Vent heeft nu andere plannen gemaakt.. om vroeg de auto weg te brengen (om te checken) en zonder auto komen we er niet.... komt goed... heb hier altijd wel genoeg afleiding.... Genoeg te doen, na 2 rustdagen forummen... (al moet ik rustig aan doen natuurlijk...)
Welkom.... heb even je tekstje rood gemaakt, dan zien de lieve dames die de lijst bijhouden het beter... zie Maart mama 2012
Cupido, haha, ik ben echt niet van plan om tot april te wachten nee En ja, mijn dochter loopt wat voor ja. Vooral in spraak, ze praat min of meer vloeiend, in zinnen van 7/8 woorden enzo. Gek meiske! Maar verder doet ze het gewoon prima, dus lijkt nu verder niets bijzonders w.b. haar verder ontwikkeling. Maar goed, ik ben dus Gentle, net 24 jaar oud, 5 jaar getrouwd, dochter van 2 jaar (Julia) en nu happy ruim 16 weken zwanger
Dank je Seth! Handig zo'n website, dan wordt het hier niet zo rommelig. En ik zie een 3ling, jeetje! Ik klets nog steeds mee met de augustusmama's 2009, dus ik weet hoe leuk het is om met zo'n groep deze tijd samen mee te maken!
Was laatst al aan t tellen.... maar met een zwangerschap van 41+5 bij nr twee..... zit 1 april er ook nog in als bevaldata... 25 maart zou voor ons wel bijzonder zijn... we wilden natuurlijk de 31-8 trouwen op de verjaardag van onze jongste als "afsluiting" daar gooide deze kleine op komst in de war.... 25 maart hebben wij elkaar leren kennen... dus zou mooi zijn...
Gentle (en andere nieuwe meiden die ik vergeten ben ), zou je dit willen invullen? Dan zet ik je op de site! Hoeveelste kindje: Uitgerekende datum Leeftijd: Ziekenhuis of thuis bevallen: BV/KV: Wat denk wordt het een jongen of meisje? En papa?: Heb je nog afspraken bij verloskundige of gyn: Vertel kort wat over jezelf:
Zou leuk zijn, ik heb net gelezen dat je de marathon moet lopen om het op te wekken. Maar hoe je het tegenhoudt???? Mij maakt het geen snars uit. Ik heb al vanaf het begin af aan de 17e en 18e in mijn hoofd.
Hier zit bevallen op 29 februari er nog in.. Zou ook net wat voor ons zijn hihi. Rens hm dat is niet waar je op zit te wachten na de echo, hopelijk blijkt het donderdag gewoon allemaal goed te zijn! Mijn banner doet het niet, irritant!
Seth bedankt, ik ben gelukkig nu mentaal en lichamelijk wat rustiger. Wrijf maar vaak over mn buik, en vertel de kleine dat zijn mama er wel altijd is. En ik wel vechtlust heb. Ik heb altijd later iets om dan op terug te kijken en trots op te zijn dat ik het wel ff gedaan heb! (nou ja met dat ff weg gelaten). Ik heb een onwijs lieve familie, en iedereen zet alles op alles om mij te helpen. Zo lief. Vooral respect voor mijn ouders die mij zo goed opvangen. Ik vind het fijn dat jullie mij sterk over vinden komen, alhoewel mij dat heel veel pijn en moeite kost. Maar ik moet want dit kleintje kan hier niks aan doen en heeft geen weet van alle ellende hier in deze harde en stugge wereld. Maar daar bescherm ik het wel voor! Ik hoop dat hij weet dat als hij niet door wilt hij enorm veel geluk weg gooid. Want van je eigen kindje krijg je onvoorwaardelijke liefde. En deze kleine akkefietjes en irritaties zijn ook wel uit te praten als je maar PRAAT! Verdorie. Ach ik bijt echt op mn tong, en contact hem niet. Ik weet dat hij aan ons denkt. Kan niet anders. Ik blijf bidden! Bedankt voor alle steun en lieve woorden dat stel ik echt op prijs, en dat doet me heel erg goed!
Ja zie je wel. Als ze zo klein zijn vallen dat soort dingen op. Naar mate ze ouder worden wordt het verschil kleiner. Hier nog niet zo'n prater als Julia, terwijl ze toch een paar maandjes ouder is. Ik heb ook hier met de mama's destijds meegekletst. Leuk, tot ik merkte dat ik toch niet helemaal bij de rest paste. Toen werd er bij toeval nog een andere club opgericht en met die meiden klets ik nog steeds. Laat wel zijn dat we prive zijn gaan kletsen. Kunnen we ongeneerd spammen en vrijuit praten. Je houdt er dus inderdaad leuke contacten aan over!
hahahaha marathon lopen.... ... dan weet ik zeker dat het kind met bekken en al naar beneden valt... Ach het komt wanneer het komt... maakt me ook niet echt uit... Bij de eerste was ik wel echt bang... ik was 8 januari uitgerekend en mn overleden partner was 11-1 jarig... ik wilde echt niet op die dag bevallen... op 10 januari begon de bevalling.... en ik vroeg elke keer aan de broeder.. komt ie nog vandaag... Was een snelle bevalling, en ik had een goede motivatie om extra te persen..... bij mn dochter had ik hetzelfde... 1 januari uitgerekend... maar mevrouw kwam pas 13 januari aanzetten... was wel blij dat 11-1 weer overgeslagen was... (en had op 8-1 al 3cm ontsluiting.. )
En dan nog wel even in 6 uur tijd uiteraard... Damn, dat zou ik niet eens gehaald hebben toen ik nog wel liep (voor mn zwangerschap...). Sterker nog, ik denk dat je me nog voor de helft van het parcours op had kunnen vegen. Ben wel erg benieuwd wanneer deze dame haar volgende marathon weer loopt... Heb mezelf wel voorgenomen om volgend jaar september wél de Singelloop in Utrecht te lopen. Dit jaar gooide een kleine smurf roet in het eten .
Ik zie wel een voordeel. Eens in de 4 jaar kado's kopen. Eens in de 4 jaar een feestje geven... Je doet er niets tegen. Al heb ik ooit weleens gehoord dat een gyn het tijdstip van geboorte eens 5 minuten had verschoven. Ipv 23.57 naar 0.02.. Had laatst een discussie met een collega. Wanneer vier je dan de verjaardag buiten schrikkeljaar om. Op de 28e of de 1e. Ik zeg de 1e.
Sportief!! Ben je dan al weer op het gewenste niveau? 6 maanden... moet kunnen. Ik denk er ook weleens aan, maar daar blijft het dan bij .
pfff moeilijk..... ligt eraan hoe je het bekijkt... want hij/zij is de laatste dag van februari geboren.... maar vooraf verjaardag vieren brengt ongeluk.. (ben bijgelovig...) Zou het zelf 1 maart doen.... is mn broertje jarig... 29ste kan hier ook nog net... 37+1.... maar ga eerder van 42 weken uit..
Ik zie het zo: op de 28e is het nog niet geboren. En je viert je geboortedag....dus als de 29e niet in het jaar zit dan de eerste dag na de 28e.
Geen idee, maar ik ga het proberen. Ik heb er in het verleden ook heel vaak aan gedacht... En het heeft ook heel lang geduurd voordat ik het ook echt enigszins serieus heb opgepakt. Had een trainingsprogramma op mn Ipod, maar ik geloof dat ik drie pogingen nodig heb gehad (sinds de bevalling van nummero 1) om dat programma te voltooien. Daarna ging het eigenlijk wel snel en ben ik in een paar maanden tijd van 5 naar 10 kilometer gelopen. Zodra het na de bevalling weer gaat, trek ik het programma weer van stal en gaan we er weer voor!
Mon, vaak heb je een goede motivatie nodig. Na de bevalling stond ik na 5 weken weer in de sportschool, want ik wilde zo snel mogelijk weer in vorm zijn (letterlijk). Ik was binnen 4 maanden weer net zo strak als ver voor mijn bevalling. Ik hoop mijn figuur ook na deze bevalling weer gauw terug te krijgen. Dus wie weet gebeurt er wel weer een wonder. Ben nl verder liever lui dan moe. Heb na een lange dag werken geen puf meer voor. Ben dan blij dat ik achter lappie kan schuiven. Waar haal jij de tijd vandaan dan?
Ik heb geen fysiek inspannend beroep, dus de vermoeidheid zit voornamelijk tussen mijn oren en dan is een rondje lopen juist wel weer heel lekker. Even lekker mijn hoofd leeglopen. Grappige is dat ik dan de dag erna vaak weer meer energie heb door het lopen.
Rens, wat een naar berichtje! Ik kan me wel iets voorstellen van bij hoe je je voelt, toen wij naar een pretecho gingen laatst werd beeb ook een week teruggezet, en volgens de berekeningen was dat gewoon echt niet mogelijk. En dit is dan 2 weken en ook nog eens bij de 20 weken echo zie ik, maar goed dat je zo snel terecht kunt, hopen op goed nieuws, maar dat zal vast wel proberen niet te stressen