Frenzy: wat fijn dat alles er goed uit zag! Maar wat is het nou dan? Of wil je ons in spanning laten? Ff klagen hoor... weer sex gehad maar daarna weer zo'n gigantisch harde buik! Echt een brok steen! Zo erg dat ik nu nog steeds een harde buik heb... Vriendlief zei al dat we dan maar beter ff geen sex meer kunnen hebben. Maar daar voel ik me ook weer schuldig over...
Hanna mom wat een onzekerheid op deze manier. Met 20 weken kunnen ze wel meer zien dan nu. Hoop zo dat je dan te horen krijgt dat het goed zit. Frenzy, gefeliciteerd!! Maar het geslacht? ???? Blijft het een verassing?
@Beesie, Hier ook harde buik na sex. En lijkt ook steeds erger te worden. Ik heb de hoeveelheid per week al aangepast want voelt gewoon echt vervelend en heb er zeker wel een paar uur daarna nog last van en kom er soms niet van in slaap behoorlijk vervelend!
Ok dus jij hebt precies hetzelfde Zebra?! het deed deze keer gewoon pijn, dat heb ik nog niet eerder gehad. Ja wij hebben de hoeveelheid per week ook al aangepast maar t begint nu echt niet meer fijn te worden....
Ja eerst viel het nog mee, maar vooral de laatste 1,5 week heb ik gewoon echt pijn daarna. En mijn buik voelt zo hard aan, dan heb ik het idee van 'kan niet goed zijn' en de wilde nachten hebben we ook al achter ons gelaten dus daar kan niet aan liggen
Ja idd bij ons is het precies hetzelfde. Bij mij voelt het ook alsof t niet goed is. Terwijl ze zeggen dat t geen kwaad kan, maar t zit me toch niet lekker....
Frenzy wat gemeen Nu ben ik nieuwsgierig! Maar super dat jullie kindje tot zover helemaal gezond is! Fijn is dat he, dan ga je ook wat geruster naar de 20 wkn echo. Ik wel tenminste. Zebra succes vanavond, je had al eerder geslachtsbepaling gehad toch? Kon ze het toen niet goed zien?
@Sasjuh , ja klopt, alleen dat was geen ''officiele'' geslachtsbepaling zeg maar, was toen 13 wk, maar het was inderdaad niet echt goed te zien. dus ze wilde het op 50/50 houden. Vanavond naar echoburo wat echt geslachtsbepaling doet vanaf 16 wk. dus ik hoop toch dat ze het goed zien! Wil los op roze!! ( met blauw ben ik ook gelukkig hoor, maar stiekem toch wel een ''voorkeur'' )
waaaaaaah frenzy ben super super nieuwsgierig nu ...is het een jongen of....? sowieso super fijn dat ie helemaal gezond is!!! Gisterenavond weer eens met zware hoofdpijn thuisgekomen, chagrijnig...rug en nekpijn...zwaar emotioneel. Voelde me zo depri gelukkig morgenmiddag naar de ha om dat o.a. te bespreken. Voel de baby best vaak weer = zooo leuk en kan niet wachten tot de 10e = al bijna @hanna mom, sterkte nog hoor!
Het is een ............................................. ............................................. ............................................. .............................................
Ow haha.. Ik zag een stoere smiley.. Ging er dus gewoon vanuit dat t een jongetje was hihi.. Maar t is een verassing!
Goedemorgen weer dames! @ Hanna mom, fijn dat de gyn je een beetje gerust kon stellen maar kan me voorstellen dat je nu helemaal naar de 20-weken echo toeleeft. Zijn spannende tijden! @ Frenzy, ik ging net als Happymom ook uit van een jongen door de stoere blauwe smiley de eerste keer. Maar na de 2e keer denk ik dat je het toch een verrassing wilt houden voor ons? @ Zebra, veel plezier vanavond bij de geslachtsbepaling!! @ Sex, hier al een paar weken geen sex meer. De laatste keer dat we sex hadden voelde inderdaad helemaal niet fijn. Zowel een zere buik als dat het gewoon niet goed voelde. En vriendlief komt ook elke keer pas midden in de nacht naar bed terwijl ik er al voor tienen in lig. Ik ben er dan ook s morgens mooi op tijd uit, terwijl hij nog ligt te slapen (LUILAK! Grrr kan daar soms boos om worden!) dus ja dan komt het er ook gewoon niet van. Maar ga vandaag eens een gesprek voeren met vriendlief, dat hij maar gewoon weer moet gaan werken enzo (zit al bijna 3 weken thuis na een ongeval, maar thuis kan hij alles maar hij denkt niet te kunnen werken, zucht .:S En voordat jullie boos worden op mijn luie man: hij is niet altijd zo geweest hoor! Was eerder altijd heel actief, ik ken hem ook niet zoals hij nu doet Als hij altijd al zo geweest was, had ik ALLANG bij hem weggeweest, wordt hier behoorlijk chagrijnig van!) @ Ego: ik heb hier vandaag een vrije dag, lekker hoor! Ik ga niet teveel doen, behalve de babykamer eindelijk eens leegruimen. Stond voor afgelopen zondag gepland maar vond het er toen veel te heet voor. Nu is het daar mooi weer voor. Lekker regenachtig dus tijd om binnen te rommelen!
Jep dames.... We krijgen een stoere knul!!!! Helemaal in love met mijn mannetje.... Het was zo mooi! Wel een klein beetje confronterend, omdat het bij zijn grote broer niet goed is gegaan, dan rakelt dan toch weer best wat emo's op... Zowel bij mij als bij manlief, maar de kleine oogt gezond en de spanning zal toch pas weg vallen als we de 20 wk zijn gepaseerd! Volgens mij vroeg Laura1981 erna, bij Loek kwam met de 20 wk echo aan het licht dat het niet goed zat....Tot die tijd zal het nog extra spannend zijn! Ga straks nog even goed reageren en een mooie foto van onze knul posten, maar ben nu even een vakantie aan het zoeken... Ps. Laat de foto van zijn piemel niet zien... Hihihi ben een beetje geschrokken van het formaat van zijn piemel... Papa was helemaal trots
Ps. jullie mogen het weten, maar in mijn omgeving houden we het stil! Dus als iemand hier mee leest die mij kent.... !!
Leuk Frenzy!! Jullie dachten ook allebei dat t een jongetje is hè! op naar de 20 weken echo! Super dat t er iig goed uitziet!
@Frenzy. Gefeliciteerd! Weer een zoon! Kan me voorstellen dat dat toch ook wel wat confronterend is. Gelukkig zijn we ook al bijna 20 weken. Spannend hoor... @Harde buik. Hier al bijna 2 weken geen seks ivm bloed en krampen. Ik mis het niet hihi, maar manlief misschien wel. Iemand vroeg me hoever ik nu was, ik ben nu 18 weken en volgende week maandg (10 oktober) heb ik mijn SEO. Dus zolang hoef ik nou ook weer niet te wachten, maar een week voelt wel lang als je in onzekerheid zit... Maar goed, ga niet verder klagen. We gaan hier nu verder met opruimen, maar ga me zo eerst maar eens aankleden .
Wooooowwwww gefeliciteerd Frenzy!!! Wat ontzettend leuk zeg, een knulletje!!! Blij om te horen dat alles er zo goed uitzag! Lekker genieten! Haha dus papa was trots op t formaat van zn piemeltje? hihi. Ik ben erg benieuwd naar de echo!!!!! En niet van zn piemel hoor, haha.
Heej Frenzy, Super yoh, van harte gefeliciteerd!!! Een mooie knul op komst, een broertje voor Loek, wat zal hij trots zijn vanaf zijn wolkje. En hihi, die piemel, vond die van onze knul ook groot, ben benieuwd als ie er is?! Lekker, een vakantie zoeken, wanneer willen jullie gaan? Wij gaan half januari nog een weekje, is de eerste week van mijn verlof en de laatste week dat Joosje 4 is en dus nog legaal thuis mag blijven school. Nog even met z'n drietjes weg voordat haar broertje komt. Ik werd gisterenavond ineens weer geveld door Meniere, grrrrr. Kon nog net boven komen en eenmaal op bed zakte het weer weg. Hoop dat het vandaag goed gaat, moet straks de nacht in. Sexen gaat bij ons nog gewoon goed, soms wel iets van krampjes, maar heb het er graag voor over want geniet er nog steeds heel erg van en de zin is niet veranderd (nou ja, volgens Peet heb ik meer zin nu). Bij Joosje ook tot het eind gewoon kunnen vrijen en een week na de bevalling ook alweer. Nou meiden, ik ga zo maar eens douchen etc, lig nog lui op de bank. Doe het rustig aan vandaag totdat ik moet gaan werken. Iemand had vanavond de geslachtsbepaling toch? Veel plezier!!! Liefs, Leske