Maart 2012 Mama's Deel 2!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,
    Ik ben aan het werk (mijn dienst zit er om 23.00 uur op, nu is het "slaaptijd") en reageer eigenlijk nooit vanaf mijn werk, maar wilde graag even lezen omdat ik wist dat Gabrielle de echo had.

En dan... is het stil. Er zijn geen woorden voor de situatie waarin jullie nu zitten. Het is zo verdomd oneerlijk. Ik kan echt niks zinnigs zeggen...
    Eerst zo moeten knokken (5-de ICSI) en dan nu dit slechte nieuws.
    Lieve Gabrielle, ik wens je enorm veel kracht toe. Houd elkaar stevig vast in deze onzekere en slopende tijd. Veel sterkte, liefde en warmte gewenst meid en iedereen, ik denk echt iedereen hier, leeft enorm met jullie mee. En we blijven hopen en duimen voor een groot wonder.

Rens, voor jou geldt hetzelfde. Schrijf lekker van je af hier als je die behoefte voelt. Je bent geen zeurpiet, integendeel, je bent dapper om het zo open met ons te delen. Ik denk aan je!

Frenzy, beterschap!

Beesie, fijn dat de echo goed was, geniet ervan.

Tja, wat valt er nog te zeggen, de berichten zijn vandaag zo tegenstrijdig. Het is moeilijk om daar op een goede manier op te reageren. Ik gun en hoop voor iedereen het beste, echt het aller, allerbeste!

Welterusten!
    Liefs, Leske

2. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Goedemorgen,

Jeetje ik dacht gisteravond nog aan Gabrielle, maar had helaas geen tijd om achter internet te gaan. Eerste wat ik wilde doen vanochtend op mijn werk was je berichtje gelezen. Heb zo aan je gedacht (en dat doe ik nu nog steeds!). Ik ben er stil van, en het kippevel loopt over mijn hele lijf. Toch blijf ik duimen voor jullie.

Wens je heel veel sterkte komende weken. Hele dikke knuffel, en veel liefs. Denk aan jullie.

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hoi meiden,

hier werd ik vanmorgen wakker om 5:30 met enorm pijnlijke nierstuwing. Ik had het echt al een paar weken niet gehad maar nu dus 3dubbel zo erg ;) Paracetamol heeft wel wat geholpen maar het is nog steeds niet weg :( Ik en zoonlief houden dus lekker een lui ochtendje.

4. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff , gabrielle en rens... wat een nieuws :( Zoiets hoop je nooit te lezen tussen alle leuke echoverhalen... 't zet je inderdaad met beide voeten op de grond...

Heel veel sterkte hoor!

5. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @ Eva, jeetje meid. Lekker je rust nemen. Gelijk heb je! Sterkte!

Hier vanochtend weer onenigheid met hem. Omdat ik gister niet gereageerd had en geen foto's van de echo had laten zien. Maar ik wilde gister rust. En hij zoekt continu contact met me over de baby want hij heeft duidelijk gemaakt dat alles wat om de baby draait wil hij weten. JA helaas zit die baby in mij.

Pff ik word schijtziek van alle onrust en ik wil rust zeg. Wil me op mijn kleine mannetje richten!

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Stephanie, lijkt me een moeilijke situatie waar je in zit. Aan de andere kant is het wel fijn dat hij betrokken wil zijn bij jullie kindje.

Eva, beterschap!

7. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Heb gewoon slecht geslapen door het nieuws van Gabrielle.. Maakt me nog meer gespannen voor vanmiddag..
    Ons meisje gisteren ook niet echt gevoeld en vandaag ook nog niet. Lees gelukkig dat dit bij meerderen van jullie ook wel zo is toch, ene dag wel en dan een dag niet?

8. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sasjuh, ik voel ook zo goed als niets hoor... Al die berichten maken me ook ontzettend onzeker... Ik zal blij zijn als ik volgende week weer op controle kan.

@stephanie,
    wat een vervelende situatie... Het moet pijn doen te zien dat hij enkel interesse heeft in het baby'tje in je buik, en dan ook verwacht van alles als eerste op de hoogte te zijn... Maak hem af en toe maar eens duidelijk dat je rust wil.. Veel sterkte!

9. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Hej lieve meiden, ik kom heel even inbreken. Ik heb hier in het begin meegeschreven, misschien kennen jullie me nog.. Ik heb toen met 8 weken een miskraam gehad.

Ben even terug om te zeggen dat ik gelukkig weer hardstikke zwanger ben!! Had gehoopt en verwacht dat het sneller zou zijn, maar een juni mamma klinkt toch wel heel mooi! ;)

Meiden, succes allemaal met jullie zwangerschappen!!

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Gabrielle , wat verschrikkelijk. Ik had zo gehoopt op goed nieuws voor jullie.
    Ook ik weet niet goed wat ik tegen je moet zeggen, ik kan me voorstellen hoe jullie je moeten voelen, maar aan de andere kant heb ik er natuurlijk ook weer geen idee van.
    Wens jullie in deze week van afwachting veel sterkte toe.

Sasjuh, veel succes vandaag bij je echo!

Meandor, opnieuw gefeliciteerd met je zwangerschap

11. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @meandor gefeliciteerd! laat dit maar een plakkertje zijn :D

@gabrielle ben nog steeds stil van jullie nieuws! :(:(

ook aan rens denk ik heel de tijd. pfff wat een verdrietig nieuws de laatste dagen :(:(

12. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    @voelen: ik denk dat je een beetje geluk moet hebben om het al vroeg te voelen. Misschien ligt je placenta er wel voor of heb je een rustig kindje. Onze dochter was ook relatief rustig en is zo gezond als een vis ter wereld gekomen.

Laat je niet gek maken, je gaat de kleine snel genoeg voelen en misschien zou je over een flink aantal weken wel willen dat hij/zij zich wat rustiger zou houden ;).

13. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Sasjuh succes vandaag!

Meandor, gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk!!

Ja ik moet het hem echt duidelijk maken idd. Ik wil me richten op het verven van mijn slaapkamer, en het veranderen van mijn slaapkamer. Want dit komt echt nooit meer goed ben hem echt helemaal kwijt en daar moet ik me maar bij neer gaan leggen.

Maar ben ook benieuwd wat hij verwacht, of hij denkt dat hij na de bevalling er meteen kan zijn. Dat gebeurd natuurlijk niet!

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hier is het vooral nu stress omdat ik ons meisje de afgelopen dgn wel voelde een paar x per dag maar nu dus helemaal niet. Maar schijnt ook normaal te zijn met deze termijn. Net nog even geluisterd met de angelsound en het hartje is duidelijk te horen :)

Meandor gefeliciteerd!

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @Stephanie, Wil toch nog even reageren op je, ik lees nu dat je vriend na de bevalling niet meteen het kindje mag zien.
    Ik snap dat eigenlijk niet zo goed. Het is natuurlijk over en het contact tussen jullie loopt niet zo lekker, maar geeft dat jou het recht om hem bij zijn kindje weg te houden ?
    Volgens mij zijn deze reacties meer zo van ; jij hebt mij laten zitten dus ik wil je er ook niet bij hebben
    Maar het is ook zijn kind, en ondanks deze situatie zul je er toch een middenweg in moeten vinden om dit samen te doen lijkt me.
    Dat jullie niet meer samen zijn neemt niet weg dat jullie samen een kindje krijgen wat je moet opvoeden.

Ik snap dat het voor jou in deze situatie misschien erg moeilijk is,
    en ook ieder zn ding natuurlijk :)
    Maar ik lees af en toe van die opmerkingen van je, en dan denk ik tjaa.. dat is toch ook niet helemaal ''eerlijk''

Maargoed misschien moet ik mijn mening ook totaal niet geven, maar ben nooit goed in mijn mond houden :p
    Wens je echt alle goeds tijdens de zwangerschap, en geniet ervan! :) dat is natuurlijk ook heel belangrijk

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Sasjuh, nou zolang je dat hartje mooi hoort kloppen nu geen zorgen maken hoor! :) hoe laat heb je de echo ?

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Zebra dat hou ik me ook maar voor.. Maar wat kan zwanger zijn je onzeker maken he ;)
    Om kwart over 4 pas vanmiddag, nog heeeuul lang wachten dus!

18. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    @ gabrielle... ik heb gister op mijn werk even via mijn mobiel meegelezen maar wilde niet via mobiel reageren... ik kwam gister thuis met tranen in mijn ogen vind het zo erg voor jullie... kan me echt niet voorstellen hoe dit aankomt.... namens mij en mn man heel vel sterkte aan jullie toegewenst...

@ Frenzy: Beterschap hoor meid. Hopelijk wordt je niet te bont en blauw. En doe een beetje voorzichtig hoor. ik heb van mijn 7e tot mijn 18e een eigen paard gehad en ben toen vanwege school even gestopt.. nu ben ik weer aan het kijken voor een paardje eigenlijk wil ik gewoon nu meteen een paardje kopen maar heb toch besloten te wachten na mn zwangerschap haha...

moet zeggen dat het wel erg moeilijk is hoor om niet te rijden maar misschien voor mij nu wel zo veilig...:p

@ sasjuhh... succes bij de echo vandaag

Ego: strakjes om 13.40 uur dan eindelijk de pretecho... heb er onwijs veel zin in maar vind het ook wel spannend. het is toch 6 weken geleden sinds mn termijn echo... ben ook erg benieuwd wat we krijgen... ga ik met de trend van de jongens mee of krijgen we toch een meisje:(:D

19. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    HI,

(ik wou niet meer terugkomen..... maar dacht vanmorgen, even kijken omdat ik wist dat sommige nog een echo hadden...
    Zag meteen alle sterkte wensen staan.... dus ik moest even zoeken, om je berichtje te vinden.....
    MOEST gewoon reageren... kan niet net doen of het me niets doet... dus heb toch maar een nieuwe account aangemaakt.... wou bijna de naam heintjedavids nemen.. :))

Weet even niet wat ik moet schrijven met zulk bericht....
    al het onbelangrijke valt in het niets.... :(

Ga iig bidden voor een wonder.... ook al verwacht je het niet...
    ze gebeuren... en ga even een verzoekje doen dat dit wel bij jullie mag gebeuren!!! Na alle ellende....

dikke knuffel....
    Cerberus...
    (maar denk dat je wel weet wie..)

20. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Hallo Dames,

Ik wou vragen of ik hier mee mag schrijven, ik ben al een eindje op weg, maar heb al die tijd in de april mama´s mee geschreven/gelezen omdat ik in eerste instantie 2 april uitgerekend was en dat is terug geplaatst naar 27 maart.

Ik heb een beetje meegelezen met jullie en wou nu toch wel reageren, en meepraten ( als dat goed is )
    Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik jullie verhalen las ( rens en gabrielle ) ik vind het zo erg wat jullie mee moeten maken.
    Ik hoop ook echt en duim ook echt mee voor een wonder !

Eigenlijk hier ook in onzekerheid, al 2 miskramen gehad en nu aan het wachten op volgende week woensdag, dan krijg ik een uitgebreide echo om het hartje en alle andere organen te controleren. Dit omdat er met 11 weken per ongeluk een verdikte nekplooi is geconstateerd. Tot nu alles goed, vlokkentest was prima en de echo erna wonderbaarlijk volgens de gyneacologen. Al het vocht en de verdikte nekplooi weggetrokken en zag er tot zover ze konden zien goed uit.

Nu dus afwachten of volgende week alles goed is en nu ik deze verhalen hier lees, toch erg zenuwachtig en word je zeker weer met beide benen op de grond gezet.
    Vind het zo erg en heb er echt nu nog de tranen van in mn ogen, wil jullie onwijs veel sterkte toe wensen en hopen dat er een wonder bestaat.

Deel Deze Pagina