Maart 2012 Mama's Deel 2!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Sasjuh. Ze snapt het niet. Heb haar verteld dat de baby niet meer in mijn buik zit, maar bij Jezus is. Ze vond het jammer dat hij niet kon blijven :). Maar ze is nog zo jong.

@Seth. Nee nog geen naam en we vinden het heel lastig om één te bedenken. Zet hem maar bij de vlindertjes met mijn naam erbij en dan 18 week en 3 dagen. Bedankt meiden.

We hebben gelukkig ook veel lieve mensen om ons heen. De leiders van onze kerk regelen nu in principe de kleine begrafenis, mijn opa is bode en zal met ons mee gaan. Echt heel fijn allemaal. Het ziekenhuis heeft met de verloskundige, kraamhulp en ha gebeld. We hoeven verder niemand te bellen.
    Onze dochter ligt net op bed (ook doodmoe en snel boos), we kruipen zometeen op de bank en gaan een heerlijke nietnadenkfilm erin gooien en ik ga heerlijk wat toastjes eten met filet americain ;).

Fijne avond!

2. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Beste Hannamom,
    Wat een ontzettend verdrietig nieuws!
    Ik leef met jullie mee! Maar je klinkt ongelofelijk sterk!
    ik wens jullie heel veel sterkte..

3. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hannamom ik lees net je verdrietige bericht. Wat vreselijk. Ik weet niet wat ik moet en kan zeggen. Heel veel sterkte in deze vreselijk moeilijke periode. Je klinkt heel erg sterk. Fijn dat je veel mensen om je heen hebt en dat je rust kan vinden in je geloof.
    Ik huil stilletjes met jullie mee en hoop dat de toekomst jullie nog veel moois mag brengen, Sterkte met alles.

Ik reageer een andere keer weer wat langer.
    Ik ben er stil van, wat kan het leven soms oneerlijk zijn...zo plotseling.

Liefs Femme

4. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh neeeee wat verschrikkelijk! Verdorie wat is dit oneerlijk. Lieve Hanna Mom en Hanna man ik wens jullie heel veel sterkte komende tijd. Wat moeten jullie je vreselijk voelen. Wat een leegte... Een zoon. pfff ik weet niet wat ik moet zeggen. Gefeliciteerd voelt niet op zijn plaats, gecondoleerd is niet het woord dat ik wil gebruiken... papa en mama van dit mannetje, jullie kindje. Ik wens jullie het beste. Dikke knuffel

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Hanna Mom & partner,

Woorden schieten tekort.
    Wat een verlies, ben erg geschrokken van dit bericht.
    Ik weet niet goed wat ik tegen je moet zeggen. Ik wil je toch laten weten dat ik erg met jullie meeleef en jullie alle sterkte wens de komende tijd.
    Heel veel sterkte

6. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Hanna Mom: Wat een heftig verhaal zeg. Denk je ruim de kritieke grens gepasseerd te zijn. Gebeurt dit. Wil jullie heel veel sterkte wensen voor nu en in de toekomst.
    Lijkt me echt vreselijk om met deze termijn je kindje te moeten verliezen...

7. Missy88

Missy88 Actief lid

19 jun 2011
    314
    2
    18
    NULL
    Gelderland
    hanna mom, ontzettend veel sterkte voor jou en je partner met dit verlies...woorden schieten inderdaad te kort. Hoop dat jullie dit een plekje kunnen geven.

8. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    #928 Frenzy, 6 okt 2011
    Laatst bewerkt: 6 okt 2011
    .....

9. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Owh meis wat vreselijk!!!! :( Ik zit hier met tranen en kippenvel je bericht te lezen.... Waarom moet jullie dit overkomen? Leefde jullie zoontje nog? Heel veel sterkte meis, vind het echt vreselijk voor jullie!

10. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    @ hannah mom.. heel veel strekte in deze moeilijke tijd...

11. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Hanna mom; fijn dat jullie goede steun krijgen van de kerk, fijn ook dat er een begrafenis geregeld wordt, wat vreselijk dat je dit hebt moeten mee maken. We kunnen je zoontje ook bij de bevallen kindjes zetten (mag ook later). Ik vermeld het hem in ieder geval bij de vlindertjes. Het deed mij heel goed dat Loek bij de andere juli kindjes stond...

Het is voor zo een kleine meid moeilijk om allemaal te begrijpen...

Nogmaals veel sterkte en als je er behoefte aan hebt kun je ook in het vlindergedeelte van deze site kijken, daar klesten meer moeders die in dit termijn hun kindje zijn kwijt geraakt...

Hou je taai meid en is er iets, mag je het hier altijd kwijt!!!

12. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Lieve HannaMom wat een vreselijk bericht lees ik nu. Wat vindt ik het erg voor jullie dat jullie veel te vroeg afscheid hebben moeten nemen van jullie zoontje. Je weet dat hij naar onze lieve Heer gaat maar wat zouden jullie hem graag bij jullie willen houden. Ik stuur je nog even een pb-tje

Hele dikke knuffel!!!!

13. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    @Lieve HannaMon: wat houden jullie je sterk! Het is zo onwerkelijk, zo verdrietig, en je moet ook zoveel praktische dingen regelen. Erg fijn dat jullie zoveel steun krijgen van de kerk, het ziekenhuis, je familie en vrienden. En je kleine meid, die kan het ook allemaal nog niet helemaal begrijpen, geef haar een extra dikke knuffel van me.
    Ik krijg nog steeds tranen in mijn ogen als ik aan je denk. Heel veel sterkte de komende tijd!

@allen: ja, dit is even zo'n moment van beide benen op de grond en "count your blessings". Pffff

14. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Meiden,

Volgens mij zijn we allemaal een beetje stil geworden van het erge nieuws van Hanna Mom....:(

Tis ook een beetje lastig om 'gewoon' weer door te gaan als er net zo iets heftigs gebeurd...

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @frenzy: denk het ook. vind het moeilijk om het nu weer over normale dingen te hebben terwijl er ergere dingen zijn zoals bij hannamom....

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Naomi zo denk ik er ook over.. voelt gewoon zo raar!

17. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Inderdaad, ben er helemaal stil van...

18. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    sluit ik me bij aan...wilde gisteren van alles komen vertellen maar het lijkt allemaal zo in het niets te vallen ineens..

19. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Tja... Dacht het al, het valt zo stil hier... Maar wij kunnen er (helaas) niks aan veranderen... Het is heftig dat het gebeurd... En dan is je nieuwe aankoop, of dat ene krampje in je buik niet meer belangrijk...

Maar als ik uit eigen ervaring mag spreken (en het is zo, of je wilt of niet) ' live goes on '..........

Het zet ons allemaal weer even aan het denken, die 12 wk grens zijn we allemaal over, maar het biedt geen zekerheid. Zelfs na een goede 20 wk echo kan er nog zoveel op ons pad komen, maar als we dit allemaal op voorhand zouden weten, zouden we niet meer willen leven!

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @frenzy: ja je hebt gelijk! het leven gaat door....

maar gisteravond werd ik bestormd door een giga grote dikke zwarte spin en dat vond ik nou niet echt passend om te gaan vertellen....

Deel Deze Pagina