@seth, ja hihi had het goed!! Leuk is het sowieso al maar sweet victory..hehe...man en ik zaten elkaar zo te plagen ermee Jij schrijft toch op een eigen webby ofzo? Mag ik daar eens kijken? mooie echo's trouwens! @eveline, ahh nog zo 1 in dat schuitje. wij moeten ook zon beetje het halve huis nog verbouwen. Maar shoppen is altijd wel leuk! Veel plezier nog met alles leuk inrichten en bedankt! @Suzanne, oeh kan me voorstellen dat het moeilijk is en met 3,5 zijn ze ook nog zo kwetsbaar en klein he. Naja zijn kindjes altijd wel natuurlijk, maar toch. @naomi, goed dat je je ziek meld.Vnd ik wele cht knap van je dat je voor jezelf kiest. Ik ben zelf zon ontzettend watje daarin. @cupido, en nog een jongen GEFELICITEERD leuk leuk en zeker zo belangrijk...GEZOND hihi bij die van ons kon ze er juist niet omheen al hadden we het niet willen weten...het was echt alsof ie hem wilde showen hihi @lautjuh, ook mooi zeg je echo! @beesie, thanks! Nee de fotos zijn niet zo heel mooi vind ik zelf dus zal ze niet posten denk ik. Zometeen naar de arboarts, heb er flink de zenuwen voor eigenlijk....en ook weer niet. Had gelezen ergens dat het niet zoveel voor stelt maar ja wil eigenlijk gewoon een goed advies van die man. Zit voornamelijk mee in mijn hoofd om me dan toch maar een gedeelte ofzo ziek te melden maar weet niet hoe snel zon arts dat adviseert of aanbeveelt ofdat ie het uberhaupt al doet. Hoor vaak dat de arbodienst meer voor de werkgever is als iets anders....blehh...zenuwachtig. Overigens doet mijn baas eindelijk weer iets normaler tegen me, nouja voor hoe lang het duurt waarschijnlijk...maar ben dr wel blij mee! Fijne dag allemaal!
uhh bedank je.... maaruhhhh mijn ervaringen zijn MIJN ervaringen....Heb misschien wat meer zwangerschappen "achter de rug" als sommige maar elke zwangerschap is anders...elk kindje is anders.... foto plaatsen: hahahaha ik val alleen maar tegen joh.. vraag maar aan cupido... nouja als je echt nieuwsgierig bent, moet je maar toevoegen ofzo... maar je bent gewaarschuwd.. Succes vandaag... ben benieuwd..
Je mag kijken hoor.. zal je de link en wachtwoord pb-en... wil je wel even waarschuwen dat het begin heftig is.... ik ben namelijk "anders in deze zwangerschap gestapt" dan de meeste hier... en heb een tijdje erover gedaan om het te accepteren.... succes bij de arbo... ennuhhh ziekmelden kan altijd wat zo'n arbo ook adviseert... ik moest met mn BI, doorwerken van de arbo destijds.... (mn werk en arbo speelde samen, hadden al contact gehad voordat ik op gesprek kwam, zelfs toen het vervroegd was.. kortom: het zaakje stonk) heb altijd het idee gehad dat er niet geloofd werd in BI.... ik heb me dus later gewoon volledig ziekgemeld... en het uwv gaf mij gelijk... @BI Was trouwens vrijdag nog zo extreem boos: zag 2 vandaag, en daar was de voorzitter van de vereniging tegen kwakzalverij. Hij was dus van mening dat sommige ziekten niet bestaan, dat het modeverschijnselen zijn, zoals vermoedheidssyndroom en BI. Vrouwen lezen erover en krijgen het dan... is zijn mening.... potverdomme hij zou mogen ruilen hoor... ik had trouwens nog nooit van BI gehoord, totdat de fysio het bij mij vaststelde... ik dacht (naief) dat het normaal was voor zwanger zijn...
eventjes snel: vanmorgen naar de VK geweest, alleen om eventjes het hartje te luisteren want ik had eigenlijk geen afspraak. Ik voelde me een beetje bezwaard maar was nergens voor nodig. VK vond het al zo lang duren voor ik kwam zei ze hahahaha ze had me wel al eerder verwacht! En gelukkig was alles in orde, baarmoeder zat vorige keer heel hoog maar is nu meer naar beneden aan het groeien. Én toen ik zei dat ik het af en toe al denk te voelen, zegt ze dat het heel goed mogelijk is Dus ik ben blij!
Het hoeft niet altijd negatief te zijn ik ben nu ook 2 uur per dag werkdag ziek gemeld ivm zwangerschap. geen enkel probleem met de arbo-arts zij willen ook graag jou kant horen en zien natuurlijk een lieve en meelevende vrouw die het heel goed begreep! Het kan ook anders lopen ga er vol zelfvertrouwen naar toe en wees vooral eerlijk en jezelf succes! Groetjes Chantal
Wauw, wat schrijven jullie erop los zeg! Ik heb moeite om het allemaal bij te houden, nu het op het werk redelijk druk is.... Ik las een tijdje terug het bericht van Hannamom... Jee, meid, ontzettend veel sterkte! Zoiets verwacht je niet meer... Wat een akelig verhaal... Het zet me wel tot nadenken... Ik kan dan wel klagen over alle kwaaltjes, maar als je zoiets leest, is dat allemaal plots zo banaal... Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven en dat jullie heel binnenkort het geluk weer aan jullie kant hebben... Veel sterkte! Ego... Hier vandaag een dagje thuis... gisteren gaan werken met een opgezwollen keel, oorpijn, koorts... pfff, ik hoop maar dat het geen ontsteking is, vermits ik er zonder medicatie vanaf zal moeten geraken... straks even langs de dr...voel me echt belabberd... Verder alles wel ok. Ik voel nog steeds niets (af en toe wat gerommel, maar ik weet niet goed wat ik moet voelen, dus vraag me telkens weer af: zou dat hem nu zijn? )... Verder schrik ik me telkens als ik mn banner zie weer rot dat de tijd zo voorbij vliegt! 18weken en 6 dagen al! Pfieuw! dat gaat snel!
Tuurlijk hoeft het niet altijd negatief te zijn, maar je voelt zelf nog altijd het beste wat je wel en niet kan.... ook al zegt een arboarts het tegendeel... (vandaar dat ik schrijf dat je altijd kunt ziekmelden) Ik vind trouwens dat arboartsen vaak zo moeilijke kunt peilen.... ze hebben niet echt 1 lijn zeg maar.... net wie je treft en hoe ze zijn, of hoe hun dag is.....
Roos beterschap!! en ja het gaat snel....!! zag hier in mn banner opeens ook een ander plaatje... oja.. weer een week verder dacht ik..
@ cupido.. mooi hoor je echo.. wel leuk dat je in barendrecht bent geweest.. ik mag mij daar volgende week melden voor mn 3d echo heb er zo veel zin in haha.. zeker nu ik jou echo zie... heb trouwens dat pakket genomen met 2x 3d/4d echo... heb al een afspraak staan voor 26 weken ook.... en je krijg natuurlijk je kleine ook nog mee in een mooie sleutelhanger.. kun je de kleine overal bewonderen
...... heb ook zo'n pakket in Barendrecht... en mag morgen.... is BIJNAAAAAAAA toch??!! ben nu wel gespannen aan t worden... ook gewoon of alles wel ok is...ok.. het is PRETecho, maar toch..
@cupido: leuk een jongen gefeliciteerd!!!!! @guusje: ik ben daar ook zo erg in hoor. ben ook door iemand omgepraat omdat iedereen zag dat het niet ging. zelf mn cliënten begonnen erover dat was voor mij de druppel. net mn werk gebeld en ben ziek gemeld. morgenochtend even op gesprek komen bij de manager om over de opleiding te praten want stage lopen zit er zo natuurlijk ook niet echt in.... ik hoop niet dat ik moet stoppen, daar zou ik echt heel erg van balen!! al zou het me nu wel wat meer rust geven in de zw.schap. dan zou ik zelf gewoon volgend jaar weer opnieuw beginnen. nu nog even een verklaring regelen van de fysio dat het echt van mijn zwangerschap komt want die hebben ze op het werk nodig voor het uwv...
Nou Roos, het gaat van de ene kant hel hard, maar vand de andere kant... Vannacht kon ik voor het eerst in weken moeilijk in slaap vallen. Kon geen goeie houding vinden, mijn buik staat me al in de weg. En toen dacht ik, jeetje, en ik ben nog niet eens op de helft. Hoe moet dat verder, hahahaha. @arbo en zo: ik werk nu in Belgie en dat is allemaal zo anders geregeld hier. Ik blijf mijn vermoeidheidklachten houden, ik ben elke dag rond 15/16 uur helemaal op al, en dan moet ik nog tot 18u. Ik wil het nog een paar weken afwachten, maar als ik nog steeds zo moe ben, ga ik ook uitzoeken hoe ik hier, al is het 2-3 dagen in de week, iets minder kan werken. Nadeel is dat ik in een kleine organistaie werk, en heb dus geen directe collega's die mij kunnen vervangen. @kwakzalverij: natuurlijk joh, we verzinnen maar dat we BI hebben, of dat we oververmoeid zijn. Iedereen de zweep erover en doorwerken.
Ha dames, even snel bij gelezen, ga zo even reageren. Hier even een schattig foto van mijn huisdier, normaal komt ze echt nooooit bij me zitten maar sinds ik zwanger ben is ze niet van me af te slaan. En ligt ze met hoor oren op mijn buik.
Geweldig!! Dat deden mijn katten ook vorige zwangerschap, echt zo leuk. Nu heb ik nog maar een, 14 jaar oud, bejaard en dement, die slaapt vooral.
Ach lief!!.... Mijn kater was trouwens de reden dat ik ging testen... om te bewijzen dat ik niet zwanger was, ondanks dat hij opeens elke keer op mn buik ging liggen... moet zeggen dat Remy echt een zwaar beest is, dus vind het nu niet meer zo prettig op mn buik...
ik heb hier 3 chihuahua's en die liggen eigenlijk altijd wel op schoot, ook voor mijn zwangerschap dus daar merk ik eigenlijk verder niets aan.. maar ik heb dan 2 reutjes en 1 teefje en die 2 reutjes komen altijd naar boven als wij naar boven gaan. dan lopen ze achter ons aan en als we 's ochtends wakker worden dan merken ze dat ofzo en dan hup zitten ze weer boven voor de deur.. maar ons teefje heeft dat nog nooit gedaan, die komt nooit boven en blijft altijd beneden liggen tot je naar haar toe komt, die heeft altijd zoiets van ja daaag jullie komen maar naar mij toe... maar nu sinds een week of 2 komt juist zij steeds bij mij en als ik 's avonds naar boven ga dan komt ze achter mij aan en gaat ze voor de slaapkamer deur zitten piepen enz.. als ik haar dan weer naar beneden stuur dan gaat ze 2 treden naar beneden en blijft dan boven aan de trap liggen... heel apart.. ik heb ook het gevoel dat het misschien komt omdat ze zelf 1x een nestje heeft gehad, we hebben haar namelijk 1x laten dekken en daar zijn toen 3 pups uitgekomen waarvan we er 1 zelf hebben gehouden... daarna is ze gesterriliseerd maar mischien komt dat moeder gevoel naar boven ofzo