Heej meiden, Hier een fijne dag achter de rug. Wat een prachtig herfstweer hé! Morgen ook nog zag ik. Frenzy, je verhaal gelezen, pfff, moeilijk, heftig en veel respect voor jullie. Verder weinig woorden voor, die zijn er ook niet, zo oneerlijk en onbegrijpelijk. Soms kom je voor onmogelijke keuzes... Weet zeker dat Loek apetrots is op jullie en zijn kleine broertje! Zebra, ja, ik moet ook ieder half uur plassen op het moment. Gek (en fijn) genoeg 's nachts niet. Maar soms komt het ineens opzetten, een paar druppels plassen en klaar. Rens, gelukkig was de echo goed. Heb je wat kunnen ontspannen vanmiddag? Hoop het! Gabrielle, hoe gaat het met jou? En met Stephanie? En met de andere meiden? Ik ga zo naar bed, lekker lange nacht maken. Peet heeft nachtdienst, niet gezellig, maar ja... Fijne avond nog meiden en tot morgen! Liefs, Leske
ohh ik moet zelfs snachts, zeker 1x maar vaak 2x plassen en dan soms inderdaad heeeeeel nodig, en zijn het een paar druppels Hier een man die voetbal kijkt, saaie zaterdagavond zo!
sorry meiden.. maar ik heb echt overal een beetje overheen gelezen kan ook echt niemand persoonlijk beantwoorden. ben gister niet geweest en dan is het een boel leeswerk hoor dames haha... kreeg wel het een en ander mee over de buddylijst... zijn er nog meiden begin maart zonder buddy?? ik ben 21 maart uitgerekend
Ik zoek ook nog een begin maart buddy sheena wij kunnen geen buddys zijn met 1 dagje verschil Zit nu toch een leuk topic te lezen in de Lounge ; dingen die niemand van je weet zo leuk om iemands ''geheimen'' te horen haha
ja zat ook al te denken aan jou maar dacht dat is niet erg handig haha... haha wat een topic... mevrouw nieuwschierig
@ Sheena: ik ben 5 maart uitgerekend. Wil best je buddy zijn, al heb ik wel internet op mobiel en laptop is natuurlijk ook zo bij de hand. Maar wil best jouw buddy zijn en je blijde nieuws hier straks verkondigen!
ik was zo benieuwd... hoe bedoel je niet nieuwschierig.. haha heb het meteen even opgezocht. maar wat een rare dingen komen er voorbij haha ik kan me wel voor stellen wat die eerste zegt over die tafeltjes... heb je die foto gezien ze zijn wel echt lelijk haha
haha zebra... zat net even bij de buikfoto's te kijken en zag dat je een nieuwe geplaatst had. toepasselijk met zebra shirtje dames ik ga afsluiten.. mijn hoofd wil niet meer... slaap lekker allemaal....
Zebra: ik wil jouw buddy wel zijn hoor! Ik ben 6 maart uitgerekend... Rens: wat fijn dat jullie mannetje lekker aan t rondzwemmen was op de echo! Is toch ff een geruststelling. Wanneer moesten jullie nou ook alweer voor een echo? Frenzy: jeetje meid, wel heftig om je hele verhaal zo te lezen. Maar wat zijn jullie sterk met zn 2en zeg! Respect! Verder heb ik alles een beetje vluchtig gelezen... ik weet niet meer wie t nou had over twijfel over t geslacht... maar dat heb ik ook wel een beetje hoor. Ze kon bij in met 99% zekerheid zeggen dat t een meisje is maar toch ben ik bang om dinsdag met de 20 weken echo te horen dat t stiekem een jongen is... en dat terwijl we net alles roze hebben gekocht! Hihi. Hier een drukke dag gehad. Bijna de hele middag bezig geweest met boodschappen doen... nu weer last van harde buiken... sja, dat is mn straf! Nu lekker slapen, ik ben kapot!
@ Beesie, we moeten donderdag weer terug voor de echo en vruchtwaterpunctie... Een gezellige dag gehad vandaag. Wel veel vragen 'hoe is de echo geweest' etc... Maar ook daar gewoon open over geweest. Nu komen we net thuis, damn, brief van het AZM. Heel rapport over wat er allemaal is... Had ik hem maar niet opengemaakt Kort wat erin staat: - Aanzicht lijkt iets op frontal bossing? - Lijkt alsof er een gaatje in het hart zit (alleen dan de medische term ervoor) - Kortere pijpbeenderen Ze denken een genetische of chromosomen afwijking. Naja, we wachten het maar af... Hopelijk weten we donderdag al een stuk meer over het hartje en eventueel het gezichtje/neusje... Ik duik lekker mijn bedje in, lang genoeg geweest voor vandaag Ben bang dat het morgen weer een partijtje uitslapen gaat worden hahaha. Spreek jullie morgen meiden, slaap lekker. Liefs
@ Frenzy: heftig verhaal, pff... Met tranen in mijn ogen gelezen. Ik denk dat ik het heel even laat rusten en mocht ik vragen hebben, ik je een PBtje stuur. Heb nu zoiets; ik probeer zoveel mogelijk te genieten met Rensman samen... Hoe meer we genieten, hoe minder ik eraan denk... Tuurlijk denk ik er wel aan, maar dan anders. Het was ook wel effe lekker vanavond gewoon even geen zorgen te hebben. Wat ook heeeeeeeeeeel goed helpt zijn andere spannende dingen of problemen van anderen. Klinkt stom, maar dan vergeet je je eigen stress even. In ieder geval super thanks voor je verhaal, ik weet waar ik moet zijn wil ik ervaringen horen...
Goedemorgen meiden! Inderdaad een heeeel heftig verhaal Frenzy! En ben t ook helemaal net je eens.. Iedereen weet vanalles te zeggen over een zwangerschap afbreken ja is nee.. Ik vind ook dat welke keuze je ook maakt je t doet uit liefde voor je kindje.. Vind t sterk van je dat je het ook tegen iedereen verteld! Geniet nog van je vakantie! Hoe lang zijn jullie nog daar? Wij hebben morgen de 20 weken echo, word er steeds zenuwachtiger voor! Hoop zo dat t goed is!
@zebra : die onzekerheid herken ik wel hoor. dit is nu mijn tweede en ik ben ook stik onzeker. Nog meer dan bij Laura. Elke zwangerschap is ook anders hoor. Heb even naar je buikje gekeken,die ziet er toch goed uit voor 17 weekjes. Wees blij dat die nog niet zo groot is,zit alleen maar in de weg en het schoppen,ik voel ukje nu een week of twee maar ik weet natuurlijk het gevoel wel te herkennen. Laura voelde ik ook pas op een week of 18 hoor. Misschien ligt je placenta wel aan de voorkant en dan is het heel normaal dat je ukje nog niet voelt. Komt helemaal goed meis! En of het nu je eerste,je tweede of zelfs je vijfde is...een 20 weken echo blijft altijd spannend over het plassen:als je het niet vertrouwd ff plasje binnengooien. Urineweginfectie ofzo doet geen pijn tijdens een zwschap...Dus mss ff laten nakijken @leske hier heeft Andrew ook de nacht...mis hem dan wel maar toch wel lekker om even dwars in bedje te gaan liggen @sheena21 ik heb ook nog geen buddy,ik ben 13 maart uitgerekend. Woon wel in België dus smsen is niet het goedkoopst...maar als je wil dan pb je maar ooh lees net dat je je buddy hebt gevonden...dan zoek ik wel ff verder. Bij deze dus een oproep:ik zoek nog een buddy @beesie er worden nog weinig foutjes gemaakt denk ik hoor maar ja,helemaal zeker ben je nooit. Ik ken iemand die een meisje kreeg,op alle echo's (en in belgië krijg je er 1 elke 4 weken) bevestigd dat het een meisje was en ze is bevallen van een gezond jongetje...dus 100% zeker ben je natuurlijk nooit maar die gevallen zijn wel zeldzaam Rustig aan hoor,harde buiken zijn wel wat vroeg op deze termijn! teken dat je echt rustig moet doen @rens heb niet alles meegekregen over je knulletje. Ik hoop dat volgende week alles toch goed blijkt. wat killing die spanning en onzekerheid hoor. Trek je het allemaal? heb je genoeg steun? *knuf* @happymom succes met de 20 weken echo straks! speciaal hoor,zo op een zondag hier: Laura was al om 5u30 wakker,die ligt gelukkig nu lekker te slapen. Probeerde ook nog wat te slapen maar heb een lekker druktemakertje in men buik en dat houd me wakker
Goedemorgen lieve mama's, Hier heerlijk wakker geknuffeld door Joosje om 7.35 (schappelijke tijd gelukkig) en wakker getrappeld door de kleine man. Heerlijk, voel hem nu echt steeds vaker, toch wel iedere dag. En zo meteen is Peet weer thuis, fijn! @ Pompeloesje, ja, lekker dwars in bed is heerlijk, maar lig toch veel liever tegen dat warme lijf aan. Merk dat ik op het moment heel veel behoefte heb aan genegenheid. Dus vannacht weer fijn samen in 1 bed. @ Geslacht, ik twijfelde ook steeds na de pretecho, maar zelfs toen was z'n pieliewielie al erg goed te zien. Nou, op de laatste echo was het een kleine schok, haha. Ohhhh, heeft ie niet van z'n papa hoor. Geloof dat Frenzy ook ooit even een echo had gepost van het geslacht, nou, hier is het vergelijkbaar, haha. Dus nu 0% twijfel hoor, echt waar. Ik kan los gaan met stoere dingen! @ 20-weken-echo, ik begrijp de spanning heel goed. Had ik op de dag zelf ook een beetje, al was ik er toch wel rustig onder. Ging er met veel vertrouwen heen, maar dat kwam vooral omdat tijdens de pretecho al veel medische dingen bekeken waren. De mevrouw van de pretecho deed ook medische echo's in het ziekenhuis dus ze wist er veel van. Dat stemde mij wel gerust. Ze hebben in het zkh van de echo zelfs een stuk opgenomen op dvd, heel lief. @ Buddy, ik geloof dat ik voorzien ben. Heel fijn! @ Rens, tjee, zal wel een confrontatie zijn om die brief op de mat te vinden. Vind het fijn te lezen dat jullie ook kunnen ontspannen samen. Erg knap hoor, want wat ben je ineens in een achtbaan beland. Ik blijf duimen en hopen voor jullie en de andere meiden die in onzekerheid zitten. En de Boeddha brandt iedere avond, hoop dat ie jullie kracht geeft! Hier een relaxte dag voor de boeg. Ik ga naar het voetballen kijken en Peet en Joosje duiken de bossen in. Herfstspulletjes zoeken. Dus gewoon lekker genieten en ieder ons ding doen. Morgen weer een drukke werkweek voor de boeg, alhoewel, 3 lange diensten en dan een weekje vakantie. Gaan volgend weekend naar Zoutelande met mijn hele familie (40 personen denk ik), kei leuk altijd. Hebben een hotelletje afgehuurd dus wordt super. Joosje natuurlijk alle aandacht want ze is 1 van de weinige achterkleinkinderen. De rest is nog baby. Ik ben samen met nog 2 nichtjes zwanger nu dus ondanks dat ik niet op ZP kan, zullen de gesprekken over plassen, zere borsten, onzekerheden etc, etc wel gewoon door gaan. Nou meiden, duik de douche in met Joos, zijn we fit en fruitig als Peet zo thuis komt. Geniet van deze mooie herfstdag! Leske
Beesie ik was dat die twijfelde over het geslacht. Hier ook al veel roze gekocht en gekregen. Een jochie zou ook prima zijn hoor, maar zou toch echt wel even moeten slikken als ze met de 20 wkn echo zeggen dat het een jochie is Ik vind de 20 wkn echo wel spannend, maar het is vooral gezonde spanning. Net als bij Leske is er bij mij met de pretecho ook al naar een aantal medische dingen gekeken en de echoscopiste zei toen ook dat we met een gerust hart naar die 20 wkn echo toe konden gaan. Zij maakt idd ook medische echo's in het zh. We zullen zien woensdag! Beeb voelen: eergisteren een dag bijna helemaal niet, gisteren weer erg vaak. Vanochtend ook al 2 keer. Ik ben superblij met ons behang op de beebkamer, zo leuk! Misschien wel wat vroeg maar ben blij dat ons kamertje langzaam aan een beetje vorm krijgt.
Ohh, ik heb ook behoefte aan nestelen, zou het kamertje ook al graag in orde maken. Maar hier zit ook schot in de zaak, Peet verft morgen onze kamer af, kunnen wij verhuizen. Dan babykamer verven etc. Joosje's nieuwe meubels komen volgende week dus dan is het allemaal binnen een paar weekjes klaar denk ik. Leuk, leuk!!! Ik plaats wel een foto'tje als het klaar is! Kunnen we gezellig in elkaars babykamertjes gluren, hihi...