Maart 2012 Mama's Deel 2!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Goedemorgen!

Hannah Mom hoe is het nu?

Ik voel de baby nog niet.. hihi volgens mij ben ik de enige hier geloof ik. Hoop wel dat ik hem/haar gauw ga voelen.

Nu ga ik verder zenuwen voor de echo straks :D

2. Seth

Seth Niet meer actief

Tuurlijk heb ik daar ervaring mee....;)
    nu moet ik zeggen dat ik laatste de cd'tjs weer bekeken heb en viel op dat ik bij het ene kindje veel meer gebrande foto's heb als bij het andere....
    Misschien dat het ene kindje meer "actie" had en dus veel meer deed dan het andere.... (dat dat de reden is... :()

tja ik ben zo'n muts die zoiets heeft van.... tja wat maakt die 7 euro dan nog uit...
    (voorheen was het 7 euro... of het nu nog zo is.. :()

ik heb t dus iig wel altijd gedaan....

3. Seth

Seth Niet meer actief

Hi.... herkenbaar hoor...
    als het je gerust stelt... ik voel deze ook later dan nummers 2, en 3....
    heb daar paar weken geleden nog topic over geopend, omdat ik ook zoiets had van "klopt dat wel".... maar waren meer vrouwen die het hebben....
    dus hoeft niet altijd eerder dan voorgaande...

4. Seth

Seth Niet meer actief

heftig zeg!!! veel sterkte.... en rustig aan hoor!!!!

5. Seth

Seth Niet meer actief

Rens
    oei... hopelijk is het snel 11 oktober...
    hahaha want dan is het ook snel 12 oktober (mag ik)
    EEn van jullie heeft iig gelijk..!!
    man dacht eerst jongen, maar is bijgedraaid naar meisje..
    wat ik vanaf begin denk...
    spannend!!!

leske
    Leuk is dat he??!!
    wij maken er hier ons vast moment van.. :)
    1x in de week... :)
    \
    foxy
    hahahahahaha..... nouja sexy kousen eronder en klaar toch?? :D
    of zijn bijpassende kousen geiten wollen sokken???!! :cool:

laura
    tja dat is niet lekker meer he..??!! het voelen...
    hier lagen ze alle 3 in precies dezelfde positie voor maaaaaaanden...
    Wellicht is mn baarmoeder op die plek het fijnste.. ??!!
    voelde op geven moment ook zo beurs.
    Het was ook net of het nog "beurs" was van de vorige keer, dus dat ik eerder het blauwe plekken gevoel kreeg...

6. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Neeeeeeee ik had al zoveel geschreven en nu heb ik geen zin meer.

Sorry. Ik probeer het morgen wel weer. Mijn kindjes vragen aandacht en mijn meisje zet dus net de computer uit (uit protest ofzo :D)
    Ik snap de hint, dus ik ga lekker met ze bank hangen.

@ happymom: Wat een nare toestand zeg. Veel sterkte en hopelijk blijft het nu rustig.

Sorry hoor voor mijn, nu korte reactie (net nog lang). Mijn rug breekt mij op als ik te lang achter deze pc zit.
    Mij vader is dit weekend 65 geworden dus een druk weekend vol met verjaardagen.

Ik probeer het morgen weer. Ik wilde allen een teken van leven geven.

Liefs Femme

Liefs Femme

7. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    sorry meiden, ben even een tijdje niet geweest. Heb 3 dagen gewerkt en daarna had ik 's avonds cursus blegh.
    Dus geen tijd gehad om hier te posten. Ik schrik toch wel van het verhaal van hannamom. Heftig zeg! Gelukkig bleek het mee te vallen. Hier voel ik de kleine af en toe. Maar dan moet ik me er wel echt op concentreren. Dan voel ik wat gekriebel en af en toe van die plopjes. Voelt alsof er belletjes kapot knappen. :D

8. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Goedemorgen dames!
    Heb weer een hoop bij moeten lezen zeg!
    @ Hannah mom: jeetje wat een heftig verhaal! Gelukkig bleek je uiteindelijk geen ontsluiting te hebben maar jullie zullen vast heel erg geschrokken zijn. Inderdaad niet teveel op internet zoeken hoor, daar word je vaak alleen maar wanhopiger van! Ik heb eens iets gezocht en volgens internet had ik de ergste dingen, uiteindelijk ging het vanzelf weg hahaha
    @ Sheena, gefeliciteerd met je vriendin! Leuke naam hoor Lauren!
    @ Rens, fijn dat je al een paar dagen geen bloedverlies hebt gehad, hopelijk houdt dat nog eventjes aan!
    @ Leske, wat leuk dat de verpleegkundige Joosje het hartje liet zoeken! Heel bijzonder om haar er zo bij te betrekken, is voor Joosje zelf denk ik ook erg prettig.
    @ Stephanie, gefeliciteerd met de sleutel van jullie nieuwe huis! Nu kunnen jullie mooi de babykamer gelijk gereed maken! Niet teveel in de verflucht gaan staan he!
    @ Foxy, jammer dat de beurs zo tegenviel zeg! Gelukkig nog wel kunnen shoppen. En wat vond je man van je nieuwe sexy ondergoed? Hahaha
    @ Laura, jeetje was de kleine al 2 ½ uur aan het feesten binnen? Wat een uithoudingsvermogen heeft die zeg!
    @ Lafemme, gefeliciteerd met je vader
    @ Lautjuh, fijn he, de baby voelen! Hier blijft het tot nog toe bij gekriebel, voel geen plopjes…meestal voel ik het als ik even ga uitrusten nadat ik druk ben geweest. Of na een glas cola hahaha
    @ Placenta, ik heb geen idee waar de mijne ligt. Kunnen ze dat alleen via een echo zien of kan de VK dat ook voelen? Ik heb wel het idee dat het aan de achterkant ligt omdat ik af en toe wat licht gekriebel voel, elke keer rond mijn navel. En dat zullen mijn darmen vast niet zijn!
    @ Klaag!! Ik ben alwéér aan het werk. Een half weekend dit keer, vorige week ook een half weekend gewerkt en daarvoor een vol weekend. Pffffff heb het nu wel gehad hoor! Deze week werk ik 42uur ipv de 32uur die in mijn contract staat. En dan gaat vriendlief ook nog klagen dat ik zijn broeken niet heb gewassen terwijl hij al 2 weken thuis zit…….ik was echt een beetje pissig vanmorgen, hij verwachtte dat ik dat nog wel even ging doen voor ik het huis uit ging! Het huis is een bende, ik werk veel en hij is thuis, ik verwachtte eigenlijk dat hij wel een keer wat zou gaan doen. Maar hij komt pas om 1 uur smiddags zijn bed uit, gaat dan relaxt op de bank hangen, om uurtje of 4 eens boodschappen doen, hij kookt dan wel voor me (dat dan weer wel, inclusief tafel dekken en afruimen) en dan gaat hij achter de computer zitten tot een uurtje of half 4 ’s nachts. Want ja, nu kan het nog zegt hij dan! Ja maar ik vind het ook wel fijn als hij ’s avonds gewoon met mij wil bankhangen, dat het huis netjes is, dat we tegelijk naar bed gaan. En hij maar klagen dat we geen seks meer hebben sinds ik zwanger ben, ja hoe zou dat nou komen??? Pfffffffffff ben blij dat dat eruit is haha
    @ Weekend, hebben jullie verder nog plannen? Ik ben vandaag dus aan het werk tot 15.00u maar ik ga vragen of ik om 14.00u weg mag. Verwacht geen problemen. Dan morgen de verjaardag van mijn ouders en de voormalige logeerkamer leegruimen. Dat wordt babykamer!

9. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sasjuh,
    ik voel ook nog niets hoor! Ik weet ook niet echt wat ik moet voelen... mjah, geborrel, maar of dat nu ons hummeltje is of mn darmen? :p echt duidelijk is het dus nog niet! :)

Hier ook een volgende afspraak ondertussen:

25oktober 20weken echo!

10. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Stephanie. Lag voor 9 uur al op bed :D, dus 's nachts rusten gaat prima. Hoewel ik er wel uit moet om te plassen.

@Laura. Hier ook moe en dat het eten (vaak 's avonds) niet smaakt. Vervelend is dat he!

@Sasjuh. Ik voel de baby ook (bijna) niet hoor. Af en toe voel ik wat en dan denk ik echt: Oh dat is de baby. En dan voel ik het heel lang niet haha.
    Het gaat hier op zich wel goed, wel erg onzeker. Vannacht en vanochtende weer veel bloedverlies en gisteravond ook wat dizzy, raar in mijn hoofd. Krampen gisteren wat minder, maar nu vanochtend ook al weer wat. Jakkie....
    Succes bij je echo!!!

@Seth. Ik probeer rustig aan te doen, maar ja, heb wel huishouden, kind en man... Gisteren de hele dag bij mijn mamsie, dat is dan wel lekker.

@La femme. Ga jij maar lekker naar je kindjes hoor ;). Zij hebben (nemen) lekker voorrang haha.

@Eveline. Nee ik houd idd ook al op met op internet zoeken. Niet verstandig en maar gewoon naar mijn lichaam luisteren....
    Wat veel werken zeg en wat een luie man (sorry). Die van mij is uit zichzelf niet zo, maar dan zou ik hem echt een schop onder de kont geven!

11. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Gabriele; idd ben wel een beetje koppig, maar wil graag lekker actief zijn en baal er dus flink van als ik niet meer kan paardrijden en hardlopen... Maar ga nu de komende dagen me voet zo veel mogelijk ontzien....

@ Foxy; fijn voor de tip van de beurs, ga ik er niet heen!

@ Hanna mom; wat een verhaal, wat heftig, maar gelukkig geen onstluiting.... Hoop dat het zo blijft en dat je verder ook niet te veel bloed verlies...Doe rustig aan meis!!!

@ Yootje; wat leuk ook uit Belgie, er kletsen meer dames uit belgie mee! Ik zie (handtekening) dat jullie ook best lang hebben moeten wachten op jullie wondertje!

@ Sheena; Gefeliciteerd met de vriendin die is bevallen van een gezonde dochter!

@ Rens; we gaan het horen 11 oktober! Idd een van jullie heeft gelijk! Fijn dat je nu geen bloedverlies hebt, hoop voor je dat het niet te veel terug komt... Een van de leuke dingen aan zwanger zijn vind ik toch wel 9 maanden niet ongesteld ;)

@ Leske; wat leuk dat Joosje het hartje mocht opzoeken, ze wordt echt bij de zw-betrokken, denk dat dat wel heel leuk is voor haar.

@ Beesie; wat vervelend, organiseer je iets en dan laat iedereen je zitten! Ik zou er ook een flink van balen hoor!

@ Stephanie; gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!

@ Laura; leukd at je de beeb hebt gevoeld! Dat belooft wat als hij nu al zo druk is.

@ Sasjuh; veel plezier straks, ik hou het forum in de gaten!!!!:D

@ Seth; tja idd, maar het is dus niet dat er 6 foto's op staan? Het is idd maar 7 euro. Maar toen ik belde vertelde die mevrouw; 'je moet het wel van te voren laten weten, want dan moeten we een cdrom kopen....' Waarbij ik dacht jullie hebben toch heus wel een cdrom op vooraad (gaan niet over datum ofzo :() Vond dat een beetje vreemd.... Ook was ik er ook nog niet echt over uit of ik de eerste keer 2D of 3D wilde, hier deed die mevrouw ook een beetje moeilijk over, wilde ze ook van te voren weten.... We gaan het maandag wel zien... Wat ik al had gezegd, vond de mevrouw die de afspraak maakte niet zo aardig overkomen...

@ La Femme; balen van je tekst, kan het voorstellen! Gefeliciteerd met je vader! En wrl to mrg!

@ Lautjuh; leuk dat je de kleine ook al voelt!

@ Eveline; wat heb je al veel gewerkt van de week.... Wat balen dat vriendlief niet even begripvol is en niet wil mee helpen in het huis, maar ja hij kan ook niet van jou verwachten dat jij alles doet als je zoveel werkt ;)! Probeeer van het weekend ook nog een beetje te genieten van het mooie weer!

@ Eten; hier let ik er nu echt wel op dat ik niet 'te veel eet' de kilo's vliegen er aan, ga mezelf niet uithongeren, maar zorg dat ik gezond eet...

@ Beebje voelen; hier ook nog niet tot weinig..... Of ik ontken het gewoon.... Maar komt vanzelf wel, ik weet wel dat mijn placenta voor ligt (zagen ze bij de 12 wk echo)

@ Ego; vandaag weer verven, verven en verven! Maar wel samen met manlief! Gister weer even naar de beeb gegluurd met de echo op de kliniek, erg verslavend ;)... Maandag de pretecho hoop dan op iets mooiere beelden! Morgen gaan manlief en ik nog even naar Prenatal, wil toch nog even kijken of er iets leuk is voor mij!

Iedereen een heel fijn weekend, geniet van het mooie weer!

12. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    @ Hannah mom, ja je mag het gerust zeggen dat hij lui is hoor, dat is hij namelijk ook! En dat mag op zijn tijd ook best, denk dat we allemaal weleens lui zijn. Maar hij ziet ook écht niet wat er in huis moet gebeuren, tenzij ineens zijn broeken allemaal vuil zijn bijv. zoals nu. (dan nog ziet hij niet de volle wasmand, maar gaat hij eerst overal in huis zoeken waar ze zijn hahaha) en meestal doet hij het wel gewoon als ik het vraag. Maar dat had ik nu eens niet gedaan.
    Ach, ik heb gezegd dat hij de wasmachine weet te vinden, en de stofzuiger, en de dweil, en de vaatwasser en de prullenbak en dat hij zich vandaag wel zal kunnen vermaken (ik heb hem vanmorgen 8.00u zijn bed uitgeschopt!) dus ik verwacht wel een heel schoon huis vanmiddag als ik thuis kom haha

13. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Eveline. Haha. Ik hoop dat hij de 'subtiele' hints oppikt ;). Jij maar even lekker werken en het zou wel heel lekker zijn om in een schoon huis thuis te komen he!

14. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej meiden,
    Ik kan echt niet meer uitslapen, zodra Joosje en Peet eruit gaan, sta ik ook op. Voorheen bleef ik dan nog wel eens een uurtje liggen, maar gewoon wakker en wil van alles doen. :)
    Dus al lekker gedoucht, een uur met mijn lieve vriendin gebeld die morgen met manlief en 2 kindjes voor 3 weken naar Portugal gaat en ga zo met Joosje haar babykleertjes uitzoeken.

@ Eveline, wat jammer zeg, veel werken en een man die het niet helemaal doorheeft. Hoop dat je straks in een schoon huis komt, is altijd fijner thuis komen.
    Peet is juist ondanks zijn leeftijd mega actief. Heeft gisteren in z'n eentje op de babykamer (nu nog onze slaapkamer) een electrische rolluik gehangen. Echt knap, zo'n zwaar ding boven je hoofd tillen en dan nog bevestigen.
    En nu is ie alweer boodschapjes doen. Hij is altijd bezig, op zijn middagdutje na. ;) Ik denk dan wel eens, hij is 26 jaar ouder en veel actiever dan ik. Gelukkig komt mijn energie ook weer terug.

@ Sasjuh, ik voel de beeb ook nog niet, heb ook een voorliggende placenta. Jammer, maar het komt vast wel.
    Had jij nou de echo vandaag? Ohh, kan het niet zo goed onthouden. Veel plezier!!!

Fijne dag meiden, geniet van de nazomer!
    Leske

15. Seth

Seth Niet meer actief

heb je een foto van de 12 weken echo?
    in feite controleren ze de ligging pas met 20 weken maar je kunt het vaak ook al zien op de 12 weken echo...

ik zei hier zelf tijdens de 12 weken echo..
    o, placenta ligt weer aan buikzijde... echoscopist was verbaasd dat ik het zag...

een echo is namelijk altijd hetzelfde in beeld:
    (uhhh even kijken hoe ik het zo kan uitleggen..)

ligt het hoofdje links op de foto, ligt het hoofdje omhoog... ligt het hoofdje rechts... ligt het hoofdje naar beneden...

dus links ligt "jouw hoofd"... rechts zijn je voeten.."...

nu kijk je als het ware van boven naar beneden... boven de foto is dus je buikzijde.... onderin je rugzijde...

een placenta ziet er "wolkerig" uit...
    ligt dit dus "bovenaan de foto... ligt hij aan buikzijde....

hoop dat je deze uitleg begrijpt....

@over de rest...
    tja mannen.... ;) zien niet wat moet gebeuren, en doen vaak alleen wat als ze "zin hebben".... en dan vissen ze naar complimenten... ;)

16. Seth

Seth Niet meer actief

Even een willekeurige echo van internet geplukt.. 12 weken
    hier ligt het kindje dus met het hoofdje omhoog... en placenta aan buikzijkde... (de witte wolk)

17. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Nou meiden, ik heb gister de hele avond een harde buik gehad. Hij stond zo strak dat ik t gevoel had dat ie zou knappen. Net alsof er een meloen in mn buik zat... Het deed ook best wel pijn om eerlijk te zijn. Vanmorgen in bed had ik die pijntjes nog steeds maar gelukkig gaat t nu al weer beter... Denk dat ik gister een beetje te druk ben geweest...

18. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ok gelijk even mijn foto's erbij gepakt. Heb 1 foto met een 'wolkje' erop.
    De baby ligt met het hoofdje rechts op de foto, dus met het hoofdje beneden. Het wolkje zit links boven de voetjes, dus de placenta zit in mijn buik zeg maar bovenin? Klopt het zo?
    Ik zal eens proberen een foto te uploaden hier op het forum...zit op me werk dus kan even duren maar doe mijn best!

19. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    ha het was ff rustig dus hier snel de foto (is beetje wazig, sorry)
    Is gemaakt op 16-09 ik was toen 12+6 weken zwanger

20. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Je ziet op deze foto trouwens mooi de kaakjes, het neusje en het ruggetje! Ben trots op deze foto :D

Deel Deze Pagina