Ik heb heel erg veel aan je dacht Hanna. Ik ken je niet, maar het raakt me wel heel erg. Vandaag al de begrafenis, lijkt me ook lastig en confronterend dat alles om je heen inderdaad door gaat. Liefs
@ Beesie; Gefeliciteerd met jullie jublileum! Maak er een leuke en gezellige avond van! @ Pompelmoesje; wat gaaf een jongen!!! Gefeliciteerd, vanwaar de twijfel? Meestal kunnen ze het bij kereltjes wel goed zien, ik ben benieuwd en zou zeker nog niet helemaal los gaan op stoere jongesnkleren! Hoop dat lappie snel weer gefixt kan worden! @ Hanna mom; vandaag begraven, de dienst was mooi?! Heb je ook nog foto's kunnen maken van jullie mannetje? Ik heb heel veel foto's van Loek en dit hielp me heel erg... Snap dat het hier confronterend is, maar je bent echt welkom... Je bent en blijft een maart mama alleen jou kindje heeft gekozen voor een korter leven. Goed ook om te lezen dat jij en je man goed kunnen praten, is erg belangrijk! Jullie hadden de vakantie al geboekt? Wij gaan een week naar Turkije, lekker niks doen... @ Ego; ik ga dus al uit van een mooi voorjaar! Heb vandaag beeb z'n eerste beach pakje gekocht echt zo sweet!!! Vanavond nog ff werken en dan mrg lekker weg (naar turkije dan) en dan hoop ik dat ik over een dikke week een mooie goed gebruine buik kan laten zien! Meiden een fijn weekend!
Heej meiden, @ HannaMom, tjee, dat is snel gegaan allemaal, maar wat fijn dat het voor jullie speciaal was. Ik heb er nog steeds geen woorden voor, het blijft zo onwerkelijk lijkt me, zo opeens is het mis. Super dat jullie goed kunnen praten samen, dat helpt in ieder geval bij de verwerking. Succes meid!!! @ Vakantiehuisje, dat hebben wij bij mijn ouders (kwartiertje rijden bij ons vandaan). Het is een deel van de schuur wat we hebben gerenoveerd. Is knus, niet luxe verder, maar alles wat erin moet zitten, zit erin. Het was in eerste instantie voor onszelf bedoeld, maar omdat we er niet zo heel veel zijn (door onze wisselende diensten en 1 auto) verhuren we het ook regelmatig. Fijn, een extra centje. Dus als iemand van jullie eens naar Brabant wil komen, altijd welkom!!! Gaan nu lekker frietjes eten, mjammie! Fijne avond, wij gaan ook de Voice kijken! Liefs, Leske
Hallo Dames @ Hannamom: Ik denk dat jullie het prima hebben uitgelegd aan jullie dochtertje. Ze is ook nog zo klein dus echt begrijpen wat er gebeurd is zal ze niet. Hopelijk komen jullie tijdens een midweekje weg goed tot rust! @ Frenzy: veel plezier in Turkije!! Het is daar zeker een stuk beter weer als hier? Ik ben wel jaloerss @ Ego: vandaag véél te veel gedaan. Naar Ikea geweest met cliënt en daar een kledingkast op het karretje gesjouwd. Waren 2 pakken. Achteraf bleek de kledingkast bij elkaar 100 kilo te wegen Niet gek dus dat ik sindsdien last heb van me buik...het is hard en het rommelt. Beetje krampen ook. Niet heel erg heftig ofzo maar ik voel het wel. Had wel direct besloten dat ik het niet in mijn auto ging laden maar dat we het lekker laten bezorgen. Kost wel wat extra maar ik ga niet weer een totaal van 100kg dragen!! Gisteren heb ik alweer een flinke tas met positiekleding in mijn maat gekregen! Deze vrouw is al een stukje ouder als mij dus niet alles was mijn smaak. Maar heb er toch weer een paar broeken en een paar basicshirts en wat buikbanden uit kunnen halen. Super toch! Ik heb nu bijna meer positiekleding als gewone kleding haha Nou dit was het weer voor nu. Ik ga vanavond ook weer The Voice kijken! Vriendje gaat ergens anders voetbal kijken. Dus hoeven we niet heen en weer te zappen tussen verschillende zenders
Jahaa, die IKEA kasten zijn zwaarder dan je zou denken. Wij hebben een paar maanden geleden nieuwe kledingkasten gekocht en wilden die eerst op het dak van de auto meenemen. Toch maar besloten om ze te laten bezorgen en dat was maar goed ook, want het totale gewicht ging vér over de maximale dakbelasting van onze auto heen (waren wel drie kasten van 1 meter breed elk, maar toch). Hier in ieder geval blij dat de werkweek er weer opzit. Het lijkt zowaar wat beter te gaan qua vermoeidheid. Ben nog wel moe, maar dat komt nu later opzetten dan voorheen. Heb werkdagen gehad dat ik na een paar uurtjes werken het al niet meer trok, nu val ik na het eten in slaap. Hopelijk zet dit zo door! Zo, ik duik de bank weer op met mn studieboeken!
Hihi, wij zappen wel wat op-en neer, maar dan vooral omdat IK de voetbal graag wil zien. Veel plezier bij The Voice!
Hey meiden @ HannaMom: Jee wat is het allemaal al snel gegaan. Jullie kleine mannetje al begraven. Wat een emotionele dag voor jullie. Heel knap dat je het ons ook komt vertellen. Wat fijn dat de dienst mooi was en dat jullie dochtertje er ook bij is geweest. Ik vind je zo sterk. Ik heb veel respect voor je en hoop dat jij en je man dit een mooie plek kunnen geven. Jullie ster zal altijd over jullie schijnen en waken. Nogmaals heel veel sterkte. Fijn dat jullie even er tussen uitgaan en wat Frenzy ook schrijft...je blijft altijd een maart mama en je bent zeker welkom hier. Digitale knuffels van mij liefs Femme
Hey meiden deel 2 Ik wilde uit respect voor hannamom haar een berichtje alleen geven. Ik lees dat het bericht veel impact heeft gehad bij ons maart mama;s en helemaal niet raar, denk ik. Ik ben enorm onzeker opeens. Ik lees dat veel van jullie het kindje al voelen en ik, 17 weken zwanger van mijn derde kindje, voel nog niets. Dat maakt me nu zo onzeker. Dit soort berichten wil je niet meer lezen na de 16 weken, maar wat Frenzy ook al zegt deze dingen gebeuren. Vreselijk oneerlijk en erg verdrietig. Hopelijk blijft dit de rest van de maart mama's bespaard. @ Frenzy: Hele fijne vakantie. Geniet ervan. En wat leuk dat je een zoon krijgt. Ik kan me voorstellen dat dit voor jullie een behoorlijke heftige dag is geweest. vooral omdat Loek er niet meer is. Gelukkig zal ook hij altijd over zijn broertje waken. @ Zebra: tot wanneer is deze korting? En lekker ingeslagen, leuk hoor. @ Eveline: Zo jij hebt weer genoeg getraind voor vandaag. Ik zou maar lekker gaan bank hangen. Hopelijk houden de krampen snel op. @ Pompelmoesje: Wat leuk een jongen zeg. @ Leske: Wat leuk een eigen vakantiehuisje. Verhuur je zoiets nog vaak? Waren de frietjes lekker? @ all die weten wat het geslacht van een kindje is: Leuk, hopelijk zijn jullie allemaal tevreden . Ik vind het iets te veel om allemaal terug te lezen, dus maak het me even gemakkelijk. Ik ga proberen weer wat meer te reageren. Ik merk dat mijn energie toch wat terug gaat komen. Ik kan niet zo goed achter mijn pc zitten, dus maak het me nu gemakkelijk met mijn laptop op schoot in bed Vreselijk druk weekend voor de boeg met allemaal verjaardagen. Oktober is echt een maffe, drukke maand. Aanstaande dinsdag mag ik naar de vk en ben blij als ik het hartje hoor kloppen. Jullie allemaal een heel fijn weekend. Liefs Femme
Hallo dames, Allereerst wil ik reageren op Hannamom. Ik wil jullie alle kracht en sterkte toe wensen om dit een plekje te geven. Gelukkig dat jij en je man er goed over kunnen praten. Rust goed uit. Veel liefs. Hier zit ik er behoorlijk doorheen. Vriendlief gaf van de week ineens aan dat hij er doorheen zat. (neemt bedrijf van zn oom over, en zijn oom heeft op het moment zwaar keelkanker en wordt bestraald). Hierdoor vallen alle zaken nu op zijn schouders waar hij nog helemaal niet klaar voor is, maar het moet maar want er is niemand anders die het werk waar kan nemen, en hij is uit eindelijk nu de eind verantwoordelijke omdat hij het bedrijf over gaat nemen. Hierdoor heeft hij door het werk enorm veel stress. Verder is vorige week het huis snel geregeld. Ik ben afgelopen juli onverwachts er achtergekomen toen dat ik zwanger was. Dit was totaal niet gepland aangezien we pas 7 maanden bij elkaar waren. Maar hij en ik staan er met volle 100% achter dat de kleine komt, en vanaf dat moment waren we ook (en ben nog steeds) dolgelukkig met de kleine uk in mn buik. Nu had hij van de week ineens rust nodig, maar we zitten nog in een lastige situatie aangezien ons huis nog niet klaar is, de meubels er nog niet zijn, en we bij zijn ouders tijdelijk slapen. Hierdoor ook geen rust, en geen eigen plekje. Ik boter heen en weer, en sliep nu al vanaf half juli bij hem en zijn ouders. Ik heb gistermiddag nadat het een beetje uit de hand liep, dat hij echt niet wilde praten en alleen wilde zijn mijn spullen gepakt en ben terug gegaan naar mijn ouders waar ik gelukkig altijd terecht kan. Ik ben alleen maar overstuur. Ik heb ook gevraagd aan hem of hij weet wat hij wilt, of hij met mij verder wilt en of hij wel wilt samenwonen maar hij geeft aan dat hij op dit moment met niemand samen kan zijn en een innerlijke strijd heeft met zichzelf. Ik weet echt niet wat ik er mee aan moet. Hij is donderdag nog mee geweest naar de vk, en ik dacht dat alles wel weer beter ging. Ik weet nu niet hoe of wat verder, gelukkig ben ik het hele weekend overdag aan het werk, want thuis zit ik alleen maar in zak en as te huilen. Mijn hele lijf zit onder de ringworm van de stress, was een kilo afgevallen en ben alleen maar aan de diarree en heb verschrikkelijke krampen echt in mn anus. Voel me één bonk ellende, en ben bang dat alles nu aan een zijde draadje hangt. Ik heb hem na gister avond niet meer gesproken hij wilt ook niet praten. Ben bang dat hij ook tegen een burn out aan zit. Maar als ik even heel egoistisch mag zijn? en IK dan? mijn hele lijf gaat veranderen, er groeid iets in mijn buik, ik moet voor het eerst gaan bevallen. alsof IK niet bang ben! vind dat we er samen voor elkaar moeten zijn, maar hij zegt alleen maar, ik baal er van dat ik niet de man kan zijn voor je op het moment die je nodig hebt... Sorry dat ik verder op niemand gereageerd heb, en sorry voor mijn lange ego verhaal. Maar ik weet mezelf voor het eerst in mijn leven echt geen raad. Ik hoop maar dat alles goed komt
Steph, wat een rot situatie. Wil je iedergeval een dikke knuffel geven. Ik vind het, om heel eerlijk te zijn, erg makkelijk gedacht van hem. Ondanks dat jullie nog niet heel lang bij elkaar zijn, is hij wel verantwoordleijk voor het kindje dat nu in je buik zit. Bij heel veel koppels gaat het niet altijd van een leien dakje. Ook wij hebben het regelmatig heel erg zwaar. Maar we hebben zoveel om voor te vechten! Hopelijk doet een klein beetje ruimte wonderen. Op elkaars lip zitten bij zijn ouders lijkt me ook geen goede basis. Ik weet niet goed wat je nu moet doen, maar veel sterkte en hopelijk komen jullie er samen aan uit.
Ik voel me de laatste week niet zo lekker. Ben heel flauw en bibberig. Vooral als ik ga liggen. Ik denk dat de erg lage bloeddruk er wat mee te maken heeft. Vandaag dus maar eens wat meer drop eten en vaker bouilion drinken. Wat een rot weer en wat was het nog lang donker vanmorgen!
Hoi Stephanie, Tjee meid, wat een vervelende situatie (zacht uitgedrukt) en wat een onzekerheid. Wat Cupido ook zegt, je hebt samen zoveel om voor te vechten, een wonder in je buik. Want een wonder is het. Ik hoop dat je vriend door de rust en ruimte die je hem nu geeft, tot het inzicht komt dat hij heel graag bij jou het kleintje wil zijn. Ik kan begrijpen dat het hem allemaal wat teveel is nu (met het bedrijf en een onverwachte, vrij snelle zwangerschap) naar als het echte liefde is, kun je alles aan. Vind het heel erg voor jou, dat je nu zoveel stress hebt om deze situatie want je verdient het om gewoon lekker te kunnen genieten van jullie kindje. Fijn dat je in ieder geval bij je ouders terecht kunt en dat zij jou steunen. Ik hoop dat je er met hen goed over kunt praten. En hier kun je ook altijd terecht om je hart te luchten, ik hoop dat het ook helpt. Heel veel sterkte meid, houd de moed erin!!! Hier verder niks bijzonders, zo meteen een paar uurtjes werken, maar dat is niet zo erg met dit weer. Vanochtend werd de kleine man samen met Joosje wakker, hihi. Voelde 'm weer lekker in mijn buik trappelen. Ik heb nooit een soort geaai of vlindergevoel gehad, hij is meteen aanwezig met flinke klopjes, haha. Doei meiden! Liefs, Leske
@cupido, bedankt voor de knuffel. pff voel me zo kut. heel mn darmen zijn van slag, de aambeien schieten me om de oren en heel mn lijf jeukt. Bah. Hopelijk komen we er idd samen uit, ik voel me echt een zielig hoopje ellende. Hij is idd egoistisch zo, hij mag blij wezen dat ik nog behoorlijk rustig reageer. Gelukkig met de gedachte bij de kleine, dat zorgt ervoor dat ik goed voor mezelf blijf zorgen en dat ik op de been blijf op het moment!
Leske, ook jij bedankt voor je reactie. Ik ben heel blij om hier mijn hart te kunnen luchten. Doet me goed merk ik. En jullie positieve berichtjes doen me ook goed! Dank jullie wel!
@stephanie: jeetje meid wat en rot situatie!!! het is logisch dat het voor je man allemaal even teveel wordt, maar blijf vooral praten samen! ook voor jou is het alles behalve makkelijk, al zal hij daar nu even niet bij stil staan. fijn dat je bij je ouders terecht kunt en blijf erover praten meid! jullie hebben samen iets moois om voor te vechten, houd dat in gedachten. *dikke knuffel*
sorry, niet bijgelezen... Net terug van echo.... een meisje! Nou ik weet het niet meer hoor! Pff best vervelend zeg maar .. en ze wist het nu 100% zeker....tja..... Eerst was ze dus ( met 13 weken ) 80% zeker van meisje, ander echo buro dinsdag zei 100% jongen en nu mochten we vandaag terug naar Lommel, omdat ze vorige keer niet met zekerheid kon zeggen, en nu dus 100% meisje Nou ik weet t niet meer! een baby krijgen we dat wel , maar wat voor 1
@ Steph; moeilijk meid! Maar goed dat je hem de rust geeft. Als jullie aan het begin van deze zwangerschap heel bewust hebben gekozen om het kleintje te houden, dan hoop ik voor je dat hij zich niet bedenkt. En dat zou ik me ook niet kunnen voorstellen (Al ken ik je vriend natuurlijk niet) maar ik neem aan dat hij ook meegeweest is om het hartje te luisteren en naar de echo's? Het is voor hem natuurlijk ook allemaal wel heel veel en niet gek dat hij er even doorheen zit. Maar ook helemaal logisch dat het ook voor jou allemaal spannend en onzeker is! Hopelijk vinden jullie snel de rust om het samen goed uit te praten. @ Ego: ik kreeg vandaag een rekening binnen van mijn zorgverzekeraar van ong. 52euro. Er staat bij dat ik in het ziekenhuis geweest ben maar dat ben ik niet. Ik was die dag gewoon aan het werk. Ik heb wél die dag bloed geprikt bij de huisarts. Misschien is dat naar het ziekenhuis gegaan en moet ik het onderzoek zelf betalen? Weet iemand dat?
Stephanie dikke knuffel meisje... hopelijk komt alles toch snel op de pootjes terecht.... het kan echt allemaal goed komen hoor.... ik kende mijn vriend (nu man) 5 weken (!)... toen ik zwanger bleek te zijn..... Wellicht heeft hij gewoon even rust nodig.... mannen zijn ook vaak van die "geweldige" praters.... en hoe meer je pushed, hoe meer ze gaan dwarsliggen.... probeer (makkelijk gezegd) je rust te pakken.... en aan jezelf en je kleine te denken.... Zo dacht ik ook eerste zwangerschap... que sera, sera..... xxx