Maart 2012 Mama's Deel 2!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    hihi gelukkig is je kleine meid weer aanwezig Sasjuh! Hier ook een rustig dametje al 2 dagen. Af en toe eens een schopje maar niet heel veel trappeltjes achter elkaar. Nouja, zal vast wel weer komen.
    Ja ik heb toch maar maat 62 genomen. Ik denk dat de kleine daar langer plezier van zal hebben. En ik dus ook haha

Leuk dat jullie gaan meeten! Alleen ik zit niet bij Flevoland én niet bij Nbrbant in de buurt...

We zitten alweer bijna aan deel 3 zie ik net!

2. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Gentle: Helaas moet ik woensdagmiddag werken... En woensdagavond heb ik altijd yoga. Misschien kunnen we ook nog een keer op een andere avond afspreken? Dan kan ik wel. Ik ben met 20 minuten in Kampen. Lijkt me leuk! Sowieso dan Gentle, Sjors en Sasjuh? Denk dat wij met zn allen t dichtst bij elkaar in de buurt wonen....?

Meiden, ik ga lekker douchen en mn bedje in. Morgen weer vroeg dag!

3. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ meeting;

Ik woon ook in Noord brabant, tussen Eindhoven en Venlo.. Volgens mij best veel brabanders zo te horen hier he? In ieder aan de 'kei'- leuke reacties te zien ;)

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Daar ergens tussenin woon ik ook haha

eindelijk een goede nachtrust gehad, goed geslapen! al heb ik wel wat rare dingen liggen dromen. werd toch wel uitgerust wakker
    en morgen uitslaap-dag, heerlijk

5. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Was het vandaag maar uitslaapdag..

6. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hahha dat is wel heel toevallig. O- komt niet veel voor.

Hier geen meeting hoor. Ik woon in het hoge noorden haha. Brabant is voor mij 3 uur rijden.

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    goedemorgen meiden! :)

ik ga een poging doen om te reageren nadat ik gisterenavond alles gelezen heb... hihi..

sjors.. ik moest meteen aan jou denken, je verteld, je hebt 2 mk's gehad en je baan verloren.. dat alles heb ik gehad tijdens mijn 1e zwangerschap.. eerst 2 mk's en toen ik eindelijk zwanger was en het goed leek te gaan troffen de bezuinigingen onze afdeling... en werd ook mijn contract niet verlengd..
    en kan je echt vertellen dat je de stress beter naast je neer kunt leggen.. het komt allemaal goed.. je kunt er toch niet heel veel aan veranderen momenteel en jezelf gek maken is zonde.. ( dat deed ik toen) je moet nu juist genieten van de zwangerschap die wel goed gaat!! dat is veel belangrijker! :)

meeting, leuk dat jullie elkaar ook leren kennen in het echt! :) hier iemand die onder brabant woont ;) en in brabant werkte.. ben dus ook iemand die vaak met het woord kei gooit! ;)

eerste setje.. noppies valt idd kleiner.. toch twijfel ik om een echte maat 50 te nemen voor het eerste setje.. aangezien ik deze sowieso wil bewaren en ons meisje misschien wel ermee kan spelen als ze met poppen gat spelen ;) dan is zo'n maatje 50 ook weer makkelijk en natuurlijk leuk als het een herinnering heeft.. Ons mannetje heeft ook maatje 50 gehad, gelukkig maar want hij viel wat klein uit ;)
    leuke kleertjes zag ik voorbij komen... ik twijfel nog ls jurkje als eerste pakje of gewoon een truitje en broekje...

uitgerekende datum.. ergens denk ik dat het net zo gaat als bij mijn zoontje.. vlak voordat ik werd ingeleid braken mijn vliezen met 38.1 en is hij met 38.2 geboren.. zal wel erg tegenvallen als ze me langer zal laten wachten ;)

bloedprikken, afgelopen woesndag gedaan.. poeh zeg.. ik ben er kei (daar is ie dan) bang voor.. mijn man moest dus mee.. die houdt me dan in de greep zodat ik niet kan terugtrekken.. achteraf denk ik dan iedere keer weer.. oh dat viel toch mee.. dat moet ik onthouden voor de volgende keer.. maar helaas.. zo makkelijk werkt het dus niet ;)
    vandaag naar de gyno en krijg ik ook de uitslag.. ik hoop zo dat ik geen rhesus spuit hoef....

stephanie, wat een gedoe met je ex.. ik ken natuurlijk niet de hele situatie, maar ik las idd dat je jezelf helemaal gek maakt.. je moet heel goed beseffen dat jij over jezelf beslist.. je moet de boel eens omdraaien.. niet hij maakt je gek.. maar jij laat je gek maken... er is daarin geen maar :p
    succes met de vervelende situatie hopelijk kom jij.. ( niet jullie want het gaat om jou beslissing, ik begrijp nml of hij niet weet welke rol hij wil gaan spelen toch?) eruit.. niet tever vooruit kijken, je kunt namelijk toch niet voor iemand beslissen of hij wel of niet straks voor jou en de baby daar zal zijn.. de tijd zal dat moeten uitwijzen.. als je nu maar eerst goed voor jezelf zorgt!
    ( klink ik streng? ik bedoel het iig alleen maar goed..)

frenzy wat heb jij mooie dingen genaaid zeg! super! jij ook al zo crea! heel leuk thema ook! ik zal ls het via de foon lukt zometeen een paar foto's plaatsen van wat ik tot nu toe gemaakt heb.. ik vind het ook heerlijk om zo bezig te zijn.. nog meer creabea's in dit topic? :)

stuit, weinig ervaring mee.. mijn broer is zo geboren, maar ver voor mijn tijd :) mijn mannetje was wel een sterrenkijker waardoor ik 10 uur met 10 cm ontsluiting heb moeten wachten tot ik kon gaan persen.. ja serieus.. 10 uur.. echt een hel.. ik vond het vooral eng dat als ik op mijn zij ging liggen wat vaak helpt als sterrenkijker, zijn hartslag gelijk wegviel.. ik zal de gyn er dan ook op wijzen dit eerst goed te controleren voordat ik ga bevallen.. ( ze zagen dit pas bij 10 cm ontsluiting)

heb ik nu alles en iedereen? :D

hier dus vanmiddag naar de gyno, lijkt opeens weer heel lang geleden.. onze gyno is een vriendin van een vriendin :) en het is altijd super gezellig.. ze begeleidt ons al sinds de 1e mk.. en we krijgen heel veel echo's tussendoor.. zo lief.. waarschijnlijk vanmiddag niet want mijn mannetje is erbij.. en die breekt de boel zo graag af daar ;)
    de kerstboom opzetten is me gisteren niet gelukt met hem in de buurt.. gelukkig dat we de glazen ballen voor plastic ballen hebben ingeleverd! ;)

bijna weekend... ik heb er zin in ! :)

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    [​IMG][​IMG]

het boxkleed en een vd 3 aankleedkussenhoezen :)
    wij houden het dus op een bloementhem.. de bloemen komen overal in terug.. ;) de rest vd foto's volgen nog :)
    ik ben dus stiekem heel trots dat me dit zo gelukt is! ;) het nooit verwacht dat ik al 2 lappen tegen elkaar zou kunnen naaien!

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden,

@ Zebra, hier gister ook al voor de 2x deze week enorm misselijk en dan even zwaar futloos. Heb gistermiddag anderhalf uur op de bank gelegen, pfff. En afgelopen maandag kreeg ik geen hap naar binnen. Denk ook dat het iets met de maag die weinig ruimte heeft te maken :(

@ Eveline, denk dat je het vestje rond de zomer toch ook wel aan doet. Maar dan meer als jasje. Zit wel veel makkelijk voor die kleintjes dan een jasje.

@ Eerste pakje, heb ik ook maatje 50 gekocht. Verder nog 3 setjes in maatje 56. Vind het heel moeilijk vooral omdat mijn dochtertje heel klein was en begon bij maatje 44. Maar die kleertjes heb ik nog liggen is allemaal neutraal. En denk dat er zo wat bijgekocht is :D

@ Brabant, Hier nog 1 :p

Vanavond naar Ladiesnight ben heeel benieuwd... heb er wel zin in :)

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goedemorgen meiden!

Leuk dat er gemeet gaat worden! Ik ben met de Sep 2008 mama's pas gaan meeten na de bevalling. Al was er wel een 'Dikke Buiken Meeting' :). Nu hebben we een heel hecht groepje en een besloten forum. We meeten zo'n 2 keer per jaar, 1 keer met de kindjes en 1 keer alleen met de mama's. Beiden zijn leuk. Met de kindjes erbij is het heel leuk om te zien hoe ze samen spelen.
    Tijdens een mamameeting is het ook gezellig want je hebt dan echt alle tijd om lekker te kletsen over je kind en van alles en nog wat!

Ik heb er zelfs 1 van mijn beste vriendinnen aan overgehouden. Gelukkig konden onze mannen het tegen de verwachting in, ook goed vinden samen en zien we elkaar nu minstens 4 keer per jaar en dat terwijl ik vlakbij Utrecht/Amersfoort woon en zij voorbij Eindhoven, bij de grens van België!

En ik kom niet uit Brabant, wel familie in Nijmegen waar ik vroeger vaak kwam en daarom zeg ik soms ook dat ik iets kei leuk vind ;)

11. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Goedemorgen allemaal,

@meeting, kom uit Noord brabant ook maar denk iets dat het wat voor mij is, niks negatiefs voor jullie hoor en hartstikke leuk idee, maar pas meestal niet zo goed in "groepen" :)
    @wanneer bevallen, denk wel dat ik vroeger beval daar de baby zover voor ligt qua groei. Maar hij moet maar lekker blijven zitten tot ie het beu is :p

@frenzy, beterschap meis!
    @zebra, fijn dat je de baby weer gevoeld hebt en je man ook, leuk hoor! :)
    @sasjuh, ook fijn dat je meisje weer lekker trappelt hihi :)
    @cerberus, gaat het al weer wat beter met je?

@echo gisteren, babytje weer lekker gezien maar het viel toch wel wat tegen. Had wel verwacht het beter te zien omdat we nu al 28+ weken zijn maar eigenlijk was het nog niet echt duidelijk...ga misschien toch zon 3d echo doen. Wel zijn gezichje goed kunnen zien...hij was bezig met zijn tongetje naar binnen en buiten steken...hihi zo leuk :D Verder was alles goed, veel vruchtwater wel en hoofd zat qua groei al op 30 weken en buik op 29 weken dus blijft een groot kind. Nu even afwachten in combinatie met de uitslag van bloedprikken of ik diabetes heb...
    @bloedprikken, ook gelijk getest op rhesus c ds dat hoor ik ook binnenkort.
    @ligging baby, ligt nu dus met zijn hoofd helemaal onderin rechts :) voetjes bij ribben rechts en hij heeft nu de hik ofzo....voel de hele tijd een zeer ritmisch getik bij mijn kruis...erg prettig :p

Vandaag toch weer een poging tot het zetten van en versieren van de boom. Heel de nacht zon pijn gehad in mijn rug / bekken maar kan het zo ook niet laten staan. Fijne dag allemaal!

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Guusje: Nou als je zijn tongetje kon zien, dan heb je toch aardig goed beeld gehad hoor!
    En over het passen in de groep, wij hebben ook een paar mama's in ons groepje die dat ook dachten of het heel spannend vonden. Uiteindelijk zijn ook die een keer naar een meeting gekomen en ze gingen allemaal enthousiast weer op huis aan! Maar moet er wel bij vertellen dat dat pas was na 2 á 3 jaar kletsen op het forum. Dus wie weet ;)

13. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Elegance: Jij ook al zo crea met je boxkleed en aankleedkussenhoes! Ik zit er ook wel steeds over te denken om bijvoorbeeld een boxkleed te maken. Zou t best kunnen volgens mij maar ik wil eerst mijn ledikantdekentje klaar hebben. Die ben ik aan het haken... Zodra die klaar is plaats ik wel een foto!

14. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    @eva, ja snap dat je dat vind...maar dat was dan ook het enige wat k goed kon zien, en dan pas na uitdrukkelijk aanwijzen en uitleggen. Viel me toch tegen, was zeker niks duidelijker als de 20 weken echo. Ach ben al lang blij dat alles weer goed was :)

Leuk dat het met die meeting zo goed bevallen is! :)

@elegance, mooooooi!! :D

15. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Oehhhh pagina 500!! :D

ZO even los barsten kom ik op mijn werk om 07.00 3 ZIEKMELDINGEN! Oh oh oh, mensen regelen zo wat een drama. Zit ook nog eens alleen zal hectisch worden, maar goed gelukkig maar tot 16.00 en daarna weekend vieren!! Leuke dingen doen, shoppen en weet ik wat heb er zin in!

@Elegance, nee je komt niet streng over. Je hebt gelijk ;)

@EmvSenR heb ik ook een paar dagen geleden gepb't... helaas geen gehoor. Hoop dat het goed gaat met haar

@stuitligging ik heb soms het idee dat ie 8 benen en armen heeft. TJEE overal voel ik geschop in mn buik haha. Heb geen idee hoe ie er nu bij ligt!

@kleertjes hier echt téveel gewinkeld.. kleintje moet straks volgensmij 3x per dag een andere outfit aan wil hij alles aan hebben de eerste 3 maanden. *schaam.

@studie bedankt voor de felicitaties ben nog steeds happy! Heb me zo gestort afgelopen jaren op mijn studie en het werpt zo enorm zijn vruchten af! zo fijn!

Ik ga zo even foto's plaatsen van mijn slaap/baby kamer. Hij is nog niet af maar kom er ineens achter dat er foto's op mijn blackberry staan dus die ga ik even proberen te plaatsen!

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Elegance, mooi gemaakt hoor.
    Zijn zo stiekem toch nog veel crea's hier :D
    ik totaal niet. gelukkig is alles te koop haha

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Stephanie kom maar op met die fotos, ben benieuwd
    altijd leuk kamertjes kijken!!
    Ik hoop met een week of 2 ook de fotos te kunnen showen

18. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
  19. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    moesten we niet sluiten met bericht 5000 ofzo

meeting
    hier een verdwaalde Brabander (Eindhoven) die in omgeving Rotterdam woont, dus de woorden kei, gebruik ik kei weinig, alleen als ik op thuisfront ben..... of BOOS... hahahahaha
    als er hier iets is, buiten ofzo, kan ik echt in plat brabants mopperen....
    En hier vaak express uit winkels loop met een vriendelijke : houdoe he!!:D
    nou moet ik zeggen dat ik mn kinderen wel 2-talig opvoed:
    en het woordje jonguh, wel heel vaak gebruik.....
    (denkend aan maaskantje... hahahaha)

Krijg nog steeds commentaar op mn zacht G en brabants accent na hier 9 jaar wonen, maar ach uit onderzoek (editie.nl) is toch echt gebleken dat het brabantse accent het meest sexy is... :D
    gewoon jaloers die Rotterdammers... :D

@guusje
    mn buik is redelijk rustig als ik maar optijd pauze hou....
    het scheelt veel dat de kindjes nu ziek thuis zijn... zoveel minder gesjouw...
    al heb ik wel nachtdiensten, zo zielig...
    tja... ik ben pro-3D... :D...dus ik zeg doen!
    ben alweer aan t aftellen... 19de...

20. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Ceberus; idd; hier mag een slotje op!

Deel Deze Pagina