missy leuk!!!! gefeliciteerd @leske: super dat je de kleine nu gevoeld hebt!! is toch altijd wel prettig he
@ Leske oehhhhhhhh heeeeerlijk!!!!!!!! @Missy88 gefeliciteerd misschien komen er nog meer meiden dan jongens hihi!! Zo hehe hier zit mijn tijd er ook eindelijk op (op mijn werk). Best rustig geweest vanaf een uur of 10, beetje de klok zitten bekijken, vreselijk!! Morgen lekker naar de kapper, en 's avonds controle bij de VK. Spannend weer! Slaap lekker voor iedereen!
@missy- gefeliciteerd met een meisje! Leuk!! @Leske- Wat een fijn gevoel he?! Ben super blij voor je! Geniet ervan! @Stephanie- Succes morgen bij de afspraak! @Cupido- Echt lastig ja om daarmee om te gaan, hier eigenlijk hetzelfde verhaal. Kan haar wel zien en luchten maar niet te vaak vanwege rare streken...... Schoonmoeders... pfff Bedankt voor je lieve reactie! EGO- Ik heb maar mijn vriend is maar naar haar toe gegaan op mijn verzoek omdat ze weer de telefoon niet op nam. Bleek dat ze 'boos' was omdat ik haar vorige week belde en vroeg het was, daarna vroeg ze over de geslachtsbepaling, en heb ik gezegt daarover bel ik ook eigenlijk. Ik nam ook aan dat ze na al die bestralingen en ellende wel een leuk nieuwtje kon gebruiken. Maar zij vond het niet normaal dat ik had gezegt: Daar bel ik ook eigenlijk voor. Mijn hemel, eigenlijk kan ik nooit wat goed doen bij haar. Maar neem het maar als een korreltje zout, want ze heeft ook wel heel wat te voorduren met al die bestralingen. Als ik niet de familie erop aan stuurde en vooral mijn vriend om te bellen of langs te gaan dan gebeurde er ook niks. Ook wel een mannending, die voelen niks aan, daar moet gewoon duidelijk tegen gedaan worden. Ik doe zo mijn best om het leuk te houden en vooral voor haar, maar ik krijg vaak ook het meeste commentaar. Pff... Ik ben zo blij dat mijn familie zo hecht en liefdevol is. Zoals ik al zei: Laat het wel even voorbij gaan, want ze heeft nu een zware tijd, dus laat haar maar even uitrazen, op of tegen mij. Als zij zich daardoor beter voelt. Sorry voor al mijn EGO uitbarstingen, heeft vaak weinig met de zwangerschap te maken, maar soms oo zo fijn om even mijn frustraties weg te typen. Zodat ik wat rust krijg in mijn hoofd.
Leske: Yes, wat fijn voor je meid!!! Wat een lekker gevoel he?!!! Nu zal je m vast al snel vaker gaan voelen. Ik voel die kleine hier de hele dag door! Geniet ervan!!!! Missy88: Gefeliciteerd met jullie dochter!!! Er komen steeds meer meisjes bij!!! Nu kan je lekker roze kleertjes gaan shoppen!
Leske wat fijn!!! Zo zie je maar weer dat t echt ineens komt hè! Heerlijk! Missy een meisje wat leuk! Gefeliciteerd! Suzanne, wat vervelend toch allemaal! Ik zou er ook geen kwaad van inzien hoor! Toch goed van je dat je je man weet naartoe hebt gestuurd! Gisteren had ik toch weer last van buikpijn, maar ook bovenin.. Dus de vk toch maar even gebeld.. Blijken mn darmen te zijn.. Niks aan te doen maar wel pijnlijk! Nou ja we moeten er maar iets voor over hebben hihi
@ Guusje; hier ook flink last van de hormomen (spelen bij mij ook andere dingen mee) maar weet zeker dat ik door de hormonen alles nog heftiger ervaar... Fijn is het niet, ik ben ook heel wisselig en kan soms ook hel verdieteig zijn en alles somber in zien...Doe rustig aan meid, eens praten met iemand kan helpen... @ Naomi; fijn dat de controlee goed was! Mooie meid in die box, zou ze al ouder schattten hoor! @ Fropste; fijne vakantie alvast en ik benieuwd of de voorspellingen juist zijn! @ Leske; wat fijn dat je even het hartje mocht gaan luisteren, en daarna heb je de beeb gevoel, heerlijk hoor! Lekker van genieten! Idd vind sex ook belangrijk (voor de onstpanning) maar toen ik van Loek bevallen was mocht ik geen sex hebben todat ik gestopt was met vloeien.... Dus vandaar dat ik het heel vroeg vind... @ Beesie; dat komt wel goed straks met de mooie pics ! @ Sheena; de twee welen zijn zo om! Wij wachten lekker met je mee! @ Gabrielle; ja idd, wat betreft werk heeft het me nog niet ech meegezetebn, en wat betreft zw-schappen ook niet.... Nee hoor, deze beeb gaat het helemaal goed doen, dat moet gewoon en het voelt goed @ Seth; de kids houden je lekker bezig, doe rustig aan... (probeer het dan, want das natuurlijk makkelijk gezegd) Tis een zwaar beroep mama (van 3 kids!) zijn en het ook nog worden.... @ Suzanne; wat heftig allemaal, snap dat je niet zo een bruiloft wil... Maar trouwen is duur... En je schoonmoeder, wat heftig maar jammer dat ze raar doet, ik hoop dat je het een beetje los kan laten! @ Cupido; wat vervelend dat iemand je hier herkend heeft (nouja dat is daar aan toe) maar als het ook nog problemen op levert... Snap dat je dat voorzichtig bent! Ik vermoed dat er wel mensen zijn die mij zullen kennen, ben echt makkelijk te herkennen, al is het alleen maar aan mijn verhaal en Loek. Maar goed, als iemand mij kent moet die zich maar gewoon melden of stil zwijgend meelezen... Nog 4 nachtjes slapen!!!! @ sasjuh; wat balen, maar volgens mij duurde het ook weer even voor de A1 weer open ging.... @ Cvermeulen; wat fijn dat de echo goed was! Ben nu wel heel benieuwd wat ze denken gezien te hebben.... Jammer dat de foto uploaden niet lukte! @ Stephanie; kon goed de beeb zijn hoor, wat je dacht te voelen! Hoop dat je vent weer snel is uigerust... Maar die mannen begrijpen niet zo goed wat wij doormaken, zie het allemaal heel anders @ Missy; gefeliciteerd met jullie meisje, lekker van genieten! Jij staat niet op de site, kweenie of je dat wilt? @ Ego; gister zat ik er ff doorheen, het was te veel... Ging naar de kapper; baby geboren, ging naar de stad wilde kleertjes kopen voor de beeb, maar was zo confronterend, werd herinnerend aan het moment dat ik voor Loek al zijn kleertjes kocht. Uietindelijk in de middag een gesprek met mijn voormalige werkgever... En de bom barste, pfff echt heb mezelf weer zo ellendig gevoeld, maar nu gaat het weer, gelukkig... Gesprek gister met voormalige werkgever heeft niet veel opgeleverd, ze weten dat ik zwanger ben en ze zouden willen dat ik voor drie maandjes iemand anders zijn verlof op kom vullen...Lees drie verschillende vakken geven, overal gaten opvullen en puinhopen opruimen... en dat voor drie maanden... Als ik een contract tot de zomer had gekregen had ik het gedaan, maar niet opdeze manier, dan gaat het echt tenkoste van mijzelf... En geloof niet dat dat (vooral nu) de bedoeling is! Rij zo nog even naar de babydump, wil daar nog even spieken voor positiekleding, gister heel de stad afgestruind en men wat is de meeste positiekleding suf en saai! Meiden fijne dag vandaag!
Hallo Dames. Even een EGO berichtje om mijn afwezigheid te verklaren hier.Gaat het net lekker met bloedverlies, wordt ik gevloerd door bekkeninstabiliteit. Werk nog wel, maar na het werk plat. Dus weinig achter de PC. Lees af en toe wel mee op de mob. Manlief eens heeeel lief aankijken voor toch die ipad hahahaha. Vanaf maandag speciale therapie en dan hopelijk weer wat mobieler.
@beesie, ja daarom ben ik ook naar de HA geweest. Heb op zijn advies een afspraak gemaakt met de arboarts voor een gesprek, zij kunnen me eventueel weer doorverwijzen of zoiets. Thanks! Mooi buikje trouwens! @cupido, de huisarts was het met me eens dat het meer dan hormonen zijn, denk voornamelijk veroorzaakt door spanningen op het werk. Ben benieuwd hoe de opvolging nu gaat, hoop het dat ze extra op me gaan letten!! Bedankt! Hihi wat leuk zo samen naar het zwembad, lijkt me best lekker! En wat fijn dat het al zo goed ging met je kleine meid @suzanne, fijn om te lezen dat het weer beter met je gaat nu de drukte wat afneemt. Goed dat je nu even meer aan jezelf denkt, jij en je kindje zijn nu even de eerste prio!! @pioentje, lijkt me inderdaad een verschrikkelijk moeilijke situatie! Sterkte en hoop dat het gauw wat beter zal gaan! @naomi, lief!! die foto van je kleine meis!! @stephanie, kan me voorstellen dat je gaat huilen hoor als je vriend zoiets vertelt, je houdt van hem en als iemand van wie je houdt pijn lijdt is dat verschrikkelijk. Hopelijk heeft dat avondje voor hemzelf geholpen? @leske, hihi wat leuk!!! Geniet er maar lekker van!! @missy88, GEFELICITEERD met jullie meisje!! @frenzy, bedankt voor weeral zon lieve gedetaileerde reactie..doet echt goed is ook zo, die hormonen maken het heftiger denk ik ja. En jij dan, ga jij niet met iemand praten dan? Knuffy! Goed dat je het niet gedaan hebt, dat zal hartstikke veel energie kosten om al die troep op te ruimen zeg maar...goed dat je voor jezelf hebt gekozen!!! @Foxy, succes met je BI. Mijn zus heeft dat ook gehad en het lijkt me zo zwaar! Sterkte! Wel fijn dat het met bloeden minder is! Nou gisteren dus naar de HA geweest en moet weer bloed laten prikken, het zou kunnen dat niet alle vitaminen en mineralen goed vertegenwoordigd zijn wat sombere buien bijvoorbeeld zou kunnen versterken. Ook ben ik doorverwezen naar een fysiotherapeut om te proberen met massage van nek en rug de hoofdpijn wat te verminderen. Daarnaast ga ik dan ook een drainage krijgen of zoiets ???? Dit voor mijn onrustige benen. Verder heeft ie me advies gegeven om contact op te nemen met de arbodienst van het werk. Dat s helemaal anoniem maar die kunnen dan acties ondernemen om ziekmelding te voorkomen, zoals doorverwijzen naar een therapeut. Heb aanstaande dinsdag een eerste gesprek, dus bn erg benieuwd maar ook wel angstig. Wat een bagger weer trouwens he? Blugh, en dat heel het weekend! Nog maar 4 dagen tot de 20 weken echo en vandaag 19 weken! wooeeii fijne dag allemaal
leske Wat heerlijk zo'n duidelijke bevestiging!!! Missy gefeliciteerd met je mini-missy.. stephanie veel plezier bij kapper en vk! Rotterdam trouwens..? waaro? Suzanne gewoon lekker van je aftypen hoor!!! ennuhhh soms begrijp je ook gewoon niet, dat leuke mannen uit zo'n vrouw geboren zijn....!! Al zullen de toekomstige vriendinnen van mijn zonen, dat misschien ook wel denken in de toekomst... Soms toch bang om zo'n "schoonmoeder" te worden.. happymom2010 begrijp ook niet zo goed, waarom we allemaal van die onzin dingen erbij krijgen we willen het kindje, maar niet alle klachten hoor!!! Frenzy groot gelijk hoor... wel de shit op kunnen ruimen??!! aan jezelf denken...!! heb hier leuke positiekleding gekocht bij miss Etam.... niet verwacht daar, maar echt vlot... in tegenstelling tot de andere zaken... Foxy sterkte met je BI.. (weet hoe dat is..) probeer je bewegingen goed af te wisselen.. te veel liggen, is ook weer niet goed. het balans is belangrijk... maarja instabiel he guusje gaat niet echt lekker he met je "bolletje"... tja prenatale depressie bestaat ook... er verandert nogal veel in je leven, na zo'n test met twee strepen... Zitten je dingen dwars? angsten ofzo??? probeer iig "stap voor stap" te denken..... knuffel... gefeliciteerd met je 19 weken.... je bent veeeeeeeeel verder zwanger dan mij....
@ Frenzy nou je hebt groot gelijk hoor... je moet aan jezelf denken en niet aan de puinhoop van een ander... ik ga strakjes ook nog even op zoek naar wat positie kleding, heb eigenlijk nu alleen broeken nodig. wat ik wel jammer vind is dat ze hier een nieuwe babydump hebben geopend maar zonder positiemode afdeling hmmm.. dus ik kan echt alleen naar prenatal of miss etam... H&M hier heeft ook geen mama afdeling helaas... en aangezien ik best jong ben wil ik wel leuke vlotte kleding haha @ foxy sterkte met je bekken instabiliteit.. heb dit zelf gelukkig ''nog'' niet en hoop het ook niet mee te maken.. neem je rust zou ik zeggen.
@Missy: gefeliciteerd met je dochter!!!!!! leuk, he @Leske: yes, eindelijk baby gevoeld. Lekker gevoel is dat. Ik vind het nog steeds te vroeg, maar ik denk nu toch echt dat ik af en toe de baby voel, gisterenavodn weer zo;n 'beweeg' gevoel in mijn buik ineend. Gek en leuk tegelijk! @Stephanie: al die emoties en een vriend die even tijd vor zichzelf nodig heeft, lastig. Maar het komt vast wel goed. @Seth: uitlogeren kun je kinderen ook leren. Je moet er wel geduld voor hebben, en stukje bij beetje kinderen leren om op andere plekken te slapen. Een vriendin van mij haar zoon had het ook erg; ze heeft hem eerst meegenomen naar vrieden, daar samen op bed gelegen, pyjamatje aan..weer gewoon thusi slapen. Een paar weken later, stapje verder, etc etc. Maar ik kan me voorstellen dat dat nu ook te veel van je vraagt, zwanger en wel. @Guusje: jeetje, vole je je so depri soms. ja, prenatale depressie betsaat echt, houd het goed in de gaten, ook voor daarna. Als je een baby hebt zit ok niet op een ppd te wachten. Ik heb een doos met positiekleding van een vriedin gekregen. Super leuk. Op twee dingen na, past alles me. Ik heb 2 jurken, zo'n grote trui-tuniek, 2 blouzes , 2 leggings en een broek gekregen. Super! Een van de jurken is een feest jurk, en laat ik aanstaande zaterdag een feest hebben. Komt precies goed uit!!
nouja het is niet alleen uit logeren... maar ze slapen ECHT alleen in hun eigen bed... beiden ook nooit in de box of wandelwagen ofzo.... (zo moeilijk soms) laatste keer bij de vk huilde jongste alles bij elkaar ... doodmoe, maar slapen in de buggy, nee ho maar... ook dochter is zo... met oud en nieuw bij vrienden geslapen, maar zelfs als ze bij ons slaapt, huilt ze alles bij elkaar.... alleen eigen bed... en dan (de jongste) ook nog in slaap huilen... ik heb gewoon moeilijke slapers.. allemaal.... dus ik verwacht niet dat deze anders zal zijn.... en van wie ze DAT hebben???!!! denk de ooievaar... bof je maar met de mooie kleding... vooral een leuke positie-feestjurk zijn toch vaak aardig prijzig!!!
Foxy: jeetje balen meis! Hopelijk werkt de therapie snel! T heeft mij heel veel geholpen en t ging al gauw beter! Guusje: Fijn dat je tenminste even met iemand kan praten erover! Jeetje meis, je hebt al bijna de 20 weken echo!!! Ik zit me al een uur lang vol te vreten aan de pepernoten, heerlijk!!! Vanavond komt gezellig een vriendinnetje bij ons eten!
Heej, Heb een paar dagen gevloeid en bovendien is sex er in vele varianten. Beetje creatief zijn... Hihi, Peet en ik konden toen ook echt niet zonder sex. Zelfs toen ik 2 weken in het zkh lag met die overstimulatie (na de eerste ICSI-behandeling) hadden we stiekem in het zkh sex. Hup, met infuus en al. Waren toen ook nog niet zo lang samen. Bovendien waren de jaren ervoor op sekueel gebied voor mij nou niet bepaald geweldig (geen erge dingen meegemaakt hoor, maar het wilde allemaal niet zo lukken, nog bij een gyn geweest en al, altijd pijn etc) en met Peet was alles anders. Er ging een wereld voor me open. En nog steeds hoor, heel fijn. Oeps, hoop niet dat er bekenden mee lezen... Even over tot de orde van de dag. Hier alles goed, fijn gewerkt, ben alleen zo moe. Ga zo even mijn oogjes dicht doen, Joosje gaat na school nog spelen dus dat komt goed uit. Vanavond weer naar Zwanger&Fit, moet er nu even niet aan denken. Liefs, Leske
ken ik jou..????!!! hahahahahaha.... volgens mij mag je officieel ook geen sex hebben zolang de wond van de baarmoeder niet genezen is... (ivm kans voor infectie..) nu moet ik zeggen dat wij hier ook na een week alweer "bezig" waren... ook met hechtingen... ..... pffff duurde 6 weken en toen waren ze nog niet opgelost.. je denkt toch niet dat ik zolang kan wachten...
hier net even tranen met tuiten gejankt.... kreeg opeens met de post een "zwanger kaart" en klein slofjes... van familie.... was zo enorm geemotioneerd..... dat ze zo'n lieve kaart met spontane tekst sturen, zeker als je weet dat het stel zelf geen kinderen kan krijgen.... begin alweer te snikken...