Maart 2012 Mama's Deel 2!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @zebra: hmmm kan er ook niet echt een jongen van maken op je echo....

@frenzy: wauw die is overduidelijk haha

wat een hoop ventjes zeg in maart! mijn schoonzus ook al hihi.
    ben nu wel erg benieuwd wat het bij ons zal zijn hihi.

2. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Zebra; oke zou het zaterdag idd even afwachten, maar ik snap je foto niet? Heb je uitleg gehad? Bij Loek zagen ze het met 16 wk ook nog niet goed en een dikke week later wel, maar een beetje zekerheid is wel fijn...

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @Frenzy, ze zei zelf 100% zeker jongen, alleen ik heb het niet goed gezien.

Het is van de zijkant zeg maar, zijkant kontje en dan links beentje.. het piemeltje zou dus zeg maar bovenaan het billetje te zien zijn ( op de echofoto dan :) )

4. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zebra, gefeliciteerd!! Ik zie er wel een piemeltje in. Leuk ook op blauw.

Haha frenzy ik denk dat het de navelstreng is. Andere foto is heel duidelijk.

Eveline, gewoon hoogglans witte verf kopen ;)

5. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt veel jongetjes inderdaad. Ohhh ben nu helemaal nieuwsgierig .... nog 5 nachtjes slapen.

6. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Zegt niks over de eindstand... Bij de juli mama's waren er in het begin ook heel veel jongens, uiteindelijk eindigde de maand met meer meisjes dan jongens... Ben benieuwd, tis leuk als we een beetje gelijk eindigen! En idd Cupiod jij bent de volgende, ben ook benieuwd!!!

7. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Zebra haha dus toch een jochie! Kan van je foto niets maken maar ben ook een leek daarin. Zou er wel vertrouwen in hebben hoor, vond een geslachtsbepaling bij 13 wkn al wel heel vroeg en eigenlijk onmogelijk, nu met 16 wkn is het veel duidelijker.

He Frenzy nu heb ik je echo shot gemist! Jammer ;)

Ik heb helaas geen foto's waar het geslacht opstaat maar geloof wel hoor dat het een meisje is. Ga zo met moeders en zusje naar de Ikea en Prenatal, heerlijk shoppen :D

Oja gisteren toen ik uit mn werk kwam lag er een leuke paars met zilveren tas van Moeders voor Moeders in de brievenbus, als dank. Superleuk! Kan ik mooi gebruiken als sporttas voor Zwangerfit, vanaaf weer heen.

8. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Eveline: idd gewoon schuren en dan hoogglans witte verf eroverheen, dan krijg je het beste resultaat!

Frenzy: wow wat een mooie foto's! Vooral die koprol foto, hihi. Geweldig!!!!

Jeetje, ik was gister alweer 18 weken, wat vliegt de tijd toch! Niet normaal! De kleine meid word alleen maar drukker in mn buik, heerlijk gevoel!

9. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    @eveline, gaat het al wat beter? Hopelijk gaat het snel over en zoniet er goed over praten!
    @frenzy, moet vanmiddag en ben er hartstikke zenuwachtig voor :( ben al eens eerder depressief geweest en hoewel dit niet hetzelfde voelt en is voelt het toch als een stap terug. Weet wel dat het ook een hoop hormomen is maar het is gewoon iets te! Wil gewoon niet dat onze baby last heeft van al mijn sombere buien en de stress. Bedankt voor je interesse en voor je compliment! :D hihi over de pretecho, denk dat je gewoon alles het liefst perfect wilt, juist voor later inderdaad zo zeikerig vind ik dat niet. Leuk dat je de baby voelt, hihi tot irritant toe ja dat heb ik ook wel eens :p En oeeh wat heerlijk lekker naar de zon, leuk joh!! Wil mee!! :p Mooie fotos trouwens joh, ook zoo lief die met die koprol!! :D
    @Rens, jeetje wat een rot situatie daar zeg! Denk in ieder geval aan jezelf en niet teveel aan je collega´s! Sterkte!
    @zebra, GEFELICITEERD met je zoontje dan!!! Kan me voorstellen dat ht even omschakelen is nu, maar dat went snel genoeg denk ik.
    @beesie, ja de tijd gaat zeker snel, leuk he dat je ze zo veel gaat voelen...geniet er maar lekker van!

@hormonen, ik hoor vaak dat je door de hormonen heel erg huilerig kan zijn of somber of juist extra op die roze wolk...maar wanneer is het meer als hormonen? Je kunt er natuurlijk heel makkelijk veel op steken en daar schuilt ook wel gevaar in denk ik.

Je hoort in je omgeving vaak genoeg...ach meid komt wel goed....zijn de hormoontjes ;) en omdat je zelf ook graag wilt geloven dat het alleen maar de hormonen zijn ben je snel geneigd jouw eigen gevoel aan de kant te schuiven en jezelf niet meer serieus te nemen.

Ik weet het niet goed waar het nu bij mezelf aan ligt zou best alleen hormonen kunnen zijn :p, maar ik heb er echt veel last van dus ga er toch maar over praten hoe moeilijk het ook is. Verkrampte nek van de spanning, minstens 3 dagen per week erge hoofdpijn, veel maagzuur, maar ook huilbuien met regelmaat, woedebuien....en zooo onzeker soms. Zal vast allemaal heel herkenbaar zijn inderdaad maar ja wanneer is ht over die grens he...vind ik erg lastig!

Fijne dag allemaal :)

10. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Guusje: t is idd moeilijk lijkt me om te zeggen of al je klachten bij de zwangerschap horen of dat het wel iets anders is. Kan je er niet met iemand over praten? Een therapeut ofzo?

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    vanmorgen controle gehad en was helemaal perfect :D

bm was nu 1/2 SN, het hartje klopte prachtig, bloeddruk van 120/70 :D

mijn 20 weken echo staat gepland op 15-11-11 om 9.00
    heb nog een controle staan op 2-11-11 om 9.00 uur uur

12. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Ha dames,
    Even een ego berichtje, voel me heel slecht vandaag, zie het even allemaal niet meer zitten. Ben helemaal aan het hyperventileren, gelukkig komt mijn zus zo. Zal even uit leggen waarom ik me zo voel, mijn vriend en ik hebben een eigen bedrijf, een winkel (interieur) ik ben zelf ontwerper. Dit bedrijf hebben we ruim vier jaar geleden overgenomen, een goed lopend bedrijf met 6 mensen in dienst. Maar eind 2008 sloeg die k*t crisis toe, zo ook heel hard bij ons, tegelijk kreeg ik een hele zware Burns out. We hebben mensen moeten ontslaan en mijn salaris heel erg terug gedraaid. Allemaal niet erg dit hoort bij het ondernemen maar nu drie jaar later, werk al drie jaar 6 dagen in de week, vaak ook s'avonds, al drie jaar geen vakantie, dit jaar zag het er allemaal iets beter uit, maar niets bleek minder waar, het is vreselijk zwaar we hebben privé heel weinig geld maar werken heel hard dit al 3 jaar, nu ben ik zwanger en zie ik gewoon even geen licht meer aan het eind van de tunnel, ik weet het gewoon niet meer, wat ik nou moet doen.

13. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Sorry, dat ik jullie hiermee lastig val maar ik moest het even van me af schrijven, voel me zo verdrietig..

14. fropste

fropste Actief lid

25 jul 2011
    165
    0
    0
    @zebra, Leuk een jongen!! Kun je lekker losgaan met spulletjes!

@Frenzy, Jij ook gefeliciteerd met een jongen!! Wel erg balen zo op je werk zeg. Ik zou zeggen probeer er vanaf zaterdag even niet meer aan te denken en lekker te relaxen op vakantie!

Ik moet zeggen ik heb er nu ook beetje last van. Wij zitten in een sector waarin het niet goed gaat en nu heb ik vorige week ook te horen gekregen dat iemand van ons vanwege bezuinigingen ontslagen gaat worden. Vraag me alleen af of mijn baas wel weet dat ik niet ontslagen kan worden op dit moment i.v.m. zwangerschap.

@ vakantie ook nog 2,5 dag werken en dan vakantie. Kijk er zoooo naar uit. Zeker door alle toestanden op het werk.

@ jongen/meisje, Heb vannacht zo'n rare droom gehad, hahaha ook wel weer grappig. Het kwam er op neer dat alle cellen die zich tot de beeb hebben gevormd er maar 1 cel bij was die vrouwelijk was dus daarom wordt het een jongen :(:(

Ook is door een vriendin van mijn schoonmoeder voorspelt dat het een jongen gaat worden. Nu geloof ik daar nooit zo in maar in dit geval was mijn schoonmoeder al op de hoogte dat ze in maart oma zou worden van een jongen terwijl we het nog niet verteld hadden.....nog tot 17-11 wachten en dan weten we het.

15. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Naomi: misschien een stomme vraag maar wat bedoel je met dat je baarmoeder 1/2 SN is?? Nette bloeddruk! Die van mij was 109/67, voor mij is dit normaal, voor een ander waarschijnlijk wat te laag...

Pioentje: Ik kan je gevoel goed begrijpen! Het is allemaal niet niks wat jullie met het bedrijf hebben meegemaakt! probeer alsjeblieft nog wel een uitweg te zien. Het komt vast allemaal goed. Nu weet ik dat het voor mij makkelijk praten is. Maar het is zeker voor jullie wondertje niet goed als jij hierom steeds in de stress zit, dit pakt die kleine allemaal op... Komt goed meis! Knuf!!!

16. fropste

fropste Actief lid

25 jul 2011
    165
    0
    0
    @pioentje, potverdorie wat heftig!!! Het is ook een verschrikkelijke tijd met die crisis die maar niet lijkt te eindigen. Ik snap dat je je zo voelt. Kunnen jij en je vriend/man er samen goed over praten?

Misschien is het een keer goed om er met iemand over te praten die je verder kan helpen.

Heel veel succes in ieder geval.

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @beesie: SN staat voor schaambot-navel dus hij komt daar in het midden van ;) is geen stomme vraag, moet je maar net weten!

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @pioentje: pff heftig hoor meid!! heel veel sterkte en probeer en vooral met mensen over te praten, en krop het niet allemaal op!!
    suc6 *knuffel*

19. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej meiden,

Heb gisteren wel wat mee gelezen, maar niet mee geschreven.

Heb nooie echo's voorbij zien komen en weer een knul in het rijtje, leuk hoor!!!

Ben op het moment soms weer een beetje onzeker, voel de kleine man nog niet en dat is niet altijd fijn. Joosje was met 16 weken al zo aanwezig. Ik weet het, ligt aan de ligging van de placenta... bla, bla, bla, maar toch, soms overvalt me die onzekerheid. Ook omdat (zoals ik hier meer las) mijn buik op het moment een beetje stil staat.

@ Pioentje, wat een ellendige situatie. Kan je daarin geen advies geven helaas. Heb nog nooit in zo'n situatie gezeten, maar het lijkt me heel erg. Geld is niet het belangrijkste, dat weten we allemaal, maar je kunt ook niet zonder. Heel veel sterkte meid, praat er vooral veel over zodat je je verdriet kunt uiten. En misschien hulp in roepen van een financieel iemand (als je dat nog niet gedaan hebt).

Fijne dag allemaal meiden!!!
    Liefs, Leske

20. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Naomi: ok, die ga ik onthouden! Mijn baarmoeder zat nu precies bij mijn navel, kan m zelf ook heel mooi voelen!

We hebben gister trouwens een hele mooie spiegelreflexcamera gekocht! Wat een geeldig ding! Kunnen we straks hele mooie plaatjes schieten van onze kleine meid!!!!
    Ik zal meteen ff nieuwe buikfoto plaatsen!!!

Deel Deze Pagina