In jus d'orange gooien? In de vuilnisbak gooien zal je bedoelen. Heb er even aan geroken en besloten dat ik dát toch echt niet op ging drinken. Heb toch liever de tabletten van floradix.
Thx meid! Jouw foto's zijn ook super!!! Leuk setje zijn jullie. En idd, ik ga ook maar eens wat doen zo.
Heb ze bij nummer 1 geslikt (na een rondje staaltabletten) en toen heb ik het er prima op uitgezongen. Enige nadeel is dat je drie tabletten per dag moet slikken. Heb ze nu weer liggen, maar moet me er weer toe zetten om ze ook echt stipt in te gaan nemen.
hahahahaha..... nouja het drankje hielp hier zo goed (bij nr 2)... en weet niet of ze toen al die tabletten hadden.. (hier verkopen ze ze niet) Staaltabletten bij de eerste gehad (ferro.. nogwat, van die rode smarties) en die hielpen niets..... en ach.,.... voor een goed doel denk ik maar...
Ik had het hier nog helemaal niet verteld... MAARRRR.. sinds eergisteren voel ik ons kleine meisje heel duidelijk bewegen! Niets geen kriebeltjes of vlindertjes, het zijn echt iniminie schopjes Voel het nu ook weer.. en kan wel janken van geluk. Wat een gek ben ik he..
Nee hoor... je ben helemaal normaal: voor een zwangere dan... prachtig he??!! ik voelde het trouwens vannacht (ik lag toch wakker) opeens duidelijk.... jammer is.. dat het gelijk weer weg was.....
Haha, ik lees het bericht van Sasjuh en ik krijg meteen een schop (of por) van binnenuit... En nee, ik ben helemaal niet studie-ontwijkend bezig hoor...
Goedemorgen net fijn gesprek bij de vk gehad. En nog even hartje geluisterd. Wat alleen donderdag nog 145 was en nu 125. Vk zei stress moet idd weg en moet goed eten dus prop nu echt 2 boterhammen naar binnen en sinaasappelsap. Maar ze vind wel dat mijn buik al lijkt op 18 19 weken. Ik hoefde me geen zorgen te maken over de hartslag want was slaapt het maar toch eng. Ga vanavosnd weer prTen en zo naar de psycholoog. Sorry voor de spelfouten. Maar klopt het dat de hartslag tussen de 110 en 160 ligt? Wat ik overal lees
@Rens: wat vervelend dat het nog even spannend blijft voor jullie.... Heel veel succes morgen! @Cupido: ja, 20e week klinkt echt al heel ver, vind ik ook! Mijn zoontje is geboren met 38w6d, dus ik ben eigenlijk al op de helft nu! (a.s. zaterdag 20 weken). @29 februari: ik denk dat wij de verjaardag dan ook op 1 maart zouden vieren, zoals eerder al genoemd werd, de eerste dag na 28 februari. Ik hoop overigens dat ik óf weer 'ruim' van tevoren beval, óf rond de uitgerekende datum (3 maart). Mijn zoontje wordt op 9 maart 2, en het lijkt me wel prettig als de kraamverzorgster er dan nog is, haha! (het meest hoop ik natuurlijk dat ik dan zelf al weer helemaal fit ben, en bijvoorbeeld ook niet een week overtijd loop op dat moment, maar ja, je hebt het niet voor het zeggen he?)
Net het drankje gemixt met een beetje taxi. Proefde er niets van. Er groeien ineens 2 vleugels uit mijn rug.
Stephanie ik heb geen idee van die hartslagen.. Wel eens gelezen dat die van een meisje hoger is dan van jongetjes?? Of dat is ook 1 van de zoveel bakerpraatjes, dat zou goed kunnen. Bij ons meisje was hij vorige week met bijna 18 wkn 152 bpm.
tussen de 120 en 160... volgnes mij.. (uit mn hoofd)... ennuhh misschien was vorige keer je baby aan t "joggen".... en nu aan t slapen.... bij wijze van spreken dan.... hier klopte het geslachtenverhaal net niet.. heb toevallig vanochtend nog eens gekeken.... omdat ik opeens dacht.. 140 was het nu.... hier was het net omgedraaid... meisje was lager...
hier gister ook zo'n flesje mee gekregen van de vk omdat ik steeds zo moe ben... ga het ook maar eens proberen in een drankje, gister even op de vinger een beetje gedaan om te proeven en het smaakt gewoon naar ijzer.. blehh