Maart 2012 Mama's Deel 2!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Goedemorgen, hier een hoop gezeik gister. Kreeg een soort van bedreiging van een vriend van hem met, ik sta niet voor hem in als zijn kind wordt ontnomen. M'n ma zwaar over de zeik. Hij was gister aan het feesten tot laat. Lekker makkelijk. Ik in alle onzekerheid en hij feesten. Ben er klaar mee. Kies voor mezelf geen pretecho voor hem morgen. Ga alles alleen doen. Vanochtend waren we weer gestresst (m'n ma en ik) en dan staan we samen ruzie te zoeken. Te gek voor woorden! Moet rust hebben. Geen lusten voor hem als hij de lasten niet wilt.

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @Beesie, leuk, dan zijn we bij deze buddys! :)

@Pompelmoesje - Bij mij ligt de placenta aan de achterwand, tenminste de laatste keer bij de vk nog , dus ga er vanuit nu nog haha
    Hoop de kleine echt vaker te gaan voelen. Kan niet wachten!

@Rens, phoe dat is inderdaad wel wat zo de brief thuis vinden.
    Je wist het natuurlijk al maar dan is het toch nog een keer heel confronterend om te lezen

@stephanie22, Lastige situatie! en bedreigingen moet je natuurlijk niet accepteren!
    aan de andere kant, wat ik in voorgaande berichten van je gelezen heb wil je dat hij jullie kind niet ziet, of in ieder geval eens in de twee weken een uurtje met jou erbij? (zoiets las ik geloof ik een paar dagen geleden van je)
    Dan kan ik me ook wel voorstellen dat hij zich radeloos voelt.
    Ik ken de situatie natuurlijk niet helemaal, maar het is en blijft ook zijn kind
    en al willen/kunnen jullie niet verder samen zou ik toch naar een goede oplossing zoeken
    van samen de zorg van jullie kindje op je nemen.
    Misschien niet voor jezelf de beste keuze maar later wellicht wel voor de kleine.
    Ik wens je wel alle sterkte toe, en zeker proberen stress zoveel mogelijk te vermijden
    al kan ik me voorstellen hoe lastig het is!

3. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Zebra ik heb er vrede mee als hij het nog een kans geeft. Maar zelfs dat wilt hij niet. Een tweede kans geeft hij niet terwijl hij wel van ns houdt. En ons in spanning en onzekerheid houdt. Zo hopeloos. We zouden vandaag nog praten maar bellen doet ie denk toch niet.

4. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Maar voor de kleine heb je zeker gelijk. Maar dan moet hij wel initiatief tonen en positief doen.

5. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @pompelmoesje, wanneer ben jij uitgerekend? Ik ben 20 maart uitgerekend en zoek ook nog een buddy.

6. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @zebra, ik snap je onzekerheid helemaal, ik heb precies het zelfde, ik voel de beeb ook nog niet! Ik heb net even je buikje bekeken maar die ziet er super goed uit, hij is echt een stuk groter als die van mij!!

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @Pioentje , zie dat we even ver zijn. Had even in je profiel gekeken voor een buikfoto maar zie ik daar niet staan, had je er al een geplaatst in het buikfoto topic ? Dan zal ik die eens bekijken.
    Bij andere lijkt het allemaal veel harder te groeien dan hier :D
    en dan werkt het ook niet echt mee als vriendinnen zeggen dat ik een bescheiden buikje hebt tegenover wat hun hadden :p

8. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pompeloesje, ik heb ook nog geen buddy... uitgerekend voor 7maart en ook uit België ;)

Hier alles rustig ondertussen... Terug wat genezen, nu met spanning aftellen naar 25okt, 20weken echo!

9. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    hoi!

@stephanie wat een gezeik hoor! echt aan jezelf denken nu! en vooral aan je baby in je buik! *knuf*

@zebra komt wel hoor,ze hebben nog zoveel plek. binnen een paar weken roep je dat hij/zij wel wat rustiger mag zijn ;)

@pioentje en roos:leuk hoor,wil wel voor twee mensen buddy zijn. Kan sowieso met men mobiel op net en neem lappie toch mee naar het ziekenhuis :p
    zal ik men gegevens ff pb'en?

10. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @pompelmoesje, prima doe ik het ook gelijk zo even!

@zebra, klopt ik heb nog buikfoto's, we hebben ze net even gemaakt dus als ik zo achter mij compu zit zet ik ze er even op!

11. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    @Frenzy: bedankt vooor je verhaal. Heel veel respect voor jullie, hoe jullie met de situatie zijn omgegaan, toen en nu. Ik kan me heel goed voorstelllen dat zo'n ervaring je een ander mens maakt. Maar je wenst het niemand toe!

@Rens: zo'n brief is erg confronterend, bah. Maakt je weer heel onzeker. Maar donderdag is steeds dichterbij en dan heb je hopelijk meer duidelijkheid. Kunnne Rensman en jij goed praten hierover? Al scenario's bedacht?

@Stephanie: hetw ordt je allemaal niet makkelijker gemaakt. Sterkte!

@Ego: het gaat goed met me. Ik heb een gevoel dat het allemaal wel goedkomt, en dat hou ik vast. Misschien naief, of struisvogel-ig, maar ik heb vandaag heerlijk kunnen genieten van een wandeling in het bos met mijn buikje in de zon. Maar ik denk dat ik dinsdag tijdens de echo toch heel zeenuwachtig zal zijn.

12. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow pioentje, had even over je bericht gelezen... 2 buddy's is geen probleem? :)

@Pompeloesje, okido! Ik pb je mn gegevens ook even...

13. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    * Zwaait voor de laatste keer vanuit Turkije*

Haai meiden... Vanavond komen we weer naar Nederland, helaas, aan al het mooie komt het einde, zo ook onze vakantie, we hebben heerlijk genoten van ' het weg zijn' al was het hier niet altijd even zonnig toch lekker genoten!

@ Geslacht; ik heb er hier geen twijfels over, heb echt duidelijk een 'piemel' gezien.... Maar soms komt het voor dat een jongetje zijn piemel tussen zijn beentjes heeft en dan lijkt het een meisje... Maar snap de twijfel wel, denk dat ik bij een meid ook eerde zou twijfelen, omdat het lastiger te zien is....

@ Pompelmoesje; wat fijn dat je een nieuwe lappie hebt, is wel zo handig! En idd Roos komt ook uit Belgie is handig als buddy. Al hadden we volgens mij nog meer dames uit Belgie!

@ Rens; heftig hoor zo een brief, maar lees ook dat je er goed mee om kunt gaan, het van je af kunt zetten... En idd open zijn naar iedereen is belangrijk. Ik vind je sterk meid! En we duimen gewoon voor het beste!

@ Stephanie; wat vreselijk weer meid, en tja die onzekerheid maakt het niet makkelijk. Maar ik denk dat jij en je moeder samen erg sterk zijn en als het niet anders kan dan gaan jullie dit samen doen en zoals je zegt zullen jullie voor jullie zelf moeten kiezen!

@ Leske; veel plezier op de familiedag! Klinkt als een 'big hapening'! Wel super leuk!

@ Zebra; heb je buik gezien in het buikentopic en ziet er prachtig uit hoor! Zeker met die mooie zebra printe! :)

@ Gabrielle; fijn dat je er nog van geniet en nee dat is geen struisvogel tactiek.... Juist belangrijk dat je ervan geniet, het is nu nog steeds onzekerheid, daarin is het voor jouw belangrijk dat je probeert te ontspannen..Ben benieuwd naar de echo dinsdag!

@ Baby voelen; ik voel de beeb nu wel iedere dag, maar hij is wel erg lief voor mij :). Ik krijg alleen maar 'zachte kriebeltjes' maar nog geen harde schopjes.

@ ego; ik ga opschieten, in de douche, koffers pakken en dan naar huis, zal mrg middag wel weer even online zijn en dan goed reageren :)

14. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    @ frenzy.. alvast welkom terug in ons koude landje.... al moet ik zeggen dat ik het vandaag toch een hele mooie dag vond zo lekker in het zonnetje.. neem je wat zon mee naar hier..:D

@ stephanie... wat rot dat anderen ze zich er nu ook mee gaan bemoeien, het is iets tussen jou en hem maar je weet natuurlijk ook niet wat hij verteld aan zijn vrienden.... lastig.. hopelijk kunnen jullie snel weer even goed praten.

@ geslacht.. over 3 dagen de echo... ben zoo benieuwd kan echt niet meer wachten...

@ rens.. jeetje denk je een onschuldige brief te openen en dan krijg je dus juist die brief... het zet je meteen weer even terug in de realiteit maar ik vind het knap dat je zo open en sterk bent/overkomt.. laten we hopen dat je donderdag wat beter nieuws krijgt

15. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Meiden ik meld mij hier af. Ik kan het allemaal niet bijhouden en het lukt me niet om op iedereen te reageren.

16. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Gabrielle gelukkig heb je lekker genoten van de wandeling. Ik heb ook lekker gelopen, en met een vriendin gekletst en luchtte heerlijk op. Ben weer aardig tot m'n positieven, en wil even rust. We zouden vanavond praten maar nu wil ik dat eens niet. Heb vanavond rust nodig. Lekker op bed. Morgen weer een dag. Ga zo lekker eten en dan m'n Chill outfit uit de kast trekken en een tv avond houden. Voordeel van alleen zijn, ik bepaal alles zelf. Hoop morgen op een betere dag! Sowieso pretecho morgen. Mijn ouders gaan mee en die hebben er zin in. Ik nog even niet maar dat komt wel. Lief wondertje kan er niets aan doen. Fijne avond dames!

17. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Frenzy: heftig verhaal! Wat fijn voor jullie dat alles er nu wél goed uitziet!

@Rens: confronterend, zo'n brief. Ik hoop dat jullie snel meer duidelijkheid hebben.

@Beweging voelen: gisteravond moest ik heeeeel hard niezen, en toen had ik echt het gevoel dat de baby zit rotschrok. Het voelde zeg maar alsof hij/zij armpjes en beentjes tegelijk strekte. Niet echt een prettig gevoel, haha!
    Verder wisselt het voelen nog steeds per dag. Vanochtend wel een tijdje, maar de rest van de dag nog niet, en van de week voor het eerst ruim een uur achter elkaar.

Nog 8 nachtjes slapen....

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    frenzy een fijne terugreis!

lautjuh, ik zie dat je je gaat afmelden, wil je een fijne zwangerschap wensen! :)

19. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @roos, twee buddy's is volgens mij geen probleem!!

20. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, Pompeloesje, wat is de wereld klein! (ohja, zie pb... ;) )

Deel Deze Pagina