Maart 2012 Mama's Deel 2!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    *Zwaai zwaai*

Wat kletsen jullie veel! Tis maar goed dat ze hier WIFI hebben en wij een laptopje mee... Anders was ik bij thuiskomst een dag bezig om alles bij te lezen! Hihihi... zit nu lekker met mijn blote billen op het balkon, vandaag wrl een mooie zonnige dag! Geweldig om met je bol buikje lekker in een bikini te mogen lopen

@ Cupido; Gefeliciteerd met de baby boy!!!!

@ Guusje; Gefeliciteerd met de goede 20 wk echo!!! En natuurlijk de babyboy! T wordt druk met de kerels in het 'brabantse landschap'! ;)

@ Rens; kan me voorstellen dat het je onzeker maakt, maar zolang ze nog niks hebben gevonden.... Bovendien groeit zo een kleine echt met 'spurtjes' Hopelijk laat hij/zij het donderdag allemaal goed zien zodat je rustig kunt gaan genieten!

@ Stephanie; fijn dat je een goed gesprek hebt gehad... T komt wel goed meis, maar het even tijd nodig, die vent van jou ziet op dit moment gewoon alles op zich af komen! Dikke knuffel!

Wat grappig dat er zoveel meiden in Barendrecht gaan voor de echo, hier dus ook geweest wel een 2d/3d pakket. Apperatuur is echt super goed alleen ik irriteerde me aan de verkeerde teksten; de hoofd, de hartje, de kindje.... (hormomen?)

@ Seth; veel plezier vanmiddag (ennuh mannen..... die van mij heeft ook altijd zulke acties ;))

Ik ga mijn bikini aan doen en een ontbijtje klaar maken voor manlief en myself!

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hoeveelste kindje: 2e
    Uitgerekende datum
    : 25 maart
    Leeftijd: 23 jaar
    Ziekenhuis of thuis bevallen: Thuis
    BV/KV: BV
    Wat denk wordt het een jongen of meisje? En papa?: Weet nog niet. Papa denkt jongetje. Maar we willen het niet weten!
    Heb je nog afspraken bij verloskundige of gyn: 26 oktober VK, 4 november GUO 20 weken echo.
    Vertel kort wat over jezelf: Ik ben Gentle, 23 jaar, en ik woon met mijn man en dochter Julia in de kop van Overijssel. We hebben 2 katten en ik ben thuis 2 dagen per week werkzaam als gastouder. Julia is in Duitsland geboren, dus ik ben nog nooit in Nederland bevallen. Wat dat betreft is het hier nu allemaal weer nieuw!

Cupido: Ja, wij hebben ook een privé forum nu. Kletst wat vrijer ;)

Ik heb geloof ik verjaardagen op 24, 25 en 26 maart, dus ik vond het een prima idee om wat eerder te bevallen. 13 maart leek me wel een mooie datum, 13-03-2012. Ik doe nog een studie (bijbelschool, in de weekenden) en de diploma uitreiking is op 6 april, in Duitsland... Dus ik wil écht niet overtijd lopen!! Ja, anders ben ik er gewoon niet bij, baby is belangrijker natuurlijk, maar ik hoop toch echt wel met alles wat in me is dat ik voor 25 maart beval! Bij Julia ook met 39+6 bevallen, dus dat moet weer kunnen! ;)

3. Seth

Seth Niet meer actief

*goeie morgen*.... :)

en ben gelijk weer weg.... stuiterend natuurlijk.. :D

4. Seth

Seth Niet meer actief

niet DE, maar The .. ;)

ligt er trouwens aan wie je hebt, maar de Amerikaanse doet de meeste echo's.....
    heb van de 6 keer, 2x een andere gehad.. (2 verschillenden)...

5. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Rens: wat vervelend. Dat is idd niet het nieuws waar je op zit te wachten. Maar waarschijnlijk krijgt hij of zij idd gewoon ietsje later een groeispurt en loopt hij/zij straks mooi gelijk qua lengte en gewicht... Nog ff volhouden meis. Doe rustig aan. *knuf*

Gentle: Welkom hier! Gezellig, weer een maartmama erbij!!!!

Ik heb hier gister een fotoshoot gehad van mn buik. Erg leuk! Was zo vroeg eigenlijk nog niet de bedoeling maar ik werd gevraagd door de fotograaf omdat t om een workshop ging voor de fotoclub. En daar wou ik wel graag aan meewerken.
    Zitten echt supergave foto's bij! Zodra ik ze binnen heb via de mail zal ik hier ook wel wat posten. Ik wil straks rond de 30 weken nog een keer een shoot doen... met een hele dikke buik!

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Mocht ons meisje op 29 februari geboren worden dan zouden wij dit denk ik ook op 1 maart vieren. Ben heel benieuwd, dan zou ik een weekje eerder dan uitgerekende datum moeten bevallen maar heb zelf ook het idee dat ik eerder beval, kindje liep vorige week met de echo ook bijna een week voor op de termijn die ik toen was, zegt natuurlijk niet alles, we zullen het zien!

7. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Frenzy geniet van het weer daar. Hier is het 3x niks. Je maakt me wel een beetje jaloers hoor!

8. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beesie, leuk een fotoshoot. Heb ik ook bij de 1e gedaan. Erg leuk om op terug te kijken. Zal eens een foto plaatsen.

9. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit was met 34 weken

10. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    ahh kom deze tegen... 1 spammetje van mijn meisje toen ze 7 maanden was.

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Wat leuk Cupido!

12. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb in een aantal babydozen een proefflesje Floradix gehad. Is 1 zo'n klein flesje (10ml) voor 1 maal gebruik? Het staat er niet op. Weet iemand hoeveel je moet gebruiken?

13. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen mama's,

Tjee, wat is er veel geschreven. Ik heb gisteren echt geen tijd gehad om bij te lezen. Dus nu een pagina of 6 door geworsteld. ;)

@ Gentle, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap.

@ Rens, dat is niet wat je verwacht. Gelukkig kunnen jullie donderdag weer kijken en hopelijk krijgen jullie goed nieuws. Ik duim voor jullie en vind het erg vervelend dat jouw zwangerschao zo met "horten en stoten" gaat. Bah, dat is niet fijn. Maar, donderdag hopelijk alles goed (en daar gaan we vanuit) en dan lekker genieten!!!

@ Stephanie, zoals iedereen zegt, wat een nare situatie. Dapper ben je en je wordt hoe dan ook een kanjer-mama voor het kleintje!!! Maar boven alles hoop ik dat jullie er samen uit komen (of nou ja, dat hij voor zichzelf en jullie de goede keuze kan maken) en dat jullie als gezin verder kunnen. Sterkte meid!

@ BI, ik hoorde ook eens iemand zeggen dat het tussen de oren zou zitten. Nou ja zeg, ik hab bij Joosje gewoon veel pijn, maar dacht eigenlijk ook dat het erbij hoorde. De arts constateerde BI. Nu ook weer. Maar mijn therapie doet me wel goed en ook het sporten, al blijft de pijn wel bijna dagelijks. Maar ik kan er prima mee leven en probeer steeds van houding te wisselen. Na Joosje's bevalling ben ik goed hersteld, daar ga ik nu ook weer voor.

@ 29/2, wij hebben het er ook al over gehad, ik ben 3/3 uitgerekend, dus zou goed kunnen. Wij vieren het op 1 maart, de kleine wordt immers de dag na 28/2 geboren en als 29/2 er dat jaar niet is, is dat 1/3. Joosje was wel 8 dagen te laat en ik heb het idee dat het nu weer over de uitgerekende datum heen zal gaan. Heb verder geen datum in mijn hoofd eigenlijk.

@ Ego, vandaag lekker vrij, heb ik nodig merk ik, ben erg moe. Veel gewerkt afgelopen week. Voelde de kleine man vanochtend weer heel erg goed, fijn! Voel 'm nu bijna iedere ochtend.

Hoop niet dat ik iemand of iets belangrijks vergeten ben. Kan nog steeds niet alles onthouden en ben ook steeds alles kwijt. Gisteren op mijn werk m'n bril, de dag daarvoor m'n werktelefoon... ;)

Fijne dag meiden en Seth, veel plezier vanavond!!!
    Liefs, Leske

14. Seth

Seth Niet meer actief

ja dat is één dosis....

en als je hb echt laag is doe je 2x 10 ml op een dag...

(ennuhhh in jus dórange gooien, want tis echt jakkie..):p

15. Seth

Seth Niet meer actief

cupido
    Waar was die fotoshoot? en wat kostte het???
    echt heel mooi!!!!

(volgens mij zitten wij bij elkaar in de buurt toch.... )

16. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je. Wil het eens proberen. Al geloof ik niet dat je na 1x gebruik al effect merkt.

De fotoshoot is bij een oud-collega van me. Voor 50 euro en de mooiste foto's op cd. Wij wonen verder uit elkaar dan je denkt. Dit was in Bergen op Zoom ;)
    Ik werk in Rotterdam.

17. Seth

Seth Niet meer actief

oja... dat was t.... hahahahaha... nouja zwanger he?

nee, floradix geeft je niet gelijk vleugels... :D

Tis trouwens wel grappig om de ingredienten te lezen, pffff denk je helemaal jak... :p...

18. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Seth, las dat je een site hebt. Mag ik ook eens spieken? Zal niet schrikken hoor... haha. ;)

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Zo ik heb de vele Joosje fotoos op Leske haar Hyves doorgenomen, haha superleuk :D

Nu ga ik mezelf echt achter de pc wegschoppen en me nuttig maken in huis!

20. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had vorige maand mijn hyves en FB opgezegd... Heb nu weer een accountje aangemaakt op hyves, mis toch wel vaak updates van zwangere vriendinnetjes.

Deel Deze Pagina