Maart 2012 Mama's Deel 2!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Rens ik was ook bij Symfonica in Rosso gisteren!! Vond het erg gaaf :D

Beeb heeft zich nog steeds niet laten voelen... brr blijf gewoon onzekerheid houden. Bah!

2. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    @ Steph, wat erg zeg dat hij gewoon niet weet wat hij wil. Lijkt me voor jou ook zo ontzettend frustrerend! Hopelijk geven zijn ouders hem die schop onder zijn hol! Gaat hij wel mee naar de geslachtsbepaling? Misschien beseft hij dan ineens weer waar hij het allemaal voor moet doen, voor jullie mooie gezinnetje. Ik blijf het hopen voor je hoor meid!

@ Cupido, wat een rare droom, maar jullie kindje wordt vast prachtig (en rood haar vind ik helemaal mooi! Ik hoop daar op bij mijn kindje, rode krulletjes, schitterend! Maar er komt én geen rood, én geen krullend haar voor in de familie, beetje valse hoop dus haha) Veel plezier morgen bij de pretecho!

@ Laura, ik hoop dat je deze zwangerschap er geen gekneusde ribben aan overhoudt zeg...pfff lijkt me zwaar zeg!

@ Sasjuh, je gaat de baby vanzelf voelen hoor. Snap dat je onzeker wordt. Als ik een dag geen gekriebel voel, dan voel ik me ook onzeker.

@ Ego, wij gaan vandaag naar de Ikea, kijken of we daar leuke meubeltjes kunnen vinden voor de kinderkamer. Ik had eergisteren mooie ladekasten gezien die mogelijk als commode kunnen dienen. Nu moet vriendje nog even mee om te keuren.

Fijne dag vandaag!

3. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    #1003 liefebees, 9 okt 2011
    Laatst bewerkt: 9 okt 2011
    Ja ik zou haar vanzelf wel gaan voelen maar iedereen hier voelt beeb al heel lang, ook de mensen die weken minder lang zwanger ben als ik.. En ik raak dan meteen weer in de stress of alles wel goed is..
    Ook heb ik ook nog geen zichtbaar buikje en als ik die buiken van jullie allemaal zie...
    Internet en zwanger zijn is voor mij geen goede combi denk ik, maakt me onzeker.

4. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Ja ik wil wel dat hij mee gaat naar de geslachtsbepaling. Ik wil hem gewoon overal bij hebben. Ik hou van 'm en ik hoop dat we er gewoon uit kunnen komen en dat hij straks miss ineens zijn ogen opent van dit wil ik niet kwijt!

5. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,
    Net uit bed, heerlijk. Joosje kwam me wakker knuffelen en een kopje koffie brengen (ja, soms weer zin in).

@ Steph, tjee meid toch, wat een onzekerheid allemaal. Je houdt heel veel van hem denk ik, omdat je het steeds voor hem op neemt. Ik denk dat hij alle veranderingen doodeng vindt en er op dit moment alleen voor kan vluchten ipv erover te praten. Is natuurlijk niet de oplossing, maar misschien heeft hij even tijd nodig om dat te beseffen. Kan me voorstellen dat je nu niet kunt genieten, je toekomstbeeld is ineens 180 graden anders. :( Ik hoop dat er vandaag goede gesprekken zijn, vooral met jouw vriend. en dat jullie langzaam toch weer dichter tot elkaar komen. Heel veel sterkte meid, ik denk aan je en geef je een dikke knuffel!!!

@ Sasjuh, ik voel de kleine man ook pas sinds woensdagavond en ook nog maar heel soms. Gisterenochtend voor het laatst gevoeld en daarna de hele dag niet. Stress, echt erg. Maar gelukkig was hij vanochtend weer wakker dus ben weer gerust gesteld. Internet & zwanger zijn is voor mij ook absoluut niet goed, en het dan toch niet kunnen laten om dingen op te zoeken... :( Bij de zwanger&fit zitten meiden die de beebs pas met 22 weken voelden dus gek is het echt niet. Maar snap je ongerustheid want ik ben precies hetzelfde (en ook mijn buik is de afgelopen weken niet of nauwelijks gegroeid).

Ik ga zo een hele grote strijk doen en dan straks weer slaapdienst. Pff, na morgen ruim 40 uur gewerkt (en dat terwijl ik een contract heb van 26 uur). Volgende week minder gelukkig en de 20-weken echo. Ben erg benieuwd en vind het een klein beetje spannend.

Jullie nog leuke plannen vandaag???

Liefs, Leske

6. Seth

Seth Niet meer actief

cupido
    veel plezier morgen..!!!

7. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Hey Sasjuh vervelend voor je!! Maar herken het zo van mn vorige zwangerschap!! Ik voelde Sem pas voor het eerst met 21 of 22 weken..
    Ik zat er ook zooooo op te wachten...
    Weet niet of je het al gezegd had maar ligt je placenta voor??

8. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Zo, heb weer ff een nieuwe foto geplaatst op het buikfoto topic!!!

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Happymom je reactie doet me goed, ik lees alleen maar van mensen die hun beebje al vroeg voelen.
    Met 12 wkn zei de vk wel dat mn placenta voorlag maar afgelopen zaterdag bij de pretecho zei ze dat de placenta (voor mij) links aan de zijkant lag..
    Had jij toen wel de placenta aan de voorkant?

Gelukkig over 1 1/2 wk de 20 wkn echo al!

10. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Heej hallo dames!

Symphonica in Rosso was erg geslaagd. We hadden staan plaatsen en dat is me op het einde erg duur komen te staan. Jeetje, kon nog niet meer lopen. Elke stap die ik zette leek net een blok beton in mijn buik op en neer te gaan. En ik vond het parkeren (bij Burgers Zoo) en dan een rij met 2000 mensen wachten totdat je mee met de bus kan, en daar dan 12 euro voor betalen, errug veel!

Maar het concert was SUPER!! Heb er lekker van genoten... Sasjuh, had je zit of slaanplaatsen? Wij hebben eigenlijk de hele tijd achter gestaan, voor de eetkraampjes zeg maar. Omdat ik nogal klein ben, kan ik daar het meeste zien...

Voelen: ik heb al langer dat ik de baby voel kriebelen, maar nog niet echt iets wat ik kan plaatsen... Nu sinds woensdagavond??? Heel gek gevoel in mijn buik, een gevoel dat er iets aan het bewegen is... En als ik dan mijn buik voel, voelt die op sommige plaatsen HEEL hard aan. Denk dus dat beebje zich dan ff aan het draaien is.

Dinsdag de 20 weken echo en de geslachtsbepaling. Jeetje wat ben ik zenuwachtig hahaha.

Stephanie, hoop echt dattie de juiste beslissing maakt... En hoop eigelijk ook een beetje dattie zijn verantwoordelijkheden neemt. Wie weet wat er vanmiddag uit de gesprekken komt? Denk inderdaad dat het idee hem opeens allemaal een beetje teveel ineens wordt? Meid, laat je niet gek maken... Ik duim voor je en het belangrijkste is nu ff: je beebje. Denk goed aan jezelf... Knuff!

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Rens dan waren we vlakbij elkaar! Wij hadden zitplaatsen, op de tribune tegenover het podium en dan de 1e rij dus net boven die eetkraampjes :D Ik was erg blij met zitplaatsen, kan me voorstellen dat je kapot was op het veld!
    Wij hadden bij de Rijnhal geparkeerd, gratis en ongeveer 5 minuten lopen vanaf Gelredome. Waren vlot weg vanaf daar en was om kwart over 11 lekker thuis. Woon dan ook niet ver bij Arnhem vandaan hoor!

12. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Pff sasjuh, wat een geluk zeg. Ja als wij dit van te voren hadden geweten, hadden we het wel anders gedaan... Zal eens heel ff een foto posten, want heb nog een foto gemaakt van de mensen achter op de tribune ;) Dan waren we inderdaad wel heel dicht bij elkaar. Wij hebben hele tijd ongeveer in het midden achteraan gestaan...

13. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Sasjuh, als je trouwens een klein meisje het laatste uur 6 x naar de wc hebt zien rennen, that's me! Stom vocht in mn lijf wat er net op zo'n avond uit moet komen... :(

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Haha wij zaten ook in het midden! Wat toevallig zeg :)
    Ik vond het wel een supershow, heb er van genoten! Alleen ging later denken... zijn die harde geluiden niet schadelijk voor beebje?

15. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Volgens mij maken de geluiden niet zo heel veel uit... Maar wel lange trillingen aan 1 stuk. Maar denk ook dat het wat anders is als je het 1 x per jaar doet, dan 3 x per maand. Anderen zwangere dames gaan nog elke week uitgebreid 2 x op stap naar een propvolle discotheek...

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Leuk die fotoos! Daar moeten wij wel opstaan, dat kan niet anders maar kan ons er niet echt uithalen!
    Haha ik ben ook 3 keer tijdens en 2 keer voor het concert naar de wc geweest hoor, verschrikkelijk!

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hm ik ga 29 oktober nog een x naar een concert (3J's). Dat is dan al wel 2 x deze maand. Ga het eens aan de verloskundige vragen, ben wel benieuwd eigenlijk.

18. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Oeeew leuk... Vond het jammer dat ze gister maar 2 nummers speelden... Had eigelijk wel meer verwacht. Ja sorry, vind de 3js errug leuk hahaha. En vond Pearl eigelijk ook onverwachts heel mooi zingen. Vooral dat Spaanse (???) nummer... Eigelijk duurde het concert gewoon veel te kort! Het had met gemak nog wat uurtjes langer kunnen/mogen duren. Alleen weet ik niet of mijn voeten en beebje dat leuk hadden gevonden hahahah...

Dit was voor mij even het laatste concert. Vorig jaar piratenfestijn geweest (echt, moet eigelijk iedereen een keer meegemaakt hebben, alleen al om rond te neuzen wat voor types er rondlopen haha) en naar Puur Hollands in Beursgebouw Ehv. Allebei ook erg geslaagd... Iemand anders nog leuke concerten op de planning staan komende tijd?

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik ben stiekem ook meer van de 3J's dan van Nick en Simon ;) Jammer idd dat ze maar 2 nummers deden, maar wel erg leuk dat wiegelied :D
    Ik vond Pearl ook erg goed, het was een Italiaans nummer! Supermooi was dat..
    Hier dus nog 29 oktober naar de 3J's en dan voorlopig niets.. Ga normaal eind feburari ook altijd nog naar Vrienden van Amstel live maar dat slaan we dit keer maar over.

20. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Hahaha ja Sasjuh, lijkt me inderdaad niet zo handig in deze situatie hahah. Dan zijn we hopelijk allemaal op zijn allerbolst...

Deel Deze Pagina