@Cupido- Wauw wat leuk, gefeliciteerd! Een jongen! EN een erg leuke echo, gaaf dat je dat kunt zien zo, en zo compleet al... Mooi hoor! Geniet er van.
Seth het was inderdaad die Amerikaanse. Ik stoorde me er niet zo erg aan. Had een goede bui Met 25 weken mooier? Dan zit er toch ook nog geen vet aan? Ohhhhja helemaal vergeten te melden: bij mij is de thuis zout geslachts test dus uitgekomen!! Die voorspelde bij mij een jongen (ja kans 1 op 2 ) dank jullie wel voor de felicitaties!!
en een zoekplaatje.... net of je je heel de buik ziet.. ivm de ronding links... heb toen nog getwijfeld om deze op het kaartje te zetten... zoontje zie je zijaanzicht.. en ligt te duimen... voetjes rechts... pfff en nu is het al zo'n grote jongen...
we zien het wel... volgens onze oudste krijgen we (ik citeer) een kleine baby met een dikke piemel... Dochter wil echt een zusje.. tja broertjes heeft ze al 2...
neusje is trouwens wel heel mooi. Leek het bij de geboorte ook? hier kon ik er voor de geboorte geen voorstelling bij maken. Nu 2 jaar later zie ik het gelijk. Daar heb je wat aan
ja.... maar toen hadden ze nog andere aparaat... vandaar een andere "kleur" zeg maar... bij dochter hadden ze ook nog deze kleur.... bij jongste al de "fellere" tint... en nu dus ook de andere kleurtjes.... hahahahaha... pffff "spaar ze allemaal"..... nouja ik kan je iig ook nog de 27 weken foto's en 32 laten zien... om een keuze te maken.. zal ze hier niet plaatsen anders wordt het zo'n seth-topic...
Lijkt heel erg (jongste toch), leuk om jou te zien. Had toch ander beeld van je. Heb trouwens het idee dat ik je man ken. Werkt hij in de bouw?
Echo was van de oudste.... nouja de neusjes lijken allemaal wel op elkaar.. iig als baby... verder heb je pb...
Jullie maken het wel spannend hoor dames... Ik vind het ook soms raar me iemand bij een naam voor te stellen! En Seth, van mij mag je er gerust een Seth-topic van maken. Denk dat er niemand zoveel ervaring heeft hier als jij... En vind het wel fijn om van iemand met ervaring te horen wat je het beste kunt doen en voorbeelden kunt zien. @ Cupido: have fun!! @ Stephanie: hoe is het nu met je? Heb niks meer van je gelezen... (of heb ik het gemist?) Ego: ben echt zenuwachtig voor morgen... Damn! Is het niet of het nog wel allemaal goed zit, is het wel naar het geslacht...
Cupido mooi! Dit was mijn 3D echo met 18 wkn: http://94.100.118.147/1416850001-1416900000/1416870201-1416870300/1416870250_5_4KeO.jpeg http://94.100.118.49/1416850001-1416900000/1416870201-1416870300/1416870222_5_62e5.jpeg Even via een linkje want krijg ze niet ge-upload! Bij mij klopte de zout test ook trouwens, een meisje!
Wow wat gaaf zeg, om al die echo's voorbij te zien komen. Ik heb gisteravond een afspraak gemaakt voor de 3d/4d echo. Op 21 december om 20.30 in Almere bij Babyfocus. Ik ben dan 29 weken, vond ik wel een mooie tijd.... Ben zo benieuwd!!!! En ik ben ook benieuwd naar de foto van Seth, en eigenlijk naar iedereen, hihi. Jammer dat we niet een echte fototopic hebben, haha.
Ik heb wel Hyves en Facebook.. met fotoos. Als iemand me toe wil voegen.. mag! Ik heb 28 november nog een pretecho, 3D en 4D. Ben benieuwd!
Ik heb bij de vorige zwangerschap ook een 3d echo gedaan met 30 weken. Echt heel mooi. Ga dit nu weer doen. Dit was mijn zoontje met 30 weken Bekijk bijlage 189395
Heej meiden, Ff snel, moet zo weg. Mooie echo's!!! Ik ben ook erg benieuwd naar de gezichten achter al die namen. Nou ja, heb al 1 iemand op Hyves en 1 op Facebook. Erg leuk!!! Dus Sasjuh, ik vind het wel leuk om je toe te voegen op Hyves of Facebook. Stuur maar een pb voor je naam, dan zoek ik je op. Kun je ook gelijk mijn hele gemeleerde gezelschap zien (man 58 jaar, ik 31, stiefzoon 18 (staat ook ergens tussen de foto's), Joosje 4 en de kleine op komst). Doeg, ik lees vanmiddag weer even! Liefs, Leske Oja, Rens, heel veel plezier vandaag met de echo!!! Hier gisteren goed nieuws gehoord trouwens, mijn nicht en haar man en zijn na heel veel jaartjes mm, ZWANGER!!! SUPER!!! Ben zo blij voor hun, wonderen bestaan echt. Na 3 ziekenhuizen en tig behandelingen is het dan toch gelukt.