ben erg benieuwd... je hebt hem ook in barendrecht toch??? ik hoef volgende week gelukkig niet tot 's avonds te wachten.. ik mag dan om 13.50 uur maar zelfs dat vind ik nog lang wachten haha.. hoop dat ze het kunnen zien seth, dat de kleine er een beetje goed voor ligt.
Heb niet bijgelezen, dus even echo ... (T begint te brullen in bed dus ook geen tijd meer helaas) Hier op zich alles goed. Jan heeft een nogal heftige buikpijnaanval gehad en er wordt nu onderzoek gedaan naar bloedwaarden ed. Hopelijk komt daar niets engs uit. M heeft een dramanacht gehad (dezelfde nacht als Jan zn koliekpijngebeuren) dus weinig geslapen van zo-ma. Heb er nog steeds last van Met T gaat het helemaal prima. Die kletst (bijna) de oren van onze kop ... zo leuk! Opa thuis auto, oma thuis auto, etc. Afgelopen zaterdag hadden we een geslachtsbepalingsecho in de planning bij Babyvision Oegstgeest. Op de site staat heel duidelijk (en vaak) dat je ruim op tijd moet zijn. Dus wij stonden 7 minuten voor 11 voor een dichte deur in de regen . Gebeld of de afspraak wel klopte/doorging, en de meneer zei dat de echodame er aan kwam. Die kwam idd een minuut of 5 later. Ze keek ons nauwelijks aan en kreeg er nog net een groet uit. Dus ik zei dat ik het niet zo chique vond dat we voor een lege deur stonden. Haar reactie: "Nou ik ben gewoon op tijd hoor!". Ik probeerde nog uit te leggen dat ze idd op tijd is, maar dat je verwacht als je iets eerder bent toch binnen gelaten wordt. Haar reactie: "Jullie zijn de eerste afspraak, dus ja". Vervolgens maakte Jan een opmerking over een plank die daar lag met uitstekende spijkers (dat ze die misschien weg moeten halen of omdraaien, omdat het een nogal linke situatie is). Haar reactie: "Nou het is graag of niet hoor, jullie hoeven hier niet te komen!". Ik heb toen een niet al te net woord gebruikt en we zijn weggegaan. Vervolgens Babyvision weer gebeld met de situatie/klacht en de meneer zei: "IK zal haar wel even bellen dan TUUTTUUTTUUT". En ik heb niets meer vernomen van babyvision ... Ik ben zo boos! Was op dat moment natuurlijk ook teleurgesteld en verdrietig. M snapte er niets van, die dacht eindelijk te gaan weten of er een broertje of zusje in mijn buik zit. Als die dame ons had begroet met: "Hè wat vervelend dat jullie hier in de regen staan te wachten, kom maar snel naar binnen". Dan was er niets aan de hand geweest ... Echt een onbeschofte omhooggevallen Oegstgeestse trienemien. Dus ik raad een bezoek aan Babyvision bij deze af
Dames thx voor jullie reacties! Komt hopelijk allemaal goed... Seth: alvast heeeeel veel plezier vanavond geniet ervan. Heb je een eigen site? Of mis ik een gedeelte? Sasjuh: leuk meis, ben hardstikke blij voor je! Voelen: kreeg gisteren te horen dat het voelen wat ik heb, eigelijk harde buiken zijn. Nja, weet ik veel haha. Voel wat bewegen van binnen... Ik ga heel even snel lunchen en dan weer verder met mijn werk. Ben echt supergemotiveerd vandaag, AHUM!!! Haha
Stephanie, wat een rotnieuws zeg. Hopelijk kunnen jullie er op een of andere manier uitkomen (heb trouwens niet al je berichtjes gelezen mocht ik iets lomps zeggen). Sommige mannen moeten wat langer en euhm ... heftiger wennen aan het idee dat er een kindje komt. Hopelijk is het enkel een wenkwestie. Als niet ... dan heel dapper dat je het zelf gaat doen. Ik ben heel erg blij dat mijn moeder ruim 32 jaar geleden ook die beslissing heeft genomen Rens, wat een schrik! Toch is het heel vaak met dit soort dingen zo dat er niet echt iets aan de hand is. Hoor zoveel in mijn omgeving dat er dingen mis zijn tijdens de 20w echo en dat blijkt dan bij een volgende ofwel weg ofwel na de bevalling. Sommige kindjes zijn wat trager met groeien en nemen op een ander moment een spurt en sommige kindjes zijn gewoon wat kleiner ... Dikke knuf iig! T is weer stil gelukkig! Was ook echt nog niet zn wakkerwordttijd. Blijf me over hem verbazen, hij is zo makkelijk met slapen in vergelijking met zn grote zus. Hopelijk is deze nog weer wat makkelijker (want ook met T ruim 13 maanden gebroken nachten) ...
Salapio Wat een verhaal zeg....!!! schandalig!! Begrijp heel goed dat je bent weggegaan....!!! maarja wel heel vervelend.. kijk je er zooo naar uit... heb je nog niets..
Zo, het was weer en productieve avond en ochtend, 6 pagina's moeten doornemen -) @Gentle: welkom hier. Wat leuk dat je dochtertje zo vlot praat. @Beesie: een fotoshoot, wow, leuk idee. Ik ben benieuwd! @Sahjuh: Ach, Sonja Barend is oop op 29 februar geboren @Frenzy: in bikini, in de zon...grrrrr. Jaloers hier . Maar nog veel plezier! @Cupido: wat een super schattig spammetje @Rens: daar zat je natuurlijk niet op te wachten. Hopelijk is er niets ernstig aan de hand en is hij/zij wat lui met groeien. Succes morgen in het ziekenhuis. @Seth: ik wil ook, die site van je @Salapino: nou, mooie reklame voor Babyvision. Ik zou ook boos weggelopen zijn. Wat een domper. @Sheena: veel plezier met je echo. @ego: Ik heb het idee dat ik de laatste dagen de baby helemaal niet meer voel, of misschien was het wat ik eerder voelde niet de baby. Hmmm. Hoe dan ook, ik vind het weer reuze spannend morgen. Ik hoop dat alles in orde is.
Gabrielle, zeker in het begin kan dat gewoon hoor. Dan voel je de ene dag de kleine en dan een paar dagen niet. Dat is niets om je zorgen over te maken, dan ligt de kleine gewoon even in een ander hoekje
Oh vergeet helemaal te vertellen dat Jan gisteren ook de baby heeft voelen schoppen! Volgens mij net als bij M en T met 17 weken
@gentle, leuk en gezellig dat je erbij bent! Gefeliciteerd met je zwangerschap!! @Frenzy, heerlijk op vakantie, waar ben je eigenlijk?? Geniet ervan!! @Rens, jeetje wat balen zeg, ik hoop dat ze je morgen kunnen gerust stellen, ik zal voor je duimen, dikke knuffel! @salapo, ongelooflijk wat een verhaal over dat baby vision, wat een arrogante dame, ik kan me je boosheid voorstellen! Wat een tuthola!!
@Salapio, wat een onbeschoftheid zeg! Ik zou dan ook gegaan zijn inderdaad , pff hoezo NIET-klantvriendelijk! wel jammer van je geslachtsbepaling!
Jeetje, jullie kletsen ook een boel zeg! Cupido, gave foto's en wat een popje is je dochtertje zeg! Sasjuh, stoer hoor, die eerste schopjes!! Ik voel hier wel dagelijks een keer zo'n fladder, maar nog niet echt duidelijk, en meestal is het alweer weg voordat ik het goed en wel echt gevoeld heb! Salapio, pfff, onbeschoft zeg! Je komt daar toch voor een leuke, bijzondere echo, dan verwacht je ook een beetje vrolijk opgewacht te worden! Bedankt voor alle welkommen Vanmorgen weer 2 mensen gevraagd of ik zwanger was, toch wel leuk! Bij Julia woonden we in het buitenland, dus alle mensen die ik kende wisten het al en verder vroeg niemand er naar. Nu dus wat meer vragen en wat meer kletsen met anderen over de zwangerschap. Erg leuk!
*Zwaait weer* Zit in Turkije.... Maar vandaag met bikini en al van het strand afgespoeld :x.... Blehhh.... Hebben wij weer, boeken een vakantie naar de zon, vierde dag op rij slecht weer ... Vandaag zou het weer beter worden, maar weinig van gemerkt! Morgen zou het wel mooier moeten worden (ben ik ook jarig, zou wel erg sneu zijn als het dan weer zo slecht weer is).... Salapio; wat een vreselijke reactie van die vouw! Zou het zelfde hebben gerageerd! maar nu moeten jullie nog even wachten vooe jullie het egslacht weten... Beesie; wat gaaf nu al een buikfoto! Cupido; wat een prachtige foto's (ook die van jullie meisje) Doet die collega dat alleen voor de 'fun'? Seth; ben nu ook wel benieuwd naar jou 'ongezouten blogs/site)'.... Gentle; welkom bij de maart mama's Meiden die mrg een echo hebben; veel plezier! Floradix; heb het na de bevalling van Loek stevig gebruikt (ben dik 2 liter bloed verloren). Tabletten vond ik vreselijk, floradik ging echt super, sterkte ook snel aan, ik nam wel heel veel (3 tot 4 dopjes per dag)... Ennuh ik vond het lekker... Hihihi nam het zo puur
@Iedereen. Hier goed nieuws. Vandaag controle VK gehad en alles was goed. Hartje was even zoeken want Frum was met van alles bezig en schoot steeds weg hihihihi Ja die bewegingen voel ik dus ook goed nu kriebelen. Met mijn werkgever afgesproken dat ik 2 uur per dag minder ga werken ivm met mijn bekken. Ze staan hier voor meer dan 100% achter. Heb nu dus weer beetje puf om 's avonds hier te typen. Lezen deed ik wel op de telefoon. Maar dat gaat niet zo snel. Maar probeer jullie nu weer beter te volgen hoor.
@foxy: fijn dat je 2 uur minder mag gaan werken!! ik zit helemaal in de ziektewet nu vanwege mn bekken ben ook van de opleiding gehaald maar mag volgend jaar opnieuw beginnen. het geeft me eigenlijk wel wat rust nu!
hahahaha.... dit was hetgeen wat wij dus in het begin van de echo zagen.... kleine werkte absoluut niet mee... , maar later zagen we dit: