Maart 2012 Mama's Deel 2!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Leuk Foxy! Mooie ruime kamer ook zo te zien :) Jullie wisten het geslacht niet he?

2. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Foxy: wow wat is het mooi geworden zeg! Erg leuk! Zag deze stickers ook nog voorbijkomen op internet.

3. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Leuk hoor Foxy!

Als ik straks alle accessoires af heb, zal ik ook eens een foto van het kamertje maken!

@Zebra: nee hoor, je hebt helemaal gelijk over dat spullen in huis halen! Ik probeer alleen af en toe te relativeren, in die zin dat je eigenlijk alleen spullen voor de bevalling moet hebben, wat kleertjes, en iets waar het kindje in kan slapen.
    En alle kamertjes komen écht wel op tijd af, volgens mij! Het hoort er echt bij, dat je met 24 weken zwangerschap al begint te stressen, haha!

4. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Ohhh dames, wat krijg ik toch een paniek!!! Ons kamertje is nog 1 grote bende!! Wel heb ik gisteren eindelijk het behang besteld (snel he?) We moeten ook nog een kast plaatsen en dan kunnen we verder, ik denk dat manlief vandaag maar even naar de Ikea gaat! De wieg moet nog worden bekleed, ik ga vandaag (nu) de stof bestellen.

@Foxy, mooi kamertje!!
    @Mupkuh, hey leuk dat je ons weer gevonden hebt, maarre we zijn inmiddels alweer bijna klaar voor deel 3!
    @Steph, wat een top mama heb je!! Super lief en fijn dat ze er nu zo voor je is. En heel fijn dat je een eigen "huiskamer" krijgt kan me voorstellen dat dat heel prettig is als de kleine er is!
    @Leske, wat een schatje is Joosje, super schattig dat ze denkt dat haar baby barbie is gegroeid! :)
    @Frenzy, fijn dat de cursus leuk was, dapper dat je het verteld hebt over Loek, maar ook fijn denk ik.
    @ego, vanavond weer naar de VK, hartje luisteren, en het minst leuke onderdeel de weegschaal:(

5. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk, leuk, dezelfde sticker als wij hebben!!!
    Die tak met die aap dan. :)

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Beesie, hier gaat het wel goed op de BI na dan :( ik ben morgen 28 weken dus ook echt aan het aftellen :D

@ Anna, dan begint het kamertje bij jullie ook al op te schieten. Wij gebruiken ook de meubeltjes van het eerste kind. Toch bijzonder om het zo weer bij elkaar te zien. We hebben het kamertje opnieuw geverfd en laminaat gelegd. Ik heb ook een nieuw overtrek voor ons bed, haha je wilt er toch mooi bij liggen.

@ Leske, wat vervelend zeg dat je zoveel vocht hebt. Hoop dat het nog wel een beetje wegtrekt. En die BI we moeten nog zo lang hé hopelijk komen we de laatste weken gemakkelijk door. Ons kleinte ligt ook in een stuit momenteel. Hoop wel echt dat hij de volgende keer omgedraait is.

@ Foxy leuk zeg die stickers :D Zet er echt gezellig uit :D
    @ Pioentje, ja ben er weer. Ik ga mee naar deel 3 straks hoor :) Gezellig samen aftellen. Hoop dat ik het kletsen bij kan houden. Je kamertje komt vast helemaal goed je hebt nog een week of 15 :D Ik heb gelukkig nog nooit op de weegschaal hoeven te staan. Maar het valt ook wel mee. 7 kg tot nu toe aangekomen..

Pfff had gelukkig alles gekopieerd, internet happerde :p

7. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    21 december controle verloskundige

19 januari informatie avond ziekenhuis en rondleiding kraamafdeling

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @kamertje: die van ons is nog 1 grote zooi..... de meubels staan er wel in maar omdat het onze laatste kamer is en we geen zolder hebben dient het als bergruimte. commode kast en ledikant liggen en staan dus helemaal vol... komt wel goed.
    heb het met mn man erover gehad en we beginnen er in januari pas aan, eerst deze drukke weken door worstelen.
    met de kaartjes zijn we ook nog niet bezig, ga ik ook pas in januari mee beginnen.

bij de 1e was het allemaal al klaar maar weet dat ik nu genoeg tijd heb ;) aan de kamer kan en mag ik niets doen met mn bekken dus tja afwachten maar. de kleine meid ligt toch eerst bij ons op de kamer!

9. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Inderdaad wij weten het geslacht niet. Dus beetje neutraal. Het wiegje is nog het wiegje waar ik en mijn broers vanaf 40 jaar geleden in hebben gelegen. Toen was het boerenbont. Nu creme. Mijn neefjes en nichtjes hebben er ook allemaal in gelegen.

Nog een limegroen rolgordijn ophangen en wat overgordijntjes.

10. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Goedemorgen Dames,

Ik ben weer blij wakker geworden! Vriendje heeft lekker rustig geslapen vannacht, heeft helemaal niet gesnurkt :$ dat was wel opvallend. Alleen vanmorgen bij het wakker worden was hij wel weer luidruchtig met al het hoesten en neus ophalen enzo. Maar gelukkig kon ik vandaag wel verder slapen. Hij si gewoon naar zijn werk gegaan voor een halve dag. En toen ik opstond om half 10 werd ik nog blijer want toen ik langs de babykamer liep, bleek hij gisteren het hele vloertje en het plafond eruit gesloopt te hebben, ben ik voor niks boos op hem geweest gisteren (oeps) :D En nog een meevallertje. Onder de kunststof schroten zat al een gipsenplafond, compleet met raggels. Dus dat scheelt wel weer een hoop werk! Alleen nog gips eraf schroeven en nieuwe erop ivm de vele gaten die in dit gips zitten. Best wel een pak van me hart...:D

@ Mupkuh, welkom terug! Jeetje jij bent morgen alweer 28 weken zwanger...ik zat me af te vragen hoe dat kan omdat we dan ruim 4 weken zouden schelen. Kijk ik op me Banner, ben ik ook alweer ruim 24 weken ;) liep gewoon een weekje achter dus bij mezelf, ik dacht dat ik 23 weken was :p

@ Foxy, mooie stickers!

@ Voelen, hier was ons meisje weer wat rustiger gisteren. Maarja komt vanzelf wel weer denk.

@ Nieuwe spullen, ik heb ook een nieuw overtrek voor ons bed klaarliggen hahaha die wil ik niet gebruiken voor de bevalling. En heb gisteren ook nieuwe pyama's gekocht hahahaha

Vandaag ga ik weer werken van 12.00 tot 20.00u. De derde dag nu. Dan ben ik morgen vrij en moet ik weer 3 dagen. Dat zijn 6x8 uur in een week tijd. Ik twijfel of ik die dan vrijdag moet ruilen met een collega zodat ik 2 dagen vrij ben en dan de maandag erbij werk. Dan ben ik daarna ook weer 2 dagen vrij. Als ik niet ruil dan ben ik na deze drukke week 3 dagen vrij (ma, di, wo) en dat is ook wel lekker. Ik weet het gewoon niet...

@ Kerst, hebben jullie je huis al in kerstsferen? Ik hier nog niet maar wil wel beginnen, hopelijk kan ik morgen eea doen! In ieder geval de kerstboom kopen.

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Eveline, ja soms gaat het vlugger dan dat je denkt ;) Ik ben ook 1 maart uitgerekend dus dan scheelt het al snel een paar weken.
    Fijn zeg zo'n meevaller met het kamertje. Oh ja en die mannen pfff die van mij ook hoesten, proesten, piepen noem maar op.

@ Kerst, ben nu bezig met heel langzaam aan het huis te versieren. Had er eigenlijk helemaal geen zin in. Maar nu ik bezig ben is het toch wel leuk. Alleen dat opruimen straks :(

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    kerst - al staan, kleine boom en kerststalletje , thats it :)

13. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    @ frenzy... leuk die stickers erg gezellig...

@ kerst ja hier ook al de boom staan en wat andere kleine kerst dingetjes... weer helemaal gezellig:D

14. fropste

fropste Actief lid

25 jul 2011
    165
    0
    0
    haii meiden,

hier nog snel een bericht voor ik moet gaan werken. Van 12.00 tot half 9. Vanmorgen naar tandarts geweest alles helemaal goed.

@babykamer, behang zit er op. volgende week wil ik gaan verven en als het goed is komen in de 1e week van januari de meubels!!! Had al gebeld of ze eerder wilde komen maar helaas alles zat al vol.

hier gisteravond kerstboom en spulletjes in de kamer gezet. Daar kon ik vannacht al de vruchten van plukken ( not!!) Iets teveel gedaan waardoor mijn bekken en bovenbeen weer ontzettend pijn doen.
    Morgen naar de therapeut ben benieuwd!!

15. fropste

fropste Actief lid

25 jul 2011
    165
    0
    0
    @pioentje, veel plezier vanavond bij VK. (Ik ga altijd maar uit van de weegschaal van mijn huisarts, die geeft minder aan dan thuis, hahaha)

@foxy, leuke stickers!!

@eveline, ik snap de twijfel, 3 dagen vrij volgende week is natuurlijk ook heel lekker. ( Zou persoonlijk daar voor gaan!)

16. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Goedemorgen!

@Leske ja daar mogen we echt blij mee zijn met zulke mama's en papa's!

@Foxy leuk zeg die stickers heeeel gaaf!!

@Eveline haha oeeeeps! Gelukkig dat het toch sneller gaat dan je denkt!

Ik zag hier vanochtend ook al alle kerstspullen van zolder komen! Mijn moeder is al fanatiek bezig. Valt me een beetje zwaar die k*t kerst. Had me zo verheugd op mijn eigen boompje ed. Maar goed..

Zo een onweer hier vanochtend niet normaal!! Nu alweer een uurtje aan het werken. Toen ik gisteravond naar huis reed kreeg ik toch rare misselijkheid en krampen in mn rug. En heel mn banden deden zeer. Zal wel komen door het druk doen gister! Gelukkig gaat het nu wel iets beter! Sta wel elke ochtend op met rugpijn en dat gaat pas weg als ik warm ga douchen :(.

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kerst, hier nog niet mee bezig eigenlijk ...

Babykamer, die is al 4 jaar af :D. Maar de kamers van M en T zijn nog lang niet klaar. Bij T moet het houtwerk nog, de (nieuwe) trap in de glitsa, vloer gelegd, gordijnen+hor. Dan alle 'rommel' van M's kamer naar die van T en bij M: muren, houtwerk, vloer, gordijnen, hor etc. En dan in één dag verhuizen :D. We hopen in de kerstvakantie de kamers klaar te hebben, maar ik gok op een weekend of twee later ...

Meelezen, doe ik met een schuin oog, heb gewoon te weinig tijd en / of te weinig puf. Hier verder alles prima, wel jammer dat de kids enorm hebben gespookt vannacht waardoor wij eigenlijk tussen 3u-5.30 wakker zijn geweest en uur later ging de wekker weer *gaaaaaap*. Dit bovenop een kleine jongen die standaard tussen 5-6 wakker wordt en een grote meid die bijna iedere nacht een aai over de bol nodig heeft (nachtmerries) ... Buiten dat, moenie klaagnie :)

18. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm... kerst. Wil er wel mee beginnen, maar alles ligt achter de knieschotten en ook nog eens in een hoek, dus dat wordt me iets teveel met deze dikke buik. Zal manlief even vragen of hij de dozen er achter vandaan wil halen, dan kan ik binnenkort beginnen.

19. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@kerst. Zaterdag de boom in elkaar zetten (je heerlijk nep) en dan ga ik zondagmorgen op alle gemak de versiering aanbrengen. Mannetje is dan naar de voetbal dus kan ik mijn gang gaan. Ook mijn verzameling mini-kerststalletjes weer neer zetten. Kan ik altijd weer van genieten.

@storm Hier in Twente nog weinig last van. Mooie blauwe lucht.

Vanavond komt mijn broer mijn schommelstoel brengen die ze 11 jaar geleden hebben gekregen van mij toen mijn nichtje werd geboren. Die schatten hebben hem bewaard. Nooit gedacht dat hij nog eens bij ons op de kinderkamer kwam staan.

20. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Frenzy, wat mooi meid ! Echt super dat je dat zelf kan maken :)

@Stephanie, Wat een ontzettende lieve moeder heb je zeg ! Super :D

@Eveline, hormonen spelen een grote rol, Fijn dat je mannetje gisteren het plafond en de vloer heeft gedaan :D denk maar zo het hoort er allemaal bij en kun jij ook niks aan doen dat je zo af en toe boos word. Hier is het kamertje ook nog niet af hoor !

@pompelmoesje, Fijn dat je weer naar huis mag ! Rustig aan doen en gefeliciteerd met je mannetje !

@leske, wat sneu voor je meisje en snap dat je moeder hart breekt..hoop dat ze snel helemaal is opgeknapt en dan gespaard blijft voor een hele lange tijd !

Hier de laatste 3 a 4 dagen niet geweest, erg druk gehad en vandaag een rot dag..maak me zo ongerust over geld. Nu nog steeds niks gekregen vanaf 1 oktober en wil zo graag dat we alles in huis hebben voor de beeb..dat ik er ongerust van word of het allemaal wel goed gaat komen :(
    Gelukkig is de babykamer qua klussen wel bijna klaar..nog een muur sauzen en een nieuwe vloer die we gelukkig al wel hebben en dan is dat af. Dan moeten nog alle spullen komen die we wel hebben besteld 2 maand geleden maar nog maar de vraag of ze in januari geleverd kunnen worden vanwege het geld..Voel me er zo rot over en niemand begrijpt me, behalve mn vriend.
    Zat vanacht echt alleen maar op te sommen wat er allemaal gebeurd is..eerst 2 miskramen,nu deze zwangerschap met heel veel stress ( is nu wel over ) dan word je contract niet verlengd en dan krijg je geen geld omdat je ex werkgever en het uwv allebei niet willen betalen..net alsof het allemaal mijn schuld is en of het nog niet genoeg is wat er is gebeurt :( pff effe klagen hoor ( sorry meiden ! )

Ook is het vandaag precies een jaar geleden dat ik mijn eerste miskraam heb gehad en sta daar toch echt meer bij stil dan ik had verwacht :( ook toen waren we bezig met onze kerstboom bedacht ik me net en dat is nu precies hetzelfde, gelukkig nu alleen wel met een mooie beeb in mn buik die het tot zover goed doet :)

Sorry voor mijn grote ego bericht, moest het even kwijt !

Deel Deze Pagina