Maart 2012 Mama's Deel 2!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hier was echt helemaal niemand te bekennen toen ik beviel!!
    het hele zkh leek wel uitgestorven hihi.

had dus ook lekker de douche voor mezelf alleen en heb wel even lekker de tijd genomen om te douchen:p

2. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh.... leuk.... vocht via het infuus. Ben ooit aan mijn duim geopereerd en ik geloof dat ze er toen 3 infuuszakken doorheen hebben gejaagd. Vraag me niet waarom, want bij de twee operaties (weer aan mijn duim) die daar op volgden heb ik geen infuuszak meer gezien.

Maar man, wat moest ik ontzettend nodig naar de wc toen ik terugkwam van de OK. Mocht pas naar huis als ik geplast had... nou, dat was dus echt geen enkel probleem! Had zo een heel kratje van MvM vol kunnen plassen als ik zwanger was geweest :D.

3. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Hmmm... Dus als het allemaal meezit, ben je binnen een aantal uurtjes weer thuis. Ja ik wist echt niet wat ik me erbij moest voorstellen, nu wel :) Ja ons ziekenhuis heeft ook zon info avond. Had eerst zoiets: laat het allemaal op me afkomen, vind het veel te vroeg me daar nu al 'zorgen' over te maken... Maar langzaam aan (en ik weet het, het duurt hopelijk nog een week of 20) komen de vragen... Dinsdag toch nog maar eens informeren naar zo'n info avond, misschien toch wel handig.

4. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rens, ik heb dat destijds ook gedaan. Ik was toen 36 weken zwanger .. heel vaag ergens want ik liep daar echt in het ziekenhuis met de gedachte dat ik daar zelf ieder moment kon liggen. Toen het eenmaal zover was wist ik precies wat er ging gebeuren. Erg fijn. Hier was het ook zo rustig tijdens de bevalling. Heerlijk, ik had alle aandacht. Ik moest ook een nachtje blijven. Had een ruggeprik gehad en dochter lief was erg geel.

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @la femme - Krijg inderdaad nog een 20 weken echo. Hopelijk is het dan 200% zeker,
    want een verrassing hoeft voor mij niet zo hoor :D
    wil heel graag gaan shoppen in roze of blauw!

Ik ga meteen eens opzoeken of het ziekenhuis hier ook zo'n info avond heeft, dat lijkt me wel wat!

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hmm zo te zien niet, niks op de site in ieder geval, dat is dan weer jammer

7. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oef oef mijn borsten!!!! Leuk maar ze beginnen me langzaam in de weg te zitten.. Ze blijven gevoelig.

8. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ja ik denk dat ik me ook maar even ga verdiepen in zo'n informatieavond in het ziekenhuis hier... Weet nog niet wat ik wil, thuis of in t ziekenhuis... als t hier thuis voorspoedig gaat en ik voel me er fijn bij, blijf ik lekker hier. Zo niet, ga ik naar t ziekenhuis....

Cupido: ik heb ook erg last van mn borsten. Ookal zijn ze niet zo groot, (cup A), ze doen ontzettend veel pijn en beginnen al wel wat te groeien, eindelijk!!! haha.

Oh ik heb dit hele weekend gedroomd! Echt niet normaal! Vannacht een vreselijke nachtmerrie gehad over t zoontje van mn vriend, verschrikkelijk!!!

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Mijn banner zegt dat ik op de helft ben... maar dat is toch pas volgende week??

10. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Dames;

* Zwaai, zwaai* vanuit het zonnige Turkijke!

Hihihi, waar het helemaal niet zonning is ;)! We zijn gister aangekomen er was een heuse storm (wind en ringen en onweer). Nu wordt het al wel beter, hoop dat vanmiddag mijn zw-buikje in een bikini mag showen (tis wel lekker warm).

De beeb vindt t geweldig hier, hij kriebelt en beweegt volop in mijn bui, kan er heerlijk van genieten. Ook zien de mensen mijn buik al aardig! Haha... dan zeggen ze zo; pas op he?! Huh waarvoor? Nou als je loopt, voorzichtig doen? Ik weer huh waarom dan? Nou voor de baby in je buik! hihihi!

Even kort;

Stephanie; meid heb je verhalen gelezenn, vreselijk meid, dit wil je niet, maar zoals meerdere al zeggen, probeer je ventje een beetje de ruimte te geven, hoe moeilijk het ook is! Jullie leven is in een korte tijd zo veranderd, hij kan hier niet voor weg rennen, maar even afstand nemen en het herzien kan soms helpen! Dikke dikke knuffel meid, en probeer even aan jeezelf en je beeb te denken!!!

Zebra; hahahaha! Wat maak jij het spannend! Ik zou de 20 wk echo even afwachten!

Meiden met echo's; veel plezier!!!!

11. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Sasjuh: Ja je zit idd volgende week pas op de helft. Je banner is denk ik een beetje in de war....

Frenzy: Hopen dat jullie gauw mooi weer krijgen! Lekker dat t tenminste wel warm is! Geniet ervan meid!!!!

Ik heb trouwens gister van mn schoonzusje 6 paar kleine ieniemienie schoentjes gekregen voor ons meisje... Haar dochter is net een jaar en past ze allemaal niet meer.
    Echt helemaal geweldig, onder andere twee paar adidasjes... roze en zwarte met bloemetjes, echt leuk!!!

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Cupido veel plezier vandaag bij je pretecho + geslachtsbepaling! )

13. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    ja Cupido: heel veel plezier vandaag meid! Hoe laat moet je?

14. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    @seth, bedankt nog voor je reactie! Er zit me best wat dwars ja, voornamelijk werk gerelateerd maar ook in een huis zitten wat 1 grote bende is, en natuurlijk alle onzekerheden en angsten die iedereen hier wel ervaart. Het gaat er ook niet precies om wat er mis is, maar meer hoe ik ermee omga momenteel...en dat is niet goed. Maar ach vandaag begint al weer beter :) wat lief trouwens van die zwanger kaart die je hebt gehad :)
    @gabrielle, nee zit niet op een depressie te wachten nee , maar zit bij ons behoorlijk in de familie ook :(

@hanna mom, echt vreselijk. Kan me niet voorstellen hoe dat moet zijn, heeeeel veel sterkte!! Wel fijn dat de begrafenis mooi was, hopelijk geeft het wat afsluiting!

@beesie, nog gefeliciteerd met jullie 3 jaar samen zijn!
    @stephanie, he wat rot zeg!! Dat kun je nou niet bepaald erbij gebruiken, hopelijk trekt ie snel bij!!
    @frenzy, veel plezier daar in Turky :)
    @cupido, veel plezier vandaag met de echo!! :D :D

verder niet alles bijgelezen hoor, veel te druk weekend...vandaag werken en .....

20 WEKEN ECHO :D :D :D :D om 12:55

Bijna op vakantie ook, lekker hoor...5 daagjes met zijn 2 (+) hihi :D

@zwangerschapskleding, heb ook al best wat 2e hands spullen gehad maar allemaal bijna maat XL...die pas ik niet en hopelijk blijft dat zo :p. Heb nu 4 setjes nieuw gekocht en wil het daarmee doen eigenlijk, moet alleen nog een jas en laarzen met een platte hak want mn rug protesteert op hoge hakken.

@borsten, ik denk dat mijn borsten wel 3 maten gegroeid zijn pfft :p zijn huge en heb normaal een 75c dus is al niet klein. ook hele gevoelige tepels, met nog steeds een beetje kloven ...bah maar eht wordt al beter.
    Fijne dag allemaal!

15. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Oh Guusje, wat spannend zeg!!! Ik zal aan jullie denken om 12.55! Wou dat t al volgende week was, dan mogen wij ook voor de 20 weken echo!
    Wooow, je borsten al 3 maten gegroeid? Jeetje, wou dat ik dat kon zeggen! hihi.

16. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej meiden,

Ben weer thuis uit mijn dienst.

@ Cupido, heel veel plezier vandaag bij de pretecho.
    @ Guusje, jij ook bij de 20-weken-echo, wat een mijlpaal hè.
    @ Frenzy, hele fijne vakantie meid, geniet ervan.

Een vraagje voor degenen die de baby al voelen: voelden jullie de kleine in het begin meteen iedere dag? Ik voel 'm namelijk maar echt heel af en toe, nu al vanaf gisterenochtend niet meer gevoeld. Wordt er een beetje onzeker van.

Verder weinig nieuws hier, beetje poetsen vandaag en bijtanken. Heb een drukke en volle werkweek achter de rug.

Doeg! Leske

17. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja, mijn borsten zijn ook enorm, had ook van mezelf al 75 c en daar zijn ook een paar maten bij gekomen. En ze zijn bij mij ook pijnlijk... :( Zal blij zijn als ze weer wat krimpen na maart. :) Ne de bevalling van Joosje ben ik van E echt naar een "theezakjes-B" gegaan, maar ik was er wel blij mee. Snap heel goed dat sommige meiden graag grotere borsten zouden willen, maar heel groot is ook alles behalve prettig...

Doeg!

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @Leske, ik voelde hem/haar gister en eergister wel een paar keer per dag. Maar daarvoor gewoon een dag of 4 helemaal niet.
    dus echt wisselend!
    Ik dacht toen ook van .. nou.. word het niet weer eens tijden om wat te voelen!

19. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor je reactie, dat is dan wel weer een geruststelling. :) Gelukkig hebben we vrijdag de 20-weken-echo, kunnen we weer spieken! ;)

20. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Leske: maak je niet druk hoor meid, toen ik de beeb nog maar net voelde, was t ook maar 1 keer in de paar dagen. Het is nu sinds 1,5 week dat ik haar echt de hele dag door voel. Sowieso elk uur voel ik haar bewegen, en soms veel vaker, dan blijft ze maar doorgaan. Dus is niks raars aan hoor, komt vanzelf wel dat je m elke dag voelt!

Deel Deze Pagina