@ Cupido, leuk, leuk, weer een jochie erbij. Die maart-meisjes krijgen het druk met al die knullen, hihi. En wat fijn dat alles goed is!!! @ Stephanie, hoe is het meid? Doeg! Leske
gefeliciteerd cupido..... er komen zo wel heel wat jongens zeg.. volgende week weet ik of ik met de trend mee doe of lekker eigenwijs een meisje ga krijgen haha
Cupido gefeliciteerd!!!! (en ik tel af........... aaaaahhhhhhhhhh wat gaan die laatste dagen langzaam)
Ja het zijn heel veel jongens tot nu toe, maar wie weet komen er een hoop meiden bij/ Ik ben iedergeval helemaal happy met onze knul. Van elk soort 1
ben benieuwd wat de eindstand jongens/meisjes gaat worden.... en anders zetten we de "joker" in.... (zebra?) geintje hoor...moet kunnen toch..
en dan zeggen er veel..: "en nu ben je klaar..." tis echt allebei leuk.... zag vandaag zo'n babytje van een week oud... *smelt*...
Wat leuk! Guusje en cupido allebei een jongetje! Gefeliciteerd! Tot nu toe idd veel jongetjes! Ben benieuwd straks!
@Cupido: welkom bij de jongentjes-club!!! @dames met bekkenpijn, Seth, Naomi, Foxy: wat enorm vervelend lijkt me dat. Het is goed dat jullie rustig aan doen en je goed laten begeleiden. @Suzanne: 3,5 is ook jong voor een uit-feestje. @Eveline: eigenlijk best leuk, huis inrichten
Tja met deze termijn zijn de grove contouren van het gezicht er al, maar nog net niet genoeg om te zeggen hoe hij eruit ziet.... heb er trouwens ook van dezelfde termijn van dochter.... alleen het neusje was al duidelijk hetzelfde als dr broer... mooi hoor zo'n baby in de maak...
Ja klopt Seth, dit was in Barendrecht. Babytje is echt nog vel over been joh met deze termijn. Maar zo leuk om te zien dat er een mini mensje in je groeit. Met 27 weken laten we het weer doen. Dan zien we veel meer. Was trouwens komisch, toen we naar het geslacht wilde kijken deed de kleine zijn handje voor zijn kruis en van onder mochten we eigenlijk ook niet kijken. Is ook niet heel goed gelukt. Uiteindelijk kreeg ze het toch goed in beeld, want hij lag er als een vent bij nadat hij zijn hand had weg gehaald (benen wijd open).
Cupido: wow wat mooi meid! Gefeliciteerd, een jongen!!! En wat mooi om die 3d echo zo te zien! Super!
Had je die Amerikaanse???? harje.. kamertje.. klepje.... Ze heeft echt standaard teksten.... is je vent een voetballer? penalty schieten.. hier liet dochter in eerste instantie niets zien.. zegt die vrouw: als ze de benen bij elkaar houden, zijn het meestal meisjes... waarop ik eruit flap: (wat dus ook op dv staat) als meisjes altijd de benen bij elkaar houden, had ik hier nu niet gelegen.. hahahahahaha..... 27 weken is mooi hoor... al zijn die van mn oudste met 25 weken echt het mooiste..!!! heb er ook vanaf 32 weken, maar die zijn rimpelig door waterverplaatsing ofzo.. (?)