Maart 2012 Mama's Deel 2!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

Eva, ik zie het al. Gefeliciteerd, een jongen wel erg leuk voor je zoontje! Tsja en de naam dat zal dan inderdaad zoeken worden maar, zo blijf je bezig he :p.

2. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    @Stephanie en Eveline: gelukkig, ik ben dus niet de enige die zo moe is. Nou ja, gewoon lekker bijslapen, dames :)

@Eva: een zoon, gefeliciteerd! veel jongentjes al op de maart-lijst!

@babyvoelen: ik denk ook dat ik gek word, ik voel nu al 3 dagen 'iets' in mijn buik. Rationeel denk ik, darmen, of zoiets, maar gevoelsmatig ben ik erg in dubio. Amper 14 weken is toch veels te vroeg???

@kleding krijgen: leuk he, als je kennissen en vriendinnen hebt die je iets kunnen geven. Ik krijg binnenkort ook positiekleding van een vriendin, we hebben dezelfde maat, dus ik hoop dat veel zal passen. En ik heb al heel veel jongenskleding beloofd gekregen :)

3. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Eva; van harte gefeliciteerd met jullie knul! Snap je gevoel wel (jullie willen het ook bij twee kids houden?) Dat je dan ff moet wennen omdat je nooit geen meid zal krijgen. Maar voor jullie eerste knul is het eigenlijk wel weer heel leuk om een broertje te krijgen! En als hij net zo knap wordt al zijn grote broer heb je straks geen gebrek aan 'knappe' schoondochters :D.

@ Eveline; gefeliciteerd met die volle doos met kleren! Hihihi! Ons een beetje jalours maken hier ;)

@ Seth; pfff die verloskudinge ook, is zo makkelijk gezegd he, dit mag niet meer en dat niet.....

@ Jongensnamen; hier weet ik wel een paar leuke (voor ons dan), alleen zijn het dan van die namen, waarvan je net ergens een persoon ken en niet aan herinnerd wil worden... Als jullie begrijpen wat ik bedoel. We hebben ook al een echte leuke jongensnaam, maar pas na de 20 wk wil ik hier goed over nadenken....

@ ego; hier het huis aan het poetsen, moet beneden nog doen en lekker de was uit hangen. Hebben een dik enkel, ben bang dat ik mezelf iets te veel belast heb met hardlopen de laatste dagen :x baal er echt van, want nu kan ik niet lopen...

Merk verder dat ik steeds bewuster wordt van mijn groeiende buik.... Op een of andere manier voelt het niet meer als een zachte bol (darmen) maar merk echt dat mijn baarmoeder de bol aan vormen is... Voelt fijn en goed. Nadat ik van Loek bevallen was heb ik mijn buik echt gemist, werd ik wakker, raakte ik mijn buik aan en dacht dan huh :(? En later besefte ik dat die er niet meer was...

4. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @ baby voelen; ik dacht dat ik 'm gister voelde! maar lijkt me raar nu al, maar even afwachten nog!

verder is mijn buik vandaag kei en keihard en last van mn darmen bahh.

helaas heb ik ook een ongemakje een aambei. boehh! :x

5. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Eva: Gefeliciteerd!!! Wat leuk!!! Alleen nu nog een naam, lastig. Ik kan je gevoel wel begrijpen. Zou ik denk ik ook wel hebben. Mijn vriend heeft een zoon van 6 uit een vorige relatie dus ik weet al een beetje hoe t is om een jongen te hebben. Aangezien mijn vriend t na dit wondertje mooi genoeg vind ( hij is te bang dat ik bij een volgende zwangerschap weer in t ziekenhuis kom te liggen ofzo), zou ik er ook best wel aan moeten wennen om te horen dat t eventueel een jongetje is. Ookal maakt t in principe niks uit, een jongen is net zo leuk als een meisje, en als t maar gezond is! Maar toch....

Stephanie: je bent niet de enige hoor meid! Ik heb ook last van een aambei, en helaas niet zo'n kleintje ook, haha

6. Seth

Seth Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zoon.... :)

ennuhh zeg nooit nooit.... als je hier een paar jaar geleden had gezegd dat ik er vier zou krijgen, had ik je voor gek laten verklaren... je weet nooit hoe dingen lopen...

ennuhhhh knullen zijn ook zoooooo leukkk :)

7. fropste

fropste Actief lid

25 jul 2011
    165
    0
    0
    haii meiden,

Hier even snel berichtje vanaf mijn werk. (heb nog paar min pauze)
    vorige week nekplooimeting gehad. op beeld zag alles er goed uit. as. vrijdag de uitslag.

Op donderdag 17 november 20 wkn echo. duurt dus nog heel lang tot we weten of het een jongen of meisje wordt.
    Leuk voor alle meiden die dit nu al weten!

Ben op mijn werk aan het aftellen. nog 7 dgn werken en dan lekker op vakantie.
    kijk er zo naar uit.

Nou pauze is voorbij.
    groetjess

8. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    ohh beesie haha gelukkig ben ik niet de enige. loop nu 2x per dag te smeren met mn sperti van de apotheek. hopelijk slinkt ie snel. hij is zo groot als een doperwt. en kan ook niet meer naar het toilet al weken niet gaat zo k*t :x

9. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, nee met de billen! En aan de achterkant was niet veel te zien ;)

10. Seth

Seth Niet meer actief

baby voelen...
    ik zeg helemal niets meer..... blijkbaar ben ik inverwachting van een hoop stront... hahahahahaha.....

Geslacht...
    leuk voor diegene die het weten.. wij die het nog niet weten wij wachten nog wel even...... zucht.. ongeduldig hier...!! :D...
    en eigenlijk maakt het niets uit... tis allebei leuk...!!!

niets doen..
    Tja.. heel makkelijk gezegd.... pffff wie haalt smorgens mn kindje uit bed? om daar al mee te beginnen....
    Ga ik trouwens elke middag wel al rusten.. (klinkt zo overdreven) maar vorige zwangerschap had ik met 18 weken al zo veel harde buiken... en met 35 ontsluiting...

oohh vergeet ik wat te zeggen... gisteren gebeld voor 20 weken echo (3 november)
    Had van vk brief gekregen dat ik kon meedoen met onderzoek (tripple-p) dan meten ze je baarmoederhals....(verkorte baarmoederhals kan wijzen op vroeggeboorte)
    heb me maar opgegeven, dan krijg ik dus de 20 weken echo inwendig....

Iemand ook zich aangemeld voor dit..?

11. Suzanne86

Suzanne86 Actief lid

5 jul 2011
    358
    0
    0
    Interieurverzorgster(poetsmiep) en huisvrouw / mam
    Veldhoven
    Even Ego Berichtje.
    Heb vannacht weer een moment gehad, huilen en hyperen.
    Echt een drama weer, terwijl ik zo'n goede dag heb gehad gisteren, dan lig ik in bed en komt alles op me af. Waarom?

Pff ik denk de drukte van de afgelopen weken, en de bruiloft van mijn zusje morgen brengt de nodige spanningen met zich mee, en dat gedoe over die vrijgezellenfeest.

Ik ben vandaag 5 jaar samen met mijn mop, maar we gaan / kunnen niks doen omdat iedereen druk is met de bruiloft anders hadden we graag uit gaan eten, ffkes eruit. Maar die houden we nog te goed.:)

Ik hoop dat na vannacht de traantjes er een beetje uit zijn zodat ik dadelijk niet op de bruiloft telkens sta te slikken:p

Heb er wel zin in, maar ben ook blij als mijn lichaam en geest weer wat rust krijgen.

Rustig aan dames!

12. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gabrielle, Joosje is 4 jaar en 8 maanden beseft het dus ook goed. Zo nu en dan is ze er veel mee bezig en op andere momenten weer helemaal niet. School is nummer 1, dat vindt ze zo leuk. En echt voorstellen hoe het is, kan ze ook nog niet. Dat komt vanzelf als de kleine man er is.

Eva, gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is en leuk, een broertje voor jullie kleine man. Maar snap je gevoel wel hoor. En dat mag je ook best gewoon uitspreken vind ik. Ik had totaal geen voorkeur, had 2 meiden ook heel erg leuk gevonden. Maar nu ik weet dat het een knul is, tja... super natuurlijk. :) Nu moeten we beiden hard op zoek naar een leuke jongensnaam. Wordt nog wat hier, haha. Jullie ook succes ermee!

Doeg!

13. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Stephanie: Ok, die van mij is zelfs nog wat groter dan eendoperwt. Alleen ik heb er helemaal geen last van. Hij zit er bij mij al maanden. Volgens de dokter kan het geen kwaad. Het is alleen mogelijk dat ie tijdens de bevalling knapt maar ook dat is niet erg zegt ie... Nou dan laat ik m maar lekker zitten...

Seth: ja ik heb me ook opgegeven voor het triple p onderzoek!
    Ze hebben tegen mij alleen gezegd dat ik de gewone 20 weken echo uitwendig krijg en meteen daarachteraan doen ze het triple p onderzoek inwendig... Ik ben benieuwd!

Suzanne: he wat vervelend meid! Soms moet je gewoon ff lekker kunnen uithuilen! ALle tranen eruit en dan kan je weer verder! Maar sowieso gefeliciteerd met jullie 5 jarig jubileum! Alleen jammer dat jullie t niet ff samen kunnen vieren... dikke knuf!!

14. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    @Suzanne: huil maar lekker uit, soms moeten alle emoties en hormonen gewoon uit. En natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie 5 jarig jubileum!

@Eva: ik snap je gevoel ook. Ook al heb ik al een meisje, was ik dit keer ook zo zeker van dat het weer een meisje was (en dat leek me super) dat ik even een paar dagen nodig had om eraan te wennen ... we krijgen een zoon. Mijn schoonzus en beste vriendin hebben allebei 3 knullen, dat was ook even slikken, maar uiteindelijk blijkt het heel leuk te zijn. Je mag dus je gevoel gerust laten uitspreken... je hebt straks vast 2 hele leuke broertjes bij elkaar!

@Leske: nee, mijn dochter kan zich ook niet echt voorstelen hoe het echt zal zijn met haar broertje erbij (ik ook nog niet, hihi), maar genieten doet ze wel. Leuk dat ze school zo leuk vindt. Vond mijn dochter ook, nu begint ze soms al best moe te zijn aan het einde van de week.

15. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    pffff ik heb geeeen fut meer! wat een hoofdpijn zeg, nog even een uur en een kwartier door banjeren zo! En dan kan ik thuis even liggen en vervolgens om 7uur uiteten voor de verjaardag van mijn stiefvader.

@ Suzanne, wat balen dat je zo moest huilen, maar aan de andere kant het lucht altijd wel heerlijk op. dus ik zou gewoon lekker huilen als het moet!

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Meiden, lief dat er zoveel begrip is! Ik vind het ook belangrijk om mijn gevoel uit te spreken en het erover te hebben. Een vriendin van mij omschreef het mooi: het is gewoon even afscheid nemen van het idee dat je ooit moeder zult worden van een dochter. Dat kan ook een klein beetje verdrietig zijn, ook al is kleine Henkie nog zó welkom!!
    En ik denk dat je over al je gevoelens moet kunnen praten en niet alleen maar sociaal wenselijke praatjes moet rond moet strooien.
    Vriendlief had in eerste instantie niet zoveel begrip, totdat ik zonet wat voorbeelden gaf. Ach, ik moet gewoon even wennen. En ik moet zeggen dat ik daar nu, 5 uurtjes na de echo al hard mee bezig ben, dus komt goed!

@ Seth: nou er komt hier echt geen 3e, tenzij de anticonceptie niet goed werkt...maar dan nog, wij moeten gewoon veel beroep doen op mijn moeder qua opvang en ik ga haar echt niet met 3 kinderen opzadelen ;) Tenzij we de loterij winnen en ik niet meer hoef te werken, dan wil ik nog wel voor een 3e gaan! :D

17. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Eva: ik begrijp je gevoel ook goed hoor! Hoewel ik superblij ben met mijn zoontje, en net zo blij zou zijn met nog een jongetje erbij, zorgt het sterke gevoel (en stiekem ook wel de wens) dat het een meisje is wel voor angst dat ik straks heel erg aan het idee zal moeten wennen als het tóch een jongetje is.
    Wij hebben trouwens al wel in ons hoofd dat we ooit nog een 3e willen, maar ja, iedere keer 50% kans he?

Maar ik vind jongens ook gewoon super hoor!! Ik denk dat iedere moeder (behalve de echte 'jongensmoeders') het leuk zou vinden om een dochter te krijgen, maar uiteindelijk net zo blij is met een zoon.

En een 'troost': jongetjes schijnen een stuk makkelijker te zijn dan meisjes!

18. Seth

Seth Niet meer actief

Even dik benadrukken..... als ik naar hier kijk kan ik dat alleen maar beamen!!! :D

(maar volgens mij zijn jongens weer moeilijker in de grote puberteit... stille wateren...;))

19. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hey meiden,

Ik zou jullie nog laten weten hoe het met de echo zou aflopen.

Heb vanmorgen de echo gehad en we hebben Thank God een hartje zien kloppen, ben helemaal in de wolken. Ik dacht zelf 7 weken te zijn maar gyn dacht 6 a 6,5 week, over 3 weken krijgen we de termijnecho.

Hoe gaat het hier met jullie, al bijna op de helft meiden!!

Zijn er nog meer meiden weer zwanger waarbij het is misgegaan, ik weet dat Laurie ook weer zwanger is.

Dikke x allemaal

20. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    @eva, gefeliciteerd met je zoon! Kan je gevoel goed begrijpen, maar fijn dat je nu al begint te wennen...komt helemaal goed!!
    @suzanne, balen dat je het zo druk hebt allemaal terwijl je nogal door veel veranderingen gaat lichamelijk en dus die drukte niet echt kan gebruiken. Probeer in ieder geval goed rust te nemen en neem je gevoel en je lichaam serieus. Geniet lekker van de bruiloft en als je dan zo nu en dan moet slikken...is toch alleen maar mooi dat je zo emotioneel betrokken bent :p

Gisteren ziek naar huis gegaan voor de laatste 1,5 uur :( hartstikke hoofdpiijn en maagzuur en daarboven op nog als een gek lopen huilen bij mijn collega's. Baal ervan, wil me niet zo laten kennen want ik heb het gevoel ze helemaal niet te kunnen vertrouwen. Vandaag maar weer gaan werken en jahoor gelijk weer sniffen :x stomme hormonen ook. Moest ook weer zoveel doen vandaag, en mijn nek zit al weer helemaal vast ..buikpijn...rugpijn bah bah. :(

Heb trouwens al tepel kloven ..baal er een beetje veel van. Heb zalf gehaald en nu maar hopen dat het gaat werken, maar zag al zo op tegen borstvoeding en wilde het uiteindelijk dan toch nog gaan proberen. Nu twijfel ik toch wel weer, als ik nu al tepel kloofjes heb...:)

Ben lekker negatief vandaag, zelf het typen van dit bericht is me al te veel moeite..ben hartstikke moe en futloos. Naja morgen vast weer beter :)

fijne dag nog allemaal

Deel Deze Pagina