begin hier een lichtelijke baaldag te krijgen.... behalve dat ik flinke pijn heb aan dat bekken....... (nouja eigen schuld, gisteren te veel gedaan, vandaar dat ik nu niets doe..als hier rondhangen kon gisteravond niet eens meer op de wc gaan zitten om te plassen, heb op 1 arm en 1 bil gehangen..) krijg ik net te horen van man, dat de auto die we vrijdag gehaald hebben...(zafira) nu al makementen heeft... lekke uitlaat en nog wat... Nu heeft ie net zn apk gehad !!(hadden we gelijk gedaan) en had extra garantie bijgenomen, baal ik er toch enorm van.... Zal wel weer goedkomen... maar zonder auto zitten... we moeten woensdag naar de echo... :x
@seth: dat is balen!!! grrrrrrr net isabel uit bed gehaald, zit ze weer te poepen!!! dat doet ze nu altijd als we net beneden zijn... en het doet al zo een pijn om haar te tillen en de trap op te moeten. zometeen alles klaar maken voor haar vanavond, dan breng ik haar alvast naar mn ouders, blijf ik daar totdat ik weg moet maar dan kunnen hun haar tillen want dit is niet leuk meer.
@Seth, hahaha, het is niet erg, ik dacht eerlijk gezegd zelf ook 'wat raar', dat kan toch niet. Nu je dit zo uitleg, zat dat het wel zijn geweest. Ik heb overigens geen doptone of angelsound. Ach ja, het was toch een magisch moment, wanneer heb je nu zo'n buik wat op en neer gaat ? Nog jamer van je auto, ik hoop dat ie wel snel gemaakt wordt! @Naomi: wat balen van je bekken, dat je daar zoveel last van hebt. Ik hoop dat ze je vanmidag al kunnen helpen. @Cupido: veel plezier met de echo vanmiddag! @Iffy: welkom hier, gefeliciteerd met de zwangerschap en veel plezier!
we weten het dan eindelijk.... maar het belangrijkste is dat hij gezond is natuurlijk, alles zit erop en eraan - geen vreemde dingen! mag op de website
@Guusje: leuk, een jongetje! En wat fijn dat alles goed was! (dat is nog altijd het belangrijkste natuurlijk!) Wel een hoop jongens tot nu toe!
Guusje: wat leuk, een zoon!!!! gefeliciteerd! En superfijn om te horen dat alles helemaal in orde is! Post je vd week hier nog even een echo? Iffy: welkom hier! hoop dat je ook lekker met ons mee kan kletsen!
gelukkig..... en idd... toch een aparte ervaring.... nog even zie je heel je buik op en neer gaan.. ....
@Guusje, leuk een zoon!!! @iffy, gezellig dat je ons hebt gevonden, welkom! @Naomi, wat onwijs balen dat je zo een pijn hebt, hopen dat het iets minder wordt door therapie.
@ Guusje, leuk, een kleine man op komst!!! En het allerbelangrijkste idd, een goede 20-weken-echo, super meid!!! Lekker van genieten. Ik heb net lekker een uur gesport, heerlijk. Zit bij zwanger&fit en op dat abonnement mag je zo vaak komen sporten als je wilt. Dus ik heb nu ook een individueel programma. Ben er echt van opgeknapt, ben fitter terug gekomen dan dat ik vertrok. @ Iffy, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Het is reuzegezellig hier, 1 tip, neem er iedere dag even de tijd voor om te lezen want anders houdt je het niet bij. Doeg! Leske
@ Guusje, leuk, een zoontje. gefeliciteerd @ leske, lekker hoor dat sporten, ik heb er op het moment echt geen puf voor... heb nu samen met mn man een abbonement genomen voor het zwembad gaan we op onze jonge leeftijd maar baantjes trekken hihi @ Iffy, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. neem de tip van leske maar aan ja haha er wordt hier zoveel gebabbeld dat je het zelfs met 1x per dag soms niet bij kan lezen...
Iffy welkom! Inderdaad zo vaak mogelijk komen bijlezen en kletsen. Ik was vanmorgen nog even komen spieken, en nu moest ik alweer 3 pagina's bijlezen! Guusje, gefeliciteerd met jullie ZOON! En fijn dat de echo verder helemaal goed is! Dit is de eerste 20-wekenecho die we in dit groepje hebben gehad toch?? Maart wordt ook wel de maand van de stoere knullen geloof ik EGO: hier hele dag gelopen, winkel in winkel uit. Op zoek naar nieuwe meubels want helaas moeten we niet alleen een babykamer maar ook de complete woonkamer verbouwen. Gaat weer genoeg geld kosten...máár wel hele leuke dingen gezien! Nu alles uitmeten en dan zaterdag de bank bestellen in de juiste maten. Dan nog een nieuw aquarium want die moet op een andere plek waar deze maat niet past, een nieuw aquariumkast en een nieuwe wandmeubel. Gelukkig zien onze 'oude' (we hebben ze nog maar 3 jaar) meubels er nog goed uit, die gaan dus gewoon op marktplaats. Verder hier alles prima, morgen eventjes snel hartje luisteren tussendoor bij de VK!
@Stephanie- Wat vervelend allemaal meid, hoop voor je dat alles goed komt, en inderdaad heeft ie misschien even tijd nodig en om het beter te relativeren. Hou je sterk meid! @Iffy- Welkom hier, en gefeliciteerd met je zwangerschap! Goede tip van Leske, neem tijd om bij te lezen, want het gaat hier vaak zo megasnel! Maar leuk weer een maartmama erbij. @Guusje- Gefeliciteerd met de goede 20 weken echo meid, weer een mijlpaal bereikt en een stuk minder zorgen..! En een zoontje, leuk hoor. Ben benieuwd naar de eindstand jongens-meisjes. @EGO - Vannacht erg onrustig geslapen, heb 4 dromen gehad pff, en 4 keer wakker geschrokken. Ben er alweer 2 van kwijt. Maar de andere 2 waren zo vreemd. Maar daar hebben er veel last van hier. Mijn vriend ook vertelde hij. Hij droomde dat ie snachts wakker werd en er beneden licht aan was, en ik zei: Ga jij maar kijken schat. En toen ging hij kijken en stond mijn vader in zijn onderbroek in kastjes te kijken. Haha erg vreemd! Bleek dat hij wat kwijt was. Dan vind ik mijn dromen in eens niet meer zo appart. Meestal kan ik er nog wel wat uithalen waar de droom vandaan komt. Gisteren is de oudste van 3,5 mee geweest naar een kinderfeestje in zo'n speelland achtig iets. Ik moest huilen toen we haar af hadden gezet, er waren allemaal kinderen van 5 jaar met grote mond en niet lief tegen haar deden toen we er net waren. En daarna moest ze dan mee de auto in zonder pap's en mam's. O jee, eerste keer en voorlopig denk ik ook de laatste keer. Vind dat toch erg eng om ze bij andere achter te laten. Ligt er ook wel aan bij welke... Maar dat gezin vooral. Ze kan vaak als ze hier op visite is haar eigen kinderen niet in bedwang houden, loop ik meestal achter haar kids aan te huppelen. Die van ons is ook nog maar 3,5, je moet ze wel een keer vrij laten, maar vind 3,5 toch wel erg vroeg voor een uitfeestje. Volgende week 20 weken echo! Spannend.....!!!
Guusje wat leuk een jongetje! En wat fijn dat alles goed was. @Bekken: Net bij de fysio geweest en inderdaad bekkeninstabiliteit. Bij mij echt mijn stuitje en last met zitten. Lopen gaat prima. Heb nu mijn rug ingetapt en dan vanaf volgende week oefeniningen,. Ga dan ook starten met zwangerschapszwemmen omdat baantjes zwemmen teveel pijn opwekt. Ben benieuwd.
hier net terug van de fysio! ze zag al gelijk toen ze naar mn rug keek dat mn onderrug ter hoogte van si-gewricht flink opgezwollen was en compleet geblokkeerd is. ze heeft het wat los gewerkt en moet nu 2x per week komen om te kijken of het nu heeft. ik ga morgen middag mn werk bellen dat ik voorlopig de ziektewet in ga. mochten de behandeling erg goed werken en ik bijna nergens last meer van heb wil ik lichte routes gaan doen maar ook niet te veel.
@Naomi: inderdaad verstandig om rustig aan te doen dan! @Zwemmen: ik heb net gisteren besloten dat ik ook maar eens baantjes ga zwemmen. Een zwangerschapscursus kost hier meer dan 100 euro voor 10 lessen, en dat heb ik er niet voor over... Ik loop iedere ochtend 45 minuten tot 1 uur met de hond, maar ik voel dat ik extra lichaamsbeweging nodig heb... Helaas is het zwembad hier heel klein, dus moet ik naar een andere plaats om te zwemmen. (daarbij komt trouwens, dat mijn man heel vaak 's avonds weg is, dus ik moet niks hebben waar ik aan vast zit, qua lessen). Ik ga dus overdag zwemmen, en breng dan mijn zoontje naar 1 van de oma's.
naomi, goed zo aan jezelf denken! anna, Ik wil ook gaan zwemmen, maar wach tot een weekje of 25, en hoop het dan toch wel tot ongeveer het eind vol te houden. als ik nu begin ken ik mezelf en ben ik het zwemmen over 10 weken weer zat ( geen sportief type )
Wij zijn helemaal blij!!!! Kindje is gezond en we krijgen een JONGEN!!!! We zijn er zo blij mee, loop continu te glimlachen