure. Misschien niet de meest handige+leuke, maar goed is goed. En Joosje heeft er prima in gelegen+gezeten. Ik ben wat dat betreft erg makkelijk geloof ik. Tot groot genoegen van Peet want hij is precies hetzelfde. Veel kinderen in Joosje's klas hebben bv al een Nintendo DS, zal vast ook heel interactief enzo zijn en ik denk ook niet dat het slecht is, maar zolang Joosje blij wordt van buiten spelen en met haar poppen sjouwen, vind ik dat prima. Joosje is een echt buitenkind, heerlijk vind ik dat. Wil ik zo lang mogelijk zo houden! :)

Nou meiden, ik ga douchen, verder weinig plannen vandaag. Moet eigenlijk wel aan de poets boven, maar weet niet of ik me ertoe kan zetten vandaag. Joosje is natuurlijk ook thuis en Peet is de hele dag onderweg (voetreflex is hij nu heen en straks cursus en slaapdienst). Dus tja, weet niet of er veel van poetsen gaat komen...

Doeg! Leske

12. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Leske: ik raad het je echt aan! Heb er absoluut geen spijt van! Het is zo bijzonder om je kindje nu al te kunnen zien!!! Echt heel gaaf!!!!

Ik zal zo ff een nieuwe buikfoto plaatsen!

13. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @ pompelmoesje, heel fijn dat je weer naar huis mag! Alvast gefeliciteerd met je man.

@leske, arme joosje, zit haar inderdaad niet mee deze winter. Oorontsteking is geen pretje, veel sterkte en ik hopen dat ze er weer snel boven op is, en dat ze klaar is met ziek zijn voor deze winter!

@stephanie, het gevoel of je het wel kan, heb ik ook heel erg, ook nu al met al die voorbereidingen, ik krijg het er soms helemaal benauwd van! Maar dan zegt mijn vriend altijd, eskimo's krijgen ook baby's, :) en er zijn voor ons al miljoenen vrouwen geweest, dus zal het ons ook wel lukken!

@ luiertas, ik heb het geluk dat mijn zus en schoonzus allemaal mooie/dure spullen hebben, en maar een keer hebben gebruikt. Ik heb een knalrode tas van kipling, staat echt super leuk mijn kinderwagen.

@kraamfeest, wij doen een kraamfeest, we hebben nu al maar 1 dag in de week samen, waarin we alle sociale dingen proppen, en als we kraamvisite doen, dan ben ik weken bezig, ik weet niet of ik een kraamfeest nou heel leuk vind, maar voor ons uit praktische overwegingen wel het beste. Ouders en zussen, komen wel gelijk!

@ego, ben echt vreselijk verkouden, en voel me niet echt top, maar verder geen lichamelijke kwaaltjes, oja ik weet niet of nog iemand er last van heeft, maar mijn huid is echt vreselijk droog, ik krabbel het tot bloedens toe open...

14. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Pioentje: nee ik heb helemaal geen last van een droge huid. Integendeel zelf. Mijn huid is veel vetter dan normaal! Vooral mijn rug en borst, zit onder de pukkeltjes... Hormomen, pfffff!

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Pompeloesje wat een goed nieuws!! krijg je thuis een beetje hulp in de huishouding etc? dus lekker rustig aan doen he! :) maar wat moet dat fijn zijn om gewoon in je eigen omgeving te kunnen zijn..

maagzuur, ik had het de eerste weken, rond een week of 16 en sinds vorige week.. hier helpt maalox erg goed. als dat niet meer helpt vraag ik hetzelfde drankje van de ha als bij de vorige zwangerschap.. dat hielp toen super goed.. hopelijk nu ook..

baby voelen, wat leuk als je man het zo goed voelt! Hier voelt mijn man het pas sinds vorige week.. een klein schopje.. zelf merk ik nu ook het verschil tussen de vorige zw en nu.. de placenta ligt aan de voorkant en ik voel dus ook veel minder.. of deze dame is gewoon heel rustig ;)

Fijn om te lezen dat 7 kilo dus een goed gewicht is. dan ga ik gewoon door zoals ik deed :) hier gingen de laatste 10 kilo's na de zwangerschap er heel moeilijk vanaf.. dus wil daarom een beetje uitkijken.. gelukkig heb ik nog geen rare trekken en overdreven trek in iets... (tot nu toe dan ;))

luiertas, ik had er een van oilily maar die was na 9 maanden al afgeschreven zo afgeleefd zag deze uit.. toen een (nep) leren tas van little company aangeschaft en die doet het nog steeds super.. al zou ik toch graag nog een willen met wat meer kleur.. mijn man heeft zijn eigen luiertas, deze hoorde bij de maxi cosi kinderwagen.. wordt niet zoveel gebruikt.. maar ach dan kan ik tenminste een foute kleur nemen toch ;)

frenzy jij naaid ook zelf? ik heb met hulp van smoeder ook bijna alles zelf gemaakt! als het kamertje klaar is vind ik het leuk om het te showen.. zijn er al meiden die hun kamertje of spulletjes geshowd hebben? altijd leuk! ;)

iemand vertelde over buikpijn voor de grote boodschap.. dat komt me sinds deze week ook bekend voor.. ik schrok er ook wel een beetje van..

heb ik nu iedereeen gehad? probeer alles te onthouden maar kan nog niet het verhaal bij de naam plaatsten.. teveel meiden ;)
    maar wel gezellig zeg! ;)

16. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Dames die FBTO hebben of overstappen... Hebben jullie de extra module afgesloten voor alternatieve geneeswijzen? Sommige mensen zeggen dat het heel handig kan zijn, ivm krampjes etc waarmee je dan naar een Osteopaat moet? Iemand hier ervaring mee? Of tips...?
    Kom vnv weer bijlezen. Maar eerst naar een informatie avond in het ziekenhuis over bevallen etc... Liefs!

17. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Iemand nog belang bij een zwarte Baby Belt van Anita in de maat L? Hij is gebruikt maar ziet er perfect uit. Heb hem gekocht van een vriendinnetje maar een XL zit mij toch fijner.

18. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh, kreeg net het kraampakket van IZZ binnen.
    Kraamverband, maandverband, onderleggers etc, etc... Jakkie, moet er nog niet aan denken hoor, haha. Er zat ook een boek van Pauline Oud in, baby's eerste jaar. Is wel leuk, maar ik heb al een boek voor het eerste jaar en daarin heb ik al veel ingevuld. En ga geen 2 boeken invullen. Dus even kijken wat ik ermee doe.

Opvoeden, heb ik me nooit druk om gemaakt eigenlijk. Het gaat vanzelf, al zijn er soms moeilijke dingen. Zeker als ze naar de basisschool gaan, worden ze toch wat mondiger enzo.

Heel belangrijk vind ik dat Joosje zelf dingen kan ontdekken en leren, dat ze kan vallen en opstaan, dat ze thuis altijd alle warmte en liefde voelt die ze nodig heeft, dat we duidelijk zijn (heeft ze echt nodig = een meisje met een pittig karakter), dat ze respect heeft voor mensen om haar heen, dat ze netjes en beleefd is, maar bovenal (vooral later) dat ze haar hart volgt, dat ze geniet en doet wat ze leuk vindt!

Zo, dat was zo'n beetje de kern van onze opvoeding en ik denk dat we daar behoorlijk goed in slagen.

Doeg meiden!
    Leske

19. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ La Femme; zwaai zwaai! Rustig aan, je zal het druk zat hebben!

@ Missimaartje; Een kritiche man en zw-hormomen, dat lijkt me geen match ;) Hihihi.... Hier een heel erg makkelijke man, die werkelijk ALLES goed vindt.....

@ Leske; Wat grappig, jij schrijft het ik dacht het ;)! Toen ik aan het paardrijden was dacht ik moet eigenlijk gegevens uitwisselen met Les! Zullen we maar via Pb doen! Ennuh fijn een kraampakket, maar de komende 10 wk ga je het nog niet gebruiken hoor!

@ Elegance; ik heb een naaimachine, en eigenlijk 'doe ik maar wat' hihi... Vroeger op school wel geleerd te 'naaien' met een machine maar verder is het een beetje uitvogelen en het lukt aardig! Vind het heel leuk om zelf spulletjes in elkaar te knutselen en vooral omdat ik alles 'hetzelfde' wil en dit lastig te krijgen is in een 'holland' style.

@ Pioentje; beterschap meid! En snap ook wel dat jullie een kraamfeest houden, met de drukte van jullie eigen bedrijf... Hier ook een droge huid hoor!

@ Rens; ik doe niet die extra module, maar heb je bijvoobeeld nu al bekkenklachten dan zou ik het zeker doen, tis een beetje nagaan wat je nodig denkt hebben....

@ Ego; heerlijk ff paard gereden, door de buien heen, ben wel heel vroeg gestopt want dacht dat het ging hagelen, maar het viel mee. Ga zo lekker ff chillen in bad met een haarmasker en gezichtmasker....

Maar voordat zal ik mijn foto's showen, heb ze net ff gemaakt (de foto's dan) Hier het voedingskussen en labelkubbes.....

20. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Badcape voor en achterkant

Deel Deze Pagina