Maart 2012 Mama's Deel 2!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Seth: Wat leuk, een menneke!! Komt het dikke piemel verhaal toch nog uit he ;) Hahahaha... heb in een deuk gelegen toen ik het las!

Foxy: zie dat je ook meedoet met de winactie. Altijd leuk he :)

2. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kei leuk Seth, een kleine knappe knul erbij. :) En bij mij klopte ook geen enkel testje. Heb bijna alles gedaan op internet en overal kwam meisje uit.
    En wauw, mooie foto's, echt prachtig.

Genieten hoor!

Hier een fijn dagje gehad, lekker rustig aan gedaan en net een vriendinnetje op bezoek/eten gehad. Daarna samen met Joosje nog gaan shoppen bij Shoeby (alles 20% korting) dus de winter kan beginnen. Leuke broeken en een heel leuk rokje gekocht. :)

Ga zo slapen, morgen om 7.30 uur beginnen. :(

Liefs, Leske

3. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Goedemorgen,

Ik voel me een stuk sterker met de dag. Heb eindelijk een beetje fut gehad om terug te lezen.

Seth gefeliciteerd met je mannetje! Wat enorm leuk! En leuk die 3d echo!

Ik heb het echobureau weer gemaild dat ik toch wel een afspraak wil hebben en dan ga ik zelf met mijn moeder kijken wat ik krijg.

Ik ben gister nog naar ons nieuwe huis gegaan, hij had alles al geschilderd zag er top uit. Helaas zullen ik en de kleine daar niet van gaan genieten.

Hij geeft hele stomme kleine dingetjes op in onze relatie waardoor hij ongelukkig is geworden afgelopen weken. Maar zn trots op zij zetten en vechten voor zn kind daar issie te slap voor.

Gister het gesprek met de VK en met de psycholoog, dat heeft me goed gedaan. Ze vonden mij beiden erg sterk staan, en ik heb wel voor hetere vuren gestaan. Dit kindje krijgt alle geluk en dan maar bij mijn ouders thuis wonen en opvoeden. Het zij zo. Ik laat mijn zwangerschap niet verpesten door iemand die niet wilt vechten, terwijl ik dat wel wil.

Sorry dames dat ik steeds zo binnen kom vallen met mijn ego berichtjes. Ben gelukkig weer goed aan het eten ook al kokhals ik continu en krijg ik eigenlijk geen hap door mn keel. Vandaag weer lekker werken en rustig aan doen. Alles voor de beeb want maak me nog steeds zorgen om die lage hartslag ook al kan dat rust zijn geweest. (paniekzaaier he).

Fijne dag allemaal, en de weken vliegen voorbij kan niet wachten tot ik mn lieffie in mn armen kan houden! Kan dat geluk nu wel gebruiken!!:)

4. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Seth: wow, gefeliciteerd, een jongen!!! Mooie echofoto's!!!

Stephanie: ik vind dat je erg sterk bent meid! Je kunt het, ga ervoor!!!!

Wij hebben gister kinderfeestje gehad van de zoon van mn vriend. Vrijdag wordt hij 6. We zijn eerst een uurtje wezen bowlen met in totaal 6 kindjes en daarna lekker laten spelen in Ballorig, en afgesloten met patat met frikandel. Erg geslaagd.

Ik voel die kleine de hele dag door, maar gisteravond onderweg naar huis in de auto was t wel heeeel actief! Vriendlief heeft de hele weg met zn hand op mn buik gezeten. Je voelde gewoon bijna zowat een voetje naar buiten komen. Mn adem stokte elke keer gewoon, heel vreemd!!! Maar erg fijn!
    Volgende week dinsdag hebben we de 20 weken echo en dan gaat zn zoontje ook mee, ben erg benieuwd! Hij heeft er erg veel zin in!!!!

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    beesie, wat lijkt me dat gaaf als je echt schopjes kan voelen! Ik voel hier af en toe wat gekriebel maar daar blijft het dan ook bij :D

6. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @ beesie

Dankjewel.

En wat geweldig dat je het al zo duidelijk voelt.
    Ik voelde de beeb van de week wel een beetje maar vannacht en vanochtend niet zo, dus twijfel of het niet gewoon mn darmen of andere spiertjes zijn geweest.

7. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Seth, maak je niet te snel druk hoor! Kan inderdaad nog van alles mee gebeuren! Eerst die 20 weken echo maar afwachten.

Stephanie, ik heb het hele verhaal niet meegekregen, maar ik haal zo uit je verhaal dat je vent helaas niet bij jou en je kleine kindje is? Wat een moeilijke situatie moet dat zijn! Hopelijk kunnen jullie gewoon contact houden, want dat zou voor het kindje toch het prettigst zijn, en dan kan jij je zwangerschap ook wat minder stressvol afmaken! Je klinkt vastberaden en sterk, dus dat komt vast goed!

Beesie, oohh, daar kijk ik ook zo naar uit. Mijn dochter was erg druk in mijn buik, en ik kon soms aan de buitenkant haar hak of elleboog zo vastpakken, van buitenaf. Die wilde er volgens mij af en toe door mijn buik alvast uitkruipen ;) Maar heel bijzonder altijd, van die bijzondere intieme momentjes met je kleine beeb!

8. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @ Gentle ja klopt, nou ik ben er nog niet uit of hij de kleine na de geboorte zo maar mag zien. Mag hij er heel wat voor doen.

Erkennen gebeurd sowieso niet nu, en als hij het mag zien is het met mij erbij voor een uurtje in de week of wat mij uit komt.

Maar ik hoop niet dat het zo ver moet lopen allemaal.

9. Seth

Seth Niet meer actief

Goeiemorgen....

Zijn hier nog meer dames nog steeds "vrienden met de wc-pot"...?

pfff begin het nu toch wel zat te worden.... ;)
    Andere zwangerschappen was ik er (volgens mij) nu vanaf... al kreeg ik het later weer terug... maar goed...

Vanochtend weer lekker zuur staan overgeven... en nu weer constant zo'n draaimaag... blehhh....

Wat dan wel grappig was, dat mn dreumes net alsof meedeed...hahaha en dan lachen joh... :)

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Seth, leuk nog een knul. En je dreumes heeft zn mama's humor :D? Wel vervelend dat je nog steeds zo moet overgeven. Hier geen last van (gehad) ...

Stephanie, wat een rotsituatie. Wil je ex wel contact met zn kindje?

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Mijn intieme relatie met de wc pot is ook over sinds week 12/13 ongeveer. en wat ben ik er blij mee :D
    maar kan me zo goed voorstellen dat je er nu klaar mee bent
    vond toen die 3/4 weken al zo vreselijk dat ik dacht dit red ik noooooit 9 maanden lang

12. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @ Seth jeetje irritant zeg! Kan me voorstellen dat je er nu echt gek van wordt!

Ik ben er gelukkig wel vanaf alleen nu nog maagzuur heel erg. Maar niet overgeven.

@ Salapio, ja hij zat gisteravond nog vol verwondering naar de echo foto's te kijken. Die heeft hij nog meegenomen kan ik hem niet ontnemen. Ach hoop dat de tijd het zal leren... En dat ie terug komt..

13. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Seth: Een Jongetje wat leuk!! Nu snel bij die WC-pot weg. Ik hang ook nog steeds hoor. Wordt wel minder maar zeker nog niet weg.

Stephanie: Wat een K&*^-situatie zit je nu in. Maar wat kom je sterk over. Super dat je samen met je ouders zo voor je kindje gaat en uiteindelijk ook je eigen geluk!!

@Rens: Succes vandaag met de echo!

14. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Vanmorgen hebben we naar aanleiding van de mindere echo met 12 weken, een uitgebreide echo met 16 weken gekregen. Ik heb 1 1/2 uur op tafel gelegen, weer bekeken door 2 artsen, en helaas...we krijgen dit kind niet or niks.

Allereerst, het 'navelbreukje'. De aansluiting van de navel aan de buik is nog steeds niet goed, maar het is nu duidelijk meer dan een gewoon navelbreukje. Er zitten in die ruimte ook wat darmen en een stukje lever vast. In de loop van de zwangerschap kan dan afnemen, maar vanzelf gaat het iig niet weg. Hoe dan ook, dit probleem zal na de geboorte operatief verholpen moeten worden. En dit alleen is op zich geen zware ingreep, relatief makkelijk te verhelpen en zonder complicaties.

Maar, daarbij komt het hartje. De baby lag helaas niet helemaal goed om alles goed te kunnen zien, dubelgevouwen en rustig te slapen, maar er waren meerdere dingen die en probleem 'leken' te zijn, de 2de arts heeft erg zijn best gedaan om alles te kunnen zien, maar helaas, baby wilde niet meewerken.
    Al deze problemen los van elkaar, vallen wel mee. Maar als alles bij elkaar komt, is het wel heel ernstig, dan wordt het een gecompliceerde hartoperatie. Met de navelberuk-operatie erbij, kan het dus allemaal heel gecompliceerd worden. Maar ze konden nog niks zeggen, omdat ze het hartje niet goed konden zien.
    Daarom krijgen we volgende week weer een echo, dit keer direct door de kinderhartchirurg gemaakt.

Leuk is anders. De onzekerheid en verdriet is groot. En we weten hoe dan ook dat hij onder het mes zal moeten gaan, hopelijk alleen voor dat navelbreukje. Ik vind het oneerlijk, na al die jaren, na al die icsi's...maar we blijven vechten voor hem!

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @gabrielle: jeetje meid dat is ook niet niks!!!! hopelijk valt het met het hartje allemaal mee en is het alleen 'maar' de navelbreuk.... sterkte met deze onzekerheid!!

16. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Gabrielle: zo, dat is heftig meid! Hopelijk komen ze er volgende week met de echo achter dat met het hartje alles goed blijkt te zijn en dat t "alleen" de navelbreuk is. Dan wordt het alweer een stuk positiever. Maar jullie kleintje is een vechtertje hoor, en komt er echt wel! Heel veel sterkte meid! *knuf*

17. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Jeetje gabrielle dat is ook niet niks, heel veel sterkte! Hopelijk blijkt het volgende week mee te vallen met het hartje, ik duim voor jullie!

18. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Ow wat erg voor je Gabrielle! Ik hoop zo voor je dat volgende week de echo er goed uit ziet wat het hartje betreft!!
    Ik hoop iig voor je mee!!

Ben vandaag precies 20 weken.. Volgende week echo! Vind t weer reuze spannend!

19. vreeswijk

vreeswijk Actief lid

26 mrt 2009
    228
    2
    18
    Heel even snel tussendoor. Ik ben er een poos niet geweest, maar ik ben al vanaf vorige week woensdag ziek.
    Een ontsteking aan mn evenwichtsorgaan, dus de hele dag duizelig, zelfs met liggen. Een paar dagen alleen kunnen liggen of half zitten. Nu gaat eht lopen weer redelijk, maar autorijden of fietsen zit er nog even niet in, dus ook niet werken.
    En achter de computer is helemaal niks.
    Volgende week zal ik wel weer wat uitgebreider reageren.

Met het kindje wel alles goed. Gister eindelijk wel het hartje kunnen horen en volgens mij heb ik iets voelen schoppen. Leuke tijd komt eraan!!

20. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Vreeswijk: dat is minder meid! Ik weet precies hoe je je voelt, want ik heb een paar jaar geleden een griepvirus op mn evenwichtsorgaan gehad, en had toen precies jouw klachten. Echt vreselijk, je kan niks... Rustig aan meid!

Deel Deze Pagina