@cvermeulen, leuk dat alles goed was! Gek dat ze bij jullie zo vaak de termijn nog aanpassen... dat doen ze hier helemaal niet. ze zeggen de eerste keer een vermoedelijke datum, en dat wordt niet meer aangepast, ongeacht of het kindje harder of trager groeit... je datum blijft je datum.. Dus een weekje vooruit of teruggezet worden kan hier helemaal niet
Goedemorgen! Zo gister heerlijk uiteten geweest. Was pas half elf thuis, en was helemaal gesloopt vanaf een uurtje of 3 's middags hoofdpijn gehad en dat zakte pas met slapen helaas. En vervolgens half zes weer de wekker. Jippie! Gelukkig vandaag nog even en morgen weer avonddienst dan kan ik lekker uitslapen! Vanmiddag tekenen voor het huis, kan niet wachten tot het zaterdag is! Lekker de boel klaar maken @ akelige berichten, jakkie ik heb er snel overheen gelezen. kippevel stond op mn rug. bizar zeg. zo'n roze wolk is het idd niet altijd. ik had vanochtend pijn aan mn bovenkant van mn buik, net alsof ik heel de nacht in één houding had geslapen. gelukkig is het nu weer gezakt! fijne dag allemaal, en krijgen we vandaag nog een geslacht te horen???
Goedemorgen! Jaaaaaaaaaaa, het geslacht van het kindje van Beesie volgens mij!!! Ben reuzebenieuwd! Ik heb gisteren zijn eerste romper en vestje gekocht. Even wennen, ineens tussen het blauw-wit-groen gestreept rond lopen ipv tussen roze en oaars. Maar wel erg leuk! Nu allemaal aan het dubben over de kamer. Wel/geen fotobehang etc, etc... Nou meiden, spring in de douche en ga dan werken (maar tot 12.30 uur gelukkig). Beesie, veel plezier meid en de anderen met een echo ook natuurlijk. Liefs, Leske
Leske: leuk dat je zn eerste kleertjes hebt gekocht!!! Dan kom je meteen al nog meer in de stemming he? Oooh over een uurtje hebben we de echo!!!!! Ik heb vannacht al weer een nare droom gehad! Dat ze zagen dat er iets niet goed is! Maar goed, laten we t er maar op houden dat t echt een droom was!!! Ik ben zoooo benieuwd!!! Mn gastkindje word zo om 8.30 gebracht en mn moeder komt dan ff oppassen zodat wij naar de echo kunnen! Geen idee hoe lang zo'n geslachtsbepaling duurt eigenlijk... Zodra ik wat weet horen jullie het!!!
@Beesie heel veel plezier straks. En weer een jongetje erbij in maart. Ben benieuwd waar de eindstand op uitkomt straks. Kreeg gisteren de bon voor de felicitas-bon in huis. Die ga ik vanmiddag maar eens even ophalen. Frummel voel ik nog niet. Maar als ik luister met de angelsound hoor ik hem druk genoeg bewegen. Vooral als ik zelf net druk ben geweest zoals dinsdag na het zwemmen. Nou toen wat het me toch een feestje in mijn buik. Toch gek dat er al zo'n frummeltje in zit en je dan niks voelt. Niet gek dat ik me zorgen maak hoor, maar gewoon verwonderlijk
Foxy: oh de Felicitas box vind ik best leuk! Ik heb m ook al in huis! Heerlijk he, om dat frummeltje zo druk bezig te horen van binnen!
@beesie, was gewoon een nare droom. lekker genieten straks als je naar de kleine uk gaat kijken! leuk zeg. ik ben de dagen ook al aan het aftellen, kan zooooo niet wachten hihi
ja spannend!! zal het weer een jongen zijn?? hier op mn werk is het vrij rustig, best saai eigenlijk haha. het is ook nooit goed!
We krijgen een DOCHTER!!!!!! Helemaal in de wolken!!!!!!!! Ze heeft even vluchtig gekeken en het hartje en aorta enzo zien er allemaal goed uit! Ze lag met r gezichtje naar beneden en had heel erg de hik, hihi. Ben zooo blij!!!
@Bessie: een dochter, wow...super! Van harte gefelciiteerd!!! @Anna en Seth: wat een verdrietige verhalen. Ik ken helaas ook twee gevallen waarin het kind met 39 weken in de buik overleden is, brrr...ik wil er niet aan denken. En zo'n kindje wat in zijn slaap overlijdt....sprakeloos. @Frenzy: nu nog hardlopen? Petje af. Ik hoop dat je enkel niet meer dik is. @Minnie: gefeliciteerd, super nieuws!
Ohhhh, ik begin steeds meer zin te krijgen om toch een geslachtsbepaling te gaan laten doen. Geduld is echt niet mijn sterkste punt... Vanavond nog maar eens met manlief over hebben. Nu cupcakes aan het bakken. Wel jammer dat ik zwanger ben, want ik kan nu niet meer ongegeneerd van het beslag snoepen (rauwe eieren). Zucht... Moet me echt inhouden.
@ Beesie; Gefeliciteerd, een meid! Hartsikke leuk! Grappig he als ze de hik hebben! @ felicitas box; moet hem hier ook ophalen, maar komt er niet van... @ Gabriele; loop nog steeds hard, vanmrg weer stug een rondje, maar auwh auwh auwh... Denk echt dat mijn enkel echt rust nodig heeft @ Mon; jullie doen geen geslachtsbepaling? Ik zou ook zo het beslag op likken, t zou niet in mij opkomen van de rotte eieren... @ Ego; tja net dus toch weer ff hard gelopen en nu doet me voet alleen maar meer pijn. Wrl ook wel een beetje dom van mezelf, maar dacht, mss loop ik het eruit... Vanacht over de beebie gedroomd Wel een beetje vreemd; de kleine was al een dag of drie oud, het was een meisje met heel erg veel donker haar (hoe het kan snap ik niet, mijn man is licht blond ik donker) wel was het weer een vroeggeboorte, maar de beeb dronk goed aan mijn borst, alleen ik dacht hoe weet ik nu of ze genopeg drinkt uit mijn borst? Ik ging ook gewoon werken en nam dan haar bedje mee, dan kon ik ze makkelijk aan iedereen laten zien. Ook had ik last van tepelkloven en ik stuurde mijn moeder naar de apotheek voor dat spul wat Seth hier laatst noemde... Hihihi... bizar he! Wel vind ik het een beetje eng, bij Loek droomde ik heel veel over doode kindjes en dat het te vroeg geboren werd (voordat we iets wisten) en dat ik het kindje niet kon voeden....
Wat leuk....!!!!!!! gefeliciteerd....!!! was het trouwens goed zichtbaar..? heb een foutje gemaakt, dacht 18 weken te zijn (geven ze geslachtsgarantie) maar ben 'maar"17
frenzy... hahahahaha..... zal ik voortaan maar oppassen wat ik schrijf... voordat je wel HEEL rare dromen krijgt... ik droomde bij dochter trouwens dat ik een meisje kreeg (voordat ik het wist) en dat ze op mij leek... klopt ook, als ik anderen mag geloven.... nu geen dromen... iig over zwangerschap... nouja voor dromen moet je ook slapen... hahahaha gaap
@ Mon lastig he dat wachten haha! daarom hebben wij de pretecho geregeld voor 17 oktober, 20 weken echo is namelijk nog iets later. Ben dan namelijk rond de 17 weken. Hoop dat ze het dan al kunnen zien!